Érdeklődő szerzés
6
perc
olvasási idő

Adatbázis építés a gyakorlatban 2022-ben: 3+1 konkrét működő példa

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2022-02-09

Annak érdekében, hogy eredményes legyél 2022-ben, elengedhetetlen, hogy saját adatbázist építs. De hogyan fogj hozzá, vagy hogyan kezdd újra az érdeklődőszerzésed? Ebben fogok segíteni mai videómban 3+1 életből vett, pofonegyszerű gyakorlati példán keresztül.

Azt már biztosan olvastad, hogy az online marketing 2022-ben sem lesz könnyebb, sem olcsóbb…

A hirdetési árak emelkednek, a Facebook sorra tiltja le a hirdetési fiókokat, ráadásul a koronavírus kezdete óta tömegével vonulnak a vállalkozók az online térbe, ami nem túlzás, hiszen 2020-ban 3 évet ugrott előre az e-kereskedelem…

Azért, hogy ne égesd el minden pénzed feleslegesen, változtatnod kell a stratégiádon…

Ilyen eredményes stratégia váltás az is, hogy saját adatbázist építesz, mert:

  • a saját feliratkozóidnak kötetlenül tudsz kommunikálni,
  • az email marketingnek még mindig kimagasló a megtérülése,
  • és az a veszély sem fenyeget, hogy egyik napról a másikra valaki “elzárja” a kommunikációs csatornádat…

Előző videómban arról az 5 érdeklődőszerzési alapelvről beszéltem, amiknek az alkalmazása nélkül eredménytelen lesz bármiféle adatbázis építési próbálkozásod. Nézd meg mindenképpen, hiszen ez a sorozatom első tartalma.

Mai videómban – a sorozat 2. részében – pedig 3+1 ponfonegyszerű mini esettanulmány formájában mutatom be ezeket az alapelveket, tehát hogy hogyan működik az adatbázis építés a gyakorlatban.

#start-yellow#

Exkluzív, ingyenes letöltés: Automatizált Online Biznisz Tervező™

68 növekedési ötletgyűjtemény online rendszered eredményességének sokszorozásához. Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervező™ keretrendszerünkhöz, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez.

Részletek és letöltés »

#end-yellow#

3+1 valós példa az eredményes érdeklődőszerzéshez

Mai videómban három B2B (cégek felé való marketing), és egy B2C (magánemberek felé való marketing) életből vett példáján keresztül mutatom meg az eredményes adatbázis építéshez szükséges alapelveket.

Fontos megemlítenem, hogy a videókban vett példákat ne akard tökéletesen a saját termékedre illeszteni, mert akkor azt fogod érezni, hogy te nem tudsz ilyen érdeklődőszerzési rendszert építeni.

Ehelyett inkább…

  1. Nézd meg a videót,
  2. vond le a fontosabb tanulságokat, és…
  3. beszélj a vevőiddel!

Beszélj velük a kihívásaikról, hogy pontosan tudhasd, hogy mi lehet az a tartalom és formátum, amiben te tudsz nekik segíteni. Ezután meg tudod adni nekik azt a gyors sikerélményt, ami az első lépés lehet azon az úton, aminek a végén úgy döntenek, hogy tőled vásárolnak.

Ezen új tudásod alapján összerakott érdeklődőszerző eszközöd útnak indításáról viszont már a következő részben fogok beszélni neked!

#start-blue#

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (6 perc)

#end-blue#

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet