SAPI Újdonságok
14
perc
olvasási idő

Új fejlesztések SalesAutopilotban és egy ajándék!

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2023-05-16

E havi #SAPIlife videós podcastunkban Edit bemutatja új űrlapsablonjainkat, a teljesen megújult UNAS integrációnk előnyeit, és két olyan fejlesztésünk is szóba kerül, amellyel marketinged eredményességét tudod mérni. Végül pedig megmutatjuk, hogyan érdemes ügyet írni nekünk, hogy minél gyorsabban segíthessünk.

#start-yellow#

FIGYELEM!

Ajándékként a cikkben vállalkozásfejlesztési információkkal egészítjük ki a videó technikai mondanivalóját.

Mit jelent ez?

  • a videóból pontosan látni fogod, hogyan állítsd be az adott funkciót,
  • a cikkből pedig azt, hogy mit nyersz vele üzletileg, hogyan hoz neked egy adott SalesAutopilot-fejlesztés több bevételt és elégedettebb ügyfeleket.

#end-yellow#

#start-video#1xn3t1j1c4#end-video#

Kapcsolódó Tudásbázis cikkek

A videóban említett Tudásbázis cikkeinket az alábbi linkeken találod:

Rövid tartalomjegyzék

Ezekről láthatsz hasznos technikai részleteket a videóban:

  • 0:37 – Új, két hasábos SalesAutopilot űrlap sablonok érhetőek el, amelyeknek szerkesztése kicsit eltér a megszokottól
  • 9:04 – Keskeny, kompakt űrlap sablonok láblécbe, oldalsávba
  • 12:33 – Teljesen megújult az UNAS integráció 🎉
  • 24:28 – A SalesAutopilotos megrendlő űrlapokat is felkészítettük a GA4-re
  • 30:00 – Mérheted, hogy a kiküldött email pontosan mennyi bevételt hozott webáruházadnak. 💰
  • 46:08 – Ügy beküldésének menete az ügyfélszolgálathoz – gyorsítósáv

Kihagyhatatlan lépés a kitűnő konverziókhoz: Hatékony és vonzó űrlapok készítése

2 hasábos űrlapsablon, amivel az űrlapos pop-up megjelenés mestere lehetsz, de weboldalaidon is fantasztikusan mutat!
(videóban: 0:37-nél)Eddig minden űrlapunk 1 hasábos volt, mostantól viszont lehetőséged van rá, hogy 2 hasábos űrlapokat használj. Fejlesztésünkkel az űrlapjaidat magasabb szintre tudod emelni, mert az új űrlapsablon lehetővé teszi, hogy a bal oldali hasábba képet, vagy akár szöveget tegyél. Informatívabb, designosabb és kompaktabb megjelenést tudsz így elérni.

kéthasábos űrlap

Keskeny űrlapsablon láblécbe és oldalsávba, hogy mindig látható legyen
(videóban: 9:04-nél)

Azáltal, hogy az űrlapod a láblécben vagy az oldalsávban helyezed el, állandóan látható marad, amikor a látogatók böngésznek az oldaladon. Ez lehetőséget ad arra, hogy mindig emlékeztesd és ösztönözd őket az űrlap kitöltésére. Keskeny mérete ellenére az űrlap könnyen kitölthető és tökéletesen értelmezhető. Ha az űrlapod a láblécben van elhelyezve és a látogató az oldal aljára görget, nem kell visszamennie az oldal tetejére, vagy keresgélnie a kitöltési lehetőségért. A keskeny űrlapsablonnal kényelmes, könnyen hozzáférhető lesz az űrlapod, és az esztétikáról sem kell lemondanod.

keskeny űrlap

GA4 – Felkészítettük a SalesAutopilotos megrendelő űrlapokat a Google Analytics 4 változásra!
(videóban: 24:28-nál)

Ha megrendelő űrlapokon keresztül gyűjtöd a rendeléseket a SalesAutopilotban, nincs akadálya annak, hogy a Google Analytics 4 segítségével tudd mérni a konverziókat. A videóban láthatod, mit szükséges tenned ahhoz, hogy beállítsd a méréshez szükséges módosításokat az űrlapodon (a Google teljes átállásáról mi nem tudunk információt adni, erről és a szükséges tennivalókról kérd szakértő segítségét).

Google Analytics 4 beállítás

#start-yellow#

Nézzük az üzleti, vállalkozásfejlesztési szempontokat az űrlap témakörön belül! (ezt nem találod meg a technikai videóban, csak itt, a cikkben)

#end-yellow#

Milyen pozitív hatása van a bevételedre egy jól felépített, szép űrlapnak, ami kompatibilis a GA4-gyel?

  1. Konverziós arány növelése Ha egyszerű és áttekinthető űrlapokat használsz, könnyebbé válik weboldalad látogatói számára az adatok megadása és a kitöltés befejezése. Ha az űrlapod megfelelően optimalizált, akkor nagyobb valószínűséggel érnek a kitöltés végére, csökken az elhagyott űrlapok aránya. Több befejezett vásárlás = több bevétel. Ezt nem is kell hosszan magyarázni.
  2. Jobb ügyfélszolgálati élmény elérése Mit szeretnél inkább? Az ügyfeleid könnyedén és gyorsan kommunikáljanak a cégeddel, vagy épp ellenkezőleg: az információáramlás bonyolult, lassú és idegtépő legyen? Egy űrlappal bármelyiket lehetővé teheted. Ha hatékonyan használod őket vevőkérelmek, kérdések vagy panaszok kezelésére, akkor javítod az ügyfélszolgálati élményt, és a munkatársaid dolgát is megkönnyíted, mert gyorsabban tudnak hatékony, releváns válaszokat adni az érintetteknek. Egy klassz űrlappal növeled az elégedettséget és a hűséget mind cégen belül, mind a vásárlóid körében, amely kedvező hatással lesz a bevételedre is.
  3. Eredményesebb adatgyűjtés és piackutatás Az űrlapok segítenek adatokat gyűjteni a látogatóidtól. Az információk által jobban megérted az ügyfeleid igényeit és viselkedését. Ennek megfelelően optimalizálhatod a termékeidet, szolgáltatásaidat, azaz: pontosan azt tudod adni nekik, amiért szívesen fizetnek. A pontosabb piaci információk és a célcsoportod jobb megértése tehát egyértelműen mutatja a kikövezett, célirányos utat számodra ahhoz, hogy hatékonyan tudj eladni.
  4. Felhasználói élmény javítása

    Az egyszerűség, a letisztult design és a könnyű navigáció segíti a látogatókat az űrlapok könnyű és zökkenőmentes kitöltésében. Ez pozitív élményt nyújt, erősíti a cégeddel való kapcsolatot, ezáltal segít kiemelkedni a versenytársaid közül.
  5. Pontos mérés + Pontos célzás = Több bevétel Ha nem hallottál róla, hogy 2023. július 1-től a Universal Analytics megszűnik, és helyét a Google Analytics 4 veszi át, javasoljuk, hogy tájékozódj erről mielőbb, és ha nem te kezeled a technikai beállításokat, fordulj szakértőhöz, különben veszélyben lesznek az adataid, mert az eddigi méréseidből szerzett infók, azaz az Universal Analytics-ben lévő adatok nem átvihetőek az új GA4 rendszerbe. Ez a Google Analytics 4 legnagyobb hátránya. Nem lesznek elérhetők benne a Universal Analyticsben összegyűjtött információk – egyszerűen elvesznek. Érdemes minél előbb beállítanod a Google Analytics 4-et, mert csak a létrehozása pillanatától kezdi gyűjteni az új adatokat. A GA4 új mérési lehetőségeket és mélyebb elemzéseket biztosít, amelyekkel szuper információkat és összefüggéseket találhatsz az üzleti eredményeid és a látogatóid, illetve vevőid viselkedése között. Ha nincs adatod, nem tudsz mérni. Ha nem mérsz, vakon repülsz. Viszont nem egyszerű a GA4 beállítása és az értelmezése. Kérj segítséget egy szakértőtől mihamarabb, majd pedig kösd össze űrlapjaidat a GA4-el, és hozz megalapozott, méréseken alapuló marketing döntéseket, amelyek nem viszik, hanem termelik a pénzt.

A SalesAuotpilot űrlapjai törvényileg, marketing nézőpontok szerint, mérési kritériumok alapján és esztétikailag is megfelelőek ahhoz, hogy a bevételed növelését támogassák:

  • segítenek javítani a weboldalad konverziós arányát,
  • növelni az adatgyűjtésed hatékonyságát,
  • erősíteni a céges vagy személyes imázsodat és
  • jobban megfelelni az ügyfeleid elvárásainak.

Az űrlapok vonzó megjelenése, a könnyű navigáció, a kellemes összbenyomás mind hozzájárulnak a sikeres értékesítési folyamatodhoz.

Használd űrlapjainkat és érd el az üzleti céljaidat!

Az UNAS – SalesAutopilot integráció teljesen megújult

(videóban 12:33-nál)

Számos előnye van az új verziónak az előzőhöz képest, például:

  • Nem csak a megrendelés adatai jönnek át, hanem a státuszváltozások is átadásra kerülnek. Tehát, ha Unas webshopodban egy megrendelés kifizetésre került, feladásra került, stb., akkor ez az adat is megérkezik már a SalesAutopilotba, és tudsz automata kommunikációt beállítani hozzájuk.
  • Ha korábbi vásárlási adatokat és feliratkozókat szeretnél áthozni Unas webáruházadból a SalesAutopilotba, akkor most egy jelölő négyzet könnyed bepipálásával megteheted, és a háttérben lezajlik a folyamat. Az az információ is átadásra kerül az integrációban, hogy a vásárlódnak vagy feliratkozódnak van-e fiókja az UNAS webshopodban, melyik vevőcsoportba tartozik, és megrendelés esetén a kedvezmény mértéke is átjön.
  • Az integráció beállítása rendkívül leegyszerűsödött, tényleg egy-két perc alatt létre lehet hozni az új integrációt.
  • Átadásra kerülnek a kosárelhagyók adatai is, amiről bővebben beszélünk most a cikkben, új nézőpontokat adva ahhoz, hogy mi is a haszna.
UNAS integráció beállítás

#start-yellow#

Nézzük a kosárelhagyó automatizmus beállításának üzleti, vállalkozásfejlesztési szempontjait! (ezt nem találod meg a technikai videóban, csak itt, a cikkben)

#end-yellow#

Néhányan mumusként tekintenek rá, pedig vagyonokat – és sok más előnyt is – hoz, ha beállítod

  1. Visszahozza a potenciális vásárlókat, ezt ezerszer hallod – de csinálod is? Az automatikus kosárelhagyó rendszer lehetővé teszi azon vásárlók beazonosítását, akik félbehagyták a rendelésüket, és automatikusan e-mailt küld nekik a kosár tartalmával, valamint egy emlékeztetővel a folytatásra. Elmondható, hogy ebből tudsz legkönnyebben pénzt csinálni a webáruházadban. Ma 10-ből 7-en otthagyják a kosarukat. Tényleg hagyod veszni a bevételed 70%-át vagy hajlandó vagy utánanyúlni? Jó hír, hogy nincs olyan webáruház, ahol ez ne működne eredményesen, mégis vannak, akik messziről kerülik! A 2. pontban kiderül, miért.
  2. Személyre szabott üzenetekkel segíti az ügyfeleid kötődését Van olyan webáruház tulajdonos, aki szerint az ő vásárlói nem szeretik a kosárlehagyó emaileket, és mérgesek lesznek tőlük. Nos, ez csakis azon múlik, mit tesz ezekbe az emailekbe és hogyan fogalmazza meg őket! Az automatizált kosárelhagyó rendszer (ami egy levelekből álló sorozat) lehetőséget ad arra, hogy személyre szabott üzenetet küldj a vásárlónak, az ő konkrét kosarának és viselkedésének megfelelően. Kedvesen/viccesen/intelligensen/udvariasan (tényleg csak a képzeleted szab határt) emlékezteti arra, hogy fejezze be a vásárlást, és további kapcsolódó termékeket ajánl neki, akár kedvezményes kupont is biztosít számára, ha adott időn belül befejezi a vásárlást (pl. 15 perc). Egy kedvezménnyel befejezett vásárlás is több pénz, mint a semmi!
  3. Könnyeddé teszi a folyamatfejlesztést, webáruházad hatékonyságát növeli Nyomon követheted, hogy milyen termékek vagy kategóriák okozzák leggyakrabban a kosárelhagyást. Be tudod azonosítani azokat a lépéseket vagy tényezőket, amelyek hátráltatják a vásárlókat a vásárlás befejezésében. Az adatok alapján finomíthatod a vásárlási folyamatot, optimalizálhatod az oldalakat és megszüntetheted a gátló tényezőket, amelyek akadályozzák a vásárlókat abban, hogy végigvigyék a folyamatot.
  4. Gyors reakcióidőt biztosít neked az automatizálással, ami költséghatékony és kényelmes is Nem kell manuálisan figyelned és követned a kosárelhagyásokat. Ezzel időt takarítasz meg magadnak és a webáruházas csapatodnak is, így más fontos feladatokra tudtok koncentrálni. A gyors reakcióidő által friss marad az emlék a vásárlóitok fejében, nem kell magyarázkodni, hogy miről is van szó.
  5. Biztosítja a tökéletes ajánlatod megszületését, ami egy jó nagy pofon a konkurenseidnek Azáltal, hogy követed a kosárelhagyók viselkedését és az üzenetekre adott válaszaikat, betekintést nyerhetsz preferenciáikba, szükségleteikbe és aggályaikba. Ezekkel az információkkal nem csak megalapozott üzleti döntéseket tudsz hozni, hanem kiemelkedő lehetsz az ajánlatok személyre szabásában, és a termékkínálatodat is optimalizálhatod. Kész csoda lenne, ha így nem nyomnád le a konkurenciádat!

Láthatod, hogy az automatikus kosárelhagyó rendszernek nem csak az az előnye, hogy visszahozza a vásárlóid egy részét. Az egész bizniszed működésére jótékony hatással van! Folyamatosan optimalizálható és testreszabható:

  • az adatok elemzésével és a visszajelzések figyelembevételével finomíthatod az üzeneteidet,
  • az ajánlataidat,
  • és a folyamataidat.

Lehetővé teszi, hogy maximalizáld a profitodat.

Állítsd be most!

Vajon mennyi bevételt hoz egy adott hírleveled a webáruházadban? Pontosan mérni tudod a SalesAutopilottal!

(videóban: 30:00-nál)

Kövesd, hogy az egyes email-ek hogyan járultak hozzá a bevételedhez! Ezáltal azt is láthatod, hogy melyik email volt a legsikeresebb a konverziók tekintetében, és ennek megfelelően javíthatod, optimalizálhatod a jövőbeli email-kampányaidat.

Levél által generált bevétel

Hogyan küldj nekünk ügyet írásban?

(videóban 46:08-nál)

Akkor tudunk a leggyorsabban segíteni, ha már az ügy olvasásakor rendelkezésünkre áll az az információ, hogy melyik fiókkal kapcsolatos a kérésed, ezért fontos, hogy az ügy írását bejelentkezve tedd.

Tudásbázisunkon keresztül, SalesAutopilotos felhasználóneved megadása után is tudsz nekünk ügyet írni, a Kapcsolatfelvétel menüpontra kattintva. A részleteket a videóban találod.

Ügy írása tudásbázisból

Reméljük, hogy ezek az új funkciók segítenek hatékonyabbá és eredményesebbé tenni  számodra a marketing automatizálást. Ne habozz kipróbálni az újdonságokat, hogy javítsd az ügyfélélményt és növeld az eredményességet!

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet