Te is fektetsz energiát a hírlevél küldésbe, de nincs időd rá, hogy kellő gyakorisággal küldj? Ismerd meg és kerüld el azt az 5 fő hibát, amivel a ritkán küldők akaratlanul is durván amortizálják a listájukat és csökkentik az eredményességüket!

Működésünk óta óriási figyelmet fordítunk arra, hogy az ügyfeleink minőségi hírlevél küldők legyenek. Ez nem csak ügyfeleinknek, hanem nekünk is fontos eredményességi mutató.

Több statisztikai mérőszámunk is van rá, amelyekkel a kiküldési hatékonyságot vizsgáljuk és arra jöttünk rá, hogy pont azok, akik ritkán szoktak marketing emailt küldeni, pont ők azok, akik ezt az 5 hibát elkövetik. Ami azért különösen rossz, mert rájuk van igazán negatív hatással ez a mulasztás.

Nézzük részletesen…

Mai videómban megosztom veled azt az 5 hibát – és egyszerű megoldásukat – amikkel elkerülheted listád folyamatos akaratlan amortizálását és az email marketinged eredményességének aláásását!

Apró betűs: az itt bemutotott 5 alapelem nem csak azoknak fontos, akik ritkán hírleveleznek!

Sőt!

Ahhoz, hogy az elsődleges mappában landoljanak a hírleveleid nem elég csupán a videóban látott 5 pontot alkalmazni!

Elkészítettük azt a 40 pontból álló ellenőrzőlistát, aminek az alkalmazásával elkerülheted a Promóciók és Spam mappát még akkor is, ha több tízezer feliratkozónak küldesz emailt, vagy ha a listád nagy része Gmailesekből áll.

Részletek a videóban! ⬇️

Megérdemlik az emailjeid, hogy célba érjenek!

Töltsd le 2021-es naprakész ellenőrzőlistánkat arról a 40 tényezőről, amin múlni fog, hogy mekkora része amortizálódik le a listádnak hétről-hétre.

Letöltés »

3 korlátlan ötletforrás, hogy gyakrabban tudj minőségi tartalmat küldeni

A videóban látott 5 alapelemből 4-et (2., 3., 4., 5.) pofonegyszerű kijavítani.

De mi a helyzet a top, minőségi tartalommal?

Biztosan tudod, hogy akkor leszel a legeredményesebb, ha legalább heti rendszerességgel küldesz minőségi tartalmat az olvasóidnak. Viszont ez nem olyan egyszerű…

“…mégis miről írjak heti rendszerességgel?” 🤔🤯

Ebben a videóban mutatok neked 3 kimeríthetelen témaforrást, amik folyamatosan – akár heti szinten – fognak segíteni, hogy legyen miről írnod, és még élvezd is!

Ne feledd Ryan Deiss, a Digital Marketer alapítójának szavait, “ha nem küldesz legalább hetente egy e-mailt a listádnak, akkor te nem szereted a pénzt”.

Viszont kérlek ne feledd, hogy csak akkor lesz sikeres az email marketinged, ha a leveleid célba is érnek!

Töltsd le frissített ellenőrzőlistánkat, és  megmutatjuk neked, hogyan tudod célba juttatni emailjeidet, és megállítani listád folyamatos amortizációját!

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (9 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény