2020 tavasza, a koronavírus kezdete óta rohamos léptékben indultak – és indulnak folyamatosan – a cégek a digitalizáció irányábaami számos kihívás elé állíthat téged is:

  • Lelassult a vásárlók döntési folyamata, egy konverzió előtt akár több tucat érintkezési pontnak kell történnie, mielőtt megtörténik a vásárlás.
  • Azzal, hogy az online térbe kerültek a konkurenseid is, emelkedtek a hirdetési költségek, ami miatt megemelkedett az egy vásárlásra jutó költséged is.
  • Felértékelődött a kapcsolattartás szerepe az ügyfelekkel a célból, hogy növelni tudd a visszatérő vásárlók arányát, így csökkentsd az ügyfélszerzés költségét.

Hogyan tudsz ezek ellenére hosszútávon sikeres maradni az online térben?

Hogyan tudsz a megfelelő folyamatokra fókuszálni egy olyan világban, ahol percenként tereli el valami a figyelmedet?

Hogyan tudod megszerezni a potenciális ügyfeleid figyelmét ebben a megnövekedett reklámzajban?

Többek között ezekre a kérdésekre adott választ Csepregi Balázs, cégünk ügyvezetője Bogyó Péternek, a Digitális Bennfentes Podcast adásában:

Exkluzív, ingyenes letöltés:

Automatizált Online Biznisz Tervező™

68 növekedési ötletgyűjtemény online rendszered eredményességének sokszorozásához. Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervező™ keretrendszerünkhöz, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez.

Részletek és letöltés »

Legyél a digitalizáció nyertese

Balázs és Péter a digitalizáció “részterületeire” látogattak el az adásban: az értékesítést, a marketinget és a hozzájuk kapcsolódó folyamatokat részletezték, többke között ezekről lesz szó részletesebben:

  • Miért vannak szétcsúszva az emberek? És mi a megoldás?
  • Az effektív IQ-ról és objektív empátiáról
  • Mik azok statikus paraméterek, és miért nem elég csak rájuk alapozni a kommunikáció során?
  • Hogyan tudod befolyásolni az érdeklődők vásárlási döntéseit?
  • Miért veszélyes a platform-függőség az üzletedre nézve?
  • Miért ijeszti meg Balázst a digitalizáció?
  • Hol és hogyan kezdjünk neki a folyamataink digitalizációjának?

Ha pedig még több profi digitalizációs technikát ismernél meg, töltsd le az Automatizált Online Biznisz Tervezőt™, amelyben 68 növekedési módszert fogsz találni az eredményes online marketing rendszered építéshez.

Inkább meghallgatnád útközben?

Kattints a lejátszás ikonra, és már hallgathatod is! (56 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény