Utolsó fázisába ért négy új nagyszerű fejlesztésünk előkészítése, és hamarosan elérhetőek Béta funkcióként. Viszont mielőtt bemutatnám őket, előbb azt nézzük meg, miért egyáltalán ezeket fejlesztettük!

(Utána pedig mutatok még egy csomó izgalmas újdonságot júliusra való visszatekintésként.)

Hogyan győzöl KKV-ként bizonytalan piacon, kemény versenyben, erős versenytársak között?

Legújabb fejlesztéseink fő motivációja ez volt: Megvizsgáltuk, hogy mi kell ahhoz, hogy egy KKV-ként a jelen piaci helyzetben ki tudj emelkedni a versenyből, és azt kerestük, hogyan tudunk ebben segíteni.

Az alábbi videót készítettem arról a 3 x 3 tényezőről, ami egy KKV piaci győzelméhez szükséges, és a videó második felében bemutatom neked azt a négy funkciót, amin ezerrel dolgozunk, és amelyekhez a Béta tesztelési meghívókat hamarosan elküldjük a “kiválasztottaknak”.

Várólista

Szeretnél értesülni, ha elkészülnek a videóban látott funkciók?

Ha van SalesAutopilot fiókod, azonnal szólni fogunk. Ha még nincs, itt tudsz regisztrálni magadnak ingyenesen egyet: SalesAutopilot Kipróbálás

Júliusi újdonságok – ha lemaradtál volna…

Adószám kötelező bekérése céges vevőktől

Júniusban és júliusban az egyik fő szereplő a kötelező adószám bekérést könnyítő funkciók fejlesztése és további finomítása volt. Nagy örömmel mentünk megint az elvártnál jóval messzebbre a probléma megoldásával, hiszen egy “mezitlábas” adószám mezőt bárki oda tud biggyeszteni egy rendelési űrlapra.

Ami viszont szerintünk minden érintett – a felhasználó, és a vállalkozás – életét is jobbá teszi, az a cégadatbázis integráció, a prediktív cégnév kitöltés, és a számlázási adatok automatikus kitöltése a rendelési űrlapokon.

Ha még nem használnád (meg akkor is ha már igen), itt olvashatsz erről bővebben:

Ismétlődő fizetések kezelésének továbbfejlesztése

Egyre népszerűbbek az előfizetéses szolgáltatások és tagsági rendszerek, ezért az ezeket lehetővé tevő ismétlődő fizetések kezelésében szerettünk volna ismét különlegeset alkotni. Több megvalósító partnerünk és haladó ügyfelünk igényeit meghallgatva egy nagyon rugalmas, könnyen kezelhető megoldás született, mely szintén tesztelés alatt van.

Ingyenes SalesAutopilot fiókok limiteinek teljesebb körű kommunikálása

Az ingyenes fiókok célja, hogy bárki ki tudja próbálni a SalesAutopilot szoftvert, és ha beválik, fizetős fiókban tudja tovább használni. Ehhez a folyamathoz tartozik hozzá az ingyenes fiókok limiteinek minél átláthatóbb nyomon követhetősége, melyre így ízléses, jól látható, mégsem zavaró formában találtunk megoldást.

Ingyenes fiók limit közeledik
Ingyenes fiók elérte az ingyenes limitek valamelyikét

Természetesen nem csak az a kérdés, hogy hogyan jelezzük ki a limithez való közeledést és annak elérését, az is fontos, hogy tudjuk, mi történik a limit elérésekor. Erről szól teljes tájékoztató blogposztunk, amit a júliusi változásról már május végén publikáltunk a SalesAutopilot Ingyenes csomag limitjeinek működéséről.

Gyöngyszemek a SalesAutopilot Cég Automatizálás Facebook csoportból

Sokszor még számunkra is nagyon izgalmas témák születnek ügyfeleink zárt Facebook csoportjában. Íme három izgalmas téma, ami sokaknak releváns lehet:

Bízom benne, hogy hasznosnak találtad a fenti áttekintést. Ha kérdésed lenne a fentiekhez, vagy szeretnéd tetszésedet nyilvánítani, netalán téma javaslatod van a következő havi összefoglalóhoz, kérlek kommentelj az alábbiakban! 🙂

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény