Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
25.május 2020.

Céges ügyfeleid vannak? Így szerezd be az adószámukat a július 1-i határidőig!

2020. május 25.|Blog|

Vészesen közeledik a július 1-i határidő, amikortól minden cég vásárlód számára kiállított számlán szerepelnie kell a vevő adószámának is.

Amennyiben napi néhánynál több számlát állítasz ki cégek felé, vagy online értékesítesz cégek felé, akkor rövid időn belül működő megoldásra lesz szükséged a szabály betartásához!

Az alábbiakban bemutatok egy módszert (és rögtön két változatát), amivel pofonegyszerűen be tudod szerezni múltbeli is jövőbeli ügyfeleid adószámát, ráadásul pontosan.

A pontosság azért fontos, mert minden esetben a számla kiállítója felel a számla tartalmának helyességéért, úgyhogy ha esetleg arra gondoltál, hogy mostantól egyszerűen kiraksz egy adószám mezőt a megrendelés űrlapjaidra, azzal az a gond, hogy ha a vásárló véletlenül elgépeli a saját adószámát – és biztos lehetsz benne, hogy pár százalék el fogja gépelni –, akkor ez a megoldás nem biztos, hogy elegendő lesz.

A videóban látható megoldás három fő előnye:

  • Nem kell naponta még több manuális adminisztrációt folytatni, mert minden automatikusan fog történni
  • Nem szükséges több százezer forintos egyedi fejlesztésekkel bajlódni, tízezer forint körüli összegből el tudod kezdeni használni
  • Nem fog hetekig vagy hónapokig tartani a bevezetés, akár már ma el tudod kezdeni alkalmazni

Miért erősíti ügyfélkapcsolataidat, ha a bemutatott módszert alkalmazod?

  • Egy újabb apropó, hogy kapcsolatba kerülj ügyfeleiddel, és ápold velük […]
24.május 2020.

Változás Ingyenes csomagok limit átlépésének kezelésében

2020. május 24.|Blog|

Ez egy rövid “szolgálati közlemény” arról, hogy a SalesAutopilot Szolgáltatási Szerződés (mint ÁSzF) az alábbi módon módosul 2020. június 1-től:

A szerződés 14. pontjában új alpont jelenik meg:

“(2) SalesAutopilot az Ingyenes csomag tekintetében alkalmazott feltételeinek részleteit a mindenkori árjegyzékben teszi közzé.”

A változás háttere

Az ingyenes csomag limitjeit eddig manuálisan figyeltük, és így pillanatnyi kapacitásunktól függően, ezzel is – egyes esetekben – ügyfeleink proaktivitására bíztuk, hogy mikor váltanak át fizetős szolgáltatásra.

Úgy látjuk, hogy ez a megoldás új ügyfeleink számára nem teszi kellően kiszámíthatóvá és átláthatóvá az ingyenes csomagból fizetősbe való váltás folyamatát, valamint csökkenti a szolgáltatás fenntarthatóságát, hiszen értékes emberi erőforrásokat von el más feladatoktól, illetve egyes esetekben hátráltatja a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások kiszámlázását.

Mindezek miatt a jövőben – az alábbiakban bemutatásra kerülő – technikai megoldásokat fogunk alkalmazni – alapos tájékoztatás és értesítők használata mellett –, hogy a limiteket fizetősre váltás nélkül rövid ideig se lehessen átlépni.

A jővőben a limitekhez való közeledésekor és azok elérésekor a belépés után részletes tájékoztatás lesz látható a szoftver kezelőfelületén.

Honnan fogod tudni, hogy közeledik a limit vagy hogy elérted azt?

A limitekkel kapcsolatban az alábbiakhoz hasonló tájékoztatást fogsz látni SalesAutopilot fiókodban minden belépéskor.

Ha valamely limit 75%-át elérted, az alábbihoz hasonló figyelmezetést […]

20.április 2020.

[esettanulmány] Havidíjas tagsági rendszer felépítése lépésről-lépésre. Az ország egyik legnagyobb B2C tagsági rendszerének története.

2020. április 20.|Blog|

Apró betűs: Az alábbi esettanulmányban nincs lehetőségünk kattintásról-kattintásra minden részletet bemutatni, a technikai megvalósítás szintjén itt csak a tagsági rendszer kulcsmomentumai kerülnek bemutatásra. A megvalósítás alapjait a SalesAutopilot tudásbázisában lehet megismerni.

Ha foglalkozol önfejlesztéssel, online marketinggel, akkor alighanem hallottál már a Tudástár Klubról, ami az ország egyik legnagyobb üzleti önfejlesztő közössége.

Sikere a remek ár/érték arányú szolgáltatásból fakad, ugyanis a Klubtagok egy könyv áráért egy teljes könyvtárat kapnak a legjobb nemzetközi és hazai szakértők tudásából.

De van még valami, ami hozzájárult a gyors növekedéséhez: a szolgáltatás 99%-ban kód nélkül készült, a SalesAutopilot és WordPress segítségével.

Ebben az esettanulmányban Szendrei Ádám, a Tudástár Klub alapítója bemutatja, miként építették fel a Tudástár marketing gépezetét, ami kategóriájában alig másfél év alatt az egyik legnagyobb előfizetéses rendszer lett Magyarországon.

Milyen kihívásokat támaszt egy előfizetéses rendszer?

A Tudástár Klub nem csak egy egyszerű weboldal, hanem egy marketing gépezet és egy szolgáltatás egyben. Valójában éppen ezért két weboldalról van szó. Az egyik a www.tudastarklub.hu, amely az értékesítést végzi és a blogot hordozza, a másik a www.oktatas.tudastarklub.hu, ami a tananyagokat szolgálja ki.

Ez nem volt mindig így. Kezdetben minden egyetlen weboldalról futott, ami jelentősen […]

15.április 2020.

Hogyan kezeld könnyedén a sokszoros rendelésszámot és hogyan tartsd meg a válság után is az extra vevőket?

2020. április 15.|Blog|

Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

A következő videóban bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

A videó mellé pedig készítettünk egy Webshop Auditot is, amiből megtudhatod, hogy állsz a vevőmegtartás területén. Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Ide kattintva tudod megnézni a videót, és a hozzá tartozó keretrendszer jegyzete alatt találod az Auditot is »

[…]

26.március 2020.

Hogyan tartsd meg a vevőidet, szerezz még több vevőt, és hogyan fogunk segíteni ebben?

2020. március 26.|Blog|

Túl vagyunk a SalesAutopilot csapattal az első 10 napon home-officeban, és eddig szuperül működik.

Számos ügyfelünk is kiválóan veszi az akadályokat, és ügyesen átálltak, vagy megkezdték az átállást az online életmódra.

Számos marketing- és üzleti tanácsadó kiváló stratégiákat, és jobbnál jobb kreatív ötleteket ad közzé az alkalmazkodáshoz.*

Viszont egy ponton az összes ötlet megfeneklik, ha nincs megvalósítás.

Ezzel kapcsolatos az alábbi videóm is, és abban szeretnék segíteni, hogy mire koncentrálj az ötletelés mellett a megvalósítás során.

(Amikor ráncolom a szemöldököm, és lefelé nézek, akkor a jegyzeteimet nézem… nem tudom miért így sikerült :))

És akkor most hogyan is fogunk segíteni neked?

Ha esetleg nem nézted meg a videó végét, elárulom neked is 🙂

A SalesAutopilot csapatában teljes az egyetértés azzal kapcsolatban, hogy a leghatékonyabban most egy új zárt Facebook csoport elindításával tudunk neked segíteni.

Egy csoport, ahol:

  • Meg tudjuk osztani a tapasztalatunkat bármivel kapcsolatban, amire szükséged van
  • Hatékonyan tudtok ti, felhasználók segíteni egymásnak
  • Ahol rendszerépítő partnereink is részt tudnak venni a segítségnyújtásban
  • Ahol akár más szakértőket is be tudunk vonni a segítségnyújtásba

FONTOS, mielőtt jelentkezel a csoportba: Kérlek olyan Facebook profillal jelentkezz csak, amelynél a neved pontosan megegyezik a SalesAutopilot felhasználónevedhez megadott névvel. Azért fontos ez számunkra, mert így tudjuk folyamatosan fenntartani, hogy csak aktív felhasználók legyenek a csoportban, és […]

13.március 2020.

A SalesAutopilot Koronavírus (COVID-19) Üzletmenet Folytonossági tájékoztatása ügyfeleinek

2020. március 13.|Blog|

Bevezető gondolatok

A SalesAutopilot vezetőiként már az első perctől kezdve figyelemmel kísértük a Kínából 2019. év végén elindult járványt, és az alábbi intézkedésekről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket.

Ezzel szeretnénk megmutatni, hogy a SalesAutopilotra a kialakult helyzetben is fokozottan lehet számítani, valamint szeretnénk példával is elöljárni a vállalkozások számára annak érdekében, hogy minél jobban tudjuk minimalizálni a járvány egészségügyi hatásait.

Elsődleges célunk megvédeni munkatársaink, családtagjaik, és az őket körülvevő közösségek egészségét. Rögtön ezután kiemelt fontosságú, hogy a folyamatos üzletmenet biztosításával tudjuk ügyfeleink és természetesen saját magunk számára enyhíteni a járvány esetlegesen kialakuló gazdasági hatásait.
[…]

3.március 2020.

[ÚJ FUNKCIÓK] 9 új funkció az egyszerűbb szoftverhasználat és biztonságosabb működés érdekében

2020. március 3.|Blog|

Az elmúlt pár hétben sem unatkoztak fejlesztőink, számos apró, de annál fontosabb funkció frissült SalesAutopilot fiókodban. Ebben a blogposztban ezeket az új fejlesztéseket mutatom be.

3 csoportba sorolom az elmúlt hetek eredményeit:

[…]

6.február 2020.

Megújult lista- és levélszerkesztő képernyő a gyorsabb és egyszerűbb használat érdekében!

2020. február 6.|Blog|

Ahogy már októberben beharangoztuk, sokat dolgozunk a szoftver kezelőfelület designján. Elsőként a lista és levélszerkesztés képernyő újításáról számolunk be.

Az új képernyőknek nem csak a kinézete, hanem néhány esetben a felépítése is változott, ennek köszönhetően könnyebben kezelhetővé válik a szoftver, így a munkatársaid is gyorsabban fogják elsajátítani a használatát.

[…]