Blog & Belépés2018-04-06T10:12:31+00:00
9.november 2018.

[videó] Ügyfeleink elképesztő sikerei banálisan egyszerű lépésekkel…

2018. november 9.|Blog|

Múlt héten tartottuk a Cégduplázó Webináriumot, és magunk is meg vagyunk lepődve, mennyire jól sikerült.

Azon túl, hogy hihetetlen jó volt a hangulat, nagyon sok hálás visszajelzést kaptunk és mi magunk is rengeteget tanultunk ügyfeleinktől és partnereinktől!

Berka László az ügyfélélmény tervezésről... Berka Lászlóval az ügyfélélmény tervezésről…

Nyolc nagyszerű vendégemmel beszélgettem összesen nyolc és fél órában, és összesen 188 néző követte a webináriumot – sokan az elejétől a végéig!

A hazai KKV-k fejlődése szempontjából három kritikus téma

Három témánk volt:

  • Hogyan szabadítson fel sok-sok időt a háttérfolyamatok automatizálásával, amit aztán az eredmények növelésére tud fordítani?
  • Hogyan hozzon létre olyan legendás ügyfélélményt, ami áttöri azt a határt, amikor azügyfelek “ész nélkül” elkezdik Önt továbbajánlani – na ez meglepően egyszerű!
  • Hogyan toborozzon elegendő és elég jó munkatársakat, hogy az előző két feladatot el is tudják végezni?

A trükk, hogy annak ellenére, hogy egy szó sem esett marketingről és értékesítésről, mégis a fentiek segítségével jobban tudja növelni az eredményeket már középtávon (értsd 1-2 hónap alatt), mintha csak simán elkezdené “nyomni” a marketinget és az értékesítést!

Hogyan?

Regisztráljon, és máris hozzáférést biztosítunk Önnek a webinárium vágatlan videó felvételéhez!

KÉREM A FELVÉTELT!

Ui.: Azt imádtam ebben a webináriumban, hogy nem nekem kellett “okoskodnom”, hanem sikeres […]

29.október 2018.

Így maximalizálja az év végi időszak eredményeit…

2018. október 29.|Blog|

…holnap (október 30.) Cégduplázó webinárium!

Egyre többen vagyunk, akik számára egy egész napos rendezvény luxus!

Válaszokra van szükségünk a minket égető problémákra, és mind tudjuk, hogy egy egész napos programnak sokszor csak a töredéke éri meg igazán!

Ezért a WEBINÁRIUM formátumot választottuk keddi (október 30.) egész napos (10:00 – 16:00) Ügyfél- és Partnertalálkozónkhoz!

Elkezdődött az év leghajtósabb időszaka, és most hatékony megoldásokra van szükség!

Vannak viszont égető kérdések, amikre válaszokat kell kapnia!

  • Tudnia kell, hogyan vegyen fel megbízható, hajtós csapattagokat, mert munka lenne bőven!
  • Tudnia kell, hogyan nyújtson ügyfeleinek legendás ügyfélélményt, mert az év végi hajtásban nagyon visszaüt, ha elégedetlenek az ügyfelek!
  • Tudnia kell, hogyan szervezze rendszerbe háttérfolyamatait, mert nem elég, hogy nem omlik a fejére az egész cég, átláthatóan és megbízhatóan kell történnie a dolgoknak!

Nézze meg a webinárum programját, regisztráljon, és csatlakozzon az Ön számára értékes részeknél!

  • a webinárium linket már előző nap elküldjük
  • annyiszor hagy minket ott és jön vissza, ahányszor csak akarja
  • MOBILRÓL is működni fog, csak legyen internete
  • a felvétel hozzáférést a regisztráltaknak küldjük csak el

Várjuk regisztrációját, és majd várjuk kedden a webináriumon!

REGISZTRÁLOK A WEBINÁRIUMRA

Ui.: NEM én fogok “okoskodni” egész nap, 9 eredményes ügyfelünket / partnerünket hívtam meg, akik saját tapasztalataikról, saját példáikról fognak beszélni, azokat fogják bemutatni… Igazi, életből vett esettanulmányok… […]

28.október 2018.

Melyik hozhatna több azonnali bevételt cégének?

2018. október 28.|Blog|

Automatizált folyamatok, ügyfélélmény, vagy új top munkatársak?

Kezdjük nagyon egyszerűen: Az alábbi három közül Ön szerint melyik az a tényező, amit ha jobban csinálnának a cégében, akkor azonnal elkezdene növekedni a bevétel, sőt, a profit is?

a.) Háttérfolyamatok automatizálása?
b.) Ügyfélélmény teremtés?
c.) TOP teljesítményű munkatársak megtalálása?

Csak képzelje el egyenként, hogy mi változna meg cégében, ha egyiket vagy másikat hirtelen 5x jobban csinálnák? Biztos vagyok benne, hogy legalább az egyik kiemelkedően több eredményt hozna!

Ez a szűk keresztmetszet, egyedül ezzel érdemes komolyan foglalkoznia, éééééés ezt a témát lenne érdemes megnéznie holnaputáni Cégduplázó Webináriumunkon is!

Miért fontos rájönni, hogy mi a szűk keresztmetszet a cégében?

A szűk keresztmetszet olyan az Ön cégében, mint a Télapónál a rénszarvasok száma, a szánkó sofőrök (mert azt Ön is nyilván tudja, hogy nem csak a Télapó vezethet ajándék kézbesítő szánt), vagy a szánkó javító manók. Ezek közül egy időpontban csakis egy lehet szűk keresztmetszet. Hiszen vagy az egyikből van túl kevés, vagy a másikból.

A szűk keresztmetszet az a valami, aminek ha növeli a mennyiségét a cégben, akkor nő a termelés és a bevétel is.

Ha tehát túlzottan jeges a tél, és túl sok rénszarvasnak ficamodik ki a bokája, akkor a rénszarvas lesz a szűk keresztmetszet. Mire van ilyenkor szükség? Rénszarvasra.

Trükkös […]

26.október 2018.

Webinárium vendégek és témák leleplezve…

2018. október 26.|Blog|

…melyik a legégetőbb az Ön cégének?

Kezd véglegessé válni a keddi (okt. 30) egész napos Cégduplázó Webináriumunk menetrendje, majd kiugrok a bőrömből, annyira izgalmas lesz…

…de előbb megragadom az alkalmat, hogy kifejezzem, mennyire hálás vagyok vendégeinknek, akik önzetlenül, saját vállalkozásuk titkait fogják megosztani a többi SalesAutopilot felhasználóval! Köszönöm nektek! 🙂

Még valami, mielőtt belevágnánk, mert fontos lehet:

Nem tud ott lenni az egész webináriumon? Csak az egyik téma érinti?

Semmi gond, BÁRMIKOR csatlakozhat! A webinárium linkjét előző nap elküldjük Önnek, és akkor csatlakozik, amikor csak szeretne – de CSAK akkor, ha regisztrált!

Egyáltalán nem tud képernyő előtt lenni, de érdekli egy vagy több téma?

  • Mobilon és tableten is működni fog
  • Felvétel is készül, amit utólag elküldünk

…de mindkettőhöz regisztrálni szükséges 🙂

…és végre a részletek, vendégeink és a témák:
(A részletek még változhatnak, hiszen az élet dinamikus…)

10:00 – kezdés, a nap programjáról, bevezető

10:15 – Első interjú vendégem Német Sanyi (Suzuki Autoalkatrészek Webáruház) egy sokak szerint unalmas folyamatot automatizált le (először csak nagyon alapszinten), és ez hozott neki annyi _ _ _ _ _ _ _ -t, aminek segítségével azóta egészen új szintre emelte bizniszét. Egyik webáruháza azóta négyszerezett, másik kettő duplázott. Heti 3,5 napot dolgozik, és imádja amit csinál.

11:05 – […]

24.október 2018.

Hány ember munkáját kénytelen végezni napról-napra?

2018. október 24.|Blog|

…és látja már a fényt az alagút végén?

Értem én, hogy Ön is nagyon szívesen automatizálná a háttérfolyamatokat, még nagyobb örömmel dolgozna az ügyfélélményen, hiszen az hozza a vevők tömegét, de a nap önnek is csak 36… ööö, elnézést, 24 órából áll, ami már most is tele van.

Nagyon szép, hogy a Télapónak – és talán az Ön versenytársainak is – olajozottan működő cége van automatizálással, ügyfélélménnyel, meg mindennel, csak éppen Ön már épkézláb embert is alig talál, nemhogy olyat, akivel ezt mind meg is tudja csinálni!

És ha meghallja, hogy másoknak is ugyanilyen nehéz munkatársakat találni, a kedve is elmegy a toborzástól!

Viszont az az igazság, hogy a Télapónak – ahogy már talán egy-egy versenytársának is – van egy “gonosz” trükkje a toborzásra, ami miatt hatalmas előnyben vannak!

Olyan előnyben vannak, ami miatt “nyers erővel”, azaz kemény munkával képtelenség behozni őket!

Olyan előnyről van szó, ami miatt nekik a toborzással járó munka 90%-át nem kell elvégezniük, amit pedig meg kell csinálni, azt pont emiatt sokkal jobban csinálhatják, ráadásul ez a munka szórakoztatóbb része!

Sejti már hova fogunk kilyukadni?

Automatizálás.

Igen ám, de hogyan?

Megmutatjuk, méghozzá részletesen!

4 éve alkalmazzuk a módszert, azóta fejlesztgetjük, csiszolgatjuk, és a Cégduplázó Webináriumon bemutatjuk önnek mi mindent tanultunk a témáról a gyakorlatban! Meghívott vendégeinkkel […]

21.október 2018.

Legendás ügyfélélmény az Ön aktív jelenléte nélkül…

2018. október 21.|Blog|

…és a pofonegyszerű recept a megvalósításhoz!

Értem én, hogy Ön már annak is örülne, ha viszonylag normális ügyfélélményt tudna nyújtani (mármint munkatársai) az ügyfeleknek, de azért csak nézzük meg, mi kell a fantasztikus ügyfélélményhez – hátha nem is annyira bonyolult!

Tehát mire van szükség az Ön – vagy a Télapó – részéről, hogy boldogok legyenek az ügyfelek?
(ezt a kérdést azért tesszük fel, mert HÁTHA kiderül, hogy automatizálással is lehet segíteni a dolgon)

  • Törődésre.
  • Figyelemre.
  • Teljesüljenek az ígéretek.
  • Legyenek (pozitív) meglepetések.
  • Legyenek személyes érintések.

Szerintem ennyi.

Nézzük meg kicsit részletesebben a listát!

  • Törődésre. Ez egy hozzáállás, nincs szükség semmilyen erőforrásra, csak szeretetre. Ez Önben vagy megvan, vagy nincs. De szerintem megvan!
  • Figyelemre. Ehhez a törődésen kívül kapacitás kell, azaz idő. Ha leautomatizálja az adminisztratív részleteket, a kötelező elemeket, és még pár részletet, akkor fog maradni figyelme.
  • Teljesüljenek az ígéretek. Minőségi termék. Határidők. Pontos adatok. “Várakozás menedzsment”. Ennek a nagy része automatizálható, sőt, inkább úgy mondom, hogy automatizációval lehet a legjobban megvalósítani.
  • Legyenek (pozitív) meglepetések. Ehhez törődés és figyelem kell. A törődés megvan, tehát már csak figyelem kell. Azt meg tisztáztuk, hogy ezen segít az automatizálás.
  • Legyenek személyes érintések. Ehhez törődés kell, figyelem, és idő. Egy részét ki lehet váltani videóval, ami szintén automatizálás, és amit […]
19.október 2018.

Óramű pontosságú háttérfolyamatok automatizáltan…

2018. október 19.|Blog|

…csinálja a Télapó után! Ügyfeleink megtanítják…

Nem könnyű összeszervezni több ezer krampuszt, ajándékcsomagoló tündért, szarvast, szán-szervizest, és még ki tudja hány különböző csapattag gondoskodik róla, hogy a Télapó cége olajozottan működjön.

Ezért volt hatalmas szám, amikor az öreg felismerte, hogy a háttérfolyamatok automatizálása NEM azt jelenti, hogy egy szoftver fogja elvégezni a munkát – mondjuk a szarvasok helyett egy szoftver fogja húzni a szánokat –, hanem azt, hogy szoftver segítségével fogja MINDENKI átlátni, hogy mikor mit kell csinálnia, valamint a szoftver fogja folyamatosan tájékoztatni az ügyfeleket, hogy mi hol tart.

Egyik korábbi emailünkben említett webáruházas ügyfelünk tapasztalata szerint az újravásárlás legfőbb akadálya, hogy nem történik, vagy nem elég pontos az ügyfelek tájékoztatása, hogy mikor mi fog történni. Ezt rakta helyre, és a forgalom szárnyal.

Ha leegyszerűsítjük, ez egy “ne menj haza Józsi, amíg ezt a számot itt nullára nem csökkented” típusú képernyő minden egyes operátornak, akár ajándékcsomagolóról, akár szán-szervizesről van szó.

Amikor pedig megértette az öreg, hogy az automatizált folyamatoknak hála MINDIG pontosan fogja látni, hogy ki hol tart, vagy hogy mikor miből mennyit csinált, akkor pedig kifejezetten vörösre csapkodta a homlokát – mázli, hogy van az a nagy sapkája, és senki nem fogja megtudni.

(a lenti képet kérem ne küldje tovább senkinek, nem akarom, hogy […]

16.október 2018.

[meghívó] Megy a cég, van lóvé, de SEMMI ideje? Megmutatják Önnek…

2018. október 16.|Blog|

…hogyan jöttek ki az ördögi körből, és indult el a felfelé spirál!

Igazából ez volt a szakállasnak is a legnagyobb gondja. A biznisz eddig is jól ment, de nem mondhatnám, hogy sok ideje volt az öregnek. Még egy kis reggeli tornára sem futotta – csak nézze meg a hatalmas pocakját!

Persze hiheti, hogy könnyebb dolga van mint Önnek, de higgye el nekem, tele van olyan teendőkkel, amikre Ön soha nem is gondolna!

Úgyhogy a kérdés nála is ez volt:

Hogyan fog cégfejlesztéssel (és cégfejlesztésre) több időt teremteni, amikor már most sincs ideje?!

Tudom, hogy Önnek nincs ilyen gondja, de biztos hallott már olyanról, aki ismer valakit, aki… 😉

(Na jó, mindketten tudjuk, hogy Önnél is ez a helyzet… és ígérem senkinek nem mondom el!)

Szóval mit csinál, ha pontosan tudja, hogy a feladat az lenne, hogy ne a vállalkozásában, hanem a vállalkozásán dolgozzon (ahh, már szinte közhely), csak éppen:

  • A háttérfolyamatok napi szinten felzabálják az összes idejét, és még annál is többet. Hiába magyarázta el már ötvenszer a munkatársainak, hogy mit hogyan kell csinálni, a legapróbb váratlan esemény, és borul minden, Önt pedig máris elborítják az operatív “hülyeségek”, és egy perc ideje sem jut stratégiára. (Igazából pisilni sem jut ideje, és a legfőbb […]