Így építs lépésről-lépésre kvíz funnelt a SalesAutopilottal [videós útmutató]
A kvíz funnel egy igazán ütős marketing eszköz, ugyanis nemcsak aktiválja az ideális ügyfeleket, de passzív nézőkből elkötelezett vásárlókká alakítja őket.
Az elmúlt hetekben több oldalról is kiveséztem a kvíz funneleket és megmutattam, mennyire sokoldalúan támogatnak az érdeklődőszerzésben vagy éppen a kapcsolatépítésben (a cikk alján megtalálod a linkeket a videókhoz).
Ebben a cikkben végül fejest ugrunk a megvalósításba, ugyanis megmutatom, hogyan tudod lépésről-lépésre felépíteni a kvíz funneled a SalesAutopilot segítségével.
A videókban kifejezetten arra fókuszálok, hogy hogyan tudod összekapcsolni a különböző SalesAutopilot funkciókat, hogy gyorsan létrejöjjön a kvíz funnel, és hogy milyen beállítások elengedhetetlenek a megfelelő működéshez.
#start-blue#
Két fontos dolog:
- Ha most nincs is időd nekiállni az építésnek, érdemes elmentened a posztot a könyvjelzőid közé, hogy gyorsan elővehesd, amikor nekiállsz a kvíz összerakásának.
- Ezekben a videókban nem tanítom meg az alap SalesAutopilot funkciókat, "csak" összekötöm őket fejben, hogy HA már ismered az alapfunkciókat, de még nem tudnád összekombinálni őket kvíz funnel-lé, akkor ebben segítsek neked.
#end-blue#
Vágjunk is bele!
Kvíz funnel építés - Áttekintés
Ebben a videóban sorra veszem az építési lépéseket, azaz hogy milyen elemekre fókuszálunk majd a konkrét összekattintós videókban. A videó adja meg a nézőpontot, amivel a teljes kvíz funnel építési folyamatot könnyedén átlátod, így az építés még gördülékenyebb lesz.
Kvíz funnel építés - 1. lépés - Az űrlap tartó landing felépítése
Ebben a videóban megmutatom, hogyan hozhatod létre a kvíz funnel első kérdés oldalát. Mutatom, hogyan készítsd el a kvíz űrlapot tartó landinget, hogy milyen sajátosságai vannak egy kvíz feliratkozó listának egy alap hírlevél listához képest, és azt is itt mutatom meg, hogy milyen mezőkre lesz szükséged az űrlapon.
Kvíz funnel építés - 2. lépés - A kvíz kérdések elkészítése
A kvíz építés második lépésében a kvíz kérdések vannak a főszerepben. Megmutatom, milyen űrlap mező típusokat használj, hogy a kiértékelést könnyedén megoldhasd manuális munka nélkül.
Szeretnéd a kvízt félbehagyókat emailben emlékeztetni a kvíz kitöltésére? A videóban megmutatom milyen műveletekre van ehhez szükséged az űrlap lépések létrehozásakor. De azt is ellesheted, hogyan tudod elmenteni a kitöltés időpontját.
Kvíz funnel építés - 3. lépés - A szűrőkérdések elkészítése
Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod létrehozni, azokat a szűrőkérdéseket, amik segítenek külön választani az ideális vevőket a kevésbé ideális vevőktől. (Sőt, néhány szűrőkérdés példát is hozok különböző bizniszekre).
Itt egy kifejezetten előnyös megoldás, ha a szűrőkérdéseket valóban csak a célpiac látja, ezt is megmutatom, hogyan tudod elegánsan megoldani. Így nem lesz túl “ijesztő” a szűrőkérdés lépésed sem.
Plusz azt is megmutatom, hogy milyen mezőket vegyél fel, hogy a szűrő kérdésekben bekért személyes adatok és a hírlevél feliratkozás opció (ha használsz ilyet) GDPR kompatibilis legyen.
Kvíz funnel építés - 4. lépés - Kiértékelés műveletekkel és a kiértékelés megjelenítése
A kvíz funnel építés sorozat utolsó videójában végigvesszük, hogyan tudod műveletekkel automatán kiszámolni a kvíz eredményét, és mindezt hogyan jelenítsd meg egy landing oldalon, akár személyre szabottan.
A videóban mutatom, hogyan tudsz részeredményeket számolni kérdés csoportonként, és az eredményt egyszerű számként és százalék formátumban is elmenteni, majd ezeket a kiértékelő landing oldalon megjeleníteni.
Ezen felül azt is megmutatom milyen időzítéssel tudod kiküldeni a kvíz eredményét közvetlenül a kitöltés után.
Ezzel a végére is értünk: ennyire egyszerű összerakni egy kvíz funnel-t a SalesAutopilotban. Most már "csak" annyi a dolgod, hogy kitalálod a kérdéseket és megírod a landing, eredmény és email szöveget (általában ez a munka nagyobbik része).
Ha a kvíz funneledet megtöltő tartalom elkészítésében is segítségre lenne szükséged, akkor mindenképpen nézd meg a sorozat korábbi videóit, ahol konkrét kvíz példákon keresztül mutatom be a kvíz készítés folyamatát, pszichológiáját és tartalmi követelményeit, ezekben ugyanis főleg a tartalomról van szó, és nem az összeszerelésről!
Tehát a korábbi részek:
- Miért és kinek érdemes kvíz funnelt építenie? Ebből a videóból megtudod: Szerezz érdeklődőket és vágd meg a hirdetési költséget kvíz funellel
- Szeretnél konkrét kvíz példákat is látni? Ebben a cikkben egy kezdő és haladó kvízt is bemutatok: A profik így csinálják: Szerezz úgy leadeket kvízzel, mint ezek az ügyfeleink
- Bizonytalan vagy a kvíz technikai részeiben? Ebben a videóban egy technikai alaprajzot mutatok, ami után egyértelmű lesz mi mindent kell kitalálnod technikai, illetve tartalmi szempontból: Indulj és fejlődj gyorsabban a Salesautopilot támogatási lehetőségeivel