Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
24.május 2020.

Változás Ingyenes csomagok limit átlépésének kezelésében

2020. május 24.|Blog|

Ez egy rövid “szolgálati közlemény” arról, hogy a SalesAutopilot Szolgáltatási Szerződés (mint ÁSzF) az alábbi módon módosul 2020. június 1-től:

A szerződés 14. pontjában új alpont jelenik meg:

“(2) SalesAutopilot az Ingyenes csomag tekintetében alkalmazott feltételeinek részleteit a mindenkori árjegyzékben teszi közzé.”

A változás háttere

Az ingyenes csomag limitjeit eddig manuálisan figyeltük, és így pillanatnyi kapacitásunktól függően, ezzel is – egyes esetekben – ügyfeleink proaktivitására bíztuk, hogy mikor váltanak át fizetős szolgáltatásra.

Úgy látjuk, hogy ez a megoldás új ügyfeleink számára nem teszi kellően kiszámíthatóvá és átláthatóvá az ingyenes csomagból fizetősbe való váltás folyamatát, valamint csökkenti a szolgáltatás fenntarthatóságát, hiszen értékes emberi erőforrásokat von el más feladatoktól, illetve egyes esetekben hátráltatja a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások kiszámlázását.

Mindezek miatt a jövőben – az alábbiakban bemutatásra kerülő – technikai megoldásokat fogunk alkalmazni – alapos tájékoztatás és értesítők használata mellett –, hogy a limiteket fizetősre váltás nélkül rövid ideig se lehessen átlépni.

A jővőben a limitekhez való közeledésekor és azok elérésekor a belépés után részletes tájékoztatás lesz látható a szoftver kezelőfelületén.

Honnan fogod tudni, hogy közeledik a limit vagy hogy elérted azt?

A limitekkel kapcsolatban az alábbiakhoz hasonló tájékoztatást fogsz látni SalesAutopilot fiókodban minden belépéskor.

Ha valamely limit 75%-át elérted, az alábbihoz hasonló figyelmezetést […]

20.április 2020.

[esettanulmány] Havidíjas tagsági rendszer felépítése lépésről-lépésre. Az ország egyik legnagyobb B2C tagsági rendszerének története.

2020. április 20.|Blog|

Apró betűs: Az alábbi esettanulmányban nincs lehetőségünk kattintásról-kattintásra minden részletet bemutatni, a technikai megvalósítás szintjén itt csak a tagsági rendszer kulcsmomentumai kerülnek bemutatásra. A megvalósítás alapjait a SalesAutopilot tudásbázisában lehet megismerni.

Ha foglalkozol önfejlesztéssel, online marketinggel, akkor alighanem hallottál már a Tudástár Klubról, ami az ország egyik legnagyobb üzleti önfejlesztő közössége.

Sikere a remek ár/érték arányú szolgáltatásból fakad, ugyanis a Klubtagok egy könyv áráért egy teljes könyvtárat kapnak a legjobb nemzetközi és hazai szakértők tudásából.

De van még valami, ami hozzájárult a gyors növekedéséhez: a szolgáltatás 99%-ban kód nélkül készült, a SalesAutopilot és WordPress segítségével.

Ebben az esettanulmányban Szendrei Ádám, a Tudástár Klub alapítója bemutatja, miként építették fel a Tudástár marketing gépezetét, ami kategóriájában alig másfél év alatt az egyik legnagyobb előfizetéses rendszer lett Magyarországon.

Milyen kihívásokat támaszt egy előfizetéses rendszer?

A Tudástár Klub nem csak egy egyszerű weboldal, hanem egy marketing gépezet és egy szolgáltatás egyben. Valójában éppen ezért két weboldalról van szó. Az egyik a www.tudastarklub.hu, amely az értékesítést végzi és a blogot hordozza, a másik a www.oktatas.tudastarklub.hu, ami a tananyagokat szolgálja ki.

Ez nem volt mindig így. Kezdetben minden egyetlen weboldalról futott, ami jelentősen […]

15.április 2020.

Hogyan kezeld könnyedén a sokszoros rendelésszámot és hogyan tartsd meg a válság után is az extra vevőket?

2020. április 15.|Blog|

Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

A következő videóban bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

A videó mellé pedig készítettünk egy Webshop Auditot is, amiből megtudhatod, hogy állsz a vevőmegtartás területén. Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Ide kattintva tudod megnézni a videót, és a hozzá tartozó keretrendszer jegyzete alatt találod az Auditot is »

[…]

26.március 2020.

Hogyan tartsd meg a vevőidet, szerezz még több vevőt, és hogyan fogunk segíteni ebben?

2020. március 26.|Blog|

Túl vagyunk a SalesAutopilot csapattal az első 10 napon home-officeban, és eddig szuperül működik.

Számos ügyfelünk is kiválóan veszi az akadályokat, és ügyesen átálltak, vagy megkezdték az átállást az online életmódra.

Számos marketing- és üzleti tanácsadó kiváló stratégiákat, és jobbnál jobb kreatív ötleteket ad közzé az alkalmazkodáshoz.*

Viszont egy ponton az összes ötlet megfeneklik, ha nincs megvalósítás.

Ezzel kapcsolatos az alábbi videóm is, és abban szeretnék segíteni, hogy mire koncentrálj az ötletelés mellett a megvalósítás során.

(Amikor ráncolom a szemöldököm, és lefelé nézek, akkor a jegyzeteimet nézem… nem tudom miért így sikerült :))

És akkor most hogyan is fogunk segíteni neked?

Ha esetleg nem nézted meg a videó végét, elárulom neked is 🙂

A SalesAutopilot csapatában teljes az egyetértés azzal kapcsolatban, hogy a leghatékonyabban most egy új zárt Facebook csoport elindításával tudunk neked segíteni.

Egy csoport, ahol:

  • Meg tudjuk osztani a tapasztalatunkat bármivel kapcsolatban, amire szükséged van
  • Hatékonyan tudtok ti, felhasználók segíteni egymásnak
  • Ahol rendszerépítő partnereink is részt tudnak venni a segítségnyújtásban
  • Ahol akár más szakértőket is be tudunk vonni a segítségnyújtásba

FONTOS, mielőtt jelentkezel a csoportba: Kérlek olyan Facebook profillal jelentkezz csak, amelynél a neved pontosan megegyezik a SalesAutopilot felhasználónevedhez megadott névvel. Azért fontos ez számunkra, mert így tudjuk folyamatosan fenntartani, hogy csak aktív felhasználók legyenek a csoportban, és […]

13.március 2020.

A SalesAutopilot Koronavírus (COVID-19) Üzletmenet Folytonossági tájékoztatása ügyfeleinek

2020. március 13.|Blog|

Bevezető gondolatok

A SalesAutopilot vezetőiként már az első perctől kezdve figyelemmel kísértük a Kínából 2019. év végén elindult járványt, és az alábbi intézkedésekről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket.

Ezzel szeretnénk megmutatni, hogy a SalesAutopilotra a kialakult helyzetben is fokozottan lehet számítani, valamint szeretnénk példával is elöljárni a vállalkozások számára annak érdekében, hogy minél jobban tudjuk minimalizálni a járvány egészségügyi hatásait.

Elsődleges célunk megvédeni munkatársaink, családtagjaik, és az őket körülvevő közösségek egészségét. Rögtön ezután kiemelt fontosságú, hogy a folyamatos üzletmenet biztosításával tudjuk ügyfeleink és természetesen saját magunk számára enyhíteni a járvány esetlegesen kialakuló gazdasági hatásait.
[…]

3.március 2020.

[ÚJ FUNKCIÓK] 9 új funkció az egyszerűbb szoftverhasználat és biztonságosabb működés érdekében

2020. március 3.|Blog|

Az elmúlt pár hétben sem unatkoztak fejlesztőink, számos apró, de annál fontosabb funkció frissült SalesAutopilot fiókodban. Ebben a blogposztban ezeket az új fejlesztéseket mutatom be.

3 csoportba sorolom az elmúlt hetek eredményeit:

[…]

6.február 2020.

Megújult lista- és levélszerkesztő képernyő a gyorsabb és egyszerűbb használat érdekében!

2020. február 6.|Blog|

Ahogy már októberben beharangoztuk, sokat dolgozunk a szoftver kezelőfelület designján. Elsőként a lista és levélszerkesztés képernyő újításáról számolunk be.

Az új képernyőknek nem csak a kinézete, hanem néhány esetben a felépítése is változott, ennek köszönhetően könnyebben kezelhetővé válik a szoftver, így a munkatársaid is gyorsabban fogják elsajátítani a használatát.

[…]

7.január 2020.

Inspiráció az évindító hírleveledhez: 8+1 konkrét formula kiváló évindító hírlevélhez

2020. január 7.|Blog|

Annyira “menő” évindító hírlevelet küldeni, mégis sokan meg sem próbáljuk, mert nem érezzük magunkat elég kreatívnak hozzá. Az alábbi blogposztban 8 + 1 nagyszerű példát mutatok neked, és abban is segítek, hogy hogyan tudod ezeket alkalmazni a saját cégedre.

Miért érdemes belevágni?

Az év eleje az az időszak, amikor a legtöbben sokkal nyitottabbak az új gondolatokra, új szokásokra. Várakozással tekintünk az év elé, már alig várjuk, hogy mit tartogat számunkra, és egy jól megszerkesztett évindító hírlevél jóval nagyobb sikerrel tudja átadni céged üzenetét, mint máskor.

Szerencsére csak kevesen csinálják, és még kevesebben csinálják jól, így még bőven van lehetőség különlegesnek lenni ezen a területen.

Nézzük is a példákat, hogy mielőbb hozzá tudj látni te is a saját verziódhoz!

#1 – A márkaépítő évösszefoglaló

Amikor ezt a hírlevelet megláttam, ez a mondat fogalmazódott meg bennem: “NA EEEZ A JÓ MARKETING!”

Mivel igazán jót alkotni nehéz, az összes példám közül ezt a legnehezebb “utánozni”. Egész évben tudatosan kell készülni rá, tervezni az eseményeket, gyűjteni a fotókat, okosan összerakni az éves eseménynaptárt.

Úgy is mondhatom, hogy “csak” kiváló cégnek kell lenni. 🙂

Az eredmény viszont kettős:

  • kiváló márkaépítés az ügyfelek és lehetséges ügyfelek körében,
  • kiváló munkáltatói márkaépítés.

Szóval gratulálunk, és sok sikert mindenkinek, aki követni kívánja a példájukat!

Itt a blogposzt, ahova a hírlevél […]