SAPI Újdonságok
10
perc
olvasási idő

A legújabb SalesAutopilot fejlesztések, amik segítik a vállalkozásodat

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2023-07-25

E havi #SAPIlife videós podcastunkban Adamcsek Edit kolléganőnk bemutatja azokat az új funkciókat, amelyekkel gyorsabban dolgozhatsz a SalesAutopilotban, valamint kiderül:

  • hogyan hozhatsz létre egyedi kuponkódokat, hogy még több bevételt generálj,
  • miben újult meg és hogyan szolgál téged a felturbózott WooCommerce integráció,
  • milyen kimutatást készíthetsz a vásárlóidról, ha az a célod, hogy újra vásároljanak és vevőkből rajongók legyenek, és
  • hogyan könnyíti meg a dolgod a megújult Shoprenteres termék szinkron.

#start-yellow#

Fontos: A funkciók bemutatása után azt is bemutatjuk, hogyan tudod eredményre váltani a cégedben a bemutatott funkciókat.

Mit jelent ez?

  • a videóból pontosan látni fogod, hogyan állítsd be az adott funkciót,
  • a cikkből pedig azt, hogy mit nyersz vele üzletileg, hogyan hoz neked egy adott SalesAutopilot-fejlesztés több bevételt és elégedettebb ügyfeleket.

#end-yellow#

#start-video#swvng9qik0#end-video#

Kapcsolódó Tudásbázis cikkek

A videóban említett Tudásbázis cikkeinket az alábbi linkeken találod:

Rövid tartalomjegyzék

Ezekről a funkciókról láthatsz hasznos technikai részleteket a videóban:

  • 1:22 – Alaphelyzetbe állíthatod a szegmensnél listázott mezőket
  • 6:17 – Így tudod kideríteni, hogy mi történt a rendszeredben…
  • 10:50 – Webshopban beváltható egyedi kupont küldhetsz feliratkozóidnak 🤑
  • 17:13 – Termékek szinkronizálása Shoprenter boltodból
  • 23:26 – Gazdagabb funkcionalitású WooCommerce integráció 🎉
  • 33:04 – Kimutatást készíthetsz új, visszatérő és elmaradozó vásárlóidról 💰
  • 40:38 – A bevételgrafikon is fejlődött
  • 41:14 – Gyors segítség a kezelőfelületen

Új funkciók, amikkel gyorsabban megtalálod, amit keresel

Könnyebb adatkeresés és módosítás a feliratkozói és megrendelői szegmensek listáiban, a szegmensekben listázott mezők egy kattintásos visszaállításával.

(videóban: 1:22-nél)

A szegmenseknél listázott mezőket eddig csak manuálisan tudtad visszaállítani az eredeti beállításra. Mostantól ezt egy kattintással megteheted. Ilyenkor a Lista beállításoknál bepipált mezők kilistázására áll vissza a rendszer.

Mit jelent ez a vállalkozásodnak?

  • Ha egy szegmenst másolsz, mostantól az új szegmensnél listázott mezőket egy kattintással alaphelyzetbe állíthatod, ezzel időt spórolsz magadnak.
  • Egy szegmens újraépítésénél a felesleges mezők kikapcsolása nagyon sok ideig tarthat, és még bele is zavarodhatsz az egészbe. Ez a gomb ettől is megóv!
  • Sokmezős szegmenseknél könnyű lenne elveszítened a fonalat, hogy mi is volt az eredeti beállítás, ha valamit módosítasz. Ezzel a fejlesztéssel ez sem probléma többé. Nem igényel tőled plusz figyelmet és fókuszt a feladat, kíméli az energiádat.
Alaphelyzetbe állíthatod a szegmensnél listázott mezőket

A felhasználó aktivitási naplót most még gyorsabban átláthatod

(videóban: 6:17-nél)

Tovább finomítottuk a szűrési lehetőségeket: mostantól egyszerre kereshetsz az adott elemek és az események típusa alapján is. Kifinomultabb feltételek alapján szűrheted a felhasználói aktivitásokat, ami lerövidíti a keresési időt.

