SalesAutopilot csomagok és árak (2024)

Az alábbi oldalon megtalálja szoftverünk díjcsomagjait, árait és az árakkal kapcsolatos ÖSSZES részletet. Nálunk nincsenek rejtett költségek, és eltitkolt feltételek, sőt, az „apróbetűs” részt is szép nagy betűkkel írjuk.

Kérem állítsa be a csúszkán, hogy mekkora email adatbázissal rendelkezik!
3.500-5.000
email cím.

PRO TIPP : Konzervatív adatbázis növekedéssel számoljon, általában minden kicsit tovább tart, mint szeretnénk.

Email Marketing

12000Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 15 felhasználó
  • Eseti vagy időzített email küldés
  •   Feliratkozó-, több lépéses-, és adatmódosító űrlapok 
  • Exit popup és linkre/gombra nyíló popup  
  •  Gyönyörű, cégre szabható űrlap sablonok  
  • Drag and drop email szerkesztő  
  •  Kifinomult eredményességi statisztikák  
  •  Spam tesztelő összeköttetés
  •  Kifinomult szegmentálási lehetőségek  
  •  A/B tesztelés: tárgy, feladó, email tartalom

Automatizálás

19200Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 25 felhasználó
  • Minden funkció az előző csomagból
  • Vizuális Automatizmus Építő (ÚJ)
  • Félautomata Káosz Mentesítő* (ÚJ)
  • Eszerződés.hu integráció lehetősége (ÚJ)
  • Megszemélyesítés és személyre szabott tartalom
  • SMS Marketing eseti és időzített küldéssel
  • DM levél és nyomtatvány készítés esetileg és időzítve
  • Landing Oldalak dinamikus látogatóra szabása
  • Határidős landing oldalak kampányokhoz
  •  Landing oldal kattintás-függő műveletek
  •   Saját domainen megjelenő landing oldalak
  •  Automatizmus építés műveletek segítségével 
  • Sok ezer integráció Zapier-en keresztül
  •  Egyedi integráció lehetősége API segítségével

eCommerce, CRM

26400Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 25 felhasználó
  • Minden funkció az előző csomagokból
  • 100%-ban cégre szabható megrendelés űrlapok
  • Pipálós, egy kattintásos, és hagyományos upsell
  • Általános, egyedi és határidős kuponok
  • Kifinomult szegmentálás vásárlási történet alapján
  • Bankkártyaelfogadás integrációk 
  •  Számlázórendszer integrációk 
  •  Webshopból korábbi rendelések átvétele 
  • Folyamatos webshop szinkronizáció
  • Fulfilment integráció (pl. Webshippy)
  • CRM (státuszok, értékesítők, feladatok, CRM vezérlőpult)

Mindent bele!

33600Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 50 felhasználó
  • Minden funkció az előző csomagokból
  • Nyílt és zárt Affiliate programok kezelése
  • Saját arculatos partner belépési felület
  • Intelligens partnerlink menedzsment
  • Változatos jutalék konstrukciók
  • Részletes eredményességi és jutalék kimutatások
  • Akár több partnerprogram egy fiókban
  • Jutalékszámolás tetszőleges devizában
  • Jelszavas landing page egyszerű membershiphez
  • Membership integráció komolyabb membershiphez

Íme néhány ügyfelünk véleménye:

1
1
1
1

A SalesAutopilot Kft. a legmegbízhatóbb cégek között szerepel!

Az üzleti információs piac meghatározó szakértője, az OPTEN Kft. „A” minősítésben részesítette a SalesAutopilot-ot:

,,A minősítés tulajdonosa az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakítása rendkívül alacsony pénzügyi kockázatot jelent.”

További részletek a fenti táblázatban szereplő funkciókról

Email Marketing funkcióinkkal szinte mindent meg tud valósítani, ami a profi email marketinghez szükséges:

  • Eseti vagy időzített (automata, „örökzöld”) email küldés
  • Három féle űrlap:
    • Sima feliratkozó űrlap
    • Többlépéses űrlapok
    • Popup űrlap
  • Modern kinézetű űrlapsablonok, személyre szabási lehetőséggel, hogy illeszkedjenek arculatához
  • Fogd és vidd email szerkesztő
  • Email statisztikák
  • Pár kattintásos SPAM tesztelési lehetőség a MailTester segítségével, külön díj ellenében
  • Részletes szegmentálási lehetőségek
    • Bármilyen begyűjtött feliratkozói adat (pl. kor, nem, lakhely, érdeklődési kör – bármilyen adat) alapján
    • Akár korábbi átkattintás, levélmegnyitás, levélkézbesítés alapján
  • A/B tesztelési lehetőség (tárgymező vagy feladó vagy email törzs)
  • Tartalmi blokk személyre szabás

Fontos tudnia: Bizonyos viselkedésalapú marketingrendszerek esetében felmerülő email küldések megvalósításához szüksége lehet műveletek használatára. A műveletek funkció már az Automatizálás csomagunk része, amennyiben erre is igényt tart, kérjük válassza azt a csomagot.

Az összes funkció technikai részleteit Tudásbázisunkban ismerheti meg.

Vizuális Automatizmus Építő: Abban segít, hogy kevésbé technikai beállítottságú felhasználók is könnyedén készítsenek egyszerű és átlátható marketing-, értékesítési-, és ügyfélkiszolgálási folyamatokat, automatizmusokat. Fejlesztésekor az induló, és a kevésbé technikai beállítottságú felhasználókat tartottuk észben, hogy ők is minél gyorsabban és egyszerűbben tudjanak automatizmusokat építeni.

Íme a funkció első bemutató videója, ami még BÉTA fázisba kerülésekor készült: Vizuális Automatizmus Építő

A Félautomata Káosz Mentesítő azon új funkciócsoportunk neve, melynek használatával egy központi listába és több al-listába szervezheti kommunikációs folyamatait annak érdekében, hogy könnyedén tudjon szegmentált üzeneteket küldeni anélkül, hogy egyes feliratkozói duplán kapjanak meg üzeneteket, mások pedig kimaradnak fontos kampányokból.

A funkciócsoport közismerte neve: Központi Listás Rendszer

A funkció használatával megelőzhető, hogy egyes email címek feleslegesen sokszor szerepeljenek fiókjában*, ezzel is növelve költségeit, és akár évek múltán is világos és átlátható lesz adatbázisa.

A Központi Listás Rendszer a korábbi ún. „kis-lista-nagy-listás” rendszer hivatott kiváltani, amelyet korábban a Rendszerépítés Tréningen tanítottunk.

* : az ügyfeleink körében elterjedt, szegmentálás céljából ad-hoc módon létrehozott újabb és újabb listák használatával szemben

SMS küldés:

SMS küldés ugyanazon adatbázisai használatával, mint amelyeket email küldésre használ; mindazon időzítési, szűrési és automatizálási lehetőségekkel, amelyek email küldésnél vagy DM levél generálásnál rendelkezésre állnak.

  • FONTOS: az SMS küldéséért nem nekünk fizet díjat, az Ön által választott SMS küldő szolgáltató határozza meg a díjakat.
  • Jelenleg két SMS küldő szolgáltatóval van integrációnk: a BIP! Kampánnyal és a Nexmo-val.
  • Intelligens, automatikus mobil szám ellenőrzés minden feliratkozás és rendelés űrlapon.
  • E-mail-be beszúrható, teljesen automatizáltan működő SMS értesítő fel-, le- és visszairatkozás link.

Az SMS küldés funkció részleteit Tudásbázisunkban ismerheti meg: Többcsatornás kommunikáció a SalesAutopilottal

Szoftverünk segítségével egyedileg legenerált (a meglévő adatok behelyettesítésével és felhasználásával személyre szabott) PDF-eket tud elmenteni feliratkozóihoz. Ezeket akár nyomtatni is tudja később. Ha nem nyomtatni szeretné ezeket, akkor elküldheti emailben is feliratkozóinak. Előre feltöltheti sablonjait és utána minden dokumentum pont annak megfelelően fog elkészülni, kinézni.

Néhány felhasználási eset példaként:

  • DM levél
  • Fizetési emlékeztető
  • Fizetési felszólítás
  • Csomag kísérő levél
  • Egyéb tájékoztató levél és boríték

A DM levél / nyomtatvány küldés funkció részleteit Tudásbázisunkban ismerheti meg: Többcsatornás kommunikáció a SalesAutopilottal

Eszerzodes.hu integráció: A DM levél / nyomtvány funkcióra épülő integráció használatával egy szinttel magasabbra tudja emelni ügyvitele automatizáltságát. A DM levél / nyomtavány funkció használatával létrehozott PDF dokumentumok az integráció használatával automatikusan bekerülnek az Eszerzodes.hu rendszerébe, melynek segítségével Ön és partnere a hazai jognak teljes mértékben megfelelő módon tudnak digitálisan, érintésmentesen szerződni, teljesítésigazolásokat, egyéb megállapodásokat létrehozni.

Az Eszerzodes.hu integrációhoz ezen oldal utolsó frissítésekor még nem készült részletes leírás, de Tudásbázisunk keresőjében ellenőrizheti, hogy jelen pillanatban van-e már ilyen leírás.

A beépített SalesAutopilot-os landing page-eket a következőre tudja használni:

  • Készíthet saját sablont (ehhez webmesterre vagy HTML és CSS ismeretekre lesz szüksége)
  • A landing oldalak elérhetőségét határidőhöz kötheti – külön oldal jelenik meg a határidő letelte előtt és után
  • A landing oldalakat megszemélyesítheti és személyreszabhatja egyedi módon, minden egyes feliratkozója esetében akár más és más tartalmat megjelenítve
  • Mérni tudja az átkattintásokat
  • Elmenthető a landing oldalon töltött idő
  • Használhatja a saját domainjét a landing oldalak esetében
  • Akár domain-je főoldalának is beállíthatja a SalesAutopilottal készült landing oldalt

Ismerkedjen meg landing oldal funkcióink részleteivel Tudásbázisunkban: Landing Page funkciók részletei

Az Automatizálás csomagunkban megnyílik a műveletek lehetőségének használata, amivel a legérdekesebb, legösszetettebb, legrugalmasabb marketing (és egyéb) rendszereket is fel tudja építeni.

  • Műveleteket hozhat létre az alábbiak alapján:
    • Feliratkozás
    • Vásárlás
    • Űrlapkitöltés (adatmódosító űrlap)
    • Levélküldés
    • Levél megnyitás
    • Levél átkattintás
    • Leiratkozás
    • Lehetősége van eseti jelleggel, kézzel is indítani műveletet
    • Műveletekkel meghívhatja más szoftverek API-ját is (egyedi programozás szükséges hozzá, melynek esetleges hibáival kapcsolatban ügyfélszolgálatunk nem tud segítséget nyújtani)
    • Meghívhatja a SalesAutopilot saját API-ját is, és ezzel olyan funkciókat valósíthat meg, amik nincsenek beépítve a szoftverbe (egyedi programozás szükséges hozzá, melynek esetleges hibáival kapcsolatban ügyfélszolgálatunk nem tud segítséget nyújtani)
  • Mit válthatnak ki a műveletek?
    • Levelet tud küldeni
    • SMS-t tud küldeni
    • Postai levelet tud küldeni
    • Díjbekérőt vagy számlát állíthat ki (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Fizetési emlékeztetőt küldhet (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Számlát sztornózhat (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Vásárlói elégedettség mérést indíthat
    • Egyedi adatokkal behelyettesített PDF dokumentumot generálhat (pl. szerződés vagy teljesítésigazolás vagy bármilyen egyéb dokumentum)
    • A SalesAutopilot API-ját használva más szoftvernek az API-ját is használhatja, akár kétirányú adatcserére is
  • Mely műveletek nem tartoznak az Automatizálás csomagba: Membermouse tagsági rendszer kezelése erre való speciális külső műveletekkel

Ismerje meg a műveletek lehetőségeinek részleteit tudásbázisunkban: Műveletek, az összetett rendszerek lelke

Az eCommerce csomagunk megoldásairól itt tud részletesebben tájékozódni. Alapvetően két teljesen eltérő felhasználási terület van, amit támogatnak eCommerce funkcióink: szoftverünk webshopokat tud kiegészíteni, mint marketing automatizálási szoftver VAGY ha Önnek nincs 20-30 különböző terméknél több, akkor akár komplett vásárlási folyamatot is létre tud hozni a SalesAutopilot segítségével.

Webshop támogató funkcióink:

  • Webshopmotor integráció (Shoprenter, WooCommerce, Unas, VirtueMart, Magento, Opencart)
  • Kosárelhagyáskori email automatizmus (csak Shoprenter-es webshopoknál jelenleg)
  • Újravásárlás ösztönző kampány
  • Vásárlói elégedettség mérés
  • Vásárlási történet alapú email kommunikáció
  • Automatikus számlázás
  • Átutalásos számlák beérkeztetése pár kattintással
  • Fizetési emlékeztető rendszer átutalásos számlákhoz
  • Webshippy integráció

Önálló eladási folyamat a SalesAutopilot-tal:

  • Minden, amit fentebb láthat a webshoptámogató funkcióknál, az megvalósítható önálló SalesAutopilot-os megrendelési rendszerekben is
  • 1 kattintásos upsell ajánlat
  • Bankkártyás fizetés 8 féle szolgáltatóval (Otp Bank, SimplePay, CIB Bank, PayPal, Barion, Wirecard, Sage Pay, Braintree)
  • Pipálós upsell ajánlat
  • Félbehagyott kártyás fizetés utáni emlékeztető
  • Előfizetéses rendszer kezelése, ismétlődő bankkártyás terhelésekkel

Ismerje meg eCommerce funkciónk részleteit Tudásbázisunkban: eCommerce Funkciók részletei

Fejlett és kényelmes online viszonteladói / ajánlói rendszer üzemeltetéshez készítettük el az alábbi funkciókat:

  • Nyílt és zárt partnerprogram kezelése
  • Saját arculatos partner belépési felület
  • Intelligens partnerlink menedzsment
  • Fix összegű és százalékos jutalékfizetési lehetőség
  • Eredmények kifinomult kezelése
  • Jutalék adminisztráció
  • Pénznemek kezelése
  • Egy fiókon belül több partnerprogram
  • Saját domain kezelés

Ismerje meg affilate modulunk használatának részleteit Tudásbázisunkban: Affiliate modul a SalesAutopilotban

A jelszóval védett landing page-ek segítségével egyszerűbb tagsági rendszer alakítható ki.

  • Dinamikus, szegmensekre alapuló jogosultság kezelés
  • Jelszó emlékeztető funkció
  • Teljesen integrált a marketing rendszerbe

Ha Önnek ennél összetettebb megoldásra van szüksége, mert például a meglévő weboldalát szeretné használni a tartalmak megjelenítéséhez, akkor a MemberMouse WordPress bővítményt ajánljuk. Ehhez van készen lévő integrációnk is, amivel pár kattintás összekötni szoftverünket az erre szolgáló ún. külső műveletekkel.

Ismerje meg Szendrei Ádámmal, a Tudástár Klub alapítójával készült esettanulmányunkat is a tagsági rendszer készítésről: Havidíjas tagsági rendszer felépítése a SalesAutopilottal

Kiegészítő lehetőségek és díjaik

Extra email díja: Azokban a fizetős csomagokban, ahol az e-mail kiküldés nem korlátlan, a kiküldött extra e-mail-ek díja 10.000 elküldött email-enként 2.900 Ft + áfa. Az ingyenes / kipróbálási csomagban nincs lehetőség az extra e-mailek vásárlására.

API: Minden hónapban az első 1.000 API hívás díjmentes. Felette minden megkezdett 100.000 hívásonként 2.400 Ft + áfa.

Sok más használati eset mellett ez a díj jelentkezhet akkor is, ha webáruház integráció bekapcsolásakor a múltbeli rendeléseket betöltik a SalesAutopilotba, és a betöltött megrendelések száma meghaladja az 1.000-et.

Extra felhasználó díja: Az adott csomagban rendelkezésre álló felhasználó számon felül igényelt felhasználók havi költsége 4.700 Ft + áfa.

Ezen kiegészítő vonatkozásában nincs tört havi számlázás, a használat hónapjában a fenti mennyiségek alapján egész havi díj kerül kiszámlázásra.

Eszerzodes.hu integráció (ÚJ): A szolgáltatás célja, hogy az Eszerzodes.hu rendszerével digitálisan, megkötött szerződések és egyéb dokumentumok létrehozását automata és félautomata folyamatokba is be lehessen foglalni.

A szolgáltatás díjszámítása az alábbi táblázatban található*:

Az Eszerzodes.hu felé küldött dokumentumok száma Szolgáltatás díja
0 – 50 dok. / hó** 4.400 Ft + áfa
51 – 100 dok. / hó 7.100 Ft + áfa
101 – 150 dok. / hó 9.500 Ft + áfa
151 – 200 dok. / hó 11.800 Ft + áfa
201+ Kérjen egyedi árajánlatot!

Ezen kiegészítő vonatkozásában nincs tört havi számlázás, a használat hónapjában a fenti mennyiségek alapján egész havi díj kerül kiszámlázásra.

* : Az itt szereplő díjak NEM tartalmazzák az Eszerzodes.hu rendszerének díjait; az itt szereplő díjak a SalesAutopilotban történő funkció, az integráció, és a kapcsolódó alapszintű támogatás SalesAutopilot felé fizetendő díjai.

** : A fenti díjat az integráció bekapcsolásától kezdődően, egész hónapra vonatkozólag ki kell fizetni – tört havi számlázást ezen szolgáltatás vonatkozásában nem kezelünk.

Kedvezmény: Kérje a speciális Eszerzodes.hu kuponkódot ügyfélszolgálatunktól, melynek segítségével az Eszerzodes.hu oldalán díjmentesen tudja használni az Eszerzodes.hu – SalesAutopilot integrációt.

Cégjelző céginformációs rendszer adatlekérések: A szolgáltatás célja, hogy feliratkozó, megrendelő, és adatmódosító űrlapjain a cégnév mező prediktív működéssel keressen a céginformációs adatbázisban, majd a kiválasztott cégnévhez tartozó ADÓSZÁMOT és egyéb SZÉKHELY adatokat betöltse az erre szolgáló mezőkbe. Funkció részletei »

A szolgáltatás díjszámítása:

  • Havonta az 0 – 200 cég lekérdezés díja 4.700 Ft + áfa.
  • Minden további 100 cég lekérdezés 2.400 Ft.

Az alábbi táblázatban talál példákat a fenti díjszámítás alkalmazására:

Cég lekérdezések száma Szolgáltatás díja
0 – 200 lekérdezés / hó 4.700 Ft + áfa
201 – 300 lekérdezés / hó 7.100 Ft + áfa
301 – 400 lekérdezés / hó 9.500 Ft + áfa
401 – 500 lekérdezés / hó 11.900 Ft + áfa
folytatás a fenti logika szerint…

Ezen kiegészítő vonatkozásában nincs tört havi számlázás, a használat hónapjában a fenti mennyiségek alapján egész havi díj kerül kiszámlázásra.


Apró betűs rész HELYETT, avagy az árazás fontos fogalmai és alapelvei

Adatbázis méret: Az adatbázis méret számításakor – melyet automatikusan végez rendszerünk minden számlázáskor – legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát mérjük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Az adatbázis méret számításánál fontos figyelembe venni a „Nem rendben tartott fiók adatbázis mérete” bekezdést is (ami egyből ezután következik).

Nem rendben tartott fiók adatbázis mérete: Amennyiben a SalesAutopilot fiókjában szereplő email címek összes mennyisége meghaladja legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak számának háromszorosát, úgy ezen szám 1/3-át vesszük tekintetbe adatbázis méretének számításakor. Ezzel is szeretnénk ösztönözni az adatbázis rendszeres tisztítására és az erre vonatkozó jogszabályok betartására, valamint az ésszerű listakezelésre.

Aktív feliratkozó: Az „active” mező 1-es („OK”) értékével rendelkező feliratkozók. Akik nem tartoznak ide: leiratkozottak, meg nem erősített kettős optin feliratkozók, hibás email cím miatt inaktív feliratkozók.

Duplikációk: Az adatbázis méret számításakor nem vizsgáljuk, hogy vannak-e duplikációk, tehát az Ön felelőssége, hogy email címei ne legyenek ok nélkül, többszörösen duplikálva, és megfelelően karbantartott, rendszerezett fiókot használjon. Ha erre nem fordít kellő figyelmet, előfordulhat, hogy némileg magasabb havidíjat fizet majd. Noha számunkra valamekkora többletbevételt jelent egy rendezetlen, sokszoros duplikációkat tartalmazó ügyfélfiók, szakmai szempontok mentén mégis azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy mindig tartsák karban fiókjukat. Ha ezt megfogadja, nem csak alacsonyabb havidíjat tud fizetni, hanem átláthatóbb, gyorsabban használható lesz a rendszere, és akár leveleinek célbaérési aránya is javulhat.

Ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai: Ingyenes csomagunk célja, hogy korlátlan ideig tudja tesztelni, próbálgatni a rendszert, valamint hogy akár el is tudja kezdeni felépíteni rendszerét. Nem célja azonban az ingyenes csomagnak, hogy „extra-gazdaságos” üzemszerű működést tegyen lehetővé vállalkozása számára, így az alábbi korlátokat határoztuk meg az ingyenes fiók korlátaként.

  • Időkeret: nincs, akármeddig használhatja.
  • Felhasználók száma: 1. (nem számítva egy darab SalesAutopilot Megvalósító Partner felhasználót)
  • Email küldési keret: 400 levél / hónap. Mit jelent a gyakorlatban? Miután egy adott hónapban elküldött összesen 400 emailt/DM levelet/SMS-t (összesítve), a 401. darabot a rendszer már nem fogja elküldeni. Ha ekkor fizetős csomagra vált, a rendszer ismét el fogja kezdeni elküldeni az üzeneteket (de visszamenőleg nem küldi el a kimaradt üzeneteket).
  • Maximális adatbázis méret a fiókban: 2000 feliratkozó összesen az összes listában együttvéve. Mit jelent a gyakorlatban? A 2001. feliratkozó nem fog tudni feliratkozni, ehelyett a. következő hibaüzenetet fogja kapni: „Az Ön által kezdeményezett űrlap mentése sikertelen volt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőjével!”. Amennyiben manuálisan, a fiókban próbálnak feliratkozót rögzíteni ez nem lesz lehetséges. Amennyiben importálással szeretne több feliratkozót beolvasni, a 2000 feletti feliratkozók nem fognak bekerülni a rendszerbe.
  • Kezelhető megrendelések mennyisége: nettó 500.000 Ft megrendelési állomány a tesztként, azaz Önmaga által leadott rendeléseket is beleszámítva. Mit jelent a gyakorlatban? Az 500.000 Ft megrendelési állomány elérése után a következő megrendelést nem lehet majd leadni. Ehelyett a megrendelő következő hibaüzenetet fogja kapni: „Az Ön által kezdeményezett megrendelés rögzítése sikertelen volt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőjével!”. Amennyiben manuálisan, a fiókban próbálnak megrendelést rögzíteni ez nem lesz lehetséges. Amennyiben webáruházából vagy egyéb módon valamilyen integráción keresztül érkeznének megrendelések, ezek nem fognak bekerülni megrendelés listájába.
  • API hívások száma: 1.000 API hívás összesen, a fiók létrehozásától kezdve, az e fölötti API nem fognak sikeresen lefutni.
  • Affiliate modul A modul a bekapcsolásától számított 30 napig érhető el.

A kipróbálás során minden segítséget meg szeretnénk adni Önnek ahhoz, hogy el tudja dönteni: valóban a SalesAutopilot szoftverre van-e szüksége; ezért Ingyenes csomag esetén a regisztrációtól számított 1 hónapig ajándék technikai támogatást nyújtunk Önnek.

Amennyiben pozitívan dönt, örömmel segítünk a megfelelő csomag kiválasztásában is!

Csomagváltás: Amennyiben valamely hónap folyamán csomagot vált, a csomagváltás előtti időszakra és a csomagváltás utáni időszakra vonatkozó díjakat az adott tört időszak csomagja szerint kalkuláljuk ki. A csomagváltással kapcsolatban tudásbázisunkban talál bővebb segítséget.

Harmadik fél által nyújtott szolgáltatások külön díja: Fiókjában lehetősége van több különböző harmadik fél által biztosított szolgáltatást integrálni és a SalesAutopiloton keresztül igénybe venni. A teljesség igénye nélkül, például ilyenek a következők: SMS küldés, postai levél küldés, Mail Tester pár kattintásos SPAM tesztje, számlázó programok, webshop motorok stb. A teljeskörű tájékoztatást szem előtt tartva fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy a harmadik fél által nyújtott további szolgáltatások díja nincs benne a SalesAutopilot szoftver árában. A harmadik felek szolgáltatásának árazása teljesen független a SalesAutopilottól és azokat nem nekünk kell megfizetnie. A SalesAutopilot az integrációk használatáért (harmadik felek által készített szolgáltatással való összekapcsolásért) sem egyszeri, sem folyamatos külön díjat nem számít fel, ennek a lehetősége benne van az összes árazási csomagunkban alapból.

Szüneteltetés: Ha fiókjában olyan rendszert tárol, ami értékes az Ön számára, és szeretné azt megőrizni, de a szolgáltatást bármilyen okból (pl. szezonalitás miatt) nem szeretné aktívan használni, a Szüneteltetés szolgáltatás keretében egy jelképes összegért akár hosszú távon is szolgáltatjuk Önnek rendszere és adatai tárolását és magas színvonalú, biztonságos – és nem utolsó sorban GDPR kompatibilis – megőrzését.

A Szüneteltetés szolgáltatás mértéke a mindenkori szoftver havidíj (Email Marketing (MailMaster) csomagban) adatbázisához tartozó értékének 10%-a, de minimum 4.700 Ft + áfa / hó. (Példa a könnyebb megértéshez: ha Önnek a számlázás alapjául szolgáló adatbázismérete 13.500 fős, akkor az Email Marketing (MailMaster) nevű csomagunknak a havi díja 39.000 Ft + áfa (2023 augusztusában, amikor ez a szövegrészlet utoljára frissült). Ez esetben ennek az összegnek a 10%-a nem éri el a 4.700 Ft + áfa / hóban meghatározott minimális díjat, így a 4.700 Ft-os összeget fogjuk Önnek számlázni.)

Szolgáltatás lemondása: A szolgáltatás bármikor lemondható. Ekkor a lemondás napjáig igénybe vett szolgáltatásokat ki kell fizetni. A lemondást követően adatait bármikor törölhetjük, Ön pedig már nem érheti el adatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy később még szüksége lesz fiókjában elérhető adataira, azok jelentős részét (feliratkozó- és ügyféladatok) vagy ki tudja exportálni, vagy a szüneteltetést tudja választani. A fiókban keletkező statisztikai és történeti adatokat nem tudja kiexportálni (és ha ki is tudná, más rendszerben nem tudná felhasználni). Amennyiben úgy dönt, hogy lemondja a szolgáltatást, kérjük figyelmesen olvassa el a Szolgáltatási Szerződésünk 2.2-es és 2.4-es pontját.

Ügyfélszolgálati támogatás: Csomagjaink tartalmazzák az ügyfélszolgálat támogatását a méltányos használat keretein belül.

SalesAutopilot tanácsadói óradíj: 35.000 Ft+áfa/óra

Prémium technikai támogatás óradíj: 16.800 Ft+áfa/óra-tól

  • A technikai támogatás munkatársai által elvégezhető feladatok óradíja 16.800 Ft+áfa/óra
  • Amenyiben fejlesztő bevonására van szükség, az ilyen feladatok óradíja fejlesztői óradíjon történik

Fejlesztői óradíj: 24.000 Ft+áfa

  • Prémium technikai támogatásban való részvétel
  • Felhasználó által a saját adatbázisában okozott károk elhárítása biztonsági mentésből történő adatbázis visszaállítással
  • Tévesen jelentett súlyos hibajelenségek vizsgálatának lefolytatása
  • Egyéb egyedi kérések

Gyakran Ismételt Kérdések a SalesAutopilot árazásáról

Hol lehet látni a számokat?

Mindkét számot – vagyis a teljes listaméretet és a legtöbb aktív feliratkozó számát egy listában – megtalálja a “Szolgáltatások” menüpontban, amit az alábbi módokon tud elérni:

A bal oldali kék menüsávban kattintson az Avatárra (1), majd az Adminisztráció (2) menüpontra. A megjelenő képernyőn a felső menüsávban válassza a Szolgáltatások (3) menüpontot. Ezen a felületen azt tudja ellenőrizni, hogy a következő hónap elsején milyen adatbázis méret alapján számláz a rendszer.

Listaméret

A díjszámítás alapja

A díjszámítás alapja az adott havi adatbázis legmagasabb értéke.

Az adatbázis mérete az alábbiak közