Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
27.április 2022.

Miért lassul átmenetileg ügyfélszolgálatunk, és mit tehetsz, hogy ne érezz ebből szinte semmit?

2022. április 27.|Blog|

A #SapiLife videós podcastunk 3. részében Adamcsek Edit ügyfélsiker menedzserünkkel beszélgetettem az ügyfélszolgálatunk jelenlegi működéséről, fejlődéséről, átmeneti lassulásáról (hamarosan újra gyors lesz), és arról, hogy mit tudsz tenni annak érdekében, hogy gyorsabban kapj választ  SAPI-s elakadásodra.

A videóban jó és rossz hírek is elhangzanak, kérlek fusd végig azt a bejegyzést, és ha van pár perced, nézz bele a videóba is – majd eldöntöd, hogy végignézed-e, ugyanis nagyon fontos a téma!

A videó alatt minden részletet megtalálsz, ha nincs időd a videóra, kérlek fusd át a videó alatti részt!

Összefoglalom a lényeget röviden… igyekszem a jó és rossz híreket felváltva, úgy könnyebb feldolgozni őket… […]

21.április 2022.

Belefáradtál, hogy havonta kampányolsz a bevételért? Így lesz lendkerekes a marketinged.

2022. április 21.|Blog|

A te energiádat is teljesen felemészti, hogy hónapról-hónapra új kampányokat kell kitalálnod, hogy meglegyen a szükséges havi bevétel? 

Ráadásul előfordult már olyan, amikor a kampány nem úgy sült el, ahogy tervezted, ezért a következő hónapban duplán eredményesnek kellett lenned, miközben a motivációs szinted extrém alacsonyan volt, és legszívesebben oda sem ültél volna a gép elé?

Nézzük hogyan kerülheted ezt el… […]

11.április 2022.

5+2 vevőszerző elem, amelyekkel stabilabb lesz az ügyfélszerzésed, és kiszámíthatóbb az online marketinged

2022. április 11.|Blog|

Voltál már túlterhelve az online marketinged tervezése, vagy újratervezése során attól, hogy iszonyatos mennyiségű lehetőség közül kellett választanod? Sőt, még az is extrán nyomasztott, hogy garantáltan működő megoldásba szerettél volna belevágni? Mai videóm segítségedre lesz abban, hogy soha többé ne kelljen ezt a nyomasztó, terhelő érzést átélned, hiszen megismerhetsz 5+2 olyan vevőszerző elemet, amikre ezentúl fókuszálnod érdemes, és amik biztosan szintlépést eredményeznek a cégednek.

Az elmúlt pár évben, az online marketing térhódítása során rengeteg eszköz, módszer, tanító, oktató és guru került a vállalkozók látóterébe, amelyek számtalan lehetőséget kínálnak a sikereid megvalósítására. 

Így nem is csodálom, ha leterhelt, vagy frusztrált vagy a bőség zavara miatt. 

2000 óta, mióta online marketinggel foglalkozom, én is számtalanszor jártam így.

Rengeteg online eszközt és módszert láttam már én is, ezek közül többet kipróbáltam, ami működött, és legalább ennyit, ami nem működött. Számtalanról lemaradtam, és voltak, amik csak nem keltették fel az érdeklődésemet.

Ez a 20 év tapasztalat viszont kristálytisztán megvilágította, hogy mi az az 5+2 vevőszerző elem, amiket mindenképpen be kell tenned az online marketinged tervezésébe azért, hogy garantáltan vevőket tudj szerezni a jövőben. […]

28.március 2022.

Haladó webshop hírlevél technika: így érhetsz el több millió forint bevételt minden egyes marketing emaileddel

2022. március 28.|Blog|

Hogyan tudsz webáruház tulajdonosként minden egyes kiküldött emaileddel több millió forintos bevételre szert tenni, még akkor is, ha most úgy gondolod, hogy jelenleg a fizetett hirdetés az egyetlen – vagy legalábbis a legfőbb – bevételtermelő eszközöd? Erre a kérdésre adok választ a mai videómban, amiben lépésről-lépésre bemutatok egy haladó webshop hírlevél technikát, aminek a felépítését könnyedén tudod majd te is alkalmazni.

A legtöbb e-kereskedő a forgalmának legnagyobb részét olyan PPC hirdetésekből generálja, mint a Facebook, vagy a Google Ads kampányok. Amíg ezek a kampányok profitábilisan működnek, addig sokan bele sem gondolnak abba, hogy másik bevételforrást keressenek.

Ekkor történhetnek szerencsétlen fordulatok, amelyek nem váratlanul érnek, hanem folyamatosan, szépen lassan következnek be:

  • a hirdetési árak drasztikusan emelkednek (akár két, háromszoros árat fizetsz egy kattintásért),
  • ezzel párhuzamosan a konverziós költségek is emelkednek,
  • és egyszer csak azon kapod magad – ha tudatosan méred az eredményeidet –, hogy veszteségesek a hirdetéseid, tehát már nagyobb a konverziós költség, mint amekkora profitod származik egy-egy termékből.

A profi webshop tulajdonosok ezzel szemben “több lábon” kampányolnak… […]

22.március 2022.

3+1 elmetrükk, amikkel átvészelheted a hullámvölgyeket, és újra növekedési pályára állhatsz

2022. március 22.|Blog|

Volt már veled, hogy elkezdtek ellaposodni az eredményeid? Vagy hogy az online ügyfélszerzésed elveszítette a lendületét? Előfurdult már, hogy tartósan elvesztetted a fókuszod, és emiatt frusztrálttá váltál? Mai videómban azt a 3+1 elmetrükkömet mutatom meg, amik nekem szoktak segíteni visszaszerezni a lendületet a következő intenzív növekedési időszakhoz..

Ha egy ideje már az online térben értékesítesz, akkor elkerülhetetlenek az ideiglenes hullámvölgyek és lendületvesztések. Ez teljesen normális. Viszont, ha nem cselekszel időben, vagy nem a megfelelő módon hozol döntést, huzamosabb ideig is benne ragadhatsz a gödörben.

Az elmúlt 22 évben – mióta online marketinggel foglalkozom – én is számos megrekedésen lendültem túl, ezért mai videómban megmutatom neked, hogy mi az a 3+1 elmetrükk, amik nekem, és csapatomnak is segítettek túllendülni a lendületvesztéseken. […]

11.március 2022.

7 új funkció, amikkel SAPI fiókod eredményesebb és biztonságosabb lesz

2022. március 11.|Blog|

A #SapiLife videó podcastunk 2. részében olyan izgalmas fejlesztéseket mutatunk meg, amikkel többek között célzottabban tudsz kommunikálni feliratkozóidnak, könnyebben tudsz Facebook-os konverziómérést alkalmazni, biztonságosabban tudsz új feliratkozót hozzáadni fiókodhoz, és egyszerűbben, valamint átláthatóbban tudsz szegmens- és levélfeltételeket létrehozni. 

3 héttel ezelőtt elindítottuk a #SapiLife videós podcast-unkat, melynek első részében olyan 8+2 új funkciót mutattunk be, amelyek:

  • segítségével ügyfeleid még inkább imádni fogják automatizált folyamataidat,
  • magasabb szintre emelik fiókod, és ezáltal ügyféladataid biztonságát,
  • leegyszerűsítik a SalesAutopilot kezelhetőségét, és élvezetesebbé teszik a munkád.

A #SapiLife Podcast második részben ismét Khauth György társalapítóval és vezető fejlesztővel mutatunk be 7 új SAPI funkciót, amikkel eredményesebbé és biztonságosabbá tudod tenni fiókodat.

A videóban találod a részleteket. […]

9.március 2022.

Hogyan segíthet a céged a szenvedőknek, stratégiai módon, KKV költségvetésből?

2022. március 9.|Blog|

Te is szoktál azon töprengeni, hogyan tudnál segíteni – vagy akár még hatékonyabban segíteni – a szenvedőknek, nélkülözőnek, vagy bajba kerülteknek?

Már régóta terveztem beszélni erről a témáról, a mostani helyzet azonban sajnos még nagyobb jelentőséget ad a témának.

A mai videóban megmutatom hogyan alakíthatsz ki egy olyan stratégiát, amivel:

  • akkor is tudsz segíteni másokon, ha most még el sem tudod képzelni, hogy lenne rá kereted,
  • folyamatosan életeket változtathatsz meg csodálatos módon, mégsem igényli tőled, hogy levedd a fókuszt a bizniszed működtetéséről.

[…]

2.március 2022.

Hogyan építs 10 perc alatt feliratkozó rendszert (még akkor is, ha nem vagy marketing automatizációs szakember)

2022. március 2.|Blog|

Tudod, hogy miért veszítesz heti több száz feliratkozót, akiket szinte ingyen érhetnél el emailben? Mert még mindig nem indítottad el az érdeklődőszerző rendszered (vagy éppenséggel a következő érdeklődőszerző rendszered)…

És miért nem?

Mert eddig azt hitted, hogy hetekig tart és egy vagyonba kerül, mire felépül…

Milyen jó, hogy ez ma már nincs így!

Mai videómban végigkattintgatok egy érdeklődőszerző rendszer elkészítését. Megmutatom, hogyan készíts landing oldalt, feliratkozó űrlapot, és egy alap email automatizációt a következő lead gyűjtő rendszeredhez, mindössze 10 perc alatt.

A mai az utolsó epizódja (egyelőre) az adatbázis építésről szóló sorozatomnak. Korábbi bejegyzéseimben már megmutattam, hogy: […]

Go to Top