Eleged van belőle, hogy minden hónapban meg kell küzdened az árbevételért? Hatékonyabbá, eredményesebbé tennéd az ügyfélszerzésed, növelnéd a céged árbevételét? Sejted, hogy ehhez a marketing automatizálás a következő lépés, de nem tudod, hogy mit és hogyan csinálj, hogy a legkevesebb befektetett energiával a legtöbb eredményt érd el? Abban sem vagy biztos, neked egyáltalán működni fog-e?

Ha bármelyik fenti kérdésre IGEN a válaszod, akkor ez a blogposzt és a benne szereplő videó neked szól.

Az alábbiakban bemutatom, mi az a 3 dolog, amivel rendelkezned kell, hogy kimaxold a marketing automatizmusokban rejlő lehetőségeket, ne veszíts el 10-20-30… 100%-ot marketinged eredményességéből. Ezek nélkül szinte biztosan nem lesz látványos eredménye a próbálkozásaidnak, vagyis “NEKED nem fog működni” az automatizálás. 

Ne aggódj, a megvalósításban is segítek: 2 olyan segédanyagot is elérhetővé tettem számodra, amikkel egyszer és mindenkorra megalapozhatod marketing automatizmusaid eredményességét.

Készen állsz? Vágjunk bele!

A SalesAutopilot – az egyetlen hazai teljeskörű marketing automatizálási rendszer – társalapítójaként 20 éve foglalkozom marketing automatizálással. Ezidő alatt több ezer ügyféllel, vállalkozóval beszéltem, akik közül jópáran rendkívül magas szintre emelték a marketing automatizálás „művészetét”, és olyan eredményeket értek el, amire eleinte szinte nem is számítottak.

Egyesek „csak” megtöbbszörözték az árbevételüket, míg mások azt az álmukat is elérték, hogy az év nagyobbik részében nyaralnak. 

Tudod, mi a közös bennük?

3 olyan tényező, amit már azelőtt megvalósítottak, hogy belevágtak volna a marketing automatizmusok építésébe.

Persze találkoztam olyanokkal is, akik notórius újrakezdőként próbálkoznak a marketing automatizálással, de soha nem jutottak egyről a kettőre. Az ő vállalkozásukból pont az a 3 dolog hiányzik, ami az előző csoportnál mindenkinél megvan.

De mi ez a három kritikus marketing automatizálási előfeltétel?

Az alábbi videóban részletesen elmondom, mik ezek, sőt, az elsőként helyrerakandó tényezőhöz, két segédanyagot is adok, amikkel érdemes elkezdened az alapok rendbetételét. A videó végén részletesen elmondom, miért érdemes letöltened, és hogyan használd őket. 

Mit érnek marketing emailjeid, ha nem érnek célba?

Vajon hogyan teljesítenek emailjeid azon 40 (!) tényező szempontjából, amiken múlik, hogy mennyire érnek célba marketing emailjeid?

Töltsd le a teljeskörű ellenőrzőlistánk legfrissebb (2021. júniusi) verzióját, és tudd meg, hogyan ne veszítsd el feliratkozóid 10-20-30….100%-át a rossz email küldési gyakorlattal!

Tovább a letöltéshez »

Az eredményes marketingautomatizálás 3 alapfeltétele

Íme a három kulcs tényező, amiket a videóban még részletesebben bemutatok. 

  1. Biztos üzleti alapok
    • bizonyítottan eladható termék
    • bizonyítottan profitábilis üzleti modell
    • bizonyított hatékonysággal eladni képes marketing stratégia
  1. Folyamatszemlélet (amit nem tudsz előbb manuális folyamatként definiálni, azt automatizálni sem fogod tudni vagy ahogy az eredeti hangzik angolul: “If you don’t have good processes, you can only automate shit” – Dan Martell)
  1. Email marketing alapok
    • képesség a folyamatos feliratkozó gyűjtésre (érdeklődőszerzésre)
    • képesség a rendszeres, élvezhető, szakmai edukatív tartalom létrehozására
    • képesség a marketing emailek 98%-os célbajuttatására

Amikor egy időben telefonon is megkérdeztük a szolgáltatást lemondó ügyfeleinket, hogy miért távoznak, kétharmaduk válaszolta, hogy nekik nem működik a marketing automatizálás. 

Amikor mélyebbre ástam, bebizonyosodott, hogy ezeknél az ügyfeleknél a fenti 3 alapfeltétel egyike, vagy akár több tényező is hiányzott. Az alapok nélkül viszont a a legnagyobb igyekezet mellett sem lehet látványos eredményeket elérni. 

Ha mélyebbre szeretnél ásni, mindenképpen nézd meg a videót, és kérlek addig ne kezdj marketing automatizálásba – önjáró vállalkozásod felépítésébe meg végképp ne –, amíg nem tettél meg mindent a marketing e-mailjeid célbajutásáért.

Töltsd le 40 pontos listánkat, hogy tudd, min múlik az eredményesség! Menj végig a beállításokon ‒ csak egyszer kell megcsinálnod ‒, és a 3 alaptényezőből az egyiket félig már ki is pipálhatod. 

Ha kérdésed van, vagy megakadsz a megvalósítással, írd meg kommentben vagy a zárt FB csoportunkban

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.