Mit jelent ez a vállalkozásodnak?

Az aktivitási napló akkor lesz nagy segítség, ha tudni szeretnéd, mit csináltak a felhasználók a SalesAutopilot fiókban, vagy esetleg egy rendszerépítési hibát próbálsz meg kinyomozni. Az új funkciókkal sokkal hatékonyabban ki tudsz listázni bizonyos felhasználói aktivitásokat, így gyorsabban megtalálod azt, amit keresel.

Így tudod kideríteni, hogy mi történt a rendszeredben

Ezekkel az új fejlesztésekkel bevételt növelhetsz a webáruházadban

Webshopnak továbbított egyedi kuponkódok, amikkel a marketing kampányaid és automatizált rendszereid eredményesebbek lesznek.

(videóban: 10:50-nél)

Mostantól a SalesAutopilotban létrehozott egyedi kuponok átadásra tudnak kerülni a Shoprenter vagy Woocommerce alapú webáruházak felé. Ez a fejlesztés azért izgalmas, mert sok új lehetőséget nyit meg a marketing kampányaid és automata értékesítési rendszereid előtt.

Webshopban beváltható egyedi kupont küldhetsz feliratkozóidnak

Hogyan generálhatsz több bevételt 💰 az egyedi kuponkódokkal?

  • Egyedi kuponkódokkal köszöntheted az új feliratkozóidat és nem kell attól tartanod, hogy “a kód kikerül a nagyvilágba”.
  • Újravásárlásra ösztönözheted a vevőidet születésnapi, névnapi vagy évfordulós egyedi kuponokkal.
  • A kosárelhagyókat is visszacsábíthatod, ha például 48 óráig felhasználható egyedi kupont küldesz nekik.
  • Egyedi kódokkal nemcsak több bevételt generálhatsz, hanem a már meglévő vásárlóid lojalitását is növelheted, ha például csak a VIP vásárlóidnak kínálsz egyedi kuponokat.
  • Egy automatizált marketing kampányban is meg tudod teremteni a sürgetés érzését, ha lejárati határidőt állítasz a kuponokhoz.
  • További bónuszként az egyedi kuponkódoktól a vevők általában különlegesnek érzik magukat. Az általános kuponkódok használata is hatékony; de ha a vásárló megérti, hogy „ez a kód csak nekem szól”, az elősegítheti a márkahűség és az elégedettség érzés kialakulását.

Shoprenter boltból az összes termék automatikusan szinkronizálható, így a termékspecifikus kommunikáció gyerekjáték.

(videóban: 17:13-nál)

Ha Shoprenter webáruházad van, akkor az új termékeket egy kattintással szinkronizálhatod a SalesAutopilot fiókodba, így minden termék adatod naprakész lesz. Mindezt termék duplikáció nélkül, hiszen a SalesAutopilotban már szereplő termékek nem kerülnek be újra a szinkronizációkor.

Mit jelent ez a vállalkozásodnak?

  • Az újításnak köszönhetően már az új termékekhez kapcsolódóan is építhetsz automatizált email kampányokat, ezt eddig csak körülményesen tudtad megoldani.
  • Az új termékek is bekerülhetnek az automata termékajánló email sorozatokba, vagyis könnyebben tudod befuttatni az új termékeidet.
Termékek szinkronizálása Shoprenter boltodból

A Woocommerce-SalesAutopilot integráció teljesen megújult

(videóban: 23:26-nál)

Az új integrációnak számos előnye van az előzőhöz képest:

  • A kosárelhagyók adatai is átkerülnek a Woocommerce-ből, így azokkal a kosárlehagyókkal is tudsz kommunikálni, akiknek ismered az email címét, de valami miatt nem fejezték be a vásárlást. Már egy egyszerű kosárelhagyó sorozattal is vissza tudod hozni az emberek 15-20%-át, ami egy nagyon egyszerű bevételnövelő technika. (Ebben a cikkben is beszéltünk a kosárelhagyó automatizmus beállításának előnyeiről -, mert nem csak a bevételedet óvja és emeli, hanem egy rakás egyéb vállalkozásfejlesztési előnyt is biztosít számodra, érdemes elolvasnod, hogy mik is ezek pontosan.)
  • A megrendelések véglegesítése oldalon most már hírlevél feliratkozási opciót is beállíthatsz (ehhez készült egy új bővítmény). Ezzel biztosíthatod, hogy a vásárlóid egyben az email listádra is feliratkozzanak, ahol könnyebben tudod újravásárlásra ösztönözni őket.
  • Mostantól a megrendeléseket visszamenőleg is szinkronizálhatod, vagyis a SalesAutopilotba a vásárlási történet is bekerül mindenkihez. Ezzel sokkal kifinomultabb szegmenseket és kampányokat készíthetsz, amik magasabb konverziót és több bevételt hoznak.
  • A korábban már említett egyedi kuponok átadása is ebben az új integrációban érhető el.
  • Kértétek, mi figyeltünk: ezentúl a proceed és a completed státuszoknál vált a SalesAutopilot megrendelés fizetve állapotra.
  • A Woocomerce szoftver hátterében történt változások miatt pedig több adatra látunk rá, így hiba esetén nagyobb eséllyel tudunk majd neked segíteni. Sőt, mivel a változás az API hívások számát is csökkenti, akár a SalesAutopilot számlád is csökkenhet (ha eddig sok API hívást használtál).
  • Az integráció beállítása rendkívül leegyszerűsödött, tényleg pár perc alatt össze lehet kapcsolni a két szoftvert. Ráadásul, az új integráció automatikusan létrehozza a szükséges listákat, űrlapokat és amire még szükség van, így ezzel nem kell neked időt töltened.
Gazdagabb funkcionalitású WooCommerce integráció

Kimutatást készíthetsz új, visszatérő és elmaradozó vásárlóidról, és célzott kampányokkal kommunikálhatsz velük.

(videóban: 33:04-nél)

Most már a Dashboardodon is nyomon tudod követni a vevő szegmenseid alakulását, a háttérben pedig a konkrét szegmensek is létrejönnek, így könnyedén és célzottan kommunikálhatsz velük. Ennek a kimutatásnak az alapfeltétele egy központi lista, és hogy a webáruházad megrendelései átkerüljenek a SalesAutopilot fiókodba.

Mit jelent ez a vállalkozásodnak?

  • Az elmaradozó vásárlóknak küldhetsz visszanyerő kampányt, ahol akár egyedi kuponkódokkal vagy extra értékkel csábíthatod újravásárlásra őket.
  • Az új és visszatérő vásárlók bizalmát növelheted egy kuponnal, vagy extra tartalommal.
  • A visszatérő vásárlóidat megkérheted, hogy értékeljék a vállalkozásodat vagy ajánljanak téged másoknak.
  • Szintén a visszatérő vásárlóidnak: csinálhatsz egy kampányt, ahol egy hűségprogramba invitálod őket, így akár egy előfizetéses rendszert is ki tudsz alakítani, ami újabb bevételi láb a vállalkozásodnak.
Kimutatást készíthetsz új, visszatérő és elmaradozó vásárlóidról

A képernyőhöz kapcsolódó tudásbázis cikkekkel azonnal segítséget kapsz, ha elakadnál építés közben

(videóban: 41:14-nél)

Amikor a SalesAutopilotban dolgozol, érdemes a bal alsó sarkot is figyelned, mert folyamatosan azon dolgozunk, hogy onnan azonnal elérd az adott képernyőhöz és az ott található funkciókhoz kapcsolódó Tudásbázis cikkeket. Így, ha elakadsz vagy csak kell egy gyors emlékeztető egy funkcióhoz, nem kell a Tudásbázisban keresgélned, helyben a rendelkezésedre áll a szükséges információ.

Gyors segítség a kezelőfelületen

Reméljük, hogy ezek az új funkciók segítenek hatékonyabbá és eredményesebbé tenni  számodra a marketing automatizálást. Ne habozz kipróbálni az újdonságokat, hogy javítsd az ügyfélélményt és növeld az eredményességet!

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet