Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
10.november 2020.

A létező legeredményesebb email marketing taktika

2020. november 10.|Blog|

12 napja zártuk valaha volt legsikeresebb email kampányunkat – behozta az 5. negyedéves bevételt – így arra gondoltam, összefoglalom neked röviden a legfontosabb tanulságokat tanulságot.

Csak idézd fel, hogy mennyi az éves bevételed, oszd el néggyel és gondolj bele, hogy milyen lenne, ha egy 12 emailből álló két hetes kampánnyal ugyanezt be tudnád hozni!

Viszont előre figyelmeztetlek, hogy SEMMI ÚJAT nem fogsz hallani 😉

Egyetlen olyan technikát fogok kiemelni neked, amiről valószínűleg már 100x hallottál, csak soha nem merted 🐰 alkalmazni; vagy éppen merted volna, de lusta 🦥 voltál belerakni az extra energiát. Pedig azt kell mondjam, hogy nem is igényel extra energiát!

Éppen ellenkezőleg! SOKKAL könnyebb volt így dolgozni!

Belevághatunk?

[…]

3.szeptember 2020.

Hogyan győzöl KKV-ként bizonytalan piacon, kemény versenyben, erős versenytársak között?

2020. szeptember 3.|Blog|

Még a nyár közepén készítettem ezt a videót az ügyfeleinknek arról, hogy mire van szükséged KKV-ként a rendkívüli eredményességhez egy ilyen bizonytalanságokkal teli időszakban, gyorsan változó, nehéz piacon, erős versenytársak között.

Úgy éreztem, hogy számodra is fontos lehet ez az infó, úgyhogy most neked is küldöm szeretettel.

Arról beszélek a videóban, hogy hogyan tudsz lézer pontosan fókuszálni az eredményességre, ezt hogyan tudod elérni, és hogyan szerzel ezzel gyorsan piaci előnyt.

Arról is szó van benne, hogy legújabb fejlesztéseink fő motivációja is ez volt: Megvizsgáltuk, hogy mi kell ahhoz, hogy KKV-ként a jelen piaci helyzetben ki tudj emelkedni a versenyből, és azt kerestük, hogyan tudunk ebben segíteni, és ennek alapján készítettül el legújabb funkcióinkat.

A videóban bemutatom azt a 3 x 3 – most különösen fontos – sikertényezőt, amit legeredményesebb ügyfeleinknél beazonosítottunk, és amelyek megvalósításához – szerintem – bámulatos funkciókat is fejlesztettünk.

Szeretnéd felgyorsítani a céged az itt látott funkciókkal, amint elérhetőek lesznek számodra is?

Ha van SalesAutopilot fiókod, azonnal szólni fogunk. Ha még nincs, itt tudsz regisztrálni magadnak ingyenesen egyet: SalesAutopilot Kipróbálás

A KKV siker kulcsa: Gyorsaság

Vannak ügyfeleink, akik havi 5-10.000 Ft-os havidíjat fizetnek a SalesAutopilot szoftverért, és drágának találják. Vannak, akik 100-200 ezret, és – […]

12.augusztus 2020.

Vizuális folyamatépítő, új email editor, és egyéb izgalmas fejlesztések

2020. augusztus 12.|Blog|

Utolsó fázisába ért négy új nagyszerű fejlesztésünk előkészítése, és hamarosan elérhetőek Béta funkcióként. Viszont mielőtt bemutatnám őket, előbb azt nézzük meg, miért egyáltalán ezeket fejlesztettük!

(Utána pedig mutatok még egy csomó izgalmas újdonságot júliusra való visszatekintésként.)

Hogyan győzöl KKV-ként bizonytalan piacon, kemény versenyben, erős versenytársak között?

Legújabb fejlesztéseink fő motivációja ez volt: Megvizsgáltuk, hogy mi kell ahhoz, hogy egy KKV-ként a jelen piaci helyzetben ki tudj emelkedni a versenyből, és azt kerestük, hogyan tudunk ebben segíteni.

Az alábbi videót készítettem arról a 3 x 3 tényezőről, ami egy KKV piaci győzelméhez szükséges, és a videó második felében bemutatom neked azt a négy funkciót, amin ezerrel dolgozunk, és amelyekhez a Béta tesztelési meghívókat hamarosan elküldjük a “kiválasztottaknak”.

[…]

11.június 2020.

Hogyan építs magasan konvertáló online ügyfélszerző rendszereket úgy, hogy ne kerüljön egy vagyonba, és ne is tartson örökké?

2020. június 11.|Blog|

Nincs annál frusztrálóbb, amikor tudod, hogy hatalmas lehetőségek rejlenek a cégedben, látod, hogy ott lenne a helyetek az online térben, de valahogy mégsem haladnak a projektek, és ami meg is valósul, annak sincs olyan eredménye, mint ami lehetne!

Mai videómban abban segítek neked, hogy hogyan tervezd meg teljes online rendszeredet, és hogy honnan tudod, hogy mi lesz a következő lépés, hogy hatékonyan tudd továbbfejleszteni, és a végeredmény egy jól konvertáló, átláthatóan működő online vevőtermelő gépezet legyen.

Ha már használtál valamilyen hírlevélküldő szoftvert, esetleg van valamilyen CRM megoldásod, ismered az online hirdetési rendszereket, de nincs egy átlátható, egységes, és legfőképpen jól konvertáló érdeklődő szerző, vevőszerző, vevő kiszolgáló rendszered, akkor ez a videó hatalmas előrelépést hozhat a számodra!

Sok KKV felismerte a karantén alatt, hogy mind az érdeklődőszerzésüket, ügyfélszerzésüket, de akár az ügyfél kiszolgálásukat is át kellene helyezni az online térbe, de nem tudják, hogy pontosan hol is kezdjenek hozzá.

Ez a bizonytalanság bénultságot szül, kicsit belekapok abba, kicsit ebbe, kicsit amabba, de nem igazán haladnak.

Lehetséges, hogy veled is előfordult már, hogy elkezdtél építeni egy online rendszert, lehet, hogy hetekig, hónapokig dolgoztál egy zseniálisnak tűnő ötleteden, és ugyan valamennyitre működött az adott dolog, de összességében nem adott hozzá jelentősen a céged eredményességéhez, […]

25.május 2020.

Céges ügyfeleid vannak? Így szerezd be az adószámukat a július 1-i határidőig!

2020. május 25.|Blog|

Vészesen közeledik a július 1-i határidő, amikortól minden cég vásárlód számára kiállított számlán szerepelnie kell a vevő adószámának is.

Amennyiben napi néhánynál több számlát állítasz ki cégek felé, vagy online értékesítesz cégek felé, akkor rövid időn belül működő megoldásra lesz szükséged a szabály betartásához!

Az alábbiakban bemutatok egy módszert (és rögtön két változatát), amivel pofonegyszerűen be tudod szerezni múltbeli is jövőbeli ügyfeleid adószámát, ráadásul pontosan.

A pontosság azért fontos, mert minden esetben a számla kiállítója felel a számla tartalmának helyességéért, úgyhogy ha esetleg arra gondoltál, hogy mostantól egyszerűen kiraksz egy adószám mezőt a megrendelés űrlapjaidra, azzal az a gond, hogy ha a vásárló véletlenül elgépeli a saját adószámát – és biztos lehetsz benne, hogy pár százalék el fogja gépelni –, akkor ez a megoldás nem biztos, hogy elegendő lesz.

A videóban látható megoldás három fő előnye:

  • Nem kell naponta még több manuális adminisztrációt folytatni, mert minden automatikusan fog történni
  • Nem szükséges több százezer forintos egyedi fejlesztésekkel bajlódni, tízezer forint körüli összegből el tudod kezdeni használni
  • Nem fog hetekig vagy hónapokig tartani a bevezetés, akár már ma el tudod kezdeni alkalmazni

Miért erősíti ügyfélkapcsolataidat, ha a bemutatott módszert alkalmazod?

  • Egy újabb apropó, hogy kapcsolatba kerülj ügyfeleiddel, és ápold velük […]
24.május 2020.

Változás Ingyenes csomagok limit átlépésének kezelésében

2020. május 24.|Blog|

Ez egy rövid “szolgálati közlemény” arról, hogy a SalesAutopilot Szolgáltatási Szerződés (mint ÁSzF) az alábbi módon módosul 2020. június 1-től:

A szerződés 14. pontjában új alpont jelenik meg:

“(2) SalesAutopilot az Ingyenes csomag tekintetében alkalmazott feltételeinek részleteit a mindenkori árjegyzékben teszi közzé.”

A változás háttere

Az ingyenes csomag limitjeit eddig manuálisan figyeltük, és így pillanatnyi kapacitásunktól függően, ezzel is – egyes esetekben – ügyfeleink proaktivitására bíztuk, hogy mikor váltanak át fizetős szolgáltatásra.

Úgy látjuk, hogy ez a megoldás új ügyfeleink számára nem teszi kellően kiszámíthatóvá és átláthatóvá az ingyenes csomagból fizetősbe való váltás folyamatát, valamint csökkenti a szolgáltatás fenntarthatóságát, hiszen értékes emberi erőforrásokat von el más feladatoktól, illetve egyes esetekben hátráltatja a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások kiszámlázását.

Mindezek miatt a jövőben – az alábbiakban bemutatásra kerülő – technikai megoldásokat fogunk alkalmazni – alapos tájékoztatás és értesítők használata mellett –, hogy a limiteket fizetősre váltás nélkül rövid ideig se lehessen átlépni.

A jővőben a limitekhez való közeledésekor és azok elérésekor a belépés után részletes tájékoztatás lesz látható a szoftver kezelőfelületén.

Honnan fogod tudni, hogy közeledik a limit vagy hogy elérted azt?

A limitekkel kapcsolatban az alábbiakhoz hasonló tájékoztatást fogsz látni SalesAutopilot fiókodban minden belépéskor.

Ha valamely limit 75%-át elérted, az alábbihoz hasonló figyelmezetést […]

20.április 2020.

[esettanulmány] Havidíjas tagsági rendszer felépítése lépésről-lépésre. Az ország egyik legnagyobb B2C tagsági rendszerének története.

2020. április 20.|Blog|

Apró betűs: Az alábbi esettanulmányban nincs lehetőségünk kattintásról-kattintásra minden részletet bemutatni, a technikai megvalósítás szintjén itt csak a tagsági rendszer kulcsmomentumai kerülnek bemutatásra. A megvalósítás alapjait a SalesAutopilot tudásbázisában lehet megismerni.

Ha foglalkozol önfejlesztéssel, online marketinggel, akkor alighanem hallottál már a Tudástár Klubról, ami az ország egyik legnagyobb üzleti önfejlesztő közössége.

Sikere a remek ár/érték arányú szolgáltatásból fakad, ugyanis a Klubtagok egy könyv áráért egy teljes könyvtárat kapnak a legjobb nemzetközi és hazai szakértők tudásából.

De van még valami, ami hozzájárult a gyors növekedéséhez: a szolgáltatás 99%-ban kód nélkül készült, a SalesAutopilot és WordPress segítségével.

Ebben az esettanulmányban Szendrei Ádám, a Tudástár Klub alapítója bemutatja, miként építették fel a Tudástár marketing gépezetét, ami kategóriájában alig másfél év alatt az egyik legnagyobb előfizetéses rendszer lett Magyarországon.

Milyen kihívásokat támaszt egy előfizetéses rendszer?

A Tudástár Klub nem csak egy egyszerű weboldal, hanem egy marketing gépezet és egy szolgáltatás egyben. Valójában éppen ezért két weboldalról van szó. Az egyik a www.tudastarklub.hu, amely az értékesítést végzi és a blogot hordozza, a másik a www.oktatas.tudastarklub.hu, ami a tananyagokat szolgálja ki.

Ez nem volt mindig így. Kezdetben minden egyetlen weboldalról futott, ami jelentősen […]

15.április 2020.

Hogyan kezeld könnyedén a sokszoros rendelésszámot és hogyan tartsd meg a válság után is az extra vevőket?

2020. április 15.|Blog|

Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

A következő videóban bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

A videó mellé pedig készítettünk egy Webshop Auditot is, amiből megtudhatod, hogy állsz a vevőmegtartás területén. Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Ide kattintva tudod megnézni a videót, és a hozzá tartozó keretrendszer jegyzete alatt találod az Auditot is »

[…]

Go to Top