Blog & Belépés2018-12-19T13:21:35+01:00
11.szeptember 2019.

Bénaságmentes marketing szövegírás – 1. lecke

2019. szeptember 11.|Blog|

Köszönöm a sok kedves visszajelzést, bár sajnálom, hogy ennyien utáltok hírlevelet írni 🙂

Először is nagyon örülök, hogy múlt heti szövegírós blogpostomra sok bátorító visszajelzést kaptam, és már azt is köszönöm neked, ha csak gondoltál rá, hogy kellene kommentelni, de végül nem tetted 🙂 Azért köszönöm, mert tudom, hogy talán legközelebb, talán máskor, át fogsz lépni ezen a határon is, és kommentelni fogsz. És akkor el tudunk kezdeni beszélgetni, ami nagyszerű lesz.

Tervezem a múltkor említett online workshopot (“Szokj le a béna marketinges szövegírásról, és tanulj meg végre úgy írni, ahogy egy normális ember beszél, hogy végre elkezdjenek vásárolni a hírleveleidtől!”), de mielőtt belevágnék mai témámba, lenne egy rövid kérdésem:

Mikor érsz rá a workshopra?

Ha kábé 1 órásra tervezem a szövegírás workshopot, akkor hétköznap mely napszakban lenne számodra megfelelő? Mikor tudnál odaülni a géphez, és akár aktívan is részt venni egy online workshopon? Kérlek KOMMENTBEN írd meg nekem! Köszönöm előre is!

Ne feledd, workshopról van szó, ahol együtt fogunk dolgozni, szöveget írni, összerakni neked emaileket, úgyhogy nem lesz elég fél füllel hallgatni… Szóval kérlek írd meg nekem KOMMENTBEN, hogy ha gondolkozol rajta, hogy részt veszel a workshopon, akkor MILYEN NAPSZAK LENNE JÓ számodra?

(Ja, és a workshop fizetős lesz. […]

5.szeptember 2019.

Fontos azonnali változás az online kártyaelfogadók számára [PSD2 – SCA – 3D Secure 2.0 (3DS 2.0)]

2019. szeptember 5.|Blog|

Még régóta tart az online bankkártya elfogadás biztonságának növelésére vonatkozó PSD2 EU rendelet alkalmazásának előkészítése, de most szeptember 14. minden bankkártyát elfogadó online kereskedő számára egy fontos, kényszerítő erejű határidő lesz.

Ezen új szabályozással kapcsolatban a címben is szereplő PSD2 rövidítésen kívül (ami a rendelet neve), az SCA rövidítést (Strong Customer Authentication = Erős Vásárló Hitelesítés), valamint a 3D Secure 2.0 (vagy még rövidebben 3DS 2.0) rövidítéseket hallhatta, olvashatta, mely utolsó rövidítés magára a technológiára utal.

A bankkártyás fizetés biztonságának növelését, a kártyavisszaélések csökkentését célzó megoldás számos pozitívumot hoz a kereskedők számára. A Braintree kártyaelfogadó előzetes becslései szerint a kosárelhagyások számának kb. 70%-os csökkenése, a tranzakciós várakozási időnek 85%-os csökkenése várható, és a mobil fizetések megbízhatósága és egyszerűsége jelentős növekedni fog (forrás: Braintree blog).

Kit érint a rendelet?

A rendelet azon EU-n belüli székhelyű online bankkártya elfogadást alkalmazó kereskedőket érinti, akik EU-n belüli ügyfelekkel bonyolítanak tranzakciókat.

Hogyan segíti a SalesAutopilot a 3DS 2.0 bevezetését az online kereskedők számára?

Mi a SalesAutopilotnál, az egyik jelentős hazai online kereskedelmi integrátorként saját hatáskörünkön belül mindent megteszünk azért, hogy, hogy azon online kereskedők, akik online megrendelési felületeiket a SalesAutopilot megrendelési űrlapjaik segítségével működtetik, minél kevesebbet érezzenek majd a változásból.

A […]

4.szeptember 2019.

Ezért nem ad el eleget, ezért UTÁL hírlevelet írni, ééés… ezért nem nő eléggé webshopja forgalma!

2019. szeptember 4.|Blog|

Nagyon durva dolog történt velem tegnap este. Épp elkezdtem írni Önnek egy emailt az öt legfontosabb automatikusan értékesítő emailről, épp túl voltam a bevezetőn, amikor…

…megjött a busz, és leszállt a feleségem és a szupercuki kislányom. A sógoromnál voltak, meglátogatni a legkisebb unokatesót. Eliot pár hete született, és még nagyon kicsi.

Pedig épp ott tartottam az írásban, hogy az első dolog, ami az automatikusan értékesítő emailekhez szükséges, hogy végre ne pénzéhes kereskedőként, hanem EMBERKÉNT gondoljon saját magára…

…de megjöttek, úgyhogy félreraktam az emailt.

Később ránéztem Andy Jenkins egy szuper webináriumos oktatóanyagára, és UGYANARRÓL A JELENSÉGRŐL ÍR, amiről én is akartam írni Önnek.

Úgyhogy ezt jelnek vettem!!

Hiszen ez a dolog nem csak Önnek okoz gondot!

Úgyhogy nézzük, mit írt Andy (ő eredetileg angolul írta, én fordítottam magyarra):

Zseniális a cucc, mindenképpen érdemes elolvasni!

[…]

26.augusztus 2019.

A konverzió és a profit maximalizálásának 10 pofonegyszerű technikája…

2019. augusztus 26.|Blog|

…avagy az értékesítési tölcsérek felturbózása egy kis vásárlási pszichológiával

Az értékesítési tölcsérek hatalmas lelkesedést keltettek pár évvel ezelőtt az infotermékes és az oktatást áruló vállalkozások körében, de okkal lettek izgatottak a szolgáltatók és a néhány termékes cégek is. Még a hatalmas választékkal rendelkező webshopok is ráindultak a lehetőségre, és húzótermékeiket kezdték online értékesítési tölcsérekben árulni.

A kezdeti sikerek mellett sokakat ért kudarc, de akiknek elsőre működtek tölcséreik, sokszor náluk is jelentős eredménynövekedéseket lehet még elérni.

Eredményesebb értékesítési tölcsérek, akár volt velük sikere, akár nem…
Az alábbi posztban 10 olyan alapelvet mutatok be, amelyek a kezdeti felfutási időszakban nem biztos, hogy minden lelkes értékesítési tölcsér rajongóhoz eljutottak, és amelyek segíthetnek mind a nagy rajongóknak, mind a kezdeti kudarcok elszenvedőinek is újragondolni a tölcsérek koncepcióját, és újabb, még eredményesebb értékesítési tölcséreket építeni.

Konverzió és profitnövelés egyszerre
Az értékesítési tölcsérek egyik hatalmas zsenialitása, hogy egyszerre növelhetik a konverziót és profitot. Ha pedig egy jól kigondolt termékbevezetési kampányban alkalmaz értékesítési tölcsért, akkor igazi kasszasikert hozhatnak.

A nagy szavak helyett viszont inkább vágjunk is rögtön a közepébe!

[…]

3.július 2019.

Szolgáltatásfejlesztés a gyakorlatban – 4+1 top tipp az olasz tengerpartról…

2019. július 3.|Blog|

…avagy hogyan szerezzen bevethető információt legendás szolgáltatása kialakításához?

Mindannyian szeretünk ügyfelek kedvence, versenytársak réme, és összességében piacvezetők lenni. Néha azonban úgy tűnik, hogy csak nagyon kevesen szeretnek folyamatosan a szolgáltatásuk/termékük továbbfejlesztésén dolgozni. Pedig a kettő összetartozik.

Az alábbi videóban és cikkben a piacvezetővé válás egyik fő eszközéről, az ügyfelek véleményének megismeréséről, annak is egyik lehetséges módjáról mutatok be egy kiváló példát, és négy praktikus tippet a megvalósításhoz. […]

12.június 2019.

4 pofonegyszerű megrendelési oldal konverziónövelési tipp, amit a többség rendre elront, de Ön legkésőbb mostantól jól fogja tudni csinálni!

2019. június 12.|Blog|

Ez most egy rövid blogpost 4 azonnal alkalmazható megrendelési oldal konverziónövelési tippel.

Azért is leszek rövid, hogy maradjon ideje akár most azonnal hozzálátni a megvalósításhoz.

Egyszer már rájöttem, hogy nem mi vagyunk a világ legokosabb emberei, de ez most ismét feltűnt. Ezért lesz rendkívül hasznos Önnek “A Profik így csinálják” videó sorozatunk, amelyben ügyfeleink legklasszabb online marketing technikáit fogom bemutatni.

Rövid videók, pár jól használható technika, és Ön már hozzá is láthat a megvalósításhoz az eredmények azonnali növelése érdekében.

A “konverzióguru” négy vadonatúj megrendelési űrlap tippje…

Most ahelyett, hogy megkérdeztem volna Vicsai Gábort, hogy hogyan csinálna igazán hatékony megrendelési űrlapot, inkább megnéztem, hogyan is csinálja ténylegesen. Gábor legújabb Facebook tréningjének kampányában 4 nagyszerű technikára lettem figyelmes, amiket nem bírtam ki, hogy ne videózzak le az Ön számára. […]

28.május 2019.

Új gyönyörű űrlap sablonok és 13 terület, amelyeken érdemes őket kipróbálnia

2019. május 28.|Blog|

Pár napja elérhető négy vadonatúj reszponzív – azaz mobilbarát – űrlap sablon a SalesAutopilot űrlap varázslójában, amelyeket az alábbiakban mutatok be. Akár új, akár régi felhasználónk, érdemes tovább olvasnia, mert néhány különleges felhasználási területtel is találkozni fog.

Egyben szeretném Önnek bemutatni azt a pár finomságot is, amik talán elsőre fel sem tűnnek, mégis amelyek különlegesen ergonomikussá teszik ezeket az űrlapokat, így biztosítva magasabb konverziós arányokat Önnek.

[…]

21.május 2019.

Guru bizniszből nem lesz kisvállalat? – avagy merre megy a SalesAutopilot?

2019. május 21.|Blog|

Az alábbi posztban röviden összefoglalom, hogy merre megy a SalesAutopilot (=mire számíthat tőlünk a közeljövőben), de előbb pár szóban hadd meséljem el, mi vezetett el ezen irányokhoz!

Sok vállakozás vesztegel hosszú ideig a 8-10 fős méret körül, és valahogy csak nem sikerül átlépniük a 10-15 fős határt. Azért is fájdalmas ez az egy helyben toporgás, mert 15 fő körül* már kezd csődöt mondani a “kézi vezérlés”, és egyre idegölőbb a mikromenedzselés – annak is, akit mikro-menedzselnek, de sokszor annak is, aki mikro-menedzsel.

*ez a határ profilfüggő, nagyban függ attól, hány “középvezető” van a cégben, és hány különböző pozícióban lévő munkatárs jelent a vezetőnek.

Minket sokáig az akadályozott a továbblépésben, hogy fontosnak tartottam, hogy a munkám minél nagyobb részét élvezzem. Honnan származik ez az amúgy jogosnak tűnő gondolat, miért hatalmas tévedés, és mi segített továbblépni? Ezekre a kérdésekre válaszolok az alábbi bejegyzésben.

“Azért lettél a magad ura, hogy azzal foglalkozz, amivel igazán szeretsz!”

A hazai KKV körökben elterjedt tanítás, hogy ”azért lettél a magad ura, hogy azzal foglalkozz, amivel igazán szeretsz”.

Van, hogy úgy fogalmazzák, hogy ”az erősségeidre építsd a céged!”

Ez igaz is, meg nem is.

Nagyon könnyű ugyanis úgy értelmezni a fenti állítást, hogy ha pl. én alapítóként a marketinggel vagy a cikk írással szeretek […]