Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
15.április 2020.

Hogyan kezeld könnyedén a sokszoros rendelésszámot és hogyan tartsd meg a válság után is az extra vevőket?

2020. április 15.|Blog|

Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

A következő videóban bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

A videó mellé pedig készítettünk egy Webshop Auditot is, amiből megtudhatod, hogy állsz a vevőmegtartás területén. Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Ide kattintva tudod megnézni a videót, és a hozzá tartozó keretrendszer jegyzete alatt találod az Auditot is »

[…]

26.március 2020.

Hogyan tartsd meg a vevőidet, szerezz még több vevőt, és hogyan fogunk segíteni ebben?

2020. március 26.|Blog|

Túl vagyunk a SalesAutopilot csapattal az első 10 napon home-officeban, és eddig szuperül működik.

Számos ügyfelünk is kiválóan veszi az akadályokat, és ügyesen átálltak, vagy megkezdték az átállást az online életmódra.

Számos marketing- és üzleti tanácsadó kiváló stratégiákat, és jobbnál jobb kreatív ötleteket ad közzé az alkalmazkodáshoz.*

Viszont egy ponton az összes ötlet megfeneklik, ha nincs megvalósítás.

Ezzel kapcsolatos az alábbi videóm is, és abban szeretnék segíteni, hogy mire koncentrálj az ötletelés mellett a megvalósítás során.

(Amikor ráncolom a szemöldököm, és lefelé nézek, akkor a jegyzeteimet nézem… nem tudom miért így sikerült :))

És akkor most hogyan is fogunk segíteni neked?

Ha esetleg nem nézted meg a videó végét, elárulom neked is 🙂

A SalesAutopilot csapatában teljes az egyetértés azzal kapcsolatban, hogy a leghatékonyabban most egy új zárt Facebook csoport elindításával tudunk neked segíteni.

Egy csoport, ahol:

  • Meg tudjuk osztani a tapasztalatunkat bármivel kapcsolatban, amire szükséged van
  • Hatékonyan tudtok ti, felhasználók segíteni egymásnak
  • Ahol rendszerépítő partnereink is részt tudnak venni a segítségnyújtásban
  • Ahol akár más szakértőket is be tudunk vonni a segítségnyújtásba

FONTOS, mielőtt jelentkezel a csoportba: Kérlek olyan Facebook profillal jelentkezz csak, amelynél a neved pontosan megegyezik a SalesAutopilot felhasználónevedhez megadott névvel. Azért fontos ez számunkra, mert így tudjuk folyamatosan fenntartani, hogy csak aktív felhasználók legyenek a csoportban, és […]

13.március 2020.

A SalesAutopilot Koronavírus (COVID-19) Üzletmenet Folytonossági tájékoztatása ügyfeleinek

2020. március 13.|Blog|

Bevezető gondolatok

A SalesAutopilot vezetőiként már az első perctől kezdve figyelemmel kísértük a Kínából 2019. év végén elindult járványt, és az alábbi intézkedésekről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket.

Ezzel szeretnénk megmutatni, hogy a SalesAutopilotra a kialakult helyzetben is fokozottan lehet számítani, valamint szeretnénk példával is elöljárni a vállalkozások számára annak érdekében, hogy minél jobban tudjuk minimalizálni a járvány egészségügyi hatásait.

Elsődleges célunk megvédeni munkatársaink, családtagjaik, és az őket körülvevő közösségek egészségét. Rögtön ezután kiemelt fontosságú, hogy a folyamatos üzletmenet biztosításával tudjuk ügyfeleink és természetesen saját magunk számára enyhíteni a járvány esetlegesen kialakuló gazdasági hatásait.
[…]

3.március 2020.

[ÚJ FUNKCIÓK] 9 új funkció az egyszerűbb szoftverhasználat és biztonságosabb működés érdekében

2020. március 3.|Blog|

Az elmúlt pár hétben sem unatkoztak fejlesztőink, számos apró, de annál fontosabb funkció frissült SalesAutopilot fiókodban. Ebben a blogposztban ezeket az új fejlesztéseket mutatom be.

3 csoportba sorolom az elmúlt hetek eredményeit:

[…]

6.február 2020.

Megújult lista- és levélszerkesztő képernyő a gyorsabb és egyszerűbb használat érdekében!

2020. február 6.|Blog|

Ahogy már októberben beharangoztuk, sokat dolgozunk a szoftver kezelőfelület designján. Elsőként a lista és levélszerkesztés képernyő újításáról számolunk be.

Az új képernyőknek nem csak a kinézete, hanem néhány esetben a felépítése is változott, ennek köszönhetően könnyebben kezelhetővé válik a szoftver, így a munkatársaid is gyorsabban fogják elsajátítani a használatát.

[…]

7.január 2020.

Inspiráció az évindító hírleveledhez: 8+1 konkrét formula kiváló évindító hírlevélhez

2020. január 7.|Blog|

Annyira “menő” évindító hírlevelet küldeni, mégis sokan meg sem próbáljuk, mert nem érezzük magunkat elég kreatívnak hozzá. Az alábbi blogposztban 8 + 1 nagyszerű példát mutatok neked, és abban is segítek, hogy hogyan tudod ezeket alkalmazni a saját cégedre.

Miért érdemes belevágni?

Az év eleje az az időszak, amikor a legtöbben sokkal nyitottabbak az új gondolatokra, új szokásokra. Várakozással tekintünk az év elé, már alig várjuk, hogy mit tartogat számunkra, és egy jól megszerkesztett évindító hírlevél jóval nagyobb sikerrel tudja átadni céged üzenetét, mint máskor.

Szerencsére csak kevesen csinálják, és még kevesebben csinálják jól, így még bőven van lehetőség különlegesnek lenni ezen a területen.

Nézzük is a példákat, hogy mielőbb hozzá tudj látni te is a saját verziódhoz!

#1 – A márkaépítő évösszefoglaló

Amikor ezt a hírlevelet megláttam, ez a mondat fogalmazódott meg bennem: “NA EEEZ A JÓ MARKETING!”

Mivel igazán jót alkotni nehéz, az összes példám közül ezt a legnehezebb “utánozni”. Egész évben tudatosan kell készülni rá, tervezni az eseményeket, gyűjteni a fotókat, okosan összerakni az éves eseménynaptárt.

Úgy is mondhatom, hogy “csak” kiváló cégnek kell lenni. 🙂

Az eredmény viszont kettős:

  • kiváló márkaépítés az ügyfelek és lehetséges ügyfelek körében,
  • kiváló munkáltatói márkaépítés.

Szóval gratulálunk, és sok sikert mindenkinek, aki követni kívánja a példájukat!

Itt a blogposzt, ahova a hírlevél […]

27.október 2019.

TOP 10 SalesAutpilot újdonság, amikről talán még nem is tud…

2019. október 27.|Blog|

Az alábbiakban a közelmúltbeli top 10 legnagyobb jelentőségű fejlesztésünket mutatom be Önnek, melyek nagy része már elérhető, egy részén pedig még dolgozunk.

Azért is tartom fontosnak áttekinteni ezen fejlesztéseinket, mert talán Ön is fontolgatja, vagy már el is döntötte hogy kedvezményes éves csomagjaink valamelyikével fogja még jövedelmezőbbé tenni a SalesAutopilot használatát, és joggal szeretne képben lenni azzal kapcsolatban, hogy merre megy a SalesAutopilot.

Gyors, hibamentes, könnyen kezelhető szoftver, aminek a designja is trendi

Új funkciók helyett már évek óta “csak ennyit” kérnek tőlünk ügyfeleink. Ezek természetesen mind érthető igények, de szintén érthető módon a megoldás nem egyik napról a másikra történik meg. Hosszú ideje dolgozunk viszont már olyan háttérfejlesztéseken, amik pont a fentieket hivatottak megoldani, és ezeket itt az ideje bemutatni.

A nagyon technikai témákat igyekszek lefordítani “emberi nyelvre”, és kezdem a bonyolultabbakkal, majd haladok a könnyebben érthetőek felé.

[…]

23.október 2019.

Őrület minden rendezvényed leszervezése, a Robotpilóta meg közben unatkozik? Van ennek így értelme?!

2019. október 23.|Blog|

Imádom a rendezvényeket!

A személyes találkozás varázsát.

Imádom termékként, de imádom értékesítési eszközként is.

A zsizsgést, az embereket, a tanulást, a kapcsolatépítést.

De nincs annál rosszabb, ha jó a tartalom, de béna az előkészítés, béna a szervezés, béna az előzetes tájékoztatás.

Teljesen megöli az egészet!

Észrevetted, hogy mi emberek csoportosan sokkal kritikusabbak vagyunk?

Ha veszel online valamit, és van egy kis hibája a cuccnak, lehet, hogy kicsit fintorogsz. De végülis már megjött, macera visszaküldeni, és különben is, ki szereti ha kiderül, rossz döntést hozott?! Úgyhogy inkább meggyőzöd magad, hogy nem is olyan rossz, és használod boldogan.

De ha egy rendezvény béna?

Látod, hogy mások is finorognak, sokkal jobban fintorogsz. Hallod, hogy mások is elégedetlenek egymás között, te is elkezded sorolni a gondjaidat a melletted ülőnek.

…és persze megfogadod, hogy TE tuti nem fogod ennyire bénán csinálni!

És igazad van!

JÓ, de akkor hogyan csinálod jól?

Hogyan kerülöd el a lenti képen látható helyzetet?

Jó helyen jársz a megoldáshoz, kérlek gordíts lejjebb!

Őrület minden rendezvényed? A Robotpilóta meg unatkozik? Van ennek így értelme?

A profi rendezvények top 44 tennivalója

Az alábbi ellenőrzőlistát ötletindítónak szántuk.

Nem kell kivétel nélkül mindet alkalmazni. A lista elemei annyira magától értetődőek, hogy azonnal tudni fogod, hogy melyik elem melyik problémádra nyújt megoldást. Úgyhogy csak olvasd […]