Blog & Belépés2018-12-19T13:21:35+01:00
13.október 2019.

Hogyan tesz tönkre egy KKV-t a marketing automatizálás?

2019. október 13.|Blog|

Három cégméret, három végzetes irány.

Gondolom az utolsó, amire tőlem számítottál, hogy a marketing automatizálás ellen fogok beszélni.

Pedig három olyan cégméretet, fejlődési fázist is összeszedtem mai videómban, amikor a marketing automatizálás nem csak hogy nem segít, de kifejezetten árt. Ne aggódj, a problémán kívül a lehetséges megoldási irányokat is megmutatom egy rendkívül izgalmas, sok év tapasztalata alapján összerakott keretrendszer formájában.

Hogyan árt a marketing automatizálás, ha a fanatikusa leszel?

Mai videómban bemutatom neked, hogy:

  • Induló vagy mikrovállalkozásként hogyan visz el több hónapos, vagy akár több éves kínkeserves kerülőutakra,
  • kicsit fejlettebb “mikróként”, vagy egy kisebb kisvállalatként hogyan teszi méregdrágává az ügyfélszerzésed, és teszi tönkre a munkatársaid munkakedvét,
  • stabil kisvállalatként hogyan teszi tönkre az ügyfélkiszolgálást, hogyan égnek ki tőle a munkatársak, és hogyan teszi tönkre az ügyfélelégedettséget.

Tudom, hogy ezek súlyos állítások, de az évek alatt jópár céget láttam ezektől a tünetektől szenvedni. Az is hozzá tartozik viszont az igazsághoz, hogy a felfedezésem akkor született, amikor láttam nagyon okos cégvezetőket MEGOLDANI ezen kihívásokat. Ezeket a fantasztikus megoldásokat szeretném veled megosztani, előbb viszont látnod kell magát a problémát is!

Ui.: Szkeptikus vagy a fenti állítások kapcsán? Semmi gond! Kérlek nézd meg a videót, és ha gondolod, akár kommentelj is. Biztos, hogy egy szuper […]

13.október 2019.

Folyamatban a SalesAutopilot kezelőfelületének megújulása…

2019. október 13.|Blog|

…vegyen részt a Béta Tesztelői Programban…

Amennyiben nem kapott emailben személyes jelentkezési linket a Béta tesztelői programhoz, akkor az Ön számára még nem elérhető a jelentkezés. Ezesetben ezt a cikket a SalesAutopilot fejlődéséről szóló hírként érdemes olvasnia 🙂

A SalesAutopilot továbbfejlesztésében az egyik legfontosabb fókuszunk a kezelőfelület designjának és használhatóságának további javítása.

Az alábbi rövid cikkben az alábbi három résztémában talál izgalmas információkat:

  • Bemutatom hol tart a SalesAutopilot kezelőfelület megújulása
  • Indul a SalesAutopilot Béta Tesztelői Program
  • Készül a SalesAutopilot vizuális folyamatépítője

A SalesAutopilot kezelőfelületének megújulása

Ügyfeleink visszajelzése alapján – és őszintén szólva saját magunk igényének is megfelelve – sok-sok hónappal ezelőtt elkezdtük a SalesAutopilot kezelőfelületének megújítását. Ahogy egy hatalmas építmény esetén is, ez a munka is az alapozással kezdődik, ami általában nem annyira látványos.

Mi is számos technológiai fejlesztést és előkészítést végeztünk mielőtt elkezdtük volna a konkrét felület átalakításokat, de ezen munka kezd beérni és hamarosan elkezdenek a felületek is megújulni.

Mivel fontosnak tartjuk, hogy minél előbb kapjunk visszajelzést felhasználóinktól, azt a megközelítést választottuk, hogy a legnagyobb mértékben használt felületeket kezdjük el átalakítani először, és amint elkészülnek, azonnal be tudjuk mutatni őket.

[…]

28.szeptember 2019.

A (4 + 4) legfontosabb webshop értékesítési email, amik automatikus növekedést hoznak…

2019. szeptember 28.|Blog|

Az eredményes értékesítési emailek írásának hátteréről…

Hárommal ezelőtti szövegírós blogposztomban írtam neked arról a hozzáállásbeli különbségről, ami megkülönbözteti az igazán béna marketinges emaileket azoktól, amiket igazi emberek írnak, és amik sikeresen is értékesítenek.

Kettővel ezelőtti “Bénaság mentes marketing szövegírás” posztomban engedtem neked egy kis betekintést a saját szövegírási alapelveinkbe, és egy esettanulmányon keresztül bemutattam az egyik nagyon fontos elvet, amit mindig követek, ha szöveget írok (haha, az előző és ez a bekezdés épp ezt illusztrálja, és nekem is csak most esett le! :))

Az előző blogposztomban (“Hogyan gátol meg a lelkiismereted az értékesítési email szövegírásban, és hogyan törheted meg ezt az átkot?”) pedig arról írtam neked, hogy:

  • van egy bénító lelki akadály, ami miatt rengeteg webshopos egyszerűen képtelen elkezdeni értékesíteni,
  • arról beszéltünk, hogy a lelkiismereted az, ami sok esetben meggátol abban, hogy értékesíts, mert egyszerűen érzed, hogy a kapcsolati bankszámláját a vevődnek még nem töltötted fel,
  • érzed, hogy ez egy kapcsolat, és hogy egyszerűen aránytalan a kapcsolat, nem raktál még bele annyit, amennyit illene beleadni, és egyszerűen a lelkiismeret megállít abban, hogy megpróbálj többet kivenni ebből a kapcsolatból

Konkrét kapcsolatépítő és értékesítési emailek a kapcsolati bankszámla feltöltésére, majd kiaknázására

A mai […]

22.szeptember 2019.

Hogyan gátol meg a lelkiismereted az értékesítési email szövegírásban, és hogyan törheted meg ezt az “átkot”?

2019. szeptember 22.|Blog|

A gát, ami megakadályoz a bombasztikus értékesítési email szövegek megírásában

Bármilyen hihetetlenül hangzik, van egy LELKI ok, ami miatt:

  • a vállalkozók általában hozzá sem mernek kezdeni az igazi értékesítéshez,
  • azok pedig, akik webshop vállalkozásnál alkalmazottként marketingesek, azok mivel nem tehetik meg, hogy nem értékesítenek, borzasztó esetlenül, szó szerint bénán csinálják

Az alábbiakban be fogom mutatni, hogy mi ez a LELKI AKADÁLY, és hogy hogyan lehet borzasztó egyszerű eszközökkel teljesen megszüntetni, és elindítani a hatékony értékesítést és a vállalkozás növekedését.

Amellett, hogy 19. éve foglalkozom email marketinggel és marketing automatizálással, egy rendkívül lelkes online vásárló vagyok, házas, és két gyermek apukája. És ezen három területen – a marketing automatizálásban, online vásárlásban, és a családi életben – szerzett tapasztalataim összekapcsolása nyitotta rá a szememet erre a borzasztó egyszerű lelki okra, és ígérem, hogy hamarosan el fogunk jutni magához a megoldáshoz is!

Miért ennyire egysíkú a webshopok értékesítési arzenálja?

Ahogy a bevezetőben is utaltam rá, a legtöbb webshop értékesítési arzenálja rendkívül egysíkú:

  • vannak hirdetéseik, amikkel termékeket reklámoznak, és ezen hirdetések egyre drágábbak, és egyre nehezebb pozitívra kihozni őket,
  • használnak kuponokat, amikkel gyakorlatilag lemondanak a profitjuk jelentős részéről,
  • és némelyeknél vannak kampányok is, bár ez már inkább ritkaság, és még ha vannak is, sokszor […]
17.szeptember 2019.

[PSD2/SCA] Erős ügyfélazonosítás hírek #1 – Elmúlt szept. 14: Most akkor átállás, vagy nem átállás?

2019. szeptember 17.|Blog|

Múlt héten írtam arról a fontos változásról, ami az online kártyaelfogadókat (angolul: payment gateway, vagy röviden a továbbiakban kártyaelfogadók) érintette.

Talán emlékszel rá, hogy említettem, hogy a kártyaelfogadók még nem rendelkeztek végleges dokumentációval, így mi sem tudunk még teljeskörű tájékoztatást adni, de mindent megteszünk.

Erre megjelentek olyan cikkek, hogy egy évvel eltolódott a határidő a bankok számára, így gyanítható, hogy nem is fognak kapkodni mostanában.

De kérlek NE zárd be ezt az oldalt mondván, hogy “akkor majd jövőre foglalkozom vele”, hanem olvass tovább, mert a helyzet korántsem ennyire egyszerű (de mindjárt segítek átlátni).

Ha figyeltél, az első két bekezdésben kártyaelfogadókról volt szó, viszont most itt bankokat említettem. Úgyhogy annak érdekében, hogy ne fokozzuk a félreértéseket és a kérdések áradatát feleslegesen, úgy döntöttem, hogy készítek egy rövid magyarázó videót is. Íme:

Hivatalos halasztásról szó sincs!

Az Európai Bankhatóság lehetőséged ad a nemzeti felügyeleteknek, hogy saját hatáskörükben döntsenek további felkészülési határidő biztosításáról. Az MNB további határidőt biztosított, így még egy ideig nem fogják megkövetelni a változtatást.

Összességében ez azt jelenti, hogy a legjobb dolog történt: nekünk kereskedőknek és integrátoroknak van időnk felkészülni (TE vagy ugyebár a kereskedő, mi pedig az integrátor, aki “helyetted” elvégzi a “piszkos munkát”, azaz a szükséges változtatásokat).

Viszont az is […]

11.szeptember 2019.

Bénaságmentes marketing szövegírás – 1. lecke

2019. szeptember 11.|Blog|

Köszönöm a sok kedves visszajelzést, bár sajnálom, hogy ennyien utáltok hírlevelet írni 🙂

Először is nagyon örülök, hogy múlt heti szövegírós blogpostomra sok bátorító visszajelzést kaptam, és már azt is köszönöm neked, ha csak gondoltál rá, hogy kellene kommentelni, de végül nem tetted 🙂 Azért köszönöm, mert tudom, hogy talán legközelebb, talán máskor, át fogsz lépni ezen a határon is, és kommentelni fogsz. És akkor el tudunk kezdeni beszélgetni, ami nagyszerű lesz.

Tervezem a múltkor említett online workshopot (“Szokj le a béna marketinges szövegírásról, és tanulj meg végre úgy írni, ahogy egy normális ember beszél, hogy végre elkezdjenek vásárolni a hírleveleidtől!”), de mielőtt belevágnék mai témámba, lenne egy rövid kérdésem:

Mikor érsz rá a workshopra?

Ha kábé 1 órásra tervezem a szövegírás workshopot, akkor hétköznap mely napszakban lenne számodra megfelelő? Mikor tudnál odaülni a géphez, és akár aktívan is részt venni egy online workshopon? Kérlek KOMMENTBEN írd meg nekem! Köszönöm előre is!

Ne feledd, workshopról van szó, ahol együtt fogunk dolgozni, szöveget írni, összerakni neked emaileket, úgyhogy nem lesz elég fél füllel hallgatni… Szóval kérlek írd meg nekem KOMMENTBEN, hogy ha gondolkozol rajta, hogy részt veszel a workshopon, akkor MILYEN NAPSZAK LENNE JÓ számodra?

(Ja, és a workshop fizetős lesz. […]

5.szeptember 2019.

Fontos azonnali változás az online kártyaelfogadók számára [PSD2 – SCA – 3D Secure 2.0 (3DS 2.0)]

2019. szeptember 5.|Blog|

Még régóta tart az online bankkártya elfogadás biztonságának növelésére vonatkozó PSD2 EU rendelet alkalmazásának előkészítése, de most szeptember 14. minden bankkártyát elfogadó online kereskedő számára egy fontos, kényszerítő erejű határidő lesz.

Ezen új szabályozással kapcsolatban a címben is szereplő PSD2 rövidítésen kívül (ami a rendelet neve), az SCA rövidítést (Strong Customer Authentication = Erős Vásárló Hitelesítés), valamint a 3D Secure 2.0 (vagy még rövidebben 3DS 2.0) rövidítéseket hallhatta, olvashatta, mely utolsó rövidítés magára a technológiára utal.

A bankkártyás fizetés biztonságának növelését, a kártyavisszaélések csökkentését célzó megoldás számos pozitívumot hoz a kereskedők számára. A Braintree kártyaelfogadó előzetes becslései szerint a kosárelhagyások számának kb. 70%-os csökkenése, a tranzakciós várakozási időnek 85%-os csökkenése várható, és a mobil fizetések megbízhatósága és egyszerűsége jelentős növekedni fog (forrás: Braintree blog).

Kit érint a rendelet?

A rendelet azon EU-n belüli székhelyű online bankkártya elfogadást alkalmazó kereskedőket érinti, akik EU-n belüli ügyfelekkel bonyolítanak tranzakciókat.

Hogyan segíti a SalesAutopilot a 3DS 2.0 bevezetését az online kereskedők számára?

Mi a SalesAutopilotnál, az egyik jelentős hazai online kereskedelmi integrátorként saját hatáskörünkön belül mindent megteszünk azért, hogy, hogy azon online kereskedők, akik online megrendelési felületeiket a SalesAutopilot megrendelési űrlapjaik segítségével működtetik, minél kevesebbet érezzenek majd a változásból.

A […]

4.szeptember 2019.

Ezért nem ad el eleget, ezért UTÁL hírlevelet írni, ééés… ezért nem nő eléggé webshopja forgalma!

2019. szeptember 4.|Blog|

Nagyon durva dolog történt velem tegnap este. Épp elkezdtem írni Önnek egy emailt az öt legfontosabb automatikusan értékesítő emailről, épp túl voltam a bevezetőn, amikor…

…megjött a busz, és leszállt a feleségem és a szupercuki kislányom. A sógoromnál voltak, meglátogatni a legkisebb unokatesót. Eliot pár hete született, és még nagyon kicsi.

Pedig épp ott tartottam az írásban, hogy az első dolog, ami az automatikusan értékesítő emailekhez szükséges, hogy végre ne pénzéhes kereskedőként, hanem EMBERKÉNT gondoljon saját magára…

…de megjöttek, úgyhogy félreraktam az emailt.

Később ránéztem Andy Jenkins egy szuper webináriumos oktatóanyagára, és UGYANARRÓL A JELENSÉGRŐL ÍR, amiről én is akartam írni Önnek.

Úgyhogy ezt jelnek vettem!!

Hiszen ez a dolog nem csak Önnek okoz gondot!

Úgyhogy nézzük, mit írt Andy (ő eredetileg angolul írta, én fordítottam magyarra):

Zseniális a cucc, mindenképpen érdemes elolvasni!

[…]