Pár héttel ezelőtt Burget Petivel, a Testszerviz és Vitalissimo webáruház alapítójával beszélgettem arról, hogy milyen út és technikák vezettek ahhoz, hogy egy több éve tartó felfelé menetelés részeként az elmúlt egy évben is megduplázzák a bevételüket.

Péterék termékeit és tartalmait egyaránt szívesen, és rendszeresen fogyasztom, ezért is voltam kíváncsi arra, hogyan értek el ilyen látványos sikereket, és hogyan növekedtek ilyen dinamikus ütemben annak ellenére, hogy a koronavírus előtt csupán mérsékelt volt az online jelenlétük.

Péter olyan műhelytitkokba és ami talán még fontosabb, egy olyan üzleti filozófiába enged betekintést, amik lehetővé teszik, hogy messze az átlagos szint felett növekedjen a cégük.

Az interjú megadja a válaszokat számos webáruház tulajdonos legfőbb marketing kihívásaira, ugyanis Péter teljesen önzetlenül osztja meg sikerük legfőbb “titkait”:

  • hogyan állítanak elő folyamatosan minőségi, és változatos tartalmat,
  • hogyan helyezik el a terméküket, és a szolgáltatásukat értékesítő üzeneteket úgy, hogy azok nemhogy nem tolakodók, de még a vásárlást is élvezetesebbé teszik,
  • hogyan maximalizálják a vásárlási hajlandóságot, és a megrendelési értéket, az adatokat és a profi szegmentálást használva.

Az interjúban a fentieken kívül sok szó esik a Testszervíz SalesAutopilot bevezetési sztorijáról; szóba kerül, hogy mire jó a mesterséges intelligencia, és mire nem; majd legvégül azt is összefoglalja Péter, hogy mit tanácsol azoknak a cégeknek, akik néhány lépéssel mögöttük tartanak, de hasonló eredményeket akarnak elérni.

Ha növekedni akarsz a cégeddel, ez a videó kötelező tartalom, ugyanis a kendőzeetlenül megosztott üzleti titkok a legtöbb üzletágban – egy kis személyre szabással – sikeresen alkalmazhatók, így a te céged növekedési motorját is felpörgethetik!

Mitől érnek célba a profik marketing emailjei? 🤔

Töltsd le 2021-es naprakész ellenőrzőlistánkat arról a 40 tényezőről, amin múlni fog, hogy mekkora része ér célba marketing emailjeidnek!

Letöltés »

Építs stratégiát és alkoss kreatívan, ahelyett, hogy a mechanikus marketing feladatokra pazarolnád az értékes idődet…

Burget Peti legfontosabb tippjei:

Bármit csinálsz, mindennek a kommunikáció az alapja. Nagyon fontos, hogy bele tudj helyezkedni a partner nézőpontjába, ehhez pedig időre van szükséged.

Időt pedig úgy nyerhetsz, ha nem a marketing mechanikákkal foglalkozol a napod túlnyomó részében!

Ehhez viszont ki kell aknáznod a SalesAutopilot tudását:

A felszabadult idődben pedig beszélgess ügyfeleiddel, ismerd meg őket jobban, és kommunikálj úgy, akkor, és abban a formában, ahogy számukra – ezáltal számodra is – a legmegfelelőbb!

De ne felejtsd, a fentiek csak akkor “hatnak”, ha gondoskodsz emailjeid célba juttatásáról is! Menj végig a 2021-es frissített ellenőrzőlistánk 40 pontján, valósítsd meg a pontokat, és állítsd meg listád folyamatos amortizációját!

Inkább meghallgatnád útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (44 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény