Blog & Belépés2018-12-19T13:21:35+01:00
27.október 2019.

TOP 10 SalesAutpilot újdonság, amikről talán még nem is tud…

2019. október 27.|Blog|

Az alábbiakban a közelmúltbeli top 10 legnagyobb jelentőségű fejlesztésünket mutatom be Önnek, melyek nagy része már elérhető, egy részén pedig még dolgozunk.

Azért is tartom fontosnak áttekinteni ezen fejlesztéseinket, mert talán Ön is fontolgatja, vagy már el is döntötte hogy kedvezményes éves csomagjaink valamelyikével fogja még jövedelmezőbbé tenni a SalesAutopilot használatát, és joggal szeretne képben lenni azzal kapcsolatban, hogy merre megy a SalesAutopilot.

Gyors, hibamentes, könnyen kezelhető szoftver, aminek a designja is trendi

Új funkciók helyett már évek óta “csak ennyit” kérnek tőlünk ügyfeleink. Ezek természetesen mind érthető igények, de szintén érthető módon a megoldás nem egyik napról a másikra történik meg. Hosszú ideje dolgozunk viszont már olyan háttérfejlesztéseken, amik pont a fentieket hivatottak megoldani, és ezeket itt az ideje bemutatni.

A nagyon technikai témákat igyekszek lefordítani “emberi nyelvre”, és kezdem a bonyolultabbakkal, majd haladok a könnyebben érthetőek felé.

[…]

23.október 2019.

Őrület minden rendezvényed leszervezése, a Robotpilóta meg közben unatkozik? Van ennek így értelme?!

2019. október 23.|Blog|

Imádom a rendezvényeket!

A személyes találkozás varázsát.

Imádom termékként, de imádom értékesítési eszközként is.

A zsizsgést, az embereket, a tanulást, a kapcsolatépítést.

De nincs annál rosszabb, ha jó a tartalom, de béna az előkészítés, béna a szervezés, béna az előzetes tájékoztatás.

Teljesen megöli az egészet!

Észrevetted, hogy mi emberek csoportosan sokkal kritikusabbak vagyunk?

Ha veszel online valamit, és van egy kis hibája a cuccnak, lehet, hogy kicsit fintorogsz. De végülis már megjött, macera visszaküldeni, és különben is, ki szereti ha kiderül, rossz döntést hozott?! Úgyhogy inkább meggyőzöd magad, hogy nem is olyan rossz, és használod boldogan.

De ha egy rendezvény béna?

Látod, hogy mások is finorognak, sokkal jobban fintorogsz. Hallod, hogy mások is elégedetlenek egymás között, te is elkezded sorolni a gondjaidat a melletted ülőnek.

…és persze megfogadod, hogy TE tuti nem fogod ennyire bénán csinálni!

És igazad van!

JÓ, de akkor hogyan csinálod jól?

Hogyan kerülöd el a lenti képen látható helyzetet?

Jó helyen jársz a megoldáshoz, kérlek gordíts lejjebb!

Őrület minden rendezvényed? A Robotpilóta meg unatkozik? Van ennek így értelme?

A profi rendezvények top 44 tennivalója

Az alábbi ellenőrzőlistát ötletindítónak szántuk.

Nem kell kivétel nélkül mindet alkalmazni. A lista elemei annyira magától értetődőek, hogy azonnal tudni fogod, hogy melyik elem melyik problémádra nyújt megoldást. Úgyhogy csak olvasd […]

16.október 2019.

Tucatnyi szoftvert próbálsz összedrótozni? …a Robotpilóta meg unatkozik? Van ennek így értelme?

2019. október 16.|Blog|

(A lenti rövid videót infomarketingeseknek készítettem, de ha komolyan gondolod céged online jelenlétét, akkor bármit is árulsz, neked is szól!)

Infomarketingesként tucatnyi szoftvert próbálsz összedrótozni, a Robotpilóta meg unatkozik?

Megálmodod, hogy felépítesz egy automatikusan működő infobizniszt, és belevágsz. Elképesztően lelkesítő az egész!

“A tengerpartról, vagy otthonról pizsamában fogok vállalkozni!” – ez szenzációs!

Aztán eltelik 1-2 év, egyre több termék van a palettán, tucatnyi funnel, két tucatnyi folyamat, és még több szoftver…

…és egyszer csak arra eszmélsz, hogy egész hétvégén öt szoftver között tologattad az adatokat.

Van ennek így értelme?

[…]

13.október 2019.

Hogyan tesz tönkre egy KKV-t a marketing automatizálás?

2019. október 13.|Blog|

Három cégméret, három végzetes irány.

Gondolom az utolsó, amire tőlem számítottál, hogy a marketing automatizálás ellen fogok beszélni.

Pedig három olyan cégméretet, fejlődési fázist is összeszedtem mai videómban, amikor a marketing automatizálás nem csak hogy nem segít, de kifejezetten árt. Ne aggódj, a problémán kívül a lehetséges megoldási irányokat is megmutatom egy rendkívül izgalmas, sok év tapasztalata alapján összerakott keretrendszer formájában.

Hogyan árt a marketing automatizálás, ha a fanatikusa leszel?

Mai videómban bemutatom neked, hogy:

  • Induló vagy mikrovállalkozásként hogyan visz el több hónapos, vagy akár több éves kínkeserves kerülőutakra,
  • kicsit fejlettebb “mikróként”, vagy egy kisebb kisvállalatként hogyan teszi méregdrágává az ügyfélszerzésed, és teszi tönkre a munkatársaid munkakedvét,
  • stabil kisvállalatként hogyan teszi tönkre az ügyfélkiszolgálást, hogyan égnek ki tőle a munkatársak, és hogyan teszi tönkre az ügyfélelégedettséget.

Tudom, hogy ezek súlyos állítások, de az évek alatt jópár céget láttam ezektől a tünetektől szenvedni. Az is hozzá tartozik viszont az igazsághoz, hogy a felfedezésem akkor született, amikor láttam nagyon okos cégvezetőket MEGOLDANI ezen kihívásokat. Ezeket a fantasztikus megoldásokat szeretném veled megosztani, előbb viszont látnod kell magát a problémát is!

Ui.: Szkeptikus vagy a fenti állítások kapcsán? Semmi gond! Kérlek nézd meg a videót, és ha gondolod, akár kommentelj is. Biztos, hogy egy szuper […]

13.október 2019.

Folyamatban a SalesAutopilot kezelőfelületének megújulása…

2019. október 13.|Blog|

…vegyen részt a Béta Tesztelői Programban…

Amennyiben nem kapott emailben személyes jelentkezési linket a Béta tesztelői programhoz, akkor az Ön számára még nem elérhető a jelentkezés. Ezesetben ezt a cikket a SalesAutopilot fejlődéséről szóló hírként érdemes olvasnia 🙂

A SalesAutopilot továbbfejlesztésében az egyik legfontosabb fókuszunk a kezelőfelület designjának és használhatóságának további javítása.

Az alábbi rövid cikkben az alábbi három résztémában talál izgalmas információkat:

  • Bemutatom hol tart a SalesAutopilot kezelőfelület megújulása
  • Indul a SalesAutopilot Béta Tesztelői Program
  • Készül a SalesAutopilot vizuális folyamatépítője

A SalesAutopilot kezelőfelületének megújulása

Ügyfeleink visszajelzése alapján – és őszintén szólva saját magunk igényének is megfelelve – sok-sok hónappal ezelőtt elkezdtük a SalesAutopilot kezelőfelületének megújítását. Ahogy egy hatalmas építmény esetén is, ez a munka is az alapozással kezdődik, ami általában nem annyira látványos.

Mi is számos technológiai fejlesztést és előkészítést végeztünk mielőtt elkezdtük volna a konkrét felület átalakításokat, de ezen munka kezd beérni és hamarosan elkezdenek a felületek is megújulni.

Mivel fontosnak tartjuk, hogy minél előbb kapjunk visszajelzést felhasználóinktól, azt a megközelítést választottuk, hogy a legnagyobb mértékben használt felületeket kezdjük el átalakítani először, és amint elkészülnek, azonnal be tudjuk mutatni őket.

[…]

28.szeptember 2019.

A (4 + 4) legfontosabb webshop értékesítési email, amik automatikus növekedést hoznak…

2019. szeptember 28.|Blog|

Az eredményes értékesítési emailek írásának hátteréről…

Hárommal ezelőtti szövegírós blogposztomban írtam neked arról a hozzáállásbeli különbségről, ami megkülönbözteti az igazán béna marketinges emaileket azoktól, amiket igazi emberek írnak, és amik sikeresen is értékesítenek.

Kettővel ezelőtti “Bénaság mentes marketing szövegírás” posztomban engedtem neked egy kis betekintést a saját szövegírási alapelveinkbe, és egy esettanulmányon keresztül bemutattam az egyik nagyon fontos elvet, amit mindig követek, ha szöveget írok (haha, az előző és ez a bekezdés épp ezt illusztrálja, és nekem is csak most esett le! :))

Az előző blogposztomban (“Hogyan gátol meg a lelkiismereted az értékesítési email szövegírásban, és hogyan törheted meg ezt az átkot?”) pedig arról írtam neked, hogy:

  • van egy bénító lelki akadály, ami miatt rengeteg webshopos egyszerűen képtelen elkezdeni értékesíteni,
  • arról beszéltünk, hogy a lelkiismereted az, ami sok esetben meggátol abban, hogy értékesíts, mert egyszerűen érzed, hogy a kapcsolati bankszámláját a vevődnek még nem töltötted fel,
  • érzed, hogy ez egy kapcsolat, és hogy egyszerűen aránytalan a kapcsolat, nem raktál még bele annyit, amennyit illene beleadni, és egyszerűen a lelkiismeret megállít abban, hogy megpróbálj többet kivenni ebből a kapcsolatból

Konkrét kapcsolatépítő és értékesítési emailek a kapcsolati bankszámla feltöltésére, majd kiaknázására

A mai […]

22.szeptember 2019.

Hogyan gátol meg a lelkiismereted az értékesítési email szövegírásban, és hogyan törheted meg ezt az “átkot”?

2019. szeptember 22.|Blog|

A gát, ami megakadályoz a bombasztikus értékesítési email szövegek megírásában

Bármilyen hihetetlenül hangzik, van egy LELKI ok, ami miatt:

  • a vállalkozók általában hozzá sem mernek kezdeni az igazi értékesítéshez,
  • azok pedig, akik webshop vállalkozásnál alkalmazottként marketingesek, azok mivel nem tehetik meg, hogy nem értékesítenek, borzasztó esetlenül, szó szerint bénán csinálják

Az alábbiakban be fogom mutatni, hogy mi ez a LELKI AKADÁLY, és hogy hogyan lehet borzasztó egyszerű eszközökkel teljesen megszüntetni, és elindítani a hatékony értékesítést és a vállalkozás növekedését.

Amellett, hogy 19. éve foglalkozom email marketinggel és marketing automatizálással, egy rendkívül lelkes online vásárló vagyok, házas, és két gyermek apukája. És ezen három területen – a marketing automatizálásban, online vásárlásban, és a családi életben – szerzett tapasztalataim összekapcsolása nyitotta rá a szememet erre a borzasztó egyszerű lelki okra, és ígérem, hogy hamarosan el fogunk jutni magához a megoldáshoz is!

Miért ennyire egysíkú a webshopok értékesítési arzenálja?

Ahogy a bevezetőben is utaltam rá, a legtöbb webshop értékesítési arzenálja rendkívül egysíkú:

  • vannak hirdetéseik, amikkel termékeket reklámoznak, és ezen hirdetések egyre drágábbak, és egyre nehezebb pozitívra kihozni őket,
  • használnak kuponokat, amikkel gyakorlatilag lemondanak a profitjuk jelentős részéről,
  • és némelyeknél vannak kampányok is, bár ez már inkább ritkaság, és még ha vannak is, sokszor […]
17.szeptember 2019.

[PSD2/SCA] Erős ügyfélazonosítás hírek #1 – Elmúlt szept. 14: Most akkor átállás, vagy nem átállás?

2019. szeptember 17.|Blog|

Múlt héten írtam arról a fontos változásról, ami az online kártyaelfogadókat (angolul: payment gateway, vagy röviden a továbbiakban kártyaelfogadók) érintette.

Talán emlékszel rá, hogy említettem, hogy a kártyaelfogadók még nem rendelkeztek végleges dokumentációval, így mi sem tudunk még teljeskörű tájékoztatást adni, de mindent megteszünk.

Erre megjelentek olyan cikkek, hogy egy évvel eltolódott a határidő a bankok számára, így gyanítható, hogy nem is fognak kapkodni mostanában.

De kérlek NE zárd be ezt az oldalt mondván, hogy “akkor majd jövőre foglalkozom vele”, hanem olvass tovább, mert a helyzet korántsem ennyire egyszerű (de mindjárt segítek átlátni).

Ha figyeltél, az első két bekezdésben kártyaelfogadókról volt szó, viszont most itt bankokat említettem. Úgyhogy annak érdekében, hogy ne fokozzuk a félreértéseket és a kérdések áradatát feleslegesen, úgy döntöttem, hogy készítek egy rövid magyarázó videót is. Íme:

Hivatalos halasztásról szó sincs!

Az Európai Bankhatóság lehetőséged ad a nemzeti felügyeleteknek, hogy saját hatáskörükben döntsenek további felkészülési határidő biztosításáról. Az MNB további határidőt biztosított, így még egy ideig nem fogják megkövetelni a változtatást.

Összességében ez azt jelenti, hogy a legjobb dolog történt: nekünk kereskedőknek és integrátoroknak van időnk felkészülni (TE vagy ugyebár a kereskedő, mi pedig az integrátor, aki “helyetted” elvégzi a “piszkos munkát”, azaz a szükséges változtatásokat).

Viszont az is […]