Ha már egy ideje fut az online bizniszed, akkor pontosan tudod, hogy nincs az a marketing automatizmus, ahol a feliratkozóknak ne lennének egyedi kérdéseik, egyedi igényeik.

Előfordulnak olyan esetek is, amikor fontos, hogy minél gyorsabban, minél jobban átlásd, hogy mi történt korábban egy feliratkozóddal, majd minél egyszerűbben meg tudd tenni a szükséges változtatásokat az illető adataiban, vagy beállításaiban.

Azt is biztos tudod, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy mindez mennyi munkával, vagy éppenséggel mennyi bosszúsággal jár neked, vagy munkatársaid számára!

A két héttel ezelőtti, élő SapiLife workshopon bemutatásra került új feliratkozó adatlap annyira jól látja el a fent bemutatott szerepet, hogy egyik megvalósító partnerünk szinte extázisba került, amikor megmutattuk neki ezt az új funkciót.

Részletek a videóban:

Bekapcsolható az ÚJ SalesAutopilot feliratkozó adatlap

Ezekről hallhatsz részleteket a videóban:

  • 00:00 – Bevezetés
  • 00:46 – Hogyan fog működni a kérdezés a facebook live / zoom csatornákon
  • 01:42 – Az új feliratkozó adatlap: bevezető gondolatok
  • 02:01 – Az adás témáinak részletes bemutatása
  • 03:54 – A funkció bekapcsolása (a Béta időszakban) – Így tudja bekapcsolni a fiók fő felhasználója a funkciót
  • 05:19 – Íme az új feliratkozó adatlap
  • 05:40 – Mi változott a megjelenésben?
  • 05:46 – Extra fülek (megrendelt termékek, szegmensek, adatmódosító űrlapok, landing page-ek, ismétlődő fizetés fizetési napló)
  • 08:54 – Változások a működésben
  • 09:02 – Nem változott, de lehet, hogy nem ismered: feliratkozók megjelenítése több listából
  • 14:39 – Gyorsabb betöltődés (függően attól, mennyire korszerű a számítógéped – de mi számít korszerűnek?)
  • 17:00 – Mezők csoportosítása nyitható-csukható színes blokkokba
  • 19:54 – Események megjelenítésének újfajta szűrése: csak aktuális előfordulás (feliratkozás) eseményeinek mutatása
  • 24:25 – Nem változott, de hátha nem tudod: mi határozza meg a többször előforduló email címek füleinek sorrendjét az adatlapon?
  • 25:33 – Feliratkozó adatainak szerkesztése nem új fülön, csak új felugró panelban történik
  • 27:03 – Néhány fontos üzleti felhasználási eset bemutatása
  • 28:13 – Hogyan nyomozz az adatlap segítségével, ha az általad épített rendszernek valamilyen hibáját próbálod megtalálni
  • 30:43 – KÉRDÉS: hova lett a kapcsolódó email címek gomb (és mire való, hogy működik?)
  • 32:20 – Ismét összetett rendszerek nyomozásához: az események sorrendjének pontos megjelenítése
  • 34:54 – Belső folyamatok kezelése: a feliratkozó adatlapról elérhető konkrét feliratkozóra vonatkozó adatmódosító űrlap és landing page, linkekkel
  • 39:21 – Vezérlőpult (“dinamikus nyitóképernyő”) célja, és használata
  • 40:53 – Konkrét adatmódosító űrlap link hogyan érhető el a feliratkozók listájáról?
  • 43:33 – KÉRDÉS: kérdőívet is lehet “így” készíteni?
  • 44:29 – KÉRDÉS: hol találsz infót a tudásbázisban a belső munkafolyamatok kezeléséről? Itt találsz választ a Tudásbázisunkban »
  • 46:00 – Példa belső folyamatok kezelésére a feliratkozó adatlapról elérhető adatmódosító űrlap linkkel: A toborzás, mint belső folyamat kezelése adatmódosító űrlappal, feliratkozó űrlappal. Egy profi toborzási rendszerrel rengeteg időt spórolhatsz. Konkrét példán keresztül bemutatom, hogy az új feliratkozó adatlappal és adatmódosító űrlapokkal hogyan tudsz lehengerlő hatékonyságú toborzási rendszereket építeni.
  • 51:42 – Példa belső folyamatok kezelésére a feliratkozó adatlapról elérhető adatmódosító űrlap linkkel: Facebook csoport tagság kezelése (beengedés és tagság megszüntetés) – folyamat adminisztráció. Ez a technika megkönnyíti a munkádat akkor, ha fizetős Facebook csoportot üzemeltetsz. Segítségével könnyen adminisztrálhatod azokat, akik lemondták a fizetésüket és ellenőrizheted, hogy kikerültek-e a csoportból.
  • 54:48 – Összefoglalás, áttekintés

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény