Minden, ami az infotermék / online oktatói biznisz sikeréhez a tartalomgyártáson kívül szükséges...
Egy vállalkozás elindítása előtt könnyű felvenni a rózsaszín szemüveget, és teljes lelkesedéssel azt hinni, hogy egy év alatt milliomos leszel belőle.
Ha már egy ideje benne vagy ebben a világban, valószínűleg rájöttél, hogy ez nem ilyen egyszerű.
Az igazság az, hogy az infotermékek és online oktatások sikeres értékesítése komoly tervezést, folyamatos munkát, és kitartást igényel. Számos háttérfolyamatot kell felépíteni, például a megfelelő marketing folyamatokat, az érdeklődő- és vevőbázist, vagy az ügyfélszolgálat és támogatás működését.
Most szeretném megosztani veled, amit az elmúlt 20 évben tanultam, miközben magam is több infomarketing bizniszben vettem részt eredményesen, és miközben sok-sok infomarketingeseknek segítettem. Megmutatom, hogy pontosan milyen technikai rendszereket kell létrehoznod és egymással összhangban működtetned egy sikeres infotermékes vállalkozáshoz.
Ezzel a bejegyzéssel az a célom, hogy reálisan lásd, mi vár rád, és hogy ezzel felfegyverkezve a lehető legnagyobb eséllyel érj el sikert.
#start-blue#
Webshoposok, szolgáltatók figyelem!
Ha a fenti pontok közül bármelyik célod a vállalkozásodban, akkor ezt a cikket neked is mindenképp el kell olvasnod. Olyan átfogó képet ad a sikeres online bizniszeket működtető technikai rendszerekről, ami rengeteg találgatástól, fejfájástól és felesleges munkaórától kímél meg.
#end-blue#
Kezdjük is el!
Fokozatosság mindenek előtt!
Az első, és legfontosabb gondolat, hogy nem fog menni minden is egyszerre. Ha ez az első infomarketing bizniszed, akkor nyugodtan számíts rá, hogy MINDEN sokkal több időbe fog telni, és bonyolultabb lesz, mint amire számítottál. Ez egy ilyen sport, ehhez jobb, ha már előre hozzászoksz.
Ezt nem azért mondom, hogy elkedvetlenítselek, hanem hogy már az elején tudd, hogyan érdemes ütemezni a munkát.
És mivel csak egy már kész, élesített online rendszer hoz eredményeket (látogatót, feliratkozót, vevőt), ezért fontos, hogy eleinte minél kisebb egységekben, kisebb rendszerekben gondolkozz.
Először legyen egy jó lead-magnet-ed (dinoszaurusz nevén csali), amire fel lehet iratkozni, majd egy belépő terméked, ami segít kideríteni, hogy kinyitják-e az emberek a pénztárcájukat a kedvedért, a tudásodért. A belépő termék lehet könyv, vagy bármilyen digitális termék, a lényege, hogy az adott témában szokásos árhoz képest meglepően jó áron kap értéket az első vásárlód. Ez azt is jelenti, hogy a belépő termék kapcsán már korai lenne azon álmodoznod, hogy máris milliomos leszel. A belépő terméknek két fontos célja van:
- Segít kideríteni, hogy jól gondolkozol-e a piaci igényekről, és arról a módról, ahogyan ezt ki fogod elégíteni.
- Segít finanszírozni a hirdetéseidet a kezdeti időszakban.
A belépő termék ezen két okból kifolyólag kiváló arra, hogy lendületesen indulj.
Ha tehát a belépő termék alapján igazolódik az üzleti koncepciód, akkor szuper, lehet tovább építkezni. Ha nem, akkor vissza a tervezőasztalhoz.
Össze se tudom számolni, hányszor volt már, hogy egy új ügyféljelölt egy halálcsillag méretű online rendszer tervével érkezett hozzánk. Ezekből általában két okból nem lesz semmi.
1) Nincs rá pénze és türelme, hogy egy lépésben felépítse. Ez igazából a kisebbik baj, sőt, talán ez menti meg az illetőt az igazán nagy buktától.
2) Az egész terv tucatnyi igazolatlan feltételezésre épül. Na ez az igazán nagy baj. Értem én, hogy szerinted, az üzlettársad szerint, és a feleséged szerint ez a világ legjobb üzleti ötlete, de amíg nincs legalább valami piaci bizonyíték, addig ez csak feltételezés.
Oké, de mi lesz a bizonyíték?
Ha emberek kezdenek elfogadható hirdetési költség mellett feliratkozni a lead-magnet-edre, majd megvásárolni a belépő termékedet.
Ha ez megvan, akkor érdemes tovább lépni, de előbb hasznos, ha látod, milyen bizniszbe is vágtál bele.
Az info biznisz technikai sport, ahogy a rally is... de miért is olyan fontos ez?
Az alábbiakban összefoglalom, hogyan fog kinézni a bizniszed, ha beindul, és csinálod pár évig. Ez azért is fontos – micsoda meglepetés, hogy pont én pont ezt írom –, mert ez egy technikai sport, mint pl. a rally versenyzés, tehát a siker nagyban fog múlni azon, hogy milyen technológiát használsz, ami ugyebár már a rajt előtt eldől. És annak ellenére, hogy itt a rally-val ellentétben akár menet közben is lehet technológiát váltani, mégis azt látom, hogy ez elég ritkán történik meg, és ha mégis, akkor egy ilyen váltás néha évekre, de minimum hónapokra visszaveti az érintett vállalkozás növekedését.
Azért fontos tehát tisztán látni, hogyan fog kinézni a bizniszed pár év múlva, hogy már most a megfelelő technológiai platformot tudd kiválasztani hozzá. Nem arról beszélek, hogy Mac-et vagy PC-t használsz, hanem arról, hogy milyen marketing- és háttér automatizálási rendszereket választasz ki.
Az tehát, hogy melyik marketing- és háttérautomatizációs rendszert választod ki az elején, évekre meghatározza a haladásod irányát és sebességét, ezért fontos látnod, hogy mit is fogsz felépíteni, és ehhez mi mindenre lesz szükséged.
#start-blue#
Mi a teendő, ha már elindultál egy kevésbé optimális szoftverrel?
Semmi vész! Ebben az esetben két út áll ellőtted:
1) Kitolatsz a zsákutcából, amibe behajtottál, és elindulsz a megfelelő irányba. Ezalatt azt értem, hogy a már felépített kezdeti rendszereidet is újraépíted egy új szoftverben, és utána ezekre építed a továbbiakat.
2) Megtartod, amid van, de az új folyamatokat már a tájékozottan választott szoftverben építed ki. Ez a megoldás azért előnyösebb (látszólag), mert gyorsabbnak tűnik, és azért hátrányosabb, mert csak látszólag :) Ha ugyanis például a régi rendszerben már fut egy lead-magnet, és jönnek a feliratkozók, akkor kampányoláskor két rendszert használva nehezebb lesz intelligensen szegmentálni, és kihagyni mondjuk egy-egy emailből azokat, akik már vásároltak.
#end-blue#
Cikkem hátralevő részét tehát azzal az igényességgel írtam, hogy lásd, "mi jön a kanyaron túl", hogy már most egy jól informált döntést tudj hozni.
A teljes infomarketing / online oktatói biznisz 5+1 fő összetevője...
Mint minden vállalkozás az infotermék biznisz is több területből épül fel, amiket mind el kell tudnod látni. Sőt, az igazán sikeres bizniszhez ezeknek gördülékenyen kell együttműködniük.
Az infotermékes vállalkozásoknál ezekre a területekre kell folyamatokat létrehoznod:
- Hirdetések, amik behozzák a látogatókat a honlapra, azaz a nézelődőket.
- Marketing rendszerek, amik érdeklődőket (lead-eket, feliratkozókat) csinálnak a látogatókból, azaz a bámészkodókból.
- Értékesítési rendszerek, amik eladják a termékeidet/szolgáltatásaidat az érdekődőknek..
- Ügyfél rendszerek, amik kiszolgálják az ügyfeleket és visszamérik az elégedettségüket.
- Pénzügyi folyamatok, amik kezelik a fizetéseket, visszatérítéseket, számlázást.
- Admin folyamatok, amik a háttérben futnak támogatva a többi rendszert.
Ezekre a marketing rendszerekre lesz szükséged
Kell majd több lead magnet (dinoszaurusz nevén csali), hogy a piacod minden lényeges szegmensét elérd, illetve, hogy ráérezz melyik szegmenst tudod a legeredményesebben elérni.
A lead magnetek vonzzák be azokat az érdeklődőket, akik még nem feltétlenül állnak készen a vásárlásra, de nagy eséllyel idővel vevők lesznek. Ahhoz, hogy stabilan növekedjen a céged, hónapról-hónapra kiszámíthatóan kell hogy érkezzenek az új érdeklődők, akikből azután ügyfelek lesznek. Ehhez a leghatékonyabb út a lead magneteken keresztül vezet.
És mivel közel sem biztos, hogy minden lead magneted azonnal sikersztori lesz, valószínűleg kísérletezgetned kell majd. Vagyis, nagy eséllyel több verziót kell készítened, mire meglesz a legjobban teljesítő.
Ezeket az értékesítési és ügyfél folyamatokat kell felépítened
Minden lead magnethez több értékesítési folyamat is kellhet. Ha a csalit el is találtad, nem biztos, hogy a leghatékonyabb feliratkozási folyamatot sikerül összerakni.
Valószínűleg szükséged lesz belépő termékekre, mint például könyv, videó kurzus vagy valami más, amivel felkeltheted az érdeklődést és bevonhatod a potenciális vásárlókat. Ezek a termékek nemcsak bevételt generálnak, hanem segítenek abban is, hogy bizalmat építs a közönségeddel. Gondolj rájuk úgy, mint egyfajta ízelítőre, ami megmutatja az embereknek, mire számíthatnak tőled.
Könnyen lehet, hogy akár témánként szükséged lesz egy belépő termékre, és itt is több folyamat kellhet, hogy megtaláld az optimálisat.
Miután megvan a belépő terméked létre kell hoznod a skálázható értékesítési folyamatokat. Például, automata email kampányokat indíthatsz, amik továbbvezetik az érdeklődőket a magasabb árkategóriájú termékeid felé. Ezek lehetnek mélyebb, részletesebb kurzusok, egyéni konzultációk vagy akár egy exkluzív tagsági program.
Természetesen mind a belépő termékedet, mind a fő terméket, le is kell majd szállítani a vevőknek, különben elég rövid életű lesz a vállalkozás.
Ebben egy megbízható platform tud a legjobban segíteni, ahol könnyedén hozzáférhetnek a vásárlók a megvásárolt anyagokhoz és ahonnan könnyedén tudsz kommunikálni a vevőiddel. Például, ha egy többhetes videó tanfolyamot árulsz, akkor emlékeztető emaileket kell küldened, hogy a résztvevők ne felejtsenek el részt venni a következő alkalmon. Ezek maunálisan rengeteg időt visznek el, viszont brutál egyszerűen automatizálhatod őket.
Szuper hasznosak lehetnek a pipálós upsell-ek, nagyobb értékű upsell-ek, downsell-ek, mert ezekkel tudod maximalizálni a bevételt.
A pipálós upsell-ek gyors és egyszerű módjai annak, hogy a vásárlók a kosárba tegyenek extra termékeket anélkül, hogy elhagynák az oldalt. Például, ha egy online kurzust árulsz, felkínálhatsz egy kapcsolódó e-könyvet vagy extra videóanyagot, amit a vásárlók egyszerűen egy pipálással hozzáadhatnak a rendelésükhöz. Ezek az upsell-ek növelhetik az átlagos kosárértéket anélkül, hogy túlzottan megterhelnék a vásárlót.
A pipálós upsell tűnhet úgy, mint valami úri huncutság, valami, ami az elején felesleges, pedig lehet olyan helyzet, amikor az az extra bevétel, amit a pipálós upsell hoz – általában minimális munka árán – jelentheti azt a különbséget a vállalkozás számára, ami a túléléshez szükséges. Ahogy egy kísérleti repülőgép esetén extra 10% hajtóerő jelentheti azt a különbséget, ami ahhoz kell, hogy ahelyett, hogy a kifutó utáni fák között töröd össze magad, időben elemelkedsz a földről, és sikerül a felszállás.
Ami miatt valaki nem alkalmaz pipálós upsellt, annak általában ez a három oka lehet:
(+) Annyira jól eltalát egy nagy mennyiségben fennálló piaci igényt, hogy nincs rá szükség
(-) Az illető vállalkozó nem ismeri ezt a lehetőséget
(-) Az illető marketing automatizálási rendszere nem, vagy csak nagyon komplikáltan tudja nyújtani ezt a lehetőséget
A nagyobb értékű upsell-ek esetében már komolyabb, magasabb árfekvésű termékeket vagy szolgáltatásokat kínálsz. Például, ha valaki megvásárol egy alap tanfolyamot, felkínálhatsz neki egy prémium változatot több tartalommal, személyes konzultációval vagy exkluzív hozzáférésekkel. Ezek az upsell-ek nagyobb bevételt generálnak és segítenek mélyebb kapcsolatot kialakítani a vevőkkel.
A downsell-ek azért lehetnek hasznosak, mert lehetővé teszik, hogy rugalmasan reagálj azokra a vásárlókra, akik esetleg nem szeretnék megvenni a magasabb árkategóriájú upsell-ben ajánlott termékeket. Ilyenkor felkínálhatsz egy olcsóbb alternatívát, ami még mindig értékes, de kevésbé terheli meg a pénztárcájukat. Például, ha valaki nem veszi meg a teljes kurzust, felajánlhatsz neki egy rövidebb, bevezető modult vagy egy e-könyvet a témáról.
Ezeket sem csak eladni kell, hanem ki is kell szolgálni a vevőket. Fontos, hogy minden könnyen elérhető legyen, rögtön a vásárlást követően, hogy az ügyfélélmény maximális legyen. Szükséged lesz többek között egy felületre, ahol ezeket tárolod, emailekre, amikben kiküldöd az elérhetőségeket és persze ügyfélszolgálatra (de erre még később bővebben kitérek).
Ezek után sem dőlhetsz hátra. Nagyon fontos ugyanis, hogy mérd az elégedettséget, méghozzá legalább alapszinten. Ez az alapfeltétele annak, hogy egyre jobb és jobb termékeket és egyre jobb szolgáltatási folyamatot hoz létre. Sőt, akár az is múlhat ezen, hogy visszajönnek-e az ügyfelek, vagy továbbajánlanak-e másoknak.
Azoknak, akiknek az első próbálkozásukkor sikerül rátapintaniuk egy komoly piaci igényre, ez talán nem annyira fontos, de nekünk, többieknek, egy jó elégedettség mérő és visszajelzés gyűjtő rendszer kell ahhoz, hogy megtudjuk, mi miatt akadozik a biznisz, és mit kell tennünk a gyorsítás érdekében.
Az már csak hab a tortán, hogy egy intelligens elégedettség mérő rendszer nem csak begyűtji, de hitelesen meg is jeleníti az elédett vevők visszajelzéseit, ami szintén lehet az az extra hajtóerő, ami az elemelkedéshez, vagy később a profit maximalizálásához szükséges.
Vagyis szükséged lesz egy vevő elégedettség mérés rendszerre, amit a legkönnyebben email-ben rakhatsz össze. Viszont például fontos, hogy ez a rendszer tudja, ki mit vásárolt. Vagyis egy mezei hírlevél küldő már nem biztos, hogy jól megoldja neked ezt a feladatot.
Erre figyelj a pénzügyi rendszereknél
Egy vállalkozásban a pénzügyeket is rendben kell tartani.
Például fogadnod kell a fizetéseket, mondjuk bankkártyás fizetés vagy utalások formájában. Az utalások esetében például kifejezetten kihívás szokott lenni, hogy manuális kezelés helyett hogyan tudod automatizálni a folyamatot.
A fizetésről számlát kell adnod, mégpedig olyat, ami NAV kompatibilis, vagyis itt már bejön pluszban egy számlázó rendszer használata, amit jó ha össze tudsz kötni az értékesítési rendszereddel, kivéve, ha nem akarsz minden számlát egyesével kiállítani. (Megsúgom, nem akarsz…)
Igazán "jópofává" akkor kezd válni a számlázás, amikor elkezdenek rendelgetni külföldi, EU-s és EU-n kívüli magánszemélyek és vállalkozások, mert ezek áfa vonatkozásait is megfelelően kell kezelni az automatizmusoknak.
És akkor ott van még a kártya lejáratok vagy a kártya változások kezelése, ami tagsági rendszereknél kiemelten fontos, mert nem akarod, hogy 2-3 évente csak azért elveszítsd az összes tagodat, mert lejárogatnak a kártyáik, és nincs autoimatizmuosod ennek a kezelésére. Tehát ezekre is kell egy jól működő, lehetőleg automata folyamat.
Ezek a háttérfolyamatok is kellenek
Mindezek mellett a legtöbb infómarketinges nagyon hamar azon kapja magát, hogy az élő rendezvényeket sem hagyhatja ki. Az élő események, mint például a webináriumok, workshopok vagy konferenciák teszik lehetővé, hogy kapcsolatba lépj a piacoddal, bemutasd a szakértelmedet, és közvetlen visszajelzést kapj a közönségtől.
Ez viszont a tennivalók újabb arzenálját teszi szükségessé, még akkor is, ha semmi mást nem csinálsz, csak időnként egy-egy ingyenes meetupot.
Például jól elő kell készítened az eseményt, és időben tájékoztatnod kell a közönséget, meghívókkal és emlékeztető emailekkel. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy minél többen részt vegyenek az eseményen, és hogy az érdeklődők pontosan tudják, mire számíthatnak.
Meg kell oldanod, hogy zökkenőmentesen tudjanak az emberek regisztrálni az eseményre. Ha pedig fizetős a rendezvényed, akkor még fizetési és számlázási folyamatok is várnak rád.
A rendezvény után tudnod kell utánkövetni a résztvevőket: megosztani az esemény felvételét, visszajelzést kérni a résztvevőktől, és értékesíteni a termékeidet.
És ez csak néhány példa a rendezvényekhez kapcsolódó háttérfolyamatokból.
A hirdetéseket és promóciót sem tudod kispórolni
Persze "nem árt", ha vannak hirdetéseid is.
És bár nem gond, ha először csak egy hirdetési platformmal indulsz, de előbb-utóbb csak akkor fogsz tudni növekedni, ha minden lehetőséget kihasználsz és több helyen hirdetsz.
Ha pedig az egyre dráguló hirdetési költségek ellen is akarsz valamit tenni, akkor lehet, hogy affiliate partnereket is bevonsz, hogy még gazdaságosabban tudj hirdetni.
#start-blue#
Az affiliate partnerek olyan személyek vagy vállalkozások, akik a te termékeidet vagy szolgáltatásaidat ajánlják a saját közönségüknek. Cserébe jutalékot kapnak minden olyan eladás után, amit az ő ajánlásuknak köszönhetően generálsz. Ez egy win-win helyzet: a partnerek extra bevételhez jutnak, te pedig új vásárlókat szerzel.
Az affiliate együttműködésekkel könnyen elérhetsz új célcsoportokat, de ennek is vannak technikai igényei, amiket ki kell építened, mielőtt belevághatnál bármilyen együttműködésbe. Kell egy folyamat és egy rendszer, amik nyomon követik a partnerek tevékenységét és a generált eladásokat. Az sem árt, ha a rendszer automatikusan ki is számolja a partnerjutalékot és ezt transzparensen elérhetővé teszi a partnereid számára.
#end-blue#
Így fog tényleg jól működni az infotermékes bizniszed
Fontos, hogy a marketing-, értékesítési- és ügyfélrendszereid össze tudd kötni a többi rendszereddel és hogy ezek probléma nélkül kommunikáljanak — azaz adjanak át adatokat — egymás között.
A legalapvetőbb, hogy a rendszer kommunikáljon a weboldaladdal, vagy inkább weboldalaiddal, hiszen nagy eséllyel a képzéseid vagy a tagsági rendszered egy-egy külön weboldalon, de legalábbis külön aldomainen lesznek (ami szintén külön weboldal), hogy ne lassítsák be a fő weboldaladat (és bukj akkorát, ha valamelyiket feltörik).
Ezt még össze kell kötnöd a kártyaelfogadással — valószínűleg több szolgáltatóéval is—, számlázással, a bankoddal, és az affiliate rendszerrel.
Bár az affiliate már szerepelt a hirdetések témájánál, valójában az a legjobb, ha minden elemet (lead-magnetet, belépő terméket, fő terméket) tudnak promózni a partnereid, ekkor fog ugyanis a legjobban működni az együttműködés.
Nem mindegy milyen segítséget kapsz, ha elakadsz
Minden technikai rendszernél kulcsfontosságú kérdés, hogy ki és milyen hatékonyan tud segíteni, ha elakadsz.
A magyar nyelvű dokumentáció és oktatóanyagok elérhetősége például nagyban befolyásolhatja mennyire gyorsan tudsz megoldani egy problémát. Még akkor is, ha perfekt angolos vagy, magyar nyelvű tudásbázissal sokkal könnyebb lesz értelmezned egy új rendszer működését, vagy megoldanod kisebb problémákat anélkül, hogy az ügyfélszolgálathoz kellene fordulnod.
De ha már az ügyfélszolgálatnál tartunk, az végképp nem lényegtelen, hogy lesz-e magyar nyelvű support. Ugyanis, ha valami nem úgy működik, ahogy szeretnéd, — és garantálom neked, hogy egy ekkora rendszernél lesz, ami nem úgy fog működni, — akkor segítségre lesz szükséged.
Csak abba gondolj bele, hogy számlázni mindenképp magyar számlázóval fogsz, hiszen az a NAV kompatibilis. Na most egy külföldi szoftver eleve kis eséllyel fog integrációt csinálni magyar számlázóhoz. Így ott valószínűleg API-val kell dolgozni (amihez, azért már komolyabb technikai tudás kell), vagy marad a manuális számlázás. Egyik sem túl növekedésbarát.
Ha pedig összekötöd a kettőt és mondjuk egy frissítés után behal a rendszer (márpedig időnként be fog, mert időről-időre minden szolgáltató elfelejti értesíteni a partnereit az API változásokról), az angol ügyfélszolgálat elég nehezen tud utánajárni a magyar számlázó, magyar nyelvű dokumentációjában a változásoknak.
És amikor a kampányod kellős közepén történik valami a rendszereddel, nem mindegy, hogy telefonon tudsz-e a saját nyelveden segítséget kérni, vagy angolul kell chatelned valakivel.
Több rendszer = több probléma
Ha a rendszerek felépítése önmagában nem lenne elég kihívás, akkor dönthetsz úgy, hogy minden feladatra külön szoftvert – például a legolcsóbbat – használod.
Mondjuk egy hírlevél küldő szoftverrel küldöd ki az emaileket, és ezzel gyűjtöd a feliratkozókat. Egy másik szoftverrel építed a funneleket, egy harmadikkal igyekszel megrendeléseket gyűjteni, egy negyediket pedig arra használsz, hogy kapcsolódj a fizetési szolgáltatódhoz.
Plusz mindehhez mondjuk angol nyelvű supportot veszel igénybe.
Na ilyenkor bőven van minek összeakadnia, nem működnie vagy rosszul kommunikálnia.
Először is, a különböző rendszereket össze kell tudnod kötni úgy, hogy azok folyamatosan szinkronban legyenek. Ha bárhol hiba kerül a rendszerbe, akkor értékes adatokat vesztesz. Amellett, hogy ez frusztráló, komoly bevételkieséshez is vezethet, ha például egy vásárlási folyamat megszakad, vagy egy ügyfél nem kapja meg időben az értesítéseket.
Aztán minden rendszert külön meg kell tanulod, és külön-külön kell kezelned a felmerülő hibákat és karbantartási feladatokat. Ez brutális idő- és energia ráfordítás, amit egy egységes rendszer használatával simán töredékére tudsz csökkenteni.
Ezen felül ott van még a többlet költség, mert ugye minden szoftver pénzbe kerül. Az előfizetési díjak, licencdíjak és esetleges kiegészítő szolgáltatások mind összeadódnak, és könnyen elérhetik azt a szintet, ahol már jelentős terhet jelentenek a vállalkozásodnak.
Itt az egyszerű megoldásod
A jó hír, hogy van egy egészen egyszerű megoldás, erre a rengeteg rendszerre és feladatra: A SalesAutopilot.
KKV cégautomatizálási szoftverként a SalesAutopilot már számos hazai infotermékesnél (Do! Marketing, Tudástár klub, Absolutely Woman, Yurkov, Skillo - hogy csak egy párat említsek) bizonyította, hogy ezeket a feladatokat egyetlen szoftverrel el lehet végezni.
Az összes marketing, értékesítési, ügyfél és admin rendszert felépítheted vele, az összes egyéb lényeges szoftvert pedig pofonegyszerűen tudod integrálni és egyetlen központi helyről vezérelni. A szoftver ráadásul tele van olyan funkcióval, amivel könnyedén eIindíthatod és skálázhatod a szakértői bizniszed.
Ezzel nemcsak egyszerűsíted a folyamatokat, hanem időt és energiát is spórolsz, miközben csökkented a hibák és a technikai problémák valószínűségét. Ráadásul, olyan többrétű magyar nyelvű támogatást is kapsz, amikkel villámgyorsan elindulhatsz vagy bármilyen problémában gyors és hatékony segítségre számíthatsz.
#start-yellow#
A teljes online oktatóibizniszed. Automatizálva.
Szeretnél még többet tudni a gyakorlati megvalósításról? Ismerd meg a legizgalmasabb oktatói biznisz funkciókat itt! »
Készen állsz az indulásra? Gyűjts feliratkozókat, készíts hatékony kampányokat és értékesítsd digitális termékeidet (kurzus, előfizetés vagy konferencia), akár teljesen automatán, egyetlen könnyen átlátható rendszerből. Regisztrálj most ingyenes SalesAutopilot fiókot »
#end-yellow#