Blog & Belépés2020-04-24T10:41:06+02:00
18.május 2022.

Amit még a CRM rendszerek is megirigyelhetnének: ÚJ feliratkozó adatlap a SalesAutopilotban + profi használati tippek

2022. május 18.|Blog|

Ha már egy ideje fut az online bizniszed, akkor pontosan tudod, hogy nincs az a marketing automatizmus, ahol a feliratkozóknak ne lennének egyedi kérdéseik, egyedi igényeik.

Előfordulnak olyan esetek is, amikor fontos, hogy minél gyorsabban, minél jobban átlásd, hogy mi történt korábban egy feliratkozóddal, majd minél egyszerűbben meg tudd tenni a szükséges változtatásokat az illető adataiban, vagy beállításaiban.

Azt is biztos tudod, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy mindez mennyi munkával, vagy éppenséggel mennyi bosszúsággal jár neked, vagy munkatársaid számára!

A két héttel ezelőtti, élő SapiLife workshopon bemutatásra került új feliratkozó adatlap annyira jól látja el a fent bemutatott szerepet, hogy egyik megvalósító partnerünk szinte extázisba került, amikor megmutattuk neki ezt az új funkciót.

Részletek a videóban: […]

17.május 2022.

Digitalizáció 2022-ben: Hogyan kerülhetsz ki győztesen?

2022. május 17.|Blog|

2020 tavasza, a koronavírus kezdete óta rohamos léptékben indultak – és indulnak folyamatosan – a cégek a digitalizáció irányábaami számos kihívás elé állíthat téged is:

  • Lelassult a vásárlók döntési folyamata, egy konverzió előtt akár több tucat érintkezési pontnak kell történnie, mielőtt megtörténik a vásárlás.
  • Azzal, hogy az online térbe kerültek a konkurenseid is, emelkedtek a hirdetési költségek, ami miatt megemelkedett az egy vásárlásra jutó költséged is.
  • Felértékelődött a kapcsolattartás szerepe az ügyfelekkel a célból, hogy növelni tudd a visszatérő vásárlók arányát, így csökkentsd az ügyfélszerzés költségét.

Hogyan tudsz ezek ellenére hosszútávon sikeres maradni az online térben? […]

28.április 2022.

Hogyan nyerhetsz több értékes időt, ezekkel a profi automatizmusokkal?

2022. április 28.|Blog|

Eleged van belőle, hogy a vállalkozásod azért nem fejlődik a megfelelő ütemben, mert nem jut időd tervezésre, és azokra az értékteremtő feladatokra, amik újabb szintre emelnének?

Eszedbe jutott már, hogy az időrabló és unalmas – de természetesen kötelező – adminisztrációs feladatokat nem is neked kéne csinálnod?

Mielőtt felveszel egy új embert, nézd meg ezt a videót… […]

27.április 2022.

Miért lassul átmenetileg ügyfélszolgálatunk, és mit tehetsz, hogy ne érezz ebből szinte semmit?

2022. április 27.|Blog|

A #SapiLife videós podcastunk 3. részében Adamcsek Edit ügyfélsiker menedzserünkkel beszélgetettem az ügyfélszolgálatunk jelenlegi működéséről, fejlődéséről, átmeneti lassulásáról (hamarosan újra gyors lesz), és arról, hogy mit tudsz tenni annak érdekében, hogy gyorsabban kapj választ  SAPI-s elakadásodra.

A videóban jó és rossz hírek is elhangzanak, kérlek fusd végig azt a bejegyzést, és ha van pár perced, nézz bele a videóba is – majd eldöntöd, hogy végignézed-e, ugyanis nagyon fontos a téma!

A videó alatt minden részletet megtalálsz, ha nincs időd a videóra, kérlek fusd át a videó alatti részt!

Összefoglalom a lényeget röviden… igyekszem a jó és rossz híreket felváltva, úgy könnyebb feldolgozni őket… […]

21.április 2022.

Belefáradtál, hogy havonta kampányolsz a bevételért? Így lesz lendkerekes a marketinged.

2022. április 21.|Blog|

A te energiádat is teljesen felemészti, hogy hónapról-hónapra új kampányokat kell kitalálnod, hogy meglegyen a szükséges havi bevétel? 

Ráadásul előfordult már olyan, amikor a kampány nem úgy sült el, ahogy tervezted, ezért a következő hónapban duplán eredményesnek kellett lenned, miközben a motivációs szinted extrém alacsonyan volt, és legszívesebben oda sem ültél volna a gép elé?

Nézzük hogyan kerülheted ezt el… […]

11.április 2022.

5+2 vevőszerző elem, amelyekkel stabilabb lesz az ügyfélszerzésed, és kiszámíthatóbb az online marketinged

2022. április 11.|Blog|

Voltál már túlterhelve az online marketinged tervezése, vagy újratervezése során attól, hogy iszonyatos mennyiségű lehetőség közül kellett választanod? Sőt, még az is extrán nyomasztott, hogy garantáltan működő megoldásba szerettél volna belevágni? Mai videóm segítségedre lesz abban, hogy soha többé ne kelljen ezt a nyomasztó, terhelő érzést átélned, hiszen megismerhetsz 5+2 olyan vevőszerző elemet, amikre ezentúl fókuszálnod érdemes, és amik biztosan szintlépést eredményeznek a cégednek.

Az elmúlt pár évben, az online marketing térhódítása során rengeteg eszköz, módszer, tanító, oktató és guru került a vállalkozók látóterébe, amelyek számtalan lehetőséget kínálnak a sikereid megvalósítására. 

Így nem is csodálom, ha leterhelt, vagy frusztrált vagy a bőség zavara miatt. 

2000 óta, mióta online marketinggel foglalkozom, én is számtalanszor jártam így.

Rengeteg online eszközt és módszert láttam már én is, ezek közül többet kipróbáltam, ami működött, és legalább ennyit, ami nem működött. Számtalanról lemaradtam, és voltak, amik csak nem keltették fel az érdeklődésemet.

Ez a 20 év tapasztalat viszont kristálytisztán megvilágította, hogy mi az az 5+2 vevőszerző elem, amiket mindenképpen be kell tenned az online marketinged tervezésébe azért, hogy garantáltan vevőket tudj szerezni a jövőben. […]

28.március 2022.

Haladó webshop hírlevél technika: így érhetsz el több millió forint bevételt minden egyes marketing emaileddel

2022. március 28.|Blog|

Hogyan tudsz webáruház tulajdonosként minden egyes kiküldött emaileddel több millió forintos bevételre szert tenni, még akkor is, ha most úgy gondolod, hogy jelenleg a fizetett hirdetés az egyetlen – vagy legalábbis a legfőbb – bevételtermelő eszközöd? Erre a kérdésre adok választ a mai videómban, amiben lépésről-lépésre bemutatok egy haladó webshop hírlevél technikát, aminek a felépítését könnyedén tudod majd te is alkalmazni.

A legtöbb e-kereskedő a forgalmának legnagyobb részét olyan PPC hirdetésekből generálja, mint a Facebook, vagy a Google Ads kampányok. Amíg ezek a kampányok profitábilisan működnek, addig sokan bele sem gondolnak abba, hogy másik bevételforrást keressenek.

Ekkor történhetnek szerencsétlen fordulatok, amelyek nem váratlanul érnek, hanem folyamatosan, szépen lassan következnek be:

  • a hirdetési árak drasztikusan emelkednek (akár két, háromszoros árat fizetsz egy kattintásért),
  • ezzel párhuzamosan a konverziós költségek is emelkednek,
  • és egyszer csak azon kapod magad – ha tudatosan méred az eredményeidet –, hogy veszteségesek a hirdetéseid, tehát már nagyobb a konverziós költség, mint amekkora profitod származik egy-egy termékből.

A profi webshop tulajdonosok ezzel szemben “több lábon” kampányolnak… […]

22.március 2022.

3+1 elmetrükk, amikkel átvészelheted a hullámvölgyeket, és újra növekedési pályára állhatsz

2022. március 22.|Blog|

Volt már veled, hogy elkezdtek ellaposodni az eredményeid? Vagy hogy az online ügyfélszerzésed elveszítette a lendületét? Előfurdult már, hogy tartósan elvesztetted a fókuszod, és emiatt frusztrálttá váltál? Mai videómban azt a 3+1 elmetrükkömet mutatom meg, amik nekem szoktak segíteni visszaszerezni a lendületet a következő intenzív növekedési időszakhoz..

Ha egy ideje már az online térben értékesítesz, akkor elkerülhetetlenek az ideiglenes hullámvölgyek és lendületvesztések. Ez teljesen normális. Viszont, ha nem cselekszel időben, vagy nem a megfelelő módon hozol döntést, huzamosabb ideig is benne ragadhatsz a gödörben.

Az elmúlt 22 évben – mióta online marketinggel foglalkozom – én is számos megrekedésen lendültem túl, ezért mai videómban megmutatom neked, hogy mi az a 3+1 elmetrükk, amik nekem, és csapatomnak is segítettek túllendülni a lendületvesztéseken. […]

Go to Top