Hogyan tudsz webáruház tulajdonosként minden egyes kiküldött emaileddel több millió forintos bevételre szert tenni, még akkor is, ha most úgy gondolod, hogy jelenleg a fizetett hirdetés az egyetlen – vagy legalábbis a legfőbb – bevételtermelő eszközöd? Erre a kérdésre adok választ a mai videómban, amiben lépésről-lépésre bemutatok egy haladó webshop hírlevél technikát, aminek a felépítését könnyedén tudod majd te is alkalmazni.

A legtöbb e-kereskedő a forgalmának legnagyobb részét olyan PPC hirdetésekből generálja, mint a Facebook, vagy a Google Ads kampányok. Amíg ezek a kampányok profitábilisan működnek, addig sokan bele sem gondolnak abba, hogy másik bevételforrást keressenek.

Ekkor történhetnek szerencsétlen fordulatok, amelyek nem váratlanul érnek, hanem folyamatosan, szépen lassan következnek be:

  • a hirdetési árak drasztikusan emelkednek (akár két, háromszoros árat fizetsz egy kattintásért),
  • ezzel párhuzamosan a konverziós költségek is emelkednek,
  • és egyszer csak azon kapod magad – ha tudatosan méred az eredményeidet –, hogy veszteségesek a hirdetéseid, tehát már nagyobb a konverziós költség, mint amekkora profitod származik egy-egy termékből.

A profi webshop tulajdonosok ezzel szemben “több lábon” kampányolnak…

Tökéletes példa erre az egyik ügyfelünk, a Vitalissimo Webáruház (korábban Testszervíz Webáruház), ahol én is gyakran vásárolok néhány kedvenc terméket, és akinek cégnövekedési titkairól hamarosan egy jó hosszú interjút is közre fogunk adni.

Mai videómban az ő példájukon keresztül mutatok be egy olyan haladó hírlevélírási technikát, amit majd minden nap alkalmazhatsz, és így egyszerre fogsz tudni érdekes emaileket írni + nyomulás nélkül értékesíteni!

Exkluzív, ingyenes letöltés:

Mitől érnek célba a profik marketing emailjei? 🤔

Töltsd le 2021-es naprakész ellenőrzőlistánkat arról a 40 tényezőről, amin múlni fog, hogy mekkora része amortizálódik le a listádnak hétről-hétre…

Részletek és letöltés »

Haladó webáruház hírlevél technika

Természetesen a mai blog posztomnak nem az az üzenete, hogy azonnal hagyj fel minden fizetett hirdetéssel, de ha eddig nem tetted, mindenképpen kezdj el adatbázist építeni és hírlevelezni.

Ahogy Ryan Deiss (www.digitalmarketer.com/about) mondta egyik kurzusában, “ha nem küldesz hírlevelet legalább néhány naponta, akkor te biztosan nem szereted a pénzt”.

Azt nyilván te is látod, hogy a fizetett hirdetések egyre csak drágulnak, a konverziós költségek folyamatosan emelkednek, és egyre nehezebb olyan PPC ügynökséget találni, akikkel megbízhatóan tudsz együtt dolgozni. 

Éppen ezért elengedhetetlen, hogy nagyobb figyelmet szentelj a profi hírlevelek küldésére, akár a mai videómban bemutatott haladó technika használatával is!

Ha pedig úgy érzed, hogy még nem vagy profi a hírlevelezésben, akkor kezdd ezzel a videómmal: 3 hírlevél téma ötlet, amikről mindig fogsz tudni írni.

Ha pedig te inkább AUTOMATIZÁLT emailekkel szeretnéd növelni a bevételeidet, akkor nézd meg ezt az anyagomat: Automatizált Vevőgyár Webáruházaknak

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (8 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény