Érdeklődő szerzés
5
perc
olvasási idő

Az eredményes érdeklődőszerző rendszer 6 kötelező eleme, amivel a munkád 80%-át megspórolod

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2022-02-16

Milyen kötelező elemei vannak egy online érdeklődőszerző rendszernek és mik azok az alkotórészek, amik a legtöbb vállalkozónál a munka 80%-át teszik ki, de igazából teljesen feleslegesek? Mai videómban bemutatom, hogyan indulj el hatékonyan az adatbázis építésben, és hogyan fordítsd értékes teendőkre azt a több tíz órát, amit megspórolsz az újonnan szerzett tudásodnak köszönhetően.

Az adatbázis építés alapelve, hogy olyan értéket kínálj a feliratkozóidnak, ami valódi segítséget nyújt, és olyan formában, amit szívesen fogyasztanak. Ha ez a kettő stimmel, gond nélkül feliratkoznak hozzád, és örömmel olvasnak tartalmat tőled a jövőben is, mielőtt az elkötelezett vásárlóid lesznek.

Ha az egyszerű út helyett a bonyolultat választod, akkor fennáll a veszélye, hogy úgy jársz, mint én…

2021-ben úgy döntöttem, hogy felújítom a Legteljesebb ellenőrzőlista marketing emailjeid célbajuttatásához című letölthető anyagunkat. Az üzenet releváns volt, de eljött az ideje, hogy a letölthető dokumentumot teljesen újraírjam, valamint a mögé épített SalesAutopilot rendszer is kapjon egy ráncfelvarrást.

A pár órás szépítő és hatékonyságnövelő projekt helyett viszont mindent belegyömöszöltem a felújításba, így az alap esetben pár órás felfrissítés egy 50 órás giga projekt lett és az indulás hónapokat csúszott! Ez alatt az idő alatt havi több száz feliratkozótól estünk el, és gondolhatod, hogy a hirdetési árak sem lettek olcsóbbak…

Ezek természetesen a legrosszabb eshetőségek, és gondolhatod, hogy veled ezek nem történnek meg…

Viszont az elmúlt 20 évben – amióta KKV vállalkozóknak segítek lendkerekessé tenni a marketingjüket – nagyon sokszor láttam azt, hogy a vállalkozók rengeteg munkát beleölnek egy-egy érdeklődőszerző rendszer építésébe, de sok olyan dologgal foglalkoznak, ami teljesen felesleges az eredmények szempontjából.

Emiatt nem marad elég figyelmük, energiájuk, kreativitásuk, hogy minél előbb kiderüljön jó-e az ötletük, és minél előbb elkezdjen ez az ötlet eredményeket hozni.

Mai videómban bemutatom azt a 6 érdeklődőszerző rendszer alapelemet, amikkel garantáltan elkerülheted ezt a hibát, és a legjobb, leghatékonyabb úton fogsz tudni elindulni a következő rendszered építésénél.

#start-yellow#

Exkluzív, ingyenes letöltés: Automatizált Online Biznisz Tervező™

68 növekedési ötletgyűjtemény online rendszered eredményességének sokszorozásához. Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervező™ keretrendszerünkhöz, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez.

Részletek és letöltés »

#end-yellow#

Az eredményes érdeklődőszerző rendszer 6 kötelező eleme

Mai videómban bemutatom az alábbi 6 alkotórészt, aminek a használatával villámgyorsan fogsz tudni érdeklődőszerző rendszert építeni úgy, hogy a felesleges munkát garantáltan megspórolod:

  1. Itt “adod el” a letölthető anyagodat
  2. Az adatbázisod input-ja
  3. Egy utolsó kérés a Lead Magnet küldése előtt
  4. Foltozd be a biztonsági réseket
  5. Tájékoztató: minden rendben!
  6. Az utolsó lépés, ahol mindenki nyer

Ha egy picit is bizonytalan vagy, nézd meg előző videómat, ahol 3+1 konkrét működő adatbázis építési példát mutattam be. A mai alkotóelemek mind szerepelnek a videómban bemutatott sikeresen működő rendszerekben is.

Ne feledd, a fő cél, amikor indulsz nem az, hogy bankot robbants, hanem az, hogy tegyél egy sikeres lépést a működő érdeklődőszerzés felé!

A következő részben bemutatom az igazán haladó technikákat, amikkel új szintre emelheted az adatbázis építésedet. Ha pedig nem szeretnél egy napot sem várni, töltsd le az Automatizált Online Biznisz Tervezőt™, amelyben 68 növekedési módszert fogsz találni – amelyek közül az elsőt mutattam meg a mai videómban – az eredményes online marketing rendszer építéshez.

#start-blue#

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (9 perc)

#end-blue#

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet