Érdeklődő szerzés
4
perc
olvasási idő

Szerezz érdeklődőket és vágd meg a hirdetési költséget kvíz funellel

Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
Publikálás dátuma:
2024-03-21

A hirdetési árak évek óta töretlenül nőnek, ráadásul a hirdetések olyan gyorsan kiégnek, hogy alig van idő rendesen kitesztelni egy új érdeklődőszerző rendszert. Ha ez még nem lenne elég, egyre nehezebb megszerezni az érdeklődők figyelmét. Megtartani pedig még nehezebb!

Pedig ebben a gazdasági helyzetben a minőségi, fenntartható és skálázható érdeklődőszerzés kulcsfontosságú a vállalkozásod sikeréhez. Ebből pedig az következik, hogy az érdeklődőszerző rendszerednek működnie KELL.

Főleg, ha már egy csomó időt beletettél az elkészítésébe.

Ebben a videóban megmutatom, hogyan tudod a fenti problémákat kvíz funnel építésével megoldani, vagy legalábbis jelentősen csökkenteni.

Biztos próbálkoztál már különböző érdeklődőszerző rendszerekkel vagy csalikkal. Még az is lehet, hogy volt amelyik bejött.

Képzeld el viszont, milyen lenne, ha az érdeklődőszerző rendszered nemcsak hatékonyan hozná az érdeklődőket, de közben kiszűrné a legjobb vevőidet és még szakértővé is pozícionálna a közönséged szemében.

Mennyivel könnyebb lenne az életed?

Mennyivel jobban menne a vállalkozásod?

Egy profi, de már akár egy egyszerű kvíz funnel is szintlépés lesz a vállakozásodban, hiszen hozza a kíváncsi érdeklődőket, szegmentálja őket, majd lényegében tálcán kínálja neked a legjobb vevőket.

Jól hangzik?

Akkor a következő videót mindenképp nézd meg, mert ez lesz a katapultod az első igazán profi kvíz funneledhez.

Ebben a videóból megtudod:

  • Miért érdemes kvízt építeni?
  • Melyik vállalkozásnak érdemes kvízt készítenie?
  • Milyen elemekből épül fel egy profi kvíz funnel?
  • Miket gondolj át a tervezéskor, hogy a kvíz sikeres legyen?

Mindezt egy ügyfelünk korábbi – azaz most már nem éles – kvíz funnel példáján keresztül mutatom meg.Ha szeretnéd az érdeklődőszerzésed új szintre emelni, ezt a videót semmiképp ne hagyd ki.

#start-yellow#

Építsd fel ingyen az első kvíz funneled

Regisztrálj magadnak ingyenes SalesAutopilot fiókot, ahol A-tól Z-ig fel tudod építeni az első kvíz funneledet. Előfizetni pedig ráérsz, amikor már tele vagy érdeklődőkkel!

Regisztrálj és szerezz több érdeklődőt, olcsóbban »

#end-yellow#

Mit nyersz a kvíz funnellel az érdeklődőkön túl?

Az emberek imádják a kvízeket.

Miért?

Mert felpiszkálja a kíváncsiságukat. Tudni akarják az eredményt, a megfejtést. Ez alapvető emberi ösztön, ráadásul az egyik legerősebb. A kvíz tehát nemcsak könnyen megszerzi a figyelmet, de meg is tartja.

Sőt, a kvíz ezen felül más komoly előnyöket is hoz a vállalkozásodnak, a vevőszerzésben és bizalomépítésben is.

Ezért a kvíz funnel az igazi marketing pszichológiai jolly joker az érdeklődőszerzésben. A videóban kifejtem miért.

Vajon neked is működni fog?

Három terület van, ahol úgy látom rendkívül hasznos a kvíz funnel:

  1. webáruházaknak, akár B2B, akár B2C, tehát magánszemélyeknek, akár cégeknek adsz el,
  2. infómarketereknek, infómarketingeseknek, tanácsadóknak, képző cégeknek,
  3. szolgáltatóknak, kivitelezőknek, megoldásszállítóknak.

A kvíz egyik előnye, hogy akkor is használható, ha a terméked nem közvetlenül problémát old meg. Például, az olyan webáruházak is remekül ki tudják használni, akik szabadidővel kapcsolatos dolgokra kínálnak termékeket.

A videóban kifejtem, melyik üzleti modellben, hogy működik jól a kvíz, érdemes megnézni.

Hogy néz ki egy jó kvíz funnel?

A jó kvíz funnelnek, van egy nagyon szép és egyszerű íve, amit leírva nehéz bemutatni, viszont a videóban Pongor-Juhász Attila egy korábbi – azaz most már nem éles –, Rés a pajzson nevű kvízén keresztül igazán átláthatóan sikerült átadnom, egészen a kvíz-t eladó landing oldaltól, Attila egy szolgáltatását értékesítő sales oldaláig.

Azért is nagyon értékes ez az anyag, mert a kvíz már nem elérhető, de te így pontosan megnézheted hogyan épül fel egy több százmilliós cég érdeklődőszerző rendszere.

Hogyan csinálj kvíz funnelt?

Most még nem a kattintásról lesz szó, hanem hogy milyen szempontok mentén gondold végig a kvíz funneledet.

Ezek a szempontok segítenek abban, hogy:

  • ne építs egy komplex rendszert, ami lehet, hogy nem is működik,
  • ne csinálj magadnak felesleges munkát a beérkező leadekkel,
  • ne veszítsd el a kezdeti lelkesedésed a esetleges váratlan helyzetek során.

Ebben és a következő videókban minden, de tényleg MINDEN tudást átadok, amit a kvíz funnel készítéshez tudnod kell. Csak annyi a dolgod, hogy megnézed a videót és már kezdheted is felépíteni az első kvíz funneledet, amit akár új, ingyenes SalesAutopilot fiókoddal is meg tudsz tenni.

Szerző
Csepregi Balázs
SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.
A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20+ éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Próbáld ki teljes funkcionalitású ingyenes verziónkat akár most rögtön!

Ingyenes kipróbálás
Regisztrálj teljesen ingyenesen
Építs szabadon, korlátok nélkül
Spórolj időt, adj el többet