Blog & Belépés2018-12-19T13:21:35+02:00
3.július 2019.

Szolgáltatásfejlesztés a gyakorlatban – 4+1 top tipp az olasz tengerpartról…

2019. július 3.|Blog|

…avagy hogyan szerezzen bevethető információt legendás szolgáltatása kialakításához?

Mindannyian szeretünk ügyfelek kedvence, versenytársak réme, és összességében piacvezetők lenni. Néha azonban úgy tűnik, hogy csak nagyon kevesen szeretnek folyamatosan a szolgáltatásuk/termékük továbbfejlesztésén dolgozni. Pedig a kettő összetartozik.

Az alábbi videóban és cikkben a piacvezetővé válás egyik fő eszközéről, az ügyfelek véleményének megismeréséről, annak is egyik lehetséges módjáról mutatok be egy kiváló példát, és négy praktikus tippet a megvalósításhoz. […]

12.június 2019.

4 pofonegyszerű megrendelési oldal konverziónövelési tipp, amit a többség rendre elront, de Ön legkésőbb mostantól jól fogja tudni csinálni!

2019. június 12.|Blog|

Ez most egy rövid blogpost 4 azonnal alkalmazható megrendelési oldal konverziónövelési tippel.

Azért is leszek rövid, hogy maradjon ideje akár most azonnal hozzálátni a megvalósításhoz.

Egyszer már rájöttem, hogy nem mi vagyunk a világ legokosabb emberei, de ez most ismét feltűnt. Ezért lesz rendkívül hasznos Önnek “A Profik így csinálják” videó sorozatunk, amelyben ügyfeleink legklasszabb online marketing technikáit fogom bemutatni.

Rövid videók, pár jól használható technika, és Ön már hozzá is láthat a megvalósításhoz az eredmények azonnali növelése érdekében.

A “konverzióguru” négy vadonatúj megrendelési űrlap tippje…

Most ahelyett, hogy megkérdeztem volna Vicsai Gábort, hogy hogyan csinálna igazán hatékony megrendelési űrlapot, inkább megnéztem, hogyan is csinálja ténylegesen. Gábor legújabb Facebook tréningjének kampányában 4 nagyszerű technikára lettem figyelmes, amiket nem bírtam ki, hogy ne videózzak le az Ön számára. […]

28.május 2019.

Új gyönyörű űrlap sablonok és 13 terület, amelyeken érdemes őket kipróbálnia

2019. május 28.|Blog|

Pár napja elérhető négy vadonatúj reszponzív – azaz mobilbarát – űrlap sablon a SalesAutopilot űrlap varázslójában, amelyeket az alábbiakban mutatok be. Akár új, akár régi felhasználónk, érdemes tovább olvasnia, mert néhány különleges felhasználási területtel is találkozni fog.

Egyben szeretném Önnek bemutatni azt a pár finomságot is, amik talán elsőre fel sem tűnnek, mégis amelyek különlegesen ergonomikussá teszik ezeket az űrlapokat, így biztosítva magasabb konverziós arányokat Önnek.

[…]

21.május 2019.

Guru bizniszből nem lesz kisvállalat? – avagy merre megy a SalesAutopilot?

2019. május 21.|Blog|

Az alábbi posztban röviden összefoglalom, hogy merre megy a SalesAutopilot (=mire számíthat tőlünk a közeljövőben), de előbb pár szóban hadd meséljem el, mi vezetett el ezen irányokhoz!

Sok vállakozás vesztegel hosszú ideig a 8-10 fős méret körül, és valahogy csak nem sikerül átlépniük a 10-15 fős határt. Azért is fájdalmas ez az egy helyben toporgás, mert 15 fő körül* már kezd csődöt mondani a “kézi vezérlés”, és egyre idegölőbb a mikromenedzselés – annak is, akit mikro-menedzselnek, de sokszor annak is, aki mikro-menedzsel.

*ez a határ profilfüggő, nagyban függ attól, hány “középvezető” van a cégben, és hány különböző pozícióban lévő munkatárs jelent a vezetőnek.

Minket sokáig az akadályozott a továbblépésben, hogy fontosnak tartottam, hogy a munkám minél nagyobb részét élvezzem. Honnan származik ez az amúgy jogosnak tűnő gondolat, miért hatalmas tévedés, és mi segített továbblépni? Ezekre a kérdésekre válaszolok az alábbi bejegyzésben.

“Azért lettél a magad ura, hogy azzal foglalkozz, amivel igazán szeretsz!”

A hazai KKV körökben elterjedt tanítás, hogy ”azért lettél a magad ura, hogy azzal foglalkozz, amivel igazán szeretsz”.

Van, hogy úgy fogalmazzák, hogy ”az erősségeidre építsd a céged!”

Ez igaz is, meg nem is.

Nagyon könnyű ugyanis úgy értelmezni a fenti állítást, hogy ha pl. én alapítóként a marketinggel vagy a cikk írással szeretek […]

30.január 2019.

Bevétel duplázás marketing és értékesítés nélkül [ESETTANULMÁNY]

2019. január 30.|Blog|

Az elmúlt években a hazai kisvállalati szektorban egyre jobban megfigyelhető egy jelenség: a minél inkább szexi marketing taktikák korát éljük.

Színesebbnél színesebb konferenciák, online oktatóanyagok bukkannak elő az adott időszak legnépszerűbb marketing technikájára építve:

  • 5 évvel ezelőtt a Facebook hirdetés és Facebook oldal volt a legforróbb terület
  • 2-3 évvel ezelőtt a tartalommarketing korát éltük (de “ennek már vége” – állítják a szakértők)
  • napjainkban pedig a chatbot és az Instagram visz “kérdés nélkül” mindent

A következmény: ami épp nem trendi, ahhoz szinte bottal se akarnak hozzáérni bizonyos vállalkozók és bizonyos cégek marketingesei. Hiszen bevételt és növekedést akarnak!

Pedig nem a szexi marketing taktikákkal lehet céget duplázni (mindjárt mutatom mivel)

Ha korábbról – még az Online Katapult idejéből ismer engem, akkor tudja, hogy éveken keresztül több ezer magyar kisvállalattal dolgoztam együtt marketing-tanácsadóként. 3 könyvet írtunk, melyeket több, mint 6.000 példányban értékesítettünk és több száz céggel dolgoztunk együtt hónapról hónapra a legnagyobb magyar előfizetéses oktatási rendszerünkben.

A marketing-tanácsadó praxisom és a SalesAutopilot 15+ éves ügyfélállományán alapuló cégen belüli tapasztalat is azt mutatja, hogy önmagában a marketing taktika – legyen az bármennyire is kurrens, trendi – nem elég a robbanásszerű növekedéshez.

Enélkül szinte semmit nem ér cége marketing erőfeszítése

A […]

19.december 2018.

Hogyan írjon eredményesen tárgymezőt? 8 tipp a jobb megnyitási arányokhoz

2018. december 19.|Blog|

Ebben a cikkben összefoglaltam 8 db ötletet ahhoz, hogy a tárgymezői jobban sikerüljenek. Ha részletesen elolvassa a cikket és megvalósítja a benne foglaltakat, akkor szinte garantált*, hogy nőni fognak a megnyitási arányai, ezáltal pedig az email marketingjének az eredményessége.

*A “szinte garantált” kifejezés azt jelenti, hogy e cikk segítségével biztosan jobb tárgymezőket tud majd készíteni abban az esetben, ha Ön nem egyike Magyarország legjobb szövegíróinak :).

Amellett, hogy a tárgymezői jobban sikerülnek ezután, minden más marketingcélú szövegét is fejleszteni tudja majd a cikk segítségével. Ha elkezdi használni a ma tanultakat, jobb címsorokat, alcímeket, értékesítési oldalakat vagy akár közösségi médiás posztokat is írhat majd. Így nem csak egy taktikai tipphalmazt olvashat most, hanem az egyik legfontosabb marketing készségét fejlesztheti!

Miről lesz szó ebben a cikkben?

A cikk felépítése a következő sorrendet fogja követni, ha Önt az egyik rész jobban érdekli, mint a másik, nyugodtan ugorjon a megfelelő témára:

  1. Miért fontos a tárgymező?
  2. 2 módszer a tárgymező megírásához
  3. A tárgymező írás áthághatatlan alapszabálya
  4. 8 ötlet, hogy jobb legyen a következő emailjének megnyitási aránya

Miért válhat feleslegessé minden más erőfeszítése, ha a tárgymező nem elég jó?

A kiküldött emilajeinek az egyik legfontosabb összetevője lesz […]

9.november 2018.

[videó] Ügyfeleink elképesztő sikerei banálisan egyszerű lépésekkel…

2018. november 9.|Blog|

Múlt héten tartottuk a Cégduplázó Webináriumot, és magunk is meg vagyunk lepődve, mennyire jól sikerült.

Azon túl, hogy hihetetlen jó volt a hangulat, nagyon sok hálás visszajelzést kaptunk és mi magunk is rengeteget tanultunk ügyfeleinktől és partnereinktől!

Berka László az ügyfélélmény tervezésről... Berka Lászlóval az ügyfélélmény tervezésről…

Nyolc nagyszerű vendégemmel beszélgettem összesen nyolc és fél órában, és összesen 188 néző követte a webináriumot – sokan az elejétől a végéig!

A hazai KKV-k fejlődése szempontjából három kritikus téma

Három témánk volt:

  • Hogyan szabadítson fel sok-sok időt a háttérfolyamatok automatizálásával, amit aztán az eredmények növelésére tud fordítani?
  • Hogyan hozzon létre olyan legendás ügyfélélményt, ami áttöri azt a határt, amikor azügyfelek “ész nélkül” elkezdik Önt továbbajánlani – na ez meglepően egyszerű!
  • Hogyan toborozzon elegendő és elég jó munkatársakat, hogy az előző két feladatot el is tudják végezni?

A trükk, hogy annak ellenére, hogy egy szó sem esett marketingről és értékesítésről, mégis a fentiek segítségével jobban tudja növelni az eredményeket már középtávon (értsd 1-2 hónap alatt), mintha csak simán elkezdené “nyomni” a marketinget és az értékesítést!

Hogyan?

Regisztráljon, és máris hozzáférést biztosítunk Önnek a webinárium vágatlan videó felvételéhez!

KÉREM A FELVÉTELT!

Ui.: Azt imádtam ebben a webináriumban, hogy nem nekem kellett “okoskodnom”, hanem sikeres […]

29.október 2018.

Így maximalizálja az év végi időszak eredményeit…

2018. október 29.|Blog|

…holnap (október 30.) Cégduplázó webinárium!

Egyre többen vagyunk, akik számára egy egész napos rendezvény luxus!

Válaszokra van szükségünk a minket égető problémákra, és mind tudjuk, hogy egy egész napos programnak sokszor csak a töredéke éri meg igazán!

Ezért a WEBINÁRIUM formátumot választottuk keddi (október 30.) egész napos (10:00 – 16:00) Ügyfél- és Partnertalálkozónkhoz!

Elkezdődött az év leghajtósabb időszaka, és most hatékony megoldásokra van szükség!

Vannak viszont égető kérdések, amikre válaszokat kell kapnia!

  • Tudnia kell, hogyan vegyen fel megbízható, hajtós csapattagokat, mert munka lenne bőven!
  • Tudnia kell, hogyan nyújtson ügyfeleinek legendás ügyfélélményt, mert az év végi hajtásban nagyon visszaüt, ha elégedetlenek az ügyfelek!
  • Tudnia kell, hogyan szervezze rendszerbe háttérfolyamatait, mert nem elég, hogy nem omlik a fejére az egész cég, átláthatóan és megbízhatóan kell történnie a dolgoknak!

Nézze meg a webinárum programját, regisztráljon, és csatlakozzon az Ön számára értékes részeknél!

  • a webinárium linket már előző nap elküldjük
  • annyiszor hagy minket ott és jön vissza, ahányszor csak akarja
  • MOBILRÓL is működni fog, csak legyen internete
  • a felvétel hozzáférést a regisztráltaknak küldjük csak el

Várjuk regisztrációját, és majd várjuk kedden a webináriumon!

REGISZTRÁLOK A WEBINÁRIUMRA

Ui.: NEM én fogok “okoskodni” egész nap, 9 eredményes ügyfelünket / partnerünket hívtam meg, akik saját tapasztalataikról, saját példáikról fognak beszélni, azokat fogják bemutatni… Igazi, életből vett esettanulmányok… […]