Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
18.január 2022.

Egyre drágább és nehezebb a marketing? Íme 5 bevételnövelő cikk, ami segít.

2022. január 18.|Blog|

Bizonyára nem itt olvasod először, hogy az online marketing 2022-ben is egyre nehezebb és drágább lesz…  

Éppen ezért iszonyúan fontos, hogy tudd, hogyan kell:

  • a terméked/szolgáltatásod iránt érdeklődőket megszerezni,
  • az érdeklődőkből fizető ügyfeleket csinálni,
  • az ügyfeleket pedig folyamatosan visszatérő vásárlásra buzdítani.

Olvasóink 2021-ben ezeket a cikkeinket találták hasznosnak a fenti témákban:
[…]

24.november 2021.

Te is elköveted? 5 hírlevél hiba, amik tizedelik a listádat!

2021. november 24.|Blog|

Te is fektetsz energiát a hírlevél küldésbe, de nincs időd rá, hogy kellő gyakorisággal küldj? Ismerd meg és kerüld el azt az 5 fő hibát, amivel a ritkán küldők akaratlanul is durván amortizálják a listájukat és csökkentik az eredményességüket!

Működésünk óta óriási figyelmet fordítunk arra, hogy az ügyfeleink minőségi hírlevél küldők legyenek. Ez nem csak ügyfeleinknek, hanem nekünk is fontos eredményességi mutató.

Több statisztikai mérőszámunk is van rá, amelyekkel a kiküldési hatékonyságot vizsgáljuk és arra jöttünk rá, hogy pont azok, akik ritkán szoktak marketing emailt küldeni, pont ők azok, akik ezt az 5 hibát elkövetik. Ami azért különösen rossz, mert rájuk van igazán negatív hatással ez a mulasztás.

Nézzük részletesen… […]

9.november 2021.

3 hírlevél téma ötlet, amikről mindig fogsz tudni írni

2021. november 9.|Blog|

Szeretnél rendszeresen hírlevelezni, de újra és újra kifogysz a témákból? Mutathatok neked három korlátlan témaforrást, amik ráadásul izgalmas témákat fognak szállítani neked?

Ryan Deiss, a DigitalMarketer.com alapítója szerint, ha nem küldesz legalább heti egy hírlevelet a listádra, akkor te a saját bevételed ellensége vagy.

Amikor ezt először hallottam – őszintén szólva – kicsit megsértődtem! De aztán be kellett látnom, hogy igaza van. A nagy kérdés viszont, hogy mikor és hogyan leszel képes napi hajtásban hétről-hétre épkézláb hírlevél ötletekkel előrukkolni?

Mai videómban három olyan ötletforrást mutatok neked, amik több hírlevél témát tudnak szállítani, mint amennyit valaha meg tudsz írni!

Nézzük a részleteket! […]

28.július 2021.

A sikeres marketing automatizálás 3 alapfeltétele – a te céged hogy áll ezekkel?

2021. július 28.|Blog|

Eleged van belőle, hogy minden hónapban meg kell küzdened az árbevételért? Hatékonyabbá, eredményesebbé tennéd az ügyfélszerzésed, növelnéd a céged árbevételét? Sejted, hogy ehhez a marketing automatizálás a következő lépés, de nem tudod, hogy mit és hogyan csinálj, hogy a legkevesebb befektetett energiával a legtöbb eredményt érd el? Abban sem vagy biztos, neked egyáltalán működni fog-e?

Ha bármelyik fenti kérdésre IGEN a válaszod, akkor ez a blogposzt és a benne szereplő videó neked szól.

Az alábbiakban bemutatom, mi az a 3 dolog, amivel rendelkezned kell, hogy kimaxold a marketing automatizmusokban rejlő lehetőségeket, ne veszíts el 10-20-30… 100%-ot marketinged eredményességéből. Ezek nélkül szinte biztosan nem lesz látványos eredménye a próbálkozásaidnak, vagyis “NEKED nem fog működni” az automatizálás. 

Ne aggódj, a megvalósításban is segítek: 2 olyan segédanyagot is elérhetővé tettem számodra, amikkel egyszer és mindenkorra megalapozhatod marketing automatizmusaid eredményességét.

Készen állsz? Vágjunk bele! […]

2.június 2021.

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra (és a SalesAutopilot 2.0-ra)…

2021. június 2.|Blog|

Tavaly év vége felé vált elérhetővé ügyfeleink számára a SalesAutopilot 2.0, és benne új, világszínvonalú drag-and-drop email editor, mely az amúgy külső fejlesztésű BeeFree.io eszközére épül.

Az alábbi blogposztban a régi email editor (EDM Designer) kivezetéséről szeretnék kulcsfontosságú információkat adni, valamint motivációt és segítséget nyújtani az új email editorra való átálláshoz. Azt is bemutatom, hogy miért érdemes átváltani az új editor használatához nélkülözhetetlen SalesAutopilot 2.0-ra, és hogy mennyire egyszerű a váltás.

Nézzük részletesen….

[…]

31.március 2021.

15 SAPI újdonság: Nagyobb fiókbiztonság, jobb használhatóság, praktikusabb eCommerce és boldogabb feliratkozók

2021. március 31.|Blog|

…14+1 fejlesztés, amiből legalább hármat biztosan be akarsz majd építeni cégautomatizáló rendszeredbe. Azonnal.

Könnyebbé tennéd a megrendelések kezelését? Aggódsz a rendszereid biztonságáért? Szeretnél még kevesebb kattintással több eredményt elérni? 

Ha bármelyikre igen a válaszod, akkor neked szól ez a blogposzt. 14+1 új fejlesztéssel érkezünk, amikkel mindegyik kérdésre kínálunk megoldást. Foglalkozunk a fiókbiztonsággal, a felhasználói élményed növelésével, a megrendelések kezelésének automatizálásával és az feliratkozóid elégedettségével is.

Jöhetnek a részletek?

[…]

17.március 2021.

[esettanulmány] Konverziómaximalizálás a vevőszerzésben – 9+5 technika vevőszerző kampányod eredményeinek maximalizálására

2021. március 17.|Blog|

Számodra mi a fontos egy értékesítési kampány összerakásánál? Minél nagyobb konverzió, minél kevesebb munkával, nem? Az alábbi esettanulmányban mutatok neked 9 alig használt konverziónövelési technikát plusz 5 módot, amivel kisebb csapattal is el tudsz érni nagyobb eredményt.

Az meg már csak a hab a tortán, hogy közben – bármilyen intenzíven is kampányolsz –, a listádat sem fogja túlzottan igénybevenni.

Jól hangzik? Nézzük a konkrét módszereket…

[…]

1.március 2021.

Még gyorsabb és eredményesebb hírlevélírás 8 vadonat új SAPI funkcióval

2021. március 1.|Blog|

Az új évet ugyanott folytattuk, ahol a tavalyit abbahagytuk: tovább fejlődött a SAPI 2.0., így még hatékonyabban tudod vele automatizálni a céges folyamataidat. Többek között az új email editor frissült új funkciókkal, amiben most már egyénileg és csapatmunkában is nagyon könnyű lesz trendi, látványos emaileket létrehozni gyorsan és egyszerűen.

Mielőtt azonban bemutatom a 8 új funkciót, hadd emlékeztesselek, hogy ha a régi felület használója vagy, az új email editor nem elérhető számodra. Ha ezt szeretnéd használni (és a lent felsorolt előnyeit élvezni), akkor be kell kapcsolnod a SAPI 2.0. verzióját. Arra is felhívom a  figyelmed, hogy ha a régi kezelőfelületen hibát találunk, azt javítjuk, de fejlesztéseket már nem végzünk rajta. Ellentétben a SAPI 2.0-val, ami folyamatosan frissülni fog továbbra is, hogy még kényelmesebb és hatékonyabb legyen vele a munka.

[…]

Go to Top