Megismernéd azt a folyamatot, amivel szinten tarthatod – vagy akár csökkentheted – az online hirdetési költségeidet, mégis releváns érdeklődőkhöz érnél el, a bevételed kiszámíthatóan növekedne, és még időd is maradna a kreatív, valamint az alkotó feladatokra?

A hirdetési költségek emelkedését csak nézőpontváltással tudod megakadályozni – vagy elfogadható szinten tartani –, mivel:

  • 2022-re az online térbe került a konkurenseid nagy része, ráadásul a hirdetéseid nem csak a konkrét versenytársaidéval versenyeznek, hanem minden olyan hirdetőével, aki a célközönséged hírfolyamába szeretne bekerülni.
  • Az adatvédelmi szabályozások folyamatos bővítésével egyre tágabbá válnak a célzási lehetőségek, melyek megnehezítik a célközönség beállításokat, és a precíz célzást.
  • Ha csupán hirdetésekre támaszkodsz a vevőszerzés esetében, akkor nem tudsz függetlenedni a PPC óriásoktól, tehát egy esetleges fiók letiltás, vagy leállás esetén nem tudod megszólítani az érdeklődőidet, ami bevételkieséshez is vezethet.

A megoldás: ha saját adatbázis építesz, és saját érdeklődőket szerzel.

Érdeklődőszerzés Mesterképző

Ingyenes Online Workshop

Ismerd meg első kézből, hogyan növelik adatbázisukat az igazi profik, és hogyan tesznek szert ezzel olyan érdeklődő adatbázisra, amihez mindig fordulhatnak, ha újabb ügyfelekre van szükségük!

Érdekel »

Fontos, hogy az adatbázis építéséhez is szükségesek az online hirdetések!

Viszont, ha már van saját email adatbázisod, akkor:

  1. a feliratkozóidnak bármikor kommunikálhatsz, sőt még mindig az email marketingnek van a legjobb ROI-ja (befektetésarányos megtérülése),
  2. hűséges követőkre teszel szert, akik – ha ápolod velük a kapcsolatot – újra és újra tőled szeretnének vásárolni,
  3. az összegyűlt adatokat használhatod a közösségi média hirdetéseid pontosabb célzásához (remarketing, vagy hasonmás közönségek készítéséhez),
  4. egy ellenállhatatlan csalival / lead magnettel töredékére tudod csökkenteni a feliratkozó szerzésed hirdetési költségét.

Hogyan kezdd el, vagy emeld profi szintre az érdeklődőszerzésed?

Segítségképpen összegyűjtöttem neked az idén publikált érdeklődőszerzéssel, adatbázis építéssel, és érdeklődőszerző rendszerépítéssel kapcsolatos blogposztjainkat, melyekhez videót is találsz:

1.Ha most kezded, vagy kezded újra az adatbázis építést, akkor nézd meg azokat a gyakorlati szempontokat, amiktől valóban működik az adatbázis építés 2022-ben:

4.Amennyiben kíváncsi vagy, hogyan tudsz 80% idő spórolással – mégis profi – automatizált rendszert építeni, nézd meg a videót:

Érdeklődőszerzés Mesterképző

Ingyenes Online Workshop

Ismerd meg első kézből, hogyan növelik adatbázisukat az igazi profik, és hogyan tesznek szert ezzel olyan érdeklődő adatbázisra, amihez mindig fordulhatnak, ha újabb ügyfelekre van szükségük!

Érdekel »

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény