Blog & Belépés2018-12-19T13:21:35+02:00
22.szeptember 2019.

Hogyan gátol meg a lelkiismereted az értékesítési email szövegírásban, és hogyan törheted meg ezt az “átkot”?

2019. szeptember 22.|Blog|

A gát, ami megakadályoz a bombasztikus értékesítési email szövegek megírásában

Bármilyen hihetetlenül hangzik, van egy LELKI ok, ami miatt:

  • a vállalkozók általában hozzá sem mernek kezdeni az igazi értékesítéshez,
  • azok pedig, akik webshop vállalkozásnál alkalmazottként marketingesek, azok mivel nem tehetik meg, hogy nem értékesítenek, borzasztó esetlenül, szó szerint bénán csinálják

Az alábbiakban be fogom mutatni, hogy mi ez a LELKI AKADÁLY, és hogy hogyan lehet borzasztó egyszerű eszközökkel teljesen megszüntetni, és elindítani a hatékony értékesítést és a vállalkozás növekedését.

Amellett, hogy 19. éve foglalkozom email marketinggel és marketing automatizálással, egy rendkívül lelkes online vásárló vagyok, házas, és két gyermek apukája. És ezen három területen – a marketing automatizálásban, online vásárlásban, és a családi életben – szerzett tapasztalataim összekapcsolása nyitotta rá a szememet erre a borzasztó egyszerű lelki okra, és ígérem, hogy hamarosan el fogunk jutni magához a megoldáshoz is!

Miért ennyire egysíkú a webshopok értékesítési arzenálja?

Ahogy a bevezetőben is utaltam rá, a legtöbb webshop értékesítési arzenálja rendkívül egysíkú:

  • vannak hirdetéseik, amikkel termékeket reklámoznak, és ezen hirdetések egyre drágábbak, és egyre nehezebb pozitívra kihozni őket,
  • használnak kuponokat, amikkel gyakorlatilag lemondanak a profitjuk jelentős részéről,
  • és némelyeknél vannak kampányok is, bár ez már inkább ritkaság, és még ha vannak is, sokszor […]
17.szeptember 2019.

[PSD2/SCA] Erős ügyfélazonosítás hírek #1 – Elmúlt szept. 14: Most akkor átállás, vagy nem átállás?

2019. szeptember 17.|Blog|

Múlt héten írtam arról a fontos változásról, ami az online kártyaelfogadókat (angolul: payment gateway, vagy röviden a továbbiakban kártyaelfogadók) érintette.

Talán emlékszel rá, hogy említettem, hogy a kártyaelfogadók még nem rendelkeztek végleges dokumentációval, így mi sem tudunk még teljeskörű tájékoztatást adni, de mindent megteszünk.

Erre megjelentek olyan cikkek, hogy egy évvel eltolódott a határidő a bankok számára, így gyanítható, hogy nem is fognak kapkodni mostanában.

De kérlek NE zárd be ezt az oldalt mondván, hogy “akkor majd jövőre foglalkozom vele”, hanem olvass tovább, mert a helyzet korántsem ennyire egyszerű (de mindjárt segítek átlátni).

Ha figyeltél, az első két bekezdésben kártyaelfogadókról volt szó, viszont most itt bankokat említettem. Úgyhogy annak érdekében, hogy ne fokozzuk a félreértéseket és a kérdések áradatát feleslegesen, úgy döntöttem, hogy készítek egy rövid magyarázó videót is. Íme:

Hivatalos halasztásról szó sincs!

Az Európai Bankhatóság lehetőséged ad a nemzeti felügyeleteknek, hogy saját hatáskörükben döntsenek további felkészülési határidő biztosításáról. Az MNB további határidőt biztosított, így még egy ideig nem fogják megkövetelni a változtatást.

Összességében ez azt jelenti, hogy a legjobb dolog történt: nekünk kereskedőknek és integrátoroknak van időnk felkészülni (TE vagy ugyebár a kereskedő, mi pedig az integrátor, aki “helyetted” elvégzi a “piszkos munkát”, azaz a szükséges változtatásokat).

Viszont az is […]

11.szeptember 2019.

Bénaságmentes marketing szövegírás – 1. lecke

2019. szeptember 11.|Blog|

Köszönöm a sok kedves visszajelzést, bár sajnálom, hogy ennyien utáltok hírlevelet írni 🙂

Először is nagyon örülök, hogy múlt heti szövegírós blogpostomra sok bátorító visszajelzést kaptam, és már azt is köszönöm neked, ha csak gondoltál rá, hogy kellene kommentelni, de végül nem tetted 🙂 Azért köszönöm, mert tudom, hogy talán legközelebb, talán máskor, át fogsz lépni ezen a határon is, és kommentelni fogsz. És akkor el tudunk kezdeni beszélgetni, ami nagyszerű lesz.

Tervezem a múltkor említett online workshopot (“Szokj le a béna marketinges szövegírásról, és tanulj meg végre úgy írni, ahogy egy normális ember beszél, hogy végre elkezdjenek vásárolni a hírleveleidtől!”), de mielőtt belevágnék mai témámba, lenne egy rövid kérdésem:

Mikor érsz rá a workshopra?

Ha kábé 1 órásra tervezem a szövegírás workshopot, akkor hétköznap mely napszakban lenne számodra megfelelő? Mikor tudnál odaülni a géphez, és akár aktívan is részt venni egy online workshopbon? Kérlek KOMMENTBEN írd meg nekem! Köszönöm előre is!

Ne feledd, workshopról van szó, ahol együtt fogunk dolgozni, szöveget írni, összerakni neked emaileket, úgyhogy nem lesz elég fél füllel hallgatni… Szóval kérlek írd meg nekem KOMMENTBEN, hogy ha gondolkozol rajta, hogy részt veszel a workshopon, akkor MILYEN NAPSZAK LENNE JÓ számodra?

(Ja, és a workshop fizetős lesz. Miért? Mert […]

5.szeptember 2019.

Fontos azonnali változás az online kártyaelfogadók számára [PSD2 – SCA – 3D Secure 2.0 (3DS 2.0)]

2019. szeptember 5.|Blog|

Még régóta tart az online bankkártya elfogadás biztonságának növelésére vonatkozó PSD2 EU rendelet alkalmazásának előkészítése, de most szeptember 14. minden bankkártyát elfogadó online kereskedő számára egy fontos, kényszerítő erejű határidő lesz.

Ezen új szabályozással kapcsolatban a címben is szereplő PSD2 rövidítésen kívül (ami a rendelet neve), az SCA rövidítést (Strong Customer Authentication = Erős Vásárló Hitelesítés), valamint a 3D Secure 2.0 (vagy még rövidebben 3DS 2.0) rövidítéseket hallhatta, olvashatta, mely utolsó rövidítés magára a technológiára utal.

A bankkártyás fizetés biztonságának növelését, a kártyavisszaélések csökkentését célzó megoldás számos pozitívumot hoz a kereskedők számára. A Braintree kártyaelfogadó előzetes becslései szerint a kosárelhagyások számának kb. 70%-os csökkenése, a tranzakciós várakozási időnek 85%-os csökkenése várható, és a mobil fizetések megbízhatósága és egyszerűsége jelentős növekedni fog (forrás: Braintree blog).

Kit érint a rendelet?

A rendelet azon EU-n belüli székhelyű online bankkártya elfogadást alkalmazó kereskedőket érinti, akik EU-n belüli ügyfelekkel bonyolítanak tranzakciókat.

Hogyan segíti a SalesAutopilot a 3DS 2.0 bevezetését az online kereskedők számára?

Mi a SalesAutopilotnál, az egyik jelentős hazai online kereskedelmi integrátorként saját hatáskörünkön belül mindent megteszünk azért, hogy, hogy azon online kereskedők, akik online megrendelési felületeiket a SalesAutopilot megrendelési űrlapjaik segítségével működtetik, minél kevesebbet érezzenek majd a változásból.

A […]

4.szeptember 2019.

Ezért nem ad el eleget, ezért UTÁL hírlevelet írni, ééés… ezért nem nő eléggé webshopja forgalma!

2019. szeptember 4.|Blog|

Nagyon durva dolog történt velem tegnap este. Épp elkezdtem írni Önnek egy emailt az öt legfontosabb automatikusan értékesítő emailről, épp túl voltam a bevezetőn, amikor…

…megjött a busz, és leszállt a feleségem és a szupercuki kislányom. A sógoromnál voltak, meglátogatni a legkisebb unokatesót. Eliot pár hete született, és még nagyon kicsi.

Pedig épp ott tartottam az írásban, hogy az első dolog, ami az automatikusan értékesítő emailekhez szükséges, hogy végre ne pénzéhes kereskedőként, hanem EMBERKÉNT gondoljon saját magára…

…de megjöttek, úgyhogy félreraktam az emailt.

Később ránéztem Andy Jenkins egy szuper webináriumos oktatóanyagára, és UGYANARRÓL A JELENSÉGRŐL ÍR, amiről én is akartam írni Önnek.

Úgyhogy ezt jelnek vettem!!

Hiszen ez a dolog nem csak Önnek okoz gondot!

Úgyhogy nézzük, mit írt Andy (ő eredetileg angolul írta, én fordítottam magyarra):

Zseniális a cucc, mindenképpen érdemes elolvasni!

[…]

26.augusztus 2019.

A konverzió és a profit maximalizálásának 10 pofonegyszerű technikája…

2019. augusztus 26.|Blog|

…avagy az értékesítési tölcsérek felturbózása egy kis vásárlási pszichológiával

Az értékesítési tölcsérek hatalmas lelkesedést keltettek pár évvel ezelőtt az infotermékes és az oktatást áruló vállalkozások körében, de okkal lettek izgatottak a szolgáltatók és a néhány termékes cégek is. Még a hatalmas választékkal rendelkező webshopok is ráindultak a lehetőségre, és húzótermékeiket kezdték online értékesítési tölcsérekben árulni.

A kezdeti sikerek mellett sokakat ért kudarc, de akiknek elsőre működtek tölcséreik, sokszor náluk is jelentős eredménynövekedéseket lehet még elérni.

Eredményesebb értékesítési tölcsérek, akár volt velük sikere, akár nem…
Az alábbi posztban 10 olyan alapelvet mutatok be, amelyek a kezdeti felfutási időszakban nem biztos, hogy minden lelkes értékesítési tölcsér rajongóhoz eljutottak, és amelyek segíthetnek mind a nagy rajongóknak, mind a kezdeti kudarcok elszenvedőinek is újragondolni a tölcsérek koncepcióját, és újabb, még eredményesebb értékesítési tölcséreket építeni.

Konverzió és profitnövelés egyszerre
Az értékesítési tölcsérek egyik hatalmas zsenialitása, hogy egyszerre növelhetik a konverziót és profitot. Ha pedig egy jól kigondolt termékbevezetési kampányban alkalmaz értékesítési tölcsért, akkor igazi kasszasikert hozhatnak.

A nagy szavak helyett viszont inkább vágjunk is rögtön a közepébe!

[…]

3.július 2019.

Szolgáltatásfejlesztés a gyakorlatban – 4+1 top tipp az olasz tengerpartról…

2019. július 3.|Blog|

…avagy hogyan szerezzen bevethető információt legendás szolgáltatása kialakításához?

Mindannyian szeretünk ügyfelek kedvence, versenytársak réme, és összességében piacvezetők lenni. Néha azonban úgy tűnik, hogy csak nagyon kevesen szeretnek folyamatosan a szolgáltatásuk/termékük továbbfejlesztésén dolgozni. Pedig a kettő összetartozik.

Az alábbi videóban és cikkben a piacvezetővé válás egyik fő eszközéről, az ügyfelek véleményének megismeréséről, annak is egyik lehetséges módjáról mutatok be egy kiváló példát, és négy praktikus tippet a megvalósításhoz. […]

12.június 2019.

4 pofonegyszerű megrendelési oldal konverziónövelési tipp, amit a többség rendre elront, de Ön legkésőbb mostantól jól fogja tudni csinálni!

2019. június 12.|Blog|

Ez most egy rövid blogpost 4 azonnal alkalmazható megrendelési oldal konverziónövelési tippel.

Azért is leszek rövid, hogy maradjon ideje akár most azonnal hozzálátni a megvalósításhoz.

Egyszer már rájöttem, hogy nem mi vagyunk a világ legokosabb emberei, de ez most ismét feltűnt. Ezért lesz rendkívül hasznos Önnek “A Profik így csinálják” videó sorozatunk, amelyben ügyfeleink legklasszabb online marketing technikáit fogom bemutatni.

Rövid videók, pár jól használható technika, és Ön már hozzá is láthat a megvalósításhoz az eredmények azonnali növelése érdekében.

A “konverzióguru” négy vadonatúj megrendelési űrlap tippje…

Most ahelyett, hogy megkérdeztem volna Vicsai Gábort, hogy hogyan csinálna igazán hatékony megrendelési űrlapot, inkább megnéztem, hogyan is csinálja ténylegesen. Gábor legújabb Facebook tréningjének kampányában 4 nagyszerű technikára lettem figyelmes, amiket nem bírtam ki, hogy ne videózzak le az Ön számára. […]