A SalesAutopilot csapata marketing menedzser munkatársat keres

Technical Support Specialist

Magyarország vezető marketing automatizáló szoftvercége Technical Support Specialist (technikai ügyfélszolgálatos) munkatársat keres, aki segít ügyfeleinknek legyőzni technikai elakadásaikat.

A SalesAutopilot csapata marketing menedzser munkatársat keres

Technical Support Specialist

Magyarország vezető marketing automatizáló szoftvercége Technical Support Specialist (technikai ügyfélszolgálatos) munkatársat keres, aki segít ügyfeleinknek legyőzni technikai elakadásaikat.

Neked való ez a pozíció, ha:

Profi vagy a webes technológiákban

A HTML, XML, CSS, JS, API, DNS, SSL, SPF, DKIM és hasonlók számodra nem kínaiul vannak + tudsz és szeretsz programozni.

Szeretsz problémákat megoldani

Egy “szimpla” ügyfélszolgálati pozi neked túl unalmas lenne, egyrészt mert nem kihívás, másrészt mert imádsz bonyolult technikai problémákat egyre hatékonyabban megoldani.

Szót értesz az emberekkel, és szeretsz segíteni

Nem vagy annyira kocka, mint az igazi kockák, ezért a kevésbé technikai emberek is szívesen fogadnak el tőled segítséget; te pedig örülsz, ha megoldódnak a problémáik.

A SalesAutopilot számokban

650+

fizető ügyfél, a hazai KKV világ krémje és több kiváló középvállalat

1,6 milliárd

forintot meghaladó bevétel HAVONTA, amit ügyfeleink a SAPI eCommerce modullal szereznek

200 000+

kiküldött email kampány a Sales Autopilotból

15

fős vidám, motivált, hajtós csapat, akik minden nap a SAPI-n és a SAPI-val dolgoznak

Legfontosabbak, amit kínálunk neked:

Versenyképes fizetés tisztán

Nem multis környezetre vágysz, de fontos a versenyképes bejelentett fizetés? Ez nálunk alap!

Profi munkakörülmények

A kiszámítható növekedéshez profi háttér kell, ezért a legjobb eszközöket és szoftvereket használjuk, képzésekre járunk, belső képzéseket tartunk, és a legjobb nemzetközi szereplőktől tanulunk.

Startup feeling stabil háttérrel

Ha ismered a startupok világát, akkor tudod, mire számíts. A különbség, hogy babzsák fotelek és befektetők helyett elkötelezett ügyfélkörünk van, és stabilitásunk.

Mik lesznek a feladataid?

A munkakör célja a SalesAutopilot ügyfelek támogatása a technikailag összetettebb ügyekben; és a hasonló esetek megelőzésének elősegítése egyeztetésekkel, ötleteléssel és dokumentálással. Ez az alábbiakból fog állni:

Mik lesznek a feladataid?

A munkakör célja a SalesAutopilot ügyfelek támogatása a technikailag összetettebb ügyekben; és a hasonló esetek megelőzésének elősegítése egyeztetésekkel, ötleteléssel és dokumentálással. Ez az alábbiakból fog állni:

Hibajelentések értelmezése

Fogadni, értelmezni és kezelni az ügyfelektől beérkező hibajelentéseket. A fő feladat kideríteni, hogy “Bug vagy feature?”, és ennek megfelelően továbblépni.

Segítségnyújtás írásban

Feature? Segíts az ügyfélnek megérteni a működést, és továbblépni a célja megvalósításában, majd pontosítani / kiegészíteni a Tudásbázisban az ide vonatkozó részt.

Hibák feltárása, dokumentálása

Bug? Dokumentáljuk a fejlesztői csapat felé olyan minőségben, hogy minél kevesebb nyomozással megértsék a hibát, és tudják javítani.

Dokumentációk frissítése

Tudásbázis és dokumentációk frissítése, mind az új fejlesztések, mind a felfedezett hiányosságok vonatkozásában.

Ötletelés, egyeztetés a csapattal

Valami nem világos? Egyeztess a fejlesztői csapattal vagy a rendszergazdákkal, és derítsétek ki közösen. Ha szükséges, segíts finomítani a funkciót, hogy még érthetőbb legyen a működés.

Hibajelentések trendjeinek elemzése

Visszajelzést adni a termék-, fejlesztői-, és ügyfélsiker csapatoknak az általad tapasztalt trendekről, jellemző kihívásokról, hogy közösen meg tudjuk előzni, de legalábbis meg tudjuk oldani a felmerülő problémákat.

Opcionális: Részvétel a fejlesztésben

Ha fejlesztői tapasztalatod is van, vagy szeretnéd, hogy idővel legyen, mi támogatjuk: Részt vehetsz a hibajavításokban, vagy akár hibakereső, elemző funkciók, vagy egyéb segédszkriptek fejlesztésében.

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?

  • Magas fizetés, bejelentve teljesen szabályosan

  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások, rengeteg tanulnivaló

  • Előrelépési lehetőség, nem csak people management irányban

  • Szakmai fejlődési lehetőség, akár nemzetközi konferenciákon is

  • Változatos mozgási lehetőségek cégen belül

  • Egyéni fejlődési- és karrier terv

  • Folyamatos személyes coaching a vezetőktől és külsős menedzsment tanácsadóktól

  • Modern és barátságos munkakörnyezet Buda szívében

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Inspiráló kihívások - SalesAutopilot belső tréning

Inspiráló kihívások

A nemzetközi mércével szemben kell (elérnünk és) bizonyítanunk a szoftver elsőbbségét, és megnyerni a piac jelentős részét. Ez egy komoly és izgalmas kihívás, aminek Te leszel az egyik fontos mozgatórugója.

Itt nem csak egy fogaskerék leszel a gépezetben, sőt, képességeid és igyekezeted legjavára is szükséged lesz.

Szakmai és emberi fejlődés

Minden csapattaggal személyre szabott fejlődési- és karrier tervet dolgozunk ki, és karrier coachingot biztosítunk külsős coach bevonásával. Ezen kívül fejlesztői meetupok, online technológiai konferenciák, – ha érdekel – akár még vezetői workshop is, szóba jöhet, ha elősegíti a szakmai előrelépésed.

Szakmai és emberi fejlődés - Traffic & Conversion Summit 2019., San Diego, CA
Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Csúcskategóriás munkaeszközök

Nem flancolunk, de a profi és eredményes munkához megfelelő eszközök kellenek. A feladataidhoz és a habitusodhoz passzoló felső kategóriás géped lesz. Vagy egy profi notebook egy nagy monitorral, vagy asztali gép két nagy monitorral. Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, alkalmanként home office

Kezdés valamikor 7 és 10 között – ahogy megbeszéljük. Nem igazán túlórázunk, de amíg bent vagyunk, nyomjuk ahogy csak lehet. Ha nem vagy kemény tempóhoz szokva, nálunk bajban lennél. Ha 1-1 napra home-officra van szükséged, semmi gond, de rendszeresen nem preferáljuk, mert egyetlen napra sem jó kiesni a vérkeringésből.

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, home office csak alkalmanként - Vezetői megbeszélés

Tekints be a SalesAutopilot életébe

Kattints a képekre a nagyításhoz!

A SalesAutopilot csapata

A csapat

Vezetői megbeszélés a közeli Jégkert Café kerthelységében

Vezetői megbeszélés egy közeli kerthelységben

Hetente belső tréningek változatos témában, saját oktatótermünkben

Hetente belső tréningek

Munka közben - irodavezetőnk

Nem folyamatosan mosolygunk ennyire, de többnyire ennyire élvezzük a munkát 🙂

Társalapítónk, Khauth György ügyfélsiker munkatársak között

Társalapítónk ügyfélsiker munkatársak között

Napi stand-up meeting, hogy mindenki képben legyen

Napi “stand-up” meeting ?

Mit várunk tőled szakmailag?

  • Tapasztalat webes technológiák használatában

    Must have: HTML, CSS, Javascript tapasztalat. Nice to have (minél több ezek közül): Domain Naming System, SSL, Mail Transfer Agent, PHP, REST API, Webservices, AWS S3 és Cloudfront

  • Ügyfélközpontú hozzáállás

    Jól megtalálod az egyensúlyt aközött, hogy az ügyfél gyors megoldást kap, és hogy úgy segíts neki, hogy legközelebb már saját maga is el tudja kerülni a problémát.

  • Magas szintű problémamegoldó képesség

    Mind az egyszerű, mind az összetett problémákra vannak különbözó szisztematikus megközelítéseid, amelyeket kiszámítható eredményességgel vetsz be.

  • Online marketing technikák általános ismerete

    Nem csak a fent felsorolt technológiákat ismered, hanem azokról a digitális marketing módszerekről is van némi ismereted, amik érdekében a fentieket bevetik (email marketing, social, seo, ppc, stb.).

  • Angol nyelv munkavégzésben való használata

    Azon kívül, hogy számos magas színvonalú szakmai anyag is angol nyelvű, legfőbb tanácsadóink, és egyre több ügyfelünk is a nemzetközi piacról kerül ki.

  • Precíz, és közben kedves írásbeli kommunikáció

    Az ügyfeleknek hatékonyan segítesz, mert pontos instukcióidat követve megtalálják a megoldásokat, de közben élmény is veled kommunikálni, mert érzik az odafigyelést.

  • Programozókkal VAGY programozóként szerzett tapasztalat

    Előnynek számít, mert hatékonnyá teszi a munkádat, ha érted a programozói gondolkodásmódot – vagy mert már dolgoztál szoros együttműködésben programozókkal, vagy mert magad is dolgoztál programozóként.

  • Reál irányú felsőfokú végzettség

    Nem gond, ha nem programozó diplomád van, de az fontos, hogy magas szintű műszaki/technikai észjárással rendelkezz. Az összetett technikai problémák megoldásában csak így van lehetőséged jól boldogulni.

Mit várunk tőled emberileg?

Mit várunk tőled emberileg?

Ahhoz, hogy együtt tudjunk dolgozni, fontos, hogy hasonló legyen az értékrendünk. Az alábbiakban megtalálod, hogy ha jelentkezel hozzánk, milyen jellemzőket fogunk keresni benned:

  • Okos vagy, de nem agyalod túl a dolgokat
    Nem csak a képességeid jók, de szereted is használni az eszed. Sőt, kifejezetten feltölt, ha gondolkozni kell. Mindeközben nem csak a gondolkozás kedvéért gondolkozol, hanem hogy minél egyszerűbben, gyorsabban, eredményesebben oldd meg az üzleti/technikai problémákat. Inkább raksz össze Lego-t, mint puzzle-t.
  • Alázattal fordulsz az emberek és a szakma felé
    Tudod, hogy értékes vagy, de azt is, hogy a többiek is azok. Ennek megfelelően ha kell, azt mondod “bocsánat”, ha kell, megbocsátasz. Tudod, hogy mit tudsz, és azt is, hogy mit nem tudsz. Amit tudsz, alkalmazod, amit nem, azt beismered, majd megtanulod. Ha tévedsz, felvállalod.
  • Eredményközpontú vagy
    Fontos számodra, hogy legyen fejlődés, haladás az életben, munkádban. Tanulsz, fejlődsz, a munkaidődet nem pusztán ledolgozod, hanem a következő csapatcélra fókuszálva végigdolgozod. Magadtól is képes vagy célokat kitűzni, de a csapatcélok is motiválnak. A célokat képes vagy lebontani részcélokra, és ezekre koncentrálva haladsz előre.
  • “Érzed az embereket”, és tudsz csapatban gondolkozni
    Pontosan tudod, hogy milyen hatása van egy döntésednek a csapatra, és ennek megfelelően mozogsz az emberek között. Nem manipulálsz, hanem őszinte vagy, de az őszinteség nem csak egy alibi a gorombaságra. Az emberek jobban teljesítenek, ha a közeledben vannak, mert inspirálólag, bátorítólag hatsz rájuk.

Ide várunk szeretettel:

Itt a főhadiszállásunk. Ide várunk szeretettel:

A SalesAutopilot iroda, azon belül oktatótermünk

Az irodánk

Az ablakok parkra néznek, garantált a friss levegő

Címünk: 1024 Budapest, Margit körút 31-33. félemelet 4.

Itt a főhadiszállás. Ez egy 260 nm-es, 9 szobás, tágas iroda, ami a Mechwart parkra néz. Benne csúcskategóriás eszközökkel, saját előadóteremmel, jó tömegközlekedéssel és jófej csapattal.

A közelben minden van, amire szükséged lehet:

  • Kávézók
  • Éttermek
  • Park
  • Busz, metró, villamos
  • Konditerem
  • Mammut bevásárlóközpont

Röviden egy pazar munkahely a Miénk, és ha akarod a Tiéd is.

Nem stock photo, ez a SalesAutopilot Webshop Szupermarketing Kézikönyve

Miről szól a SalesAutopilot? (ebben támogatjuk a felhasználókat)

Ez a videó a számunkra fontos dolgokat mutatja be…

  • Megkönnyebbül a cégtulajdonos, hiszen az automatizálás révén több lesz az értékesítés, átláthatóbb lesz a biznisz, és minden SAPI-val automatizált folyamat óramű pontossággal működik.

  • Hatékonyabb lesz a cégvezető, hiszen az automatizált folyamatoknak hála átlátható lesz, hogy ki miből mennyit és mikor csinált meg az értékesítési és háttérfolyamatokban.

  • Kreatívabb lesz a marketinges, hiszen az automatizálásnak hála könnyebb lesz működtetni a marketing folyamatokat, és töredékére csökken az admin feladatok mennyisége.

  • Elkötelezettebbek lesznek a munkatársak, hiszen az automatizálásnak hála átláthatóbbak lesznek a feladataik, eredményesebb lesz a munkájuk, és több élvezetes feladattal fognak tudni foglalkozni.

  • Boldogabbak lesznek az ügyfelek, hiszen az automatizálásnak hála újabb és újabb megkomponált folyamat által fog nagyszerű ügyfélélményt nyújtani.

Gyorsabb, Egyszerűbb, Élvezetesebb Cégnövekedés – minden érintett számára

Ezek alapján az értékek szerint működünk. Ha te is, akkor imádni fogjuk egymást.

  • Exercise Extreme Ownership! Csak annak van hatása az eredményekre, aki vállalja a felelősséget mind az eredmények szállításáért, mind azok elmaradásáért! (YT)

  • Légy profi! MINDENBEN – fejlődés, tanulás, stb. – válaszd a legjobb megoldást a pareto elv szem előtt tartásával!

  • Dolgozz csapatban! Ha gyorsan akarsz haladni, menj egyedül, ha messzire akarsz jutni, menj csapattal!

  • Hagyd az egód a küszöbön kívül! Ha a fókuszod a küldetés sikerén van, vele együtt lesz elismerés is. Ha az elismerés a fókuszod, nem lesz se elismerés, se sikeres küldetés.

  • Fejlődj és fejlessz folyamatosan! Magadat, a saját gondolkozási és munkafolyamataidat, és a cég egyéb folyamatait. Minden nap, minden helyzetben.

  • Have fun! But not at the expense of the above.

Üdvözlettel: Csepregi Balázs, társtulajdonos, ügyvezető

Csepregi Balázs
társtulajdonos

Üdvözöllek, Csepregi Balázs vagyok, és a Sales Autopilot társtulajdonosaként őszintén remélem, hogy megtalálod nálunk azt a hozzád méltó kihívást, amit mindig is kerestél!

Ha igazak rád a fentiek, és szeretnél velünk dolgozni, kérlek add le jelentkezésed a lenti űrlapon!

Ha velünk fogsz dolgozni, az alábbiakra biztosan számíthatsz:

  • Izgalmas kihívás és kőkemény munka, ahogy közösen Magyarország legeredményesebb kis- és középvállalati szoftvercégévé tesszük a SalesAutopilotot

  • Motiváló karrier lehetőség, ahogy több különböző területen is kipróbálhatod magad, és hosszú távon tervezhetsz nálunk

  • “Vérprofi” munkát támogató munkakörülmények mind technikai, mind szervezeti szempontból

  • Tanulás nagykanállal minden nap. Tanulunk munka közben, és rászánjuk az időt, hogy mind szakmailag, mind emberileg fejlesszük magunkat.

Viszont tudnod kell, hogy:

  • Komolyak az elvárások. Ha profi vagy és szorgalmas, kirázod a kisujjadból. Ha nem, akkor ez neked túl sok lesz.

  • Nem elvárás a túlóra, mégis a kulcsemberek nem bírják ki, hogy ne nézzenek rá otthonról is egy-egy dologra.

  • Nálunk 4 csillagos munkára nem jár “buksisimi”. Nem azért, mert kemények vagyunk – a nemzetközi mezőny a kemény.

Ha ezek alapján azt mondod, megtaláltad, amit kerestél, akkor ne késlekedj, töltsd ki az űrlapot! Ha kérdésed van, akkor vezető technológiai vezetőnknek és egyben a cég másik tulajdonosának írj emailt nyugodtan: [vezetoprogramozo – kukac – salesautopilot – pont – hu] és örömmel válaszol neked!

Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!

Technical Support Specialist - jelentkezés

Kérünk a jelentkezéshez tölsd ki az alábbi űrlapot! A jelenkezés ezen oldal ÉS A KÖVETKEZŐ OLDAL kitöltésével kezdődik. Minden további információt emailben fogunk elküldeni neked a jelentkezés után.

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!

Önéletrajz és motivációs levél. Kérlek, az alábbiakban töltsd fel angol nyelvű szakmai önéletrajzodat, és ha van, motivációs leveledet egyetlen PDF dokumentumban.

Kérlek az életrajzodat se felejtsd el feltölteni!

Hogyan fog történni a kiválasztás? A részleteket jobb oldalt találod »»»»»»

Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozat: Jelen regisztrációs űrlap kitöltésével kifejezett hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy a fentiekben általam önkéntesen szolgáltatott személyes adataimat a SalesAutopilot Kft. (székhely: 1024 Budapest, Margit körút 31-33.; adószám: 25743500-2-41) mint adatkezelő a hozzájárulásom visszavonásáig toborzási célból kezelje. A gombra való kattintással megerősítem, hogy az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat megismertem és elfogadom.

Hogyan zajlik a kiválasztási folyamat? Mi fog történni az űrlap kitöltése után?

  1. Az űrlap kitöltése után rögtön pár izgalmas kérdés vár.
  2. Nyerő jelentkezési anyagod esetén jön egy telefonos interjú.
  3. Jól sikerült telefonos interjú után találkozunk személyesen.

Ha további információra lenne szükséged, keress nyugodtan emailen:

Csepregi Balázs (társtulajdonos)[balazs – kukac – salesautopilot – pont – hu]

Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!

Technical Support Specialist - jelentkezés

Kérünk a jelentkezéshez tölsd ki az alábbi űrlapot! A jelenkezés ezen oldal ÉS A KÖVETKEZŐ OLDAL kitöltésével kezdődik. Minden további információt emailben fogunk elküldeni neked a jelentkezés után.

Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!
Kérjük, ezt a mezőt is töltsd ki!

Önéletrajz és motivációs levél. Kérlek, az alábbiakban add meg angol nyelvű szakmai önéletrajzodat, és ha van, motivációs leveledet egyetlen PDF dokumentumban.

Kérlek válaszd ki, hogy hogyan szeretnéd elérhetővé tenni számunkra az életrajzod! Fel is töltheted, de a PDF fájl megosztási linkjét is bemásolhatod (kérlek NE a LinkedIn profilod linkjét vagy hasonlót másolj be, életrajzot kérünk szépen!)

Kérjük, ezt a mezőt is légy szíves kitölteni!
Kérlek az életrajzodat se felejtsd el feltölteni!

Hogyan fog történni a kiválasztás? A részleteket lent, az űrlap alatt találod!

Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozat: Jelen regisztrációs űrlap kitöltésével kifejezett hozzájárulásomat adom ahhoz, hogy a fentiekben általam önkéntesen szolgáltatott személyes adataimat a SalesAutopilot Kft. (székhely: 1024 Budapest, Margit körút 31-33.; adószám: 25743500-2-41) mint adatkezelő a hozzájárulásom visszavonásáig toborzási célból kezelje. A gombra való kattintással megerősítem, hogy az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat megismertem és elfogadom.

Hogyan zajlik a kiválasztási folyamat? Mi fog történni az űrlap kitöltése után?

  1. Az űrlap kitöltése után rögtön pár izgalmas kérdés vár.
  2. Nyerő jelentkezési anyagod esetén jön egy telefonos interjú.
  3. Jól sikerült telefonos interjú után találkozunk személyesen.

Ha további információra lenne szükséged, keress nyugodtan emailen:

Csepregi Balázs (társtulajdonos)[balazs – kukac – salesautopilot – pont – hu]

Ismersz esetleg valakit, akinek ideális lenne ez a munka karrier lehetőség?
Légy jó fej, és oszd meg vele kérlek! 🙂