Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
13.március 2020.

A SalesAutopilot Koronavírus (COVID-19) Üzletmenet Folytonossági tájékoztatása ügyfeleinek

2020. március 13.|Blog|

Bevezető gondolatok

A SalesAutopilot vezetőiként már az első perctől kezdve figyelemmel kísértük a Kínából 2019. év végén elindult járványt, és az alábbi intézkedésekről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket.

Ezzel szeretnénk megmutatni, hogy a SalesAutopilotra a kialakult helyzetben is fokozottan lehet számítani, valamint szeretnénk példával is elöljárni a vállalkozások számára annak érdekében, hogy minél jobban tudjuk minimalizálni a járvány egészségügyi hatásait.

Elsődleges célunk megvédeni munkatársaink, családtagjaik, és az őket körülvevő közösségek egészségét. Rögtön ezután kiemelt fontosságú, hogy a folyamatos üzletmenet biztosításával tudjuk ügyfeleink és természetesen saját magunk számára enyhíteni a járvány esetlegesen kialakuló gazdasági hatásait.
[…]

3.március 2020.

[ÚJ FUNKCIÓK] 9 új funkció az egyszerűbb szoftverhasználat és biztonságosabb működés érdekében

2020. március 3.|Blog|

Az elmúlt pár hétben sem unatkoztak fejlesztőink, számos apró, de annál fontosabb funkció frissült SalesAutopilot fiókodban. Ebben a blogposztban ezeket az új fejlesztéseket mutatom be.

3 csoportba sorolom az elmúlt hetek eredményeit:

[…]

6.február 2020.

Megújult lista- és levélszerkesztő képernyő a gyorsabb és egyszerűbb használat érdekében!

2020. február 6.|Blog|

Ahogy már októberben beharangoztuk, sokat dolgozunk a szoftver kezelőfelület designján. Elsőként a lista és levélszerkesztés képernyő újításáról számolunk be.

Az új képernyőknek nem csak a kinézete, hanem néhány esetben a felépítése is változott, ennek köszönhetően könnyebben kezelhetővé válik a szoftver, így a munkatársaid is gyorsabban fogják elsajátítani a használatát.

[…]

7.január 2020.

Inspiráció az évindító hírleveledhez: 8+1 konkrét formula kiváló évindító hírlevélhez

2020. január 7.|Blog|

Annyira “menő” évindító hírlevelet küldeni, mégis sokan meg sem próbáljuk, mert nem érezzük magunkat elég kreatívnak hozzá. Az alábbi blogposztban 8 + 1 nagyszerű példát mutatok neked, és abban is segítek, hogy hogyan tudod ezeket alkalmazni a saját cégedre.

Miért érdemes belevágni?

Az év eleje az az időszak, amikor a legtöbben sokkal nyitottabbak az új gondolatokra, új szokásokra. Várakozással tekintünk az év elé, már alig várjuk, hogy mit tartogat számunkra, és egy jól megszerkesztett évindító hírlevél jóval nagyobb sikerrel tudja átadni céged üzenetét, mint máskor.

Szerencsére csak kevesen csinálják, és még kevesebben csinálják jól, így még bőven van lehetőség különlegesnek lenni ezen a területen.

Nézzük is a példákat, hogy mielőbb hozzá tudj látni te is a saját verziódhoz!

#1 – A márkaépítő évösszefoglaló

Amikor ezt a hírlevelet megláttam, ez a mondat fogalmazódott meg bennem: “NA EEEZ A JÓ MARKETING!”

Mivel igazán jót alkotni nehéz, az összes példám közül ezt a legnehezebb “utánozni”. Egész évben tudatosan kell készülni rá, tervezni az eseményeket, gyűjteni a fotókat, okosan összerakni az éves eseménynaptárt.

Úgy is mondhatom, hogy “csak” kiváló cégnek kell lenni. 🙂

Az eredmény viszont kettős:

  • kiváló márkaépítés az ügyfelek és lehetséges ügyfelek körében,
  • kiváló munkáltatói márkaépítés.

Szóval gratulálunk, és sok sikert mindenkinek, aki követni kívánja a példájukat!

Itt a blogposzt, ahova a hírlevél […]

27.október 2019.

TOP 10 SalesAutpilot újdonság, amikről talán még nem is tud…

2019. október 27.|Blog|

Az alábbiakban a közelmúltbeli top 10 legnagyobb jelentőségű fejlesztésünket mutatom be Önnek, melyek nagy része már elérhető, egy részén pedig még dolgozunk.

Azért is tartom fontosnak áttekinteni ezen fejlesztéseinket, mert talán Ön is fontolgatja, vagy már el is döntötte hogy kedvezményes éves csomagjaink valamelyikével fogja még jövedelmezőbbé tenni a SalesAutopilot használatát, és joggal szeretne képben lenni azzal kapcsolatban, hogy merre megy a SalesAutopilot.

Gyors, hibamentes, könnyen kezelhető szoftver, aminek a designja is trendi

Új funkciók helyett már évek óta “csak ennyit” kérnek tőlünk ügyfeleink. Ezek természetesen mind érthető igények, de szintén érthető módon a megoldás nem egyik napról a másikra történik meg. Hosszú ideje dolgozunk viszont már olyan háttérfejlesztéseken, amik pont a fentieket hivatottak megoldani, és ezeket itt az ideje bemutatni.

A nagyon technikai témákat igyekszek lefordítani “emberi nyelvre”, és kezdem a bonyolultabbakkal, majd haladok a könnyebben érthetőek felé.

[…]

23.október 2019.

Őrület minden rendezvényed leszervezése, a Robotpilóta meg közben unatkozik? Van ennek így értelme?!

2019. október 23.|Blog|

Imádom a rendezvényeket!

A személyes találkozás varázsát.

Imádom termékként, de imádom értékesítési eszközként is.

A zsizsgést, az embereket, a tanulást, a kapcsolatépítést.

De nincs annál rosszabb, ha jó a tartalom, de béna az előkészítés, béna a szervezés, béna az előzetes tájékoztatás.

Teljesen megöli az egészet!

Észrevetted, hogy mi emberek csoportosan sokkal kritikusabbak vagyunk?

Ha veszel online valamit, és van egy kis hibája a cuccnak, lehet, hogy kicsit fintorogsz. De végülis már megjött, macera visszaküldeni, és különben is, ki szereti ha kiderül, rossz döntést hozott?! Úgyhogy inkább meggyőzöd magad, hogy nem is olyan rossz, és használod boldogan.

De ha egy rendezvény béna?

Látod, hogy mások is finorognak, sokkal jobban fintorogsz. Hallod, hogy mások is elégedetlenek egymás között, te is elkezded sorolni a gondjaidat a melletted ülőnek.

…és persze megfogadod, hogy TE tuti nem fogod ennyire bénán csinálni!

És igazad van!

JÓ, de akkor hogyan csinálod jól?

Hogyan kerülöd el a lenti képen látható helyzetet?

Jó helyen jársz a megoldáshoz, kérlek gordíts lejjebb!

Őrület minden rendezvényed? A Robotpilóta meg unatkozik? Van ennek így értelme?

A profi rendezvények top 44 tennivalója

Az alábbi ellenőrzőlistát ötletindítónak szántuk.

Nem kell kivétel nélkül mindet alkalmazni. A lista elemei annyira magától értetődőek, hogy azonnal tudni fogod, hogy melyik elem melyik problémádra nyújt megoldást. Úgyhogy csak olvasd […]

16.október 2019.

Tucatnyi szoftvert próbálsz összedrótozni? …a Robotpilóta meg unatkozik? Van ennek így értelme?

2019. október 16.|Blog|

(A lenti rövid videót infomarketingeseknek készítettem, de ha komolyan gondolod céged online jelenlétét, akkor bármit is árulsz, neked is szól!)

Infomarketingesként tucatnyi szoftvert próbálsz összedrótozni, a Robotpilóta meg unatkozik?

Megálmodod, hogy felépítesz egy automatikusan működő infobizniszt, és belevágsz. Elképesztően lelkesítő az egész!

“A tengerpartról, vagy otthonról pizsamában fogok vállalkozni!” – ez szenzációs!

Aztán eltelik 1-2 év, egyre több termék van a palettán, tucatnyi funnel, két tucatnyi folyamat, és még több szoftver…

…és egyszer csak arra eszmélsz, hogy egész hétvégén öt szoftver között tologattad az adatokat.

Van ennek így értelme?

[…]

13.október 2019.

Hogyan tesz tönkre egy KKV-t a marketing automatizálás?

2019. október 13.|Blog|

Három cégméret, három végzetes irány.

Gondolom az utolsó, amire tőlem számítottál, hogy a marketing automatizálás ellen fogok beszélni.

Pedig három olyan cégméretet, fejlődési fázist is összeszedtem mai videómban, amikor a marketing automatizálás nem csak hogy nem segít, de kifejezetten árt. Ne aggódj, a problémán kívül a lehetséges megoldási irányokat is megmutatom egy rendkívül izgalmas, sok év tapasztalata alapján összerakott keretrendszer formájában.

Hogyan árt a marketing automatizálás, ha a fanatikusa leszel?

Mai videómban bemutatom neked, hogy:

  • Induló vagy mikrovállalkozásként hogyan visz el több hónapos, vagy akár több éves kínkeserves kerülőutakra,
  • kicsit fejlettebb “mikróként”, vagy egy kisebb kisvállalatként hogyan teszi méregdrágává az ügyfélszerzésed, és teszi tönkre a munkatársaid munkakedvét,
  • stabil kisvállalatként hogyan teszi tönkre az ügyfélkiszolgálást, hogyan égnek ki tőle a munkatársak, és hogyan teszi tönkre az ügyfélelégedettséget.

Tudom, hogy ezek súlyos állítások, de az évek alatt jópár céget láttam ezektől a tünetektől szenvedni. Az is hozzá tartozik viszont az igazsághoz, hogy a felfedezésem akkor született, amikor láttam nagyon okos cégvezetőket MEGOLDANI ezen kihívásokat. Ezeket a fantasztikus megoldásokat szeretném veled megosztani, előbb viszont látnod kell magát a problémát is!

Ui.: Szkeptikus vagy a fenti állítások kapcsán? Semmi gond! Kérlek nézd meg a videót, és ha gondolod, akár kommentelj is. Biztos, hogy egy szuper […]

Go to Top