Ebben a posztban:
SAPI Újdonságok
18
perc
olvasási idő

Ezek fogják beindítani a bizniszed az ősszel? Érdemes felkészülni...

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Utolsó frissítés:
2025-09-12

Az elmúlt hónapok elképesztő változásokat hoztak az online marketing világába, és néha már mi is csak kapkodjuk a fejünket. De nem (mindíg) lányos zavarunkban, hanem a jobbnál jobb technológiai lehetőségek láttán.

Az AI olyan elképesztő hatékonyság és eredményességnövelési lehetőségeket hozott be a mindennapjainkba, amit egyszerűen nem lehet kihagyni.

A "gond" csak az, hogy már megint úgy érezzük magunkat néha, mint szúnyog a nudista strandon, hogy "jajj, hol kezdjem?"

De sebaj, összeállítottam neked egy áttekintést mindazon fejlesztésekről, amelyeken dolgozunk, és amelyek felől elképesztően izgatottak vagyunk, és már alig várom, hogy bemutassam neked őket!

Tőled csupán egy visszajelzést várok azzal kapcsolatban, hogy a bizniszed igényeit figyelembe véve szerinted a felsoroltak közül mely fejlesztések hozhatják NEKED a legtöbb eredményt.

Nézd át az posztot, és a végén elmondom, hogyan küldheted el a visszajelzésed.

Miért pont most érdemes odafigyelni?

Tudod mi az, amit a legtöbb vállalkozótól hallok mostanság? "Balázs, minden hónapban más a bevételem, nem tudom tervezni a költségeket." Vagy: "Annyit robotolok az adminisztrációval, hogy nem jutok el a lényeges dolgokhoz."

És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a hirdetési költségek az egekben, a verseny egyre durvább, és az ügyfelek egyre kényesebbek.

Na de pont ezért izgalmas, amit most mutatok neked! Mert ezek a fejlesztések mind arról szólnak, hogy visszavedd az irányítást a bizniszed felett, több időd legyen a lényeges dolgokra, és közben még a bevételeid is növekedjenek.

Kezdő és haladó felhasználóknak egyaránt hasznos

Ha még csak most kezded használni a SalesAutopilotot, akkor ezek a funkciók pont azt fogják jelenteni számodra, ami induláskor fontos: egy olyan rendszert, ami nő veled együtt, de már az elején is profi eredményeket produkál.

Ha viszont régóta használod, akkor azt fogják megoldani, amiről eddig álmodtál: még nagyobb automatizálás, még pontosabb célzás, és még több idő a stratégiai gondolkodásra.

Az 5 fejlesztés, ami felforgatja a játékszabályokat

1. Vadonatúj kezelőfelület – végre lelket simogató élmény a kezelőfelület is – nem csak az elérhető eredmények

Tudod, mi az egyik régóta “zavaró” visszajelzés tőletek, ügyfeleinktől? "Balázs, a SalesAutopilot szuper, de a design kicsit... hát... régimódi."

És igazatok volt! Ezért az elmúlt hónapokban a kezelőfelület legnagyobb részét “újrasminkeltük”, hogy a szoftver ugyanolyan mai élményt nyújtson, mint a weboldalunk. De nem kell aggódnod, és máris mondom, hogy miért nem!

Mi változott?

Őszintén szólva, mivel az elrendezéshez, a kezelőfelület logikájához szinte sehol nem nyúltunk “csak” az érzés, az életélmény változott. Mostantól a SAPI kezelőfelület is ugyanazt a trendi, mai érzést nyújtja, mint weboldalunk.

(Én magam már hónapok óta ezt az új felületet használom tesztelés gyanánt, és a régi kezelőfelületre ránézve úgy érzem, ezt már vagy tíz éve lecseréltük… 🤷🏻‍♂️)

Az új kezelőfelület színei, formái, tökéletesen passzolnak tavaly megújult weboldalunk színeihez és formáihoz, szóval most már ugyanazt az elegáns, modern megjelenést kapod a szoftverben is, mint amit az oldalunkon is látsz.

A feliratkozók listázása képernyő a nyitott bal oldali menüvel. A grafikon gyönyörű átmenetet kapott.

#start-yellow#

Hogyan kapcsold be az új design-t?

Mivel tudjuk, hogy minden kezelőfelület változás némelyeket aggodalommal tölt el, nem fogjuk “rád kényszeríteni” az azonnali váltást, egyelőre csak elérhetővé tesszük az új felület bekapcsolhatóságát.

A funkció napokon belül minden fiók fő felhasználója számára két kattintással bekapcsolhatóvá válik. Ha te vagy a fiók fő felhasználója, és bekapcsolod, akkor automatikusan minden más felhasználó számára is aktiválódik az új design.

Igen, tudjuk, hogy szokatlan lehet az első pár napban, de – ahogy fent már írtam – a logika nem változott - csak sokkal kellemesebb ránézni a felületre!

#end-yellow#

2. Időzítés készítés - 3 lépés helyett csak 1, azaz háromszor gyorsabb használat

Emlékszel, milyen volt eddig egy új emailt időzíteni? Három lépés, három különböző képernyő, és a harmadik lépésben olyan beállítások, amiket a az esetek 98%-ában nem is használtál.

Most ez múlt idő!

Az új rendszerben egy képernyőn, lenyíló menükkel tudsz mindent beállítani. A korábbi harmadik lépés "speciális funkcióit" pedig egy külön szekcióba tettük, amit csak akkor kell kinyitnod, amikor nagy ritkán szükséged van rá.

Tehát az időzítés létrehozás:

  • Eddig: 3 kattintás, 3 képernyő, átlagosan 2-3 perc
  • Mostantól: 1 képernyő, átlagosan 30-45 másodperc

Gyakorlati példa:

Ahelyett, hogy végigkattintgatnál három lépésen csak azért, hogy elküldj egy hírlevelet kedden 10-kor, most egyszerűen kiválasztod a listát, beírod a tárgyat, kiválasztod az időpontot - és kész.

Ha pedig az eddigi harmadik képernyő beállításira van szükséged (újraküldhetőség engedélyezése, azonos email címekre többszöri küldés, kettős optin emlékeztető opció), akkor csak egy kattintással megnyitod a "Speciális beállítások" részt.

A korábbi 3 lépéses időzítés létrehozás varázsló most már egyetlen lépésben.

#start-yellow#

Hol találod meg az új időzítés felületet?

Az előző pontban említett új design-ú kezelőfelület bekapcsolásával együtt ez a funkció is minden felhasználó számára azonnal elérhető lesz.

#end-yellow#

3. Smart Sending - Amikor a SalesAutopilot kitalálja helyetted, mikor küldje az emailt

Ez az a funkció, amiről pár éve álmodozok, és végre itt van!

Mi a Smart Sending – prediktív időzítés – pontosan?

A Smart Sending az adott időpontban történő küldéseknél (korábban abszolút időzítés volt a neve) minden egyes feliratkozód számára automatikusan kitalálja, hogy mikor a legvalószínűbb, hogy megnyitja és elolvassa az emailed. Nem kell neked eldöntened, hogy reggel 8-kor vagy este 6-kor küldd ki a leveleket, hanem a rendszer elemzi minden feliratkozó viselkedését, és – az általad beállított napon belül – akkor küldi nekik az emailt, amikor a legnagyobb eséllyel fogják megnyitni azt.

Hogyan működik a gyakorlatban?

A rendszer figyeli, hogy:

  • Mikor szokták megnyitni az emailjeidet a feliratkozóid,
  • mikor kattintanak rá linkekre,
  • mikor iratkoztak fel (ez is sokat elárulhat az aktív órákról).

Ezek alapján minden feliratkozóhoz hozzárendel egy "optimális órát" (0-24 óra között), és akkor küldi ki neki az emailt, amikor a legnagyobb eséllyel van online, és fogékony az üzenetedre.

A Smart Sending funkció beállítása egyetlen kattintás.

Valós példa:

Péter mindig reggel 7-8 között olvassa az emailjeit (munkába menet), Ági pedig este 9-10 között (a gyerekek lefektetése után). Ha Smart Sendinget használsz, akkor Péter reggel 7 óra után, Ági pedig 21:00 után fogja megkapni* ugyanazt a hírleveledet, hogy mikor megnyitja az emailjeit, frissen ott várja a te hírleveled.

Mit várhatsz ettől a funkciótól?

  • Magasabb megnyitási arány: nehéz előre megjósolni, iparáganként eltérhet, de akár 15-25%-kal is nőhet, mert mindenki akkor kapja az emailt, amikor fogékony rá.
  • Jobb engagement: Több kattintás, több reakció, több értékesítés.
  • Teljesen automatikus: Te csak beállítod a napot, a rendszer pedig küldésről-küldésre kiszámolja minden feliratkozód számára az ideális küldési időpontot.

Egy kis türelem kell hozzá:

Ha elsőre nem hoz átütő eredményt, még nem kell elszontyolodni, a rendszernek ugyanis egy kis időre van szüksége, hogy megismerje a feliratkozóid szokásait. Ha nincs elegendő adat egy feliratkozóról, akkor a lista átlagos optimális idejét használja, vagy a feliratkozás időpontját veszi alapul.

Fontos: Smart Sending időzítést leghamarabb a következő napra lehet beállítani, és ekkor is csak este 8 óráig, hogy legyen ideje a rendszernek mindent időben kiszámolni.

* : A pontos időpont a SalesAutopilot teljes ügyfélkörére értve az adott kerek órára beállított küldések számán is múlik, de ezzel neked nem kell kalkulálnod, mi biztosítjuk, hogy a lehető leghamarabb megérkezzenek az emailjeid.

#start-yellow#

Hogyan használd a Smart Sendinget?

A funkció tesztelés alatt áll, hamarosan ez is minden ügyfelünk számára elérhető lesz. Ha már most, a tesztelési időszakban ki szeretnéd próbálni kérlek írj ügyfélszolgálatunknak, és minden tudnivalóval ellátunk.

#end-yellow#

4. Intelligens termékajánló - A webshopok új szuperképessége

Ez a funkció kifejezetten webáruházaknak készült, és nagy várakozással tekintünk a használata elé - amit az első pár tesztelő ügyfelünk visszajelzése meg is erősített.

Mi az intelligens termékajánló, és mire jó?

Képzeld el, hogy minden egyes vásárlódnak automatikusan pontosan azokat a termékeket ajánlod, amiket nagy valószínűséggel meg is fog venni. Nem véletlenszerű ajánlásokat, hanem intelligens, adatvezérelt javaslatokat.

Kinek való?

Kezdem a rossz hírekkel:

  • Jelenleg Shoprenter és UNAS webáruházakkal lehet könnyedén üzembe helyezni, valamint rendelkezésre áll a funkció az egyedi fejlesztésű webáruház motorok számára is, ahol az integrációban mi "csak" segítő kezet nyújtunk, a implementálást a webáruház fejlesztőinek szükséges elvégezniük.
  • Ahhoz, hogy hatékonyan működjön a termékajánló, havi szinten legalább 500 megrendelés szükséges, és jó, ha ez a mennyiség már legalább 6, de inkább 12 hónapja stabilan megvan. Az azonban nem gond, ha ezek a rendelések eddig a SalesAutopilotba nem kerültek be, ugyanis ezek beolvasásában könnyedén tudunk segíteni.

"...és ha kevesebb a havi rendelés számom?"

  • Kérlek figyeld az email fiókod, hamarosan érkeznek azok az oktatóanyagok, amelyek segítenek a kisebb megrendelés számú webáruházaknak nem AI alapú módon megvalósítani majdnem ugyanezt a funkciót.

Hogyan működik?

A rendszer elemzi a korábbi vásárlásokat és megtalálja azokat a termékeket, amiket gyakran vásárolnak együtt. Ha valaki vesz egy kávéfőzőt, automatikusan ajánlja a hozzá legtöbbször vásárolt kávét, tejhabosítót és bögrét is.

Két működési mód:

  1. Intelligens együtt-vásárlás alapú ajánlás A rendszer a hisztorikus adatokat elemzi és megtanulja, hogy mely termékeket szokták együtt venni. Minél több adatod van, annál pontosabbak a javaslatok.
  2. Fix termékajánlás: Ez valójában nem része a az intelligens termékajánlónak, hanem “csak” egy klassz kiegészítő, ami segít termék kártyákat pár kattintással elhelyezni emailekben bármilyen apropóból anélkül, hogy egyenként vagy esetenként kellene szépre formázni őket.

Néhány konkrét használati eset:

  • Vásárlás utáni emailekben: "Köszönjük a vásárlásod! Ezeket is sokan veszik ehhez:"
  • Hírlevélben: "A hét ajánlata csak neked" - személyre szabott termékajánlások

Milyen eredményekre számíthatsz?

  • 15-30% magasabb kosárérték a releváns ajánlások miatt
  • 20-40% több visszatérő vásárlás a személyre szabott kommunikáció miatt
  • Automatikus működés - egyszer beállítod, utána megy magától

(A számok nemzetközi e-commerce ajánlórendszerek átlagos teljesítménymutatói alapján - Amazon, Dynamic Yield és hasonló platformok publikus adatai.)

“…és hogy fognak kinézni ezek az ajánlások?”

- kérdezhetnéd joggal

Természetesen itt sem kell csalódnod: a termék kártyák – CSS-sel, tehát egy hozzáértő személy bevonásával – teljesen cégre szabhatóak, de szerecsére ezt csak egyszer kell elvégezni, a funkció használatának elkezdésekor, és onnantól az ajánlások is teljesen illeszkedni fognak a webshopod vagy a hírleveled design-jához.

Az intelligens termékajánló megjelenése a Mézbarlang webáruháznál, akikhez te is csatlakozhatsz a funkció tesztelésében!

#start-yellow#

Hogyan kérheted a termékajánló funkció bekapcsolását?

A funkciót jelenleg több webáruházzal teszteljük. Ha szeretnéd máris használni, kélek jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak, és mi bekapcsoljuk neked.

Fontos, hogy jelenleg a funkció Shoprenter, UNAS és WooCommerce integrációkkal működik!

#end-yellow#

5. Haladó CRM vezérlőpult - ahogy még soha nem láttál rá az értékesítési folyamataid hatékonyságára

Ez az a CRM funkció, amiről a legtöbb vállalkozó csak álmodozik, és a legtöbb esetben ez örökre álom is marad. Az elterjedt CRM rendszerek kimutatásai ugyanis túl általánosak, az ilyen szintű spéci kimutatásokat pedig aranyárban mérik – ha egyáltalán hozzájuk tudsz jutni.

Ha viszont egyszer elkezdenek működni a vállalkozásodban, soha többé nem fogsz akarni nélkülük dolgozni.

Mi is ez a CRM vezérlőpult pontosan?

Képzeld el, hogy minden kérdésedre, ami az értékesítéseddel kapcsolatos, azonnal válaszolni tudnál konkrét adatok alapján. Ki dolgozik a legtöbbet? Melyik értékesítő hozza a legjobb eredményeket? Hol van szűk keresztmetszet az értékesítési folyamatban? Mennyi bevételt vársz a következő hónapokban? Mire kellene tréningelni az egyes értékesítőket, ahhoz hogy növekedjen a hatékonyságuk?

Eddig ezekre a kérdésekre csak találgattál. Most végre át fogod látni az értékesítési folyamat minden apró mozzanatát és adatokra tudod alapozni minden döntésedet.

Hogyan működik a gyakorlatban?

Amennyiben a SAPI értékesítési és CRM módszertant alkalmazod három dolgot kapsz egyszerre:

  • egy bevált gyakorlatot az értékesítési folyamat mögötti rendszer felépítésére (amit mi örömmel implementálunk is a számodra),
  • egy csokorra való kimutatás sablont, amelyeket hozzáértő, hazai és nemzetközi értékesítési szakemberek tanításaira alapozva állítottunk össze (Lippner Tamás, Kyle Vamvouris)
  • egy olyan háttérrendszert, amiben nagyon kedvező költségek mellett tudjuk a cégedre szabni ezen kimutatásokat.

A koncepciónk lényege és a rendszer lelke, hogy az értékesítők munkája és a CRM-ben való adminisztráció – amit sok helyen nem kifejezetten imádnak az értékesítők, és nem is feltétlenül végeznek kifejezetten jól – mostantól nem két külön tevékenység. A SalesAutopilot CRM használatakor az értékesítők egyszerűen csak végzik a munkájukat, ehhez a CRM-ben található listákat, űrlapokat, és folyamatokat használják, az adminisztráció meg csak egyszerűen megtörténik mindeközben.

Néhány konkrét kimutatás, amiket kapsz

Az alábbiakban röviden bemutatom, hogy mely kimutatások jelentik új CRM rendszerünk lelkét, és hogy egy értékesítési vezető szemszögéből melyik mire jó.

  • Elvégzett feladatok összesítés. Az első, amire ránézek: A teljes csapatra vetítve ki, miből, mennyit csinált az elmúlt időszakban. Ki mennyi értékesítési hívást végzett, ki hány demót tartott, ki hány utókövető hívást csinált?
  • Feladattal töltött idő kimutatás. Az előző kimutatás logikus folytatása: ha már tudom, miből mennyit csináltak a kollégák, akkor vessünk rá egy pillantást, hogy mindez mennyi időt vett igénybe? Kinek melyik tevékenység megy jó, melyik megy kevésbé jól, legalábbis az időfelhasználás tekintetében.
  • Személyes teljesítmény trendek. A következő, ami érdekel, hogy hogyan alakul az egyes kollégák teljesítménye az idő múlásával? Egyre többet végez? Egyre kevesebbet? Állandó szorgalommal dolgozik?
  • Tevékenység eredmények. Ez a kimutatás segít összehasonlítani, hogy az egyes értékesítők a folyamat mely fázisában hogyan teljesítenek egymáshoz képest. Van aki erősebb az időpont egyeztetésben, de van aki erősebb demót tart? Az ilyen információk hatalmas segítséget nyújtanak mind a munka optimális elosztásában, mind abban, hogy kit mire érdemes még tréningelni.
  • Funnel konverziók. Talán a legfontosabb kimutatás, ha a nagy képre vagyunk kíváncsiak. Hogyan teljesít akár a teljes csapat, akár 1-1 értékesítő, akár a különböző besorolású lead-ek a teljes értékesítési funnel folyamatában. Hol vannak a leggyengébb konverziók, mit érdemes erősíteni.
  • Lead minőség kimutatás. A funnel egyik legfontosabb tényezője, hogy milyen lead-eket hoz a marketing csapat. Ebből a kimutatásból pontosan látszik, hogyan alakul a bejövő lead-ek mennyisége, valamint a minőségi megosztás közöttük az egyes hetekben, hónapokban, negyedévekben. Ez és az előző kimutatás együttesen használva örökre megszünteti a marketing és a sales közötti egymásra mutogatást.
  • Pipeline. Hány és milyen ügylet van folyamatban? A pipeline (“mi van a csőben”) kimutatás pontosan kimutatja, hogy hány darab, és milyen értékű ügylet van folyamatban, vagyis, hogy milyen értékesítési mennyiségekre számíthatunk az előttünk álló időszakban.
  • Leadek kora. Ki ül a lead-eken, és ki az, aki pörgeti az ügyeket? Ez a – kicsit az értékesítésben talán szokatlan formátumú – kimutatás világosan megmutatja, hogy melyik értékesítő melyik stádiumban kezd el “kotlani” az ügyleteken, azaz melyik az a fázis, ahol nincs magabiztossága a továbblépésre. A következő lépésként vagy tréninggel, vagy feladat átcsoportosítással könnyedén meg lehet oldani a dugulást, és kipörgetni gyorsabban az ügyeket, hogy lezáródjanak az eladások.
A SalesAutopilot saját CRM vezérlőpultja a nevek elváltoztatásával

Milyen eredményekre számíthatsz?

Az alábbiakban

  • Objektív döntéshozatal: Nincs több "szerintem" és "úgy érzem" - konkrét adatok alapján döntesz.
  • Proaktív problémakezelés: Már mielőtt nagy baj lenne, látod a trendeket, és meg tudod keresni a megoldásokat.
  • Motivált csapat: Mindenki látja az eredményeit, ami természetes versenyt teremt.
  • Bevétel tervezés: Tudod, mire számíthatsz a következő hetekben, hónapokban.

#start-yellow#

Hogyan éred el a CRM kimutatásokat?

A fent bemutatott kimutatások nem részei a SalesAutopilot alap CRM-nek, mert (1) csak akkor működnek megfelelően, ha a SalesAutopilot értékesítési folyamat módszertanát alkalmazod, és (2) egyedi cégre szabást igényelnek.

Ha téged is érdekel a módszertan és a bevezetés, kérlek jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak, és segítünk neked minden lépésben.

#end-yellow#

Megírod nekem, mit gondolsz?

Most komolyan kíváncsi vagyok a véleményedre!

Az öt fejlesztés közül melyik az, ami a te bizniszednél hozhatná a legtöbb eredményt?

  • Az új, modern kezelőfelület, ami élvezetesebbé teszi a munkát?
  • Az egyszerűsített időzítés, ami időt spórol minden egyes email beállítás során?
  • A Smart Sending, ami automatikusan optimalizálja, mikor kapják az emaileket a feliratkozóid?
  • Az intelligens termékajánló, ami növeli a webshopod bevételeit?
  • Vagy a CRM kimutatások, amik végre átláthatóvá teszik az értékesítésedet?

Kérlek keress rá az “Ezek fogják beindítani a bizniszed az ősszel?” tárgy mezőjű emailemre, és kattints át onnan az űrlapra.

Az egyik ok, amiért az emailből kérem a kattintást (és nem ide raktunk űrlap linket), mert így fogjuk tudni, hogy tőled jön a visszajelzés, és így fogunk tudni személyesen segíteni neked.

A másik ok az emailben elhelyezett űrlap linknek, hogy most ezen a ponton csak az ügyfeleink véleményét szeretnénk hallani.

Azért fontos számunkra a visszajelzés, mert szeretném tudni, hogy mely funkciók iránt mutatjátok a legnagyobb érdeklődést, és ennek alapján szeretnénk eldönteni, hogy mely fejlesztéseket priorizáljuk és mely funkcióknál érdemes még több energiát fektetni a finomhangolásba.

De ne aggódj, mindegyik funkció elérhető lesz hamarosan - csak kíváncsi vagyok, hogy neked melyik lenne a legfontosabb!

És ha bármelyik funkcióval kapcsolatban kérdésed van, vagy szeretnéd, hogy részletesebben bemutassuk, csak szólj! Mindig örülünk, ha beszélgethetünk a fejlesztéseinkről.

A nyárnak vége, az ősz tele van lehetőségekkel - készülj fel rájuk te is! 🚀

Csepregi Balázs
SalesAutopilot társalapító, ügyvezető

Mi a következő lépés?

Ha készen állsz, az alábbi öt módon tudunk segíteni megnövelni online marketinged eredményességét:
  • Ismerd meg az email automatizálás leggyorsabb profitnövelő lehetőségeit. Ha már eddig is email marketingeztél, és szeretnéd az automatizálás által növelni az eredményességed, kérd a hozzáférést ezen előadásunkhoz, és mutatunk neked 7 azonnal alkalmazható technikát a profitod növelésére..
  • Ha szeretnél ingyenesen tanulni az általunk alkalmazott eredménynövelési stratégiákról, kérlek nézd át a blogunkat, vagy látogasd meg útmutató gyűjteményünket, amelyekben a SalesAutopilottól függetlenül is alkalmazható, gyarkolatban működő stratégiákat és taktikákat tanítunk.
  • Ha gyakorlati kérdéseid vannak az indulással és a SalesAutopilot bevezetésével kapcsolatban, várunk kedden reggel 9:00-kor a Gyorsindulás Workshopunkon, ahol Pál Zsombor kollégám segít minden felmerülő akadályt elhárítani.
  • Ha máris hozzálátnál a megvalósításhoz, itt tudsz regisztrálni magadnak egy ingyenes SalesAutopilot fiókot, és azonnal hozzáláthatsz eredményeid növeléséhez.
  • Ha szívesen osztanád meg cikkünket marketinges és vállalkozó ismerőseiddel, az alábbi linkek segítségével két kattintással meg tudod osztani emailben, LinkedIn-en, X-en vagy Facebookon.

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  • Item 1
  • Item 2
  • Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

7 profitduplázó email automatizmus TOP ügyfeleink eszköztárából...

Megnézem

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet