Stratégia
11
perc
olvasási idő

8 ok, ami miatt még a legprofibb webshopok is MILLIÓKAT veszítenek havi szinten...

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2024-05-09
8 webshop hiba ami milliókat ér

...és hogyan javíthatod ki ezeket a hibákat, amivel KONZERVATÍV becsléssel is legalább HATSZOROZNI tudod a webáruházad forgalmát!

A legtöbb webshop az üres kosár szindrómával küzd, mert egyszerűen nincs elég megrendelése. A Temu (😈) agresszív térnyerése pedig még többet ront a helyzeten.

Ha nem növekszik olyan gyorsan a webáruházad, mint szeretnéd, és ez az egész webshoposdi már nem is tűnik annyira jó üzletnek, mint amilyennek eredetileg tűnt, akkor ezt a cikket mindenképp olvasd el!

Ebben a blogbejegyzésben megmutatom ugyanis a 8 leggyakoribb okot, ami miatt a legtöbb webáruház küzd a növekedéssel. Már pusztán azzal is közelebb jutsz a megoldáshoz, hogy megismered az okokat, de hogy még többet segítsek, megmutatom azokat a technikákat is, amikkel túl is léphetsz a hibákon, hogy sokkal eredményesebben tudjon növekedni az online bizniszed.

#start-blue#

Infotermékesek, szolgáltatók figyelem!

Bár a cikk webáruházaknak készült, olyan alapvető hibákat mutatok meg, amik bármilyen biznisz típusra lefordíthatóak. Vagyis akkor is érdemes elolvasnod a cikket, ha nem webáruházad van, mert könnyen lehet, hogy valamelyik pontban a saját vállalkozásodra ismersz. Ebben az esetben pedig a felsorolt technikákkal azonnal nekiállhatsz növelni a bevételed.

#end-blue#

Jöjjenek akkor a növekedést gátló okok és megoldásaik:

1. Nem gondozod a vevőket

Az eladás egy kapcsolat.

Minden vevődnek van egy kapcsolati bankszámlája, amiről csak akkor tudsz levenni pénzt, ha előtte feltöltötted.

Ráadásul az első vásárlás eleve mínuszba viszi a kapcsolati bankszámlát (kivéve, ha te már eleve profi vagy ebben, és már előre feltöltötted alaposan valamivel, amit még a vásárlás előtt tettél a vevődért vagy adtál neki).

Vagyis legkésőbb ekkor, az első vásárlás után kellene elkezdeni fenemód invesztálnod a kapcsolatba. Ezután fogsz csak nyugodt lelkiismerettel, hatékony értékesítési email kampányokat készíteni.

Ha a vásárlás után nem küldesz elegendő, minőségi (!) — lentebb kifejtem, mit is értek minőségi alatt — kommunikációt a vásárlással kapcsolatban, akkor a vevő nem fog visszatérni. A vevők ugyanis a vásárlás után gyakran bizonytalanodnak el, kezdenek aggódni, hogy biztosan jó döntést hoztak-e.

A vásárlást követően ezért kulcsfontosságú, hogy megnyugtasd és bátorítsd a vevődet, hogy jó döntést hozott.

És itt jön képbe a minőségi kommunikáció. Azaz, hogy nem csak tranzakciós emailekkel bombázod a vevőidet vásárlás után, hanem oktató, segítő, vagy akár inspiráló üzenetekkel is támogatod őket. Olyan üzenetekkel, amelyekkel organikusan növeled a beléd vetetett bizalmukat és elköteleződésüket.

Sok webshopnál kifejezetten hiányosság, hogy nincs termékfüggő utánkövetés a vásárlás után. Tehát nincs olyan nyomon követés, ami ahhoz a termékhez vagy legalább a termékcsoporthoz kapcsolódik, amit a vevő éppen megvásárolt. Nincs a konkrét termékhez vagy termékkategóriához kötődő kommunikáció, ami segít gyorsan eloszlatni a vásárlással kapcsolatos utólagos aggályokat, kérdéseket, problémákat.

További gyakori hiányosság, hogy a legtöbb webshopnál nincs az első vásárlás után egy 2-3 részes "ismerkedős" email sorozat. Ennek eredményeképpen eléggé esetleges, hogy átmegy-e a márka üzenet, vagy megérti-e a vevő a küldetésedet, és elkezd-e kötődni hozzád ezek vonzó volta miatt. (Arra most ki sem térnék, hogy miért komoly hiányosság, ha nincs márka üzeneted és küldetésed. Talán egy következő blogposztban valamikor...)

Hogyan csináld jobban?

Kezdd el feltölteni a kapcsolati bankszámládat. Készíts egy 2-3 emailből álló automata vásárlást követő sorozatot, amiben:

  1. Először segítesz a vásárlódnak a terméked használatában. Biztosítod róla, hogy jó döntést hozott, és támogatod őt, hogy kihozza a maximumot a termékedből.
  2. Utána megpróbálod belőle kihúzni az aggályait, amik megakadályozzák őt abban, hogy igazán boldog legyen a termékeddel.
  3. Kicsit később minden vevődet megkérdezed egy kérdőív segítségével, hogy elégedettek voltak-e. Akik igen, azoktól ajánlást kérsz, akik pedig nem voltak elégedettek, azoknak kezeled a problémáit.*
  4. Amikor megjönnek a válaszok, válaszolsz a felmerülő kérdésekre és problémákra. Sajnos ezt az egyet nem lehet automatizálni, mert ezekhez a te szakértelmedre van szükség, cserébe viszont nagyon sok értékes tartalom ötletet kapsz a vevőidtől.

*A vevőelégedettség mérésre egy későbbi pontban részletesen kitérek.

2. Nem adsz el személyre szabottan a meglévő vevőknek

Alacsony a webáruházadban a visszatérő vevők aránya? Vagy éppenséggel egyáltalán nincsenek visszatérő vásárlóid, mert a vásárlás után magukra hagyod a őket?

Az egyik legrosszabb dolog, ami a webshopoddal történhet, ha valaki csak EGYSZER vásárol. (Persze, még ennél is rosszabb, ha senki nem vásárol, de ez is egy másik cikk témája lesz.)

Amikor pénzt és energiát tettél abba, hogy legyen egy webshopod, meglegyenek a termékleírások és fussanak a hirdetéseid, tényleg mindössze egyetlen vásárlásban reménykedtél vásárlónként? Biztosan nem!

Ez így nem éri meg…

Mégis, rengeteg webáruházat látok, ahol a nyomon követés után nem adnak el eléggé személyre szabottan a már megszerzett vevőknek.

Magyarul nincs egy olyan automatizált kommunikáció, ami segít, hogy a vásárlás után a vevő egy bizonyos idő elteltével az újravásárlásra, vagy kapcsolódó termék vásárlására legyen ösztönözve.

Pedig emailekkel a hirdetési árakhoz képest töredék áron tudod visszacsalogatni a meglévő elégedett vevőidet, hogy vásároljanak. Már ismernek, tudják, hogy megbízhatnak benned, maximum csak azért nem jönnek vissza mert elfelejtettek. Vagy mert nem a jó termékeket ajánlod nekik.

Itt jön képbe a személyre szabott újravásárlás ösztönzés…

Hogyan csináld jobban?

A leghatékonyabb amit tehetsz, ha automata újravásárlás ösztönző email sorozatot állítasz be a vevőgondozó email sorozat után:

  1. Készítesz egy újravásárlás ösztönző automatizmust, amiben fogyó, kopó, elhasználódó termékeiddel kapcsolatban biztatod a vevőidet az újravásárlásra. Ez már önmagában személyre szabott lesz, hiszen azt a terméket ajánlod neki amire szüksége van, nagyjából akkor, amikor szüksége van rá.
  2. Ha nincsenek fogyó termékeid, vagy még hatékonyabban értékesítenél, a következő lépés a keresztértékesítés, vagyis az elégedett vásárlónak ajánlod a többi termékedet. (Itt fontos az elégedett szó, ugyanis, aki az eredeti vásárlással sem volt boldog, az kisebb eséllyel vesz mást). A személyre szabás jegyében ezek legyenek egymáshoz kapcsolódó termékek, kiegészítő termékek, vagy ha ilyenek nagyon nincsenek, akkor más vevők által együtt vásárolt termékek.

3. Túl bonyolultak az admin folyamatok

A harmadik, ami iszonyatosan visszaveti rengeteg webshop tulajdonos életét, azok az admin folyamatok.

Egyszerűen túl bonyolultak azok a folyamatok, amik a megrendelés után történnek: a postázással kapcsolatos különböző visszaigazolások, a problémákkal kapcsolatos kommunikáció, az ügyfélszolgálati folyamatok.

Azaz túl sok a munka, túl sok a manuális feladat, és ez felemészt egy csomó időt, amit aztán nem lehet kreatív munkavégzésre, újabb hirdetések írására, stratégián való agyalásra használni.

Hogyan csináld jobban?

Itt jön az a pont, ahol megkeresed az ismétlődő, manuális feladatokat és elkezded teljesen, vagy legalább félig automatizálni azokat. Nézzünk néhány példát, amit biztosan tudsz automatizálni (legalábbis a mi webáruházas ügyfeleink ezt teszik):

  1. Aláírt garanciajegyek kiállítása: Műszaki terméket forgalmazó webáruháznál – ha jól tudom bizonyos vásárlási érték felett – ez kötelező, és rengeteg időt tudsz spórolni, ha ezeket nem manuálisan nyomtava, szkennelve intézed, hanem automatizálod a teljes folyamatot.
  2. Fizetési emlékeztetők küldése: Visszatérő munkát jelent az előre utalásos vevők emlékeztetése a fizetésre? Egy egyszerű folyamattal automatikus emlékeztetőt küldhetsz, azoknak a vevőknek, akik nem fizettek.
  3. Csomaggal kapcsolatos adminisztráció és kommunikáció*: A webáruházad összekapcsolhatod a használt csomagküldő szolgáltatással (például Webshippy). Így a megrendelések adatai automatikusan és azonnal elküldésre kerülnek a fulfillment partner számára, a vevőnek pedig automatikusan megkapják a szállítási információkat.
  4. Átutalásos számla folyamat*: A SalesAutopilot például lehetővé teszi, hogy automatikusan elkészüljön az átutalásos számla. Sőt, a kifizetés alapján hozzáférést adhatsz bizonyos digitális termékekhez, így az egész tranzakció végbemehet közbeavatkozás nélkül.

*Ezeknek a folyamatoknak az automatizálhatósága minden esetben függ attól, hogy milyen webáruház motort használsz. De a SalesAutpoliottal legalább részben biztosan tudod automatizálni ezeket is.

4. Drágák a hirdetések – Nincs elég hatékony konverziós folyamat

Az elmúlt évek nem kímélték a hirdetések hatékonyságát és a büdzsét sem. A hirdetések költsége évről évre stabilan nő, és ma már akár 5x annyiba is kerülhet a weboldaladra terelni egy látogatót, mint pár éve. A vásárlókról ne is beszéljünk.

Ennek persze több oka van, de nagyon sokszor azzal függ össze, hogy nincs egy kellően hatékony konverziós folyamat a háttérben.

Hogy ennek mi az oka?

Hát ennek pont ezer oka lehet. De legalábbis egy tucat. Ebbe most nem fogok konkrétan belemenni, de megoldásokat itt is javasolok…

Hogyan csináld jobban?

Ebben egy konkrét esettanulmánnyal szeretnélek segíteni, amiben mutatok neked 9 alig használt konverziónövelési technikát plusz 5 módot, amivel kisebb csapattal is el tudsz érni nagyobb eredményt.

Bár a cikk nem egy webáruház kampányt mutat be, a bemutatott 9 technika közül a legtöbb webshopokra is könnyedén lefordítható. Ha pedig csak néhány termékes webshopod van, mind a 9 technikát simán kipróbálhatod.

Az pedig már csak a hab a tortán, hogy közben – bármilyen intenzíven is kampányolsz –, a listádat sem fogod túlzottan leterhelni.

5. Alacsony a vevőérték

Ez valójában szorosan összefügg a második ponttal, azaz, hogy nincs újravásárlás ösztönzés.

Ha nem ajánlod automatizáltan a fogyó, vagy kapcsolódó termékeket, akkor hosszú távon az egy vevőre jutó vásárlás egyszerűen nem növekszik kellő mértékben, és rengeteg pénzt kell költeni új vevők megszerzésére.

Például, hirdetésekből megszerezni egy újravásárlást sokszor majdnem ugyanannyiba kerül, mint megszerezni egy első vásárlást. Magyarul ugyanannyiért veszed rá a vásárlásra egy korábbi vevőd, mint egy vadidegent. Ami –ha engem kérdezel –elég durva.

Márpedig, ha nincs egy hatékony automatizált folyamatod a vevőérték növelésére, akkor könnyen ebben a helyzetbe kerülhetsz.

Hogyan csináld jobban?

A 2. pontban bemutatott automatizmusokon túl van még egy pofonegyszerű módja a vevőérték növelésének.

Mégpedig, ha a termékeidet az egyszerű adminisztrációs emailekben is ajánlod.

Gondolj csak bele, a rendeléssel kapcsolatos admin emaileket — például feladtuk a csomagot; megérkezett az utalás; köszönjük, hogy átvetted a csomagot — szinte kivétel nélkül megnyitják az emberek.

Mennyivel többször kerülnél a vevőd szeme elé, ha az ilyen jellegű adminisztrációs emailekbe tennél személyre szabott termékajánlást?

Akár azonnali vásárlás lesz ezekből, akár csak jobban bekerül a terméked a vevőid tudatalattijába már nyertél.

A legtöbb webáruház egyáltalán nem csinálja ezt, a cikk végén arra is kitérek, hogy miért.

6. Nincsenek rendesen bevezetve az új termékek

A következő hatalmas veszteségforrás, hogy nincsenek rendesen bevezetve az új termékeid.

Kijön egy új termék, beszórod a webshopba az 1019. termék mellé az 1020. terméket, vagy az 50. termék mellé az 51.-et, esetleg a 14000. termék mellé a 14001.-et.

Esetleg kiküldesz egy-két hírlevelet, hogy van egy új termék, ahonnan megérkezik a látogató a webshopba, és ott van hatmillió figyelemelterelő tényező, ő pedig már el is felejtette, hogy mit akart tüzetesebben megnézni.

Hogyan csináld jobban?

Egy termékbevezetés összetett folyamat, amit ebben a cikkben nem fogok tudni részletesen kifejteni. De hoztam azért pár támpontot, ami segíthet elindulni:

  1. A bevezetés előtti teendők: Mielőtt elindítanád a termékedet, szükséged lesz a marketing üzenetekre, egy dedikált termék oldalra, és ami nagyon fontos, egy beharangozó kommunikációra, ami felkelti az érdeklődést a termék iránt. Ha igazán profi vagy, csinálsz egy igény- és véleményfelmérő kérdőíves kutatást is a listádon (hírlevél feliratkozó és vevő listán egyaránt), hogy begyűjtsd azokat a vevőgondolatokat, amelyekből majd a nyerő marketing üzeneteket tudod megformálni, és a legnyitottabb vevőjelölteket megismerni.
  2. A bevezetés időszakában erre figyelj: Ez az időszak szóljon csak az újdonságról és mutasd be a termék előnyöket, kezeld a lehetséges kifogásokat. Figyelj arra, hogy a fizetési folyamat hibátlanul működön és készítsd fel az ügyfélszolgálatodat a termékkel kapcsolatos kérdésekre. Ha profi vagy, készítesz egy külön landing oldalt a terméknek a webáruházon kívül, ahol csak ezt a terméket és az esetleges extrákat lehet megrendelni. Sok ügyfelünk tett már szert számukra is meglepően sok milliós extra bevételre, amikor ezt a technikát alkalmazták.
  3. A bevezetés után se dőlj hátra: Most jött el ugyanis az idő, hogy vevővisszajelzéseket kérj, elemezd a marketing és értékesítési adatokat és levond a következtetéseket a következő kampányhoz.

7. Nincs (elég) visszajelzés a vevőktől?

Szintén gyakori eset, hogy nincs (elég) visszajelzés a vevőktől: fogalmad sincs például, hogy a weboldalad elég jó-e; vagy, hogy mit gondolnak a vevők a termékekkel kapcsolatban.

Ebből következik, hogy nem tudod kiket érdemes újravásárlásra ösztönözni, mert nem tudod kik az elégedett vevőid.

Azt sem tudod, kiket kell megnyugtatnod egy esetleges rossz élmény miatt, és így gyűlnek a rossz Google értékelések. Ráadásul fogalmad sincs, hogy mit gondolnak az emberek, és hogyan lehetne fejleszteni a termékeken vagy a vásárlási élményen.

Ezen segít egy vevőelégedettség mérő automatizmus. Ezzel nemcsak a termékkel kapcsolatos véleményeket gyűjtheted be. Egy jól összerakott folyamattal automatán szerezhetsz vásárlói értékeléseket, és nagyon sok értékes tartalom ötletet is kaphatsz (pl. hírlevélhez, blogposzthoz, Facebook poszthoz), így tudni fogod, miről érdemes kommunikálnod a célcsoportod felé.

Hogyan csináld jobban?

Miután a vásárló már hosszabb ideje használja a terméket, megválaszoltad az esetleges kérdéseit, kérdezd meg, mennyire valószínű, hogy ajánlani fogja a termékedet az ismerőseinek.

Ehhez küldened kell:

  1. Vevőelégedettség-mérés emailt: Ebben van egy egyszerű elégedettségi kérdőív, ahol a vevő pontozza az élményét, majd rákérdezel, hogyan érhetnél el maximum pontot, és mit mondana rólad, ha másoknak ajánlana téged.
  2. Vevőelégedettség-mérés emlékezető emailt: Ez egy egyszerű emlékeztető pár nap múlva, hogy az email kisebb eséllyel vesszen el az email fiókjában.
  3. Pozitív értékelések kezelése - értékelést kérő emailt: Azoknak, akik magas pontszámot adtak küldesz egy értékelést kérő emailt. Ebben megkéred, hogy valamelyik felületedre (Webshop, Facebook, Google Cégem) írják meg a korábbi ajánlásuk szövegét. A SalesAutopilot-tal például még az ajánlásnál megírt korábbi válaszát is beillesztheted, így növeled az esélyét, hogy publikálja az értékelést.
  4. Negatív értékelések kezelése - megnyugtató email + ügyfélszolgálati feladatkiosztás: Azoknak, akik alacsony pontszámot adtak küldesz egy együttérző, segítő emailt és biztosítod őket, hogy foglalkozol a problémájukkal. Ezután leosztod az elégedetlen vevőket az ügyfélszolgálat kollegái között (ezt a SalesAutopilottal szintén automatizálhatod).

Ha negatív értékelést kapsz, létfontosságú, hogy reagálj rá. Ezzel mutatod a vevőid felé, hogy fontos az elégedettségük.

Az automatizmus segít, hogy egyetlen negatív értékelés se csússzon át a rostán, és minden rossz értékelést automatikusan továbbíts az ügyfélszolgálatnak.

Ők pedig azonnal tudják azt kezelni.

8. Nincs elég nagy érdeklődő adatbázisod

A nyolcadik, nagyon, de nagyon gyakori webáruház probléma, hogy nincs elég nagy érdeklődő adatbázis.

Van egy vevőadatbázisod, de nem gyűjtöd azoknak az elérhetőségét, akik most még nem állnak készen a vásárlásra, de a jövőben vevők lehetnek.

Emiatt lényegében a lehetséges piacod csak egy nagyon pici részét célzod. Pedig, ha elég figyelmet szentelsz az érdeklődőszerzésre, akkor lesz egy olyan közönséged, akiket lényegében te nevelsz ki vásárlónak.

Na és mit gondolsz, ők kitől fognak majd vásárolni, amikor készen állnak?

Bizony tőled.

Hogyan csináld jobban?

Ez is egy hatalmas téma, ezért most nem fogok a mélyére menni, de hoztam pár korábbi tartalmat, ahol ezt bőven kifejtettem, és amikkel könnyedén elindulhatsz:

Mit jelent mindez a te bizniszedben?

Ha most azt gondolod:

„De Balázs, én ezekben tök jó vagyok, és ezek majdnem tökéletesen meg vannak oldva!” – akkor csak nézzük a következőt:

Ha a nyolcból csak öt elem 100% helyett 80% profizmussal van megoldva, ez mennyi veszteséget okoz?

Mutatom az egyszerű matekot: 0,8 x 0,8 x 0,8 x 0,8 x 0,8 = 0,3277 - kerekítve 33%-os eredményesség a lehetséges maximumhoz képest!

Ennek alapján tehát összesen 66% veszteséged lesz.

Vagyis elveszíted a potenciális forgalmad a kétharmadát.

Pusztán azzal, hogy nem 100%-osan, csak 80%-osan van megoldva, mondjuk, az érdeklődőszerzés vagy a visszajelzés gyűjtés hatékonysága.

Hogy jutottál odáig, hogy elbukod a forgalmad 2/3-át? 😱

Először is nyilván nem azért, mert ne lennél elég okos.

Elég okos vagy.

Nem is azért, mert ne lennél elég kreatív.

A magyar emberek világhíresen kreatívak, ezt egészen biztosan állíthatom.

Nem az a probléma, hogy ne akarnád.

És abban is biztos vagyok, hogy nem azért nem csinálod ezt, mert a saját magad ellensége lennél.

Két fő okot látok:

1. A webshop tulajdonosok egy része megáll a webshop motor által kínált opcióknál

A webshop motorokban található hírlevél és automata értesítő funkciók sok automatizmusra jók (pl. kosárelhagyás nyomonkövetésére), viszont összetettebb, és főleg szegmentált automatizmusokra általában már nem alkalmasak

Miért?

Mert a webáruház motorok nem marketing automatizálás szoftverek. Nem is ez a dolguk. Ennyire egyszerű.

Arra lettek kitalálva, hogy könnyen létrehozz és menedzselj egy online boltot. Nem arra, hogy hatékonyan szerezz vevőket, és automatizáld a folyamataidat.

Persze szuper, hogy ilyen funkciók is vannak bennük és az induláskor jól is jönnek. De ha gyümölcsöző, skálázható webshopot akarsz, akkor nagyon, de nagyon kevesek.

2) Egyedi fejlesztésű webáruház motorral nagyon drága a fenti technikák alkalmazása

A webáruházak egyre kisebb része működik egyedi fejlesztésű motorral, mégis fontos erről beszélni, mert így is sokan vannak ebben a helyzetben.

Egyedi fejlesztésű weháruház esetén a hatékony marketing automatizálás szinte lehetetlen – hacsak nem egy multi cég költségvetése áll mögötted.

Csak gondoljuk végig közösen.

Tegyük fel, hogy az admin levelekbe szeretnél személyre szabott termék- vagy termékcsoport-ajánlást.

Először is sokáig tart, másodszor sokba kerül, harmadszor annyi hiba van benne, hogy mire végre sikerül kijavítani az összes hibát, annyira eleged lesz ebből az egész fejlesztésből, hogy kétszer is meggondolod, hogy milyen automatizmust akarsz legközelebb lefejlesztetni.

Ráadásul pontosan tudod, hogy bármilyen ötlet első verziója mindig finomításra szorul, és jó, ha a harmadik verzió elkezd eredményesen működni.

A digitális marketing titka, hogy ha van egy ötleted, meg kell csinálni, gyorsan ki kell próbálni, finomítani, visszajelzést gyűjteni, újra tesztelni, újra finomítani, újra tesztelni. Márpedig egy egyedi fejlesztés lassú és drága folyamatával ez egyszerűen nem fog megtörténni.

Mire lesz még szükséged a megoldáshoz?

A 8 pontra már fentebb felsoroltam a megoldásokat, de ezeket most kiegészíteném még egy plusz ponttal. Mégpedig egy megbízható és rugalmas marketing automatizálás szoftverrel, ami érted dolgozik, nem ellened.

Egy olyan szoftver, amiben össze tudod kattintgatni azokat a technikákat, azokat a funkciókat, amik kiküszöbölik a fentebb felsorolt hibákat. A SalesAutopilot ingyenes csomagjával ezt azonnal el is kezdheted. Fél millió forint megrendelés állományig tetszőlegesen tesztelheted, minden folyamatot kipróbálhatsz, és bármilyen komplex rendszert felépíthetsz.

Lényegében csak nyerhetsz vele.

Ezzel a cikk végére is értünk, ami egy igazán hasznos anyag lett, ha a forgalomnövelés a célod. Bármilyen pontot is valósítod meg, biztosan látni fogod a javulást. Mi pedig adjuk hozzá a lehet legjobb szoftvert.

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet