Marketing automatizálás
6
perc
olvasási idő

Rakd össze az éves automatizálási stratégiád ezzel a listával

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2024-04-18
éves marketing automatizálási stratégia

Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy amit a mai videómban mutatok, azzal akár egy 1-2 éves automatizálási stratégiát is fel tudsz építeni?

Ugyanis az igazán sikeres vállalkozások jóval előre látnak. Pontosan tudják hova szeretnének eljutni és ehhez mit kell tenniük. Stratégia mentén döntenek és menetelnek előre a siker felé.

Az elmúlt hetekben több videót is készítettem, amiben megmutattam, hogyan használhatod ki az új weboldalunkat, hogy átlásd, mikor mit kell a biszniszedben automatizálnod. (Ide kattintva legörgethetsz a videó sorozat korábbi részeihez.)

Legújabb videóm talán az egyik legnagyobb durranás a weboldalt bemutató sorozatban. Ez fog ugyanis a legtöbbet segíteni a marketing automatizálási stratégiád hosszú távú kialakításában.

A videóban azt a szuper részletes funkciólistát mutatom be, amiből egyértelműen kiderül:

  1. mit kell automatizálnod, hogy a leghatékonyabban termeld a pénzt a vállalkozásodban, és
  2. ebben hogyan segítenek az egyes SalesAutopilot funkciók.

Az árak oldalunk és a funkciókat összehasonlító oldalunk azért különleges, mert a funkciók mellett a funkciókkal megvalósítható konkrét használati eseteket is bemutatja.

(1) A két oldal lényegében végigvezet, hogyan használd ki a marketing automatizálásban rejlő lehetőségeket, és segít tisztán látod milyen automatizálási funkciókkal juthatsz el a célodhoz. Ellesheted tőlem, hogy:

  • mi a sikeres funnelek (tölcsérek) 6 lépése és milyen funkciókkal tudsz összerakni egy marketing tölcsért,
  • milyen funkciók kellenek az automata vagy félautomata ajánlatadáshoz, értékesítéshez vagy számlázáshoz,
  • mik a tipikusan webshopok vagy rendezvényesek által használt marketing automatizálási esetek,
  • milyen funkciókkal építhetsz előfizetéses rendszert, automatizálhatod a háttérfolyamataidat vagy fejlesztheted a toborzási rendszered.

(2) Egyértelmű lesz mire van szükséged egy automatizálási szoftverben, akkor is ha még csak barátkozol a marketing automatizálási eszközökkel, és akkor is, ha már SalesAutopilot felhasználó vagy. Tudni fogod:

  • mire használj egy marketing automatizációs szoftvert, hogy az pénzt termeljen a vállalkozásodban,
  • milyen szoftverfunkciókra vagy éppen melyik csomagra van szükséged azokhoz az online rendszerekhez, amik a következő szükséges lépést adják a vállalkozásod növekedéséhez.

Ahogy korábban említettem, a mai videó egy videósorozat része, amelyben bemutattam, hogyan használd az új weboldalunkat az automatizálási stratégiád és s SalesAutopilot kimaxolására.

A sorozat korábbi videóit itt találod:

  1. Online Automatizálás Újratöltve: új irányok és lehetőségek számodra is!
  2. Itt a térképed a sikeres automatizációhoz, több bevételhez és önjáró vállalkozáshoz!
  3. Automatizálj a bizniszedre szabva, bevált technikákkal a 3 fő üzleti modellre

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet