Új fejlesztések SalesAutopilotban és egy ajándék!
E havi #SAPIlife videós podcastunkban Edit bemutatja új űrlapsablonjainkat, a teljesen megújult UNAS integrációnk előnyeit, és két olyan fejlesztésünk is szóba kerül, amellyel marketinged eredményességét tudod mérni. Végül pedig megmutatjuk, hogyan érdemes ügyet írni nekünk, hogy minél gyorsabban segíthessünk.
[…]
Érdeklődőszerző automatizmus a webshopodnak, maximum 4 munkaóra alatt
A webáruházak bántóan nagy többségénél a túlgondolás akadályozza meg az érdeklődőszerző automatizmusok létrehozását. Ha te is sok lépéses folyamatokban gondolkodsz, annak a mázsás terhével megfejelve, hogy elsőre tökéleteset akarsz alkotni, akkor most figyelj! A túlgondolás elhúzódó kivitelezést, halogatást, meg nem valósult projekteket szül. A cikkben ismertetett megközelítéssel viszont még lassabb munkatempó mellett is felépíthetsz egy működőképes érdeklődőszerző rendszert, kidolgozott csalival – 4 órán belül! […]
6 izgalmas tavaszi újdonság a SalesAutopilotban
Legújabb #SapiLife videós podcastunkban Adamcsek Edit 6 új, figyelemre méltó fejlesztést mutat be neked, amelyekkel többek között gyorsabban áttekintheted emailjeid eredményességét, és vásárlóidnak elérhetővé tudod tenni a Foxpost vagy Packeta csomagpontba történő szállítás lehetőségét. Nézzük, miért érdemes ezeket az új funkciókat kipróbálni.
[…]
Hogyan NE veszítsd el a látogatókat, ha már becsalogattad őket a webáruházadba?
Mit tegyél, hogy a webáruházad látogatói ne szivárogjanak el csak úgy, vásárlás nélkül, akár egy lyukas vödörből az értékes víz? Hogyan maradj kapcsolatban azokkal a látogatókkal is, akik még nem állnak készen döntést hozni a vásárlásról? Ha webáruház tulajdonosként a versenyképesség és a profitabilitás megőrzése a célod, előbb-utóbb válaszokat kell találnod ezekre a kérdésekre. Most itt a kiváló alkalom! […]
Foglalkozz többet a meglévő vevőiddel, mert náluk van a lehetséges profitod nagy része…
A vevőszerzés sok tekintetben hasonlít a párválasztáshoz. Például abban, hogy hiába szerzed meg a számodra ideális társat/vevőt, ha aztán elhanyagolod őt, el fog hagyni. Webáruházat üzemeltetve elemi érdeked a vevőmegtartás, ugyanis a megszerezhető profitod nagy része a visszatérő vásárlóidnál rejlik. Ebben az írásban megmutatom, hogyan bányászd felszínre ezt a kincset. […]
Asztalon hagyott pénz egy webshopnak, mégis kevesen nyúlnak érte
Egy webáruház sikeres működésének két elhagyhatatlan pillére a hatékonyság és a profitnövelés. Bármennyire gyakran hangoztatott fogalmakról is van szó, sokszor egészen kis dolgokban nyilvánulnak meg. Ebben a cikkben egy olyan témára szeretném felhívni a figyelmed, ami szó szerint talált pénz a vállalkozásod számára. […]
A profik így csinálják: 3 sales page konverziónövelő technika, amiket egyszerűen alkalmazhatsz
Mutathatok 3 olyan sales page elemet, amik a te konverziódat is javíthatják?
Pár napja kerül elém „Palánkai Gábor: Felkészülés a válságra – 7 lépcsős cégépítési módszertan” élő rendezvényének (időpont: 2022.09.22.) értékesítései oldala.
Gábor sales oldala nem csak tartalmában zseniális, hanem tartogat 3 olyan egyszerűen alkalmazható technikát, amelyek eredményesebbé tehetik a te oldaladat is: […]
Weboldal SAPI-val? Nem csak weboldal! Ezt nézd meg…
A WordPress egyeduralkodó volta megtörhetetlen. Ezt mi is tudjuk. De azt is mind tudjuk, hogy van a WordPress-nek is pár igazán bosszantó tulajdonsága. Pl. hogy már nem is annyira egyszerű! Éppen ezért vagyunk annyira izgatottak tőle, hogy már ÖNMAGÁBAN a SalesAutopilottal is lehet mini weboldalakat, értékesítési oldalakat, landing oldalakat, határidős kampány oldalakat, sőt, tagsági rendszereket készíteni.
Mini weboldalakat, sales-page-eket, landing oldalakat, sőt, még tagsági oldalakat is lehetett eddig is készíteni a SAPI-val. Három apropója van annak, hogy ezekről most még fontosabb beszélni:
- mostantól BEÉPÍTETT landing és ÉRTÉKESÍTÉSI oldal sablonokat is találsz a SalesAutopilot fiókodban a DO! Marketing jóvoltából!
- feltűnt számunkra, sokan eddig nem tudták, hogy akár a saját domainjüket, aldomainjüket is rá lehet irányítani a SalesAutopilot landing funkciójára, ami azt jelenti, hogy önálló weboldalként, extra tárhely, WordPress, és minden más NÉLKÜL is tud működni.
- a válságban a fő fókusz a hatékonyság, és a termelékenység, amit már eleve jelentősen támogatnak a SAPI beépített landing funkciói, de ezekkel a kész értékesítési oldal sablonokkal még gyorsabban fogsz tudni hatékony kampányokat folytatni!
Részletek a videóban (részletes tartalomjegyzék pedig a videó alatt): […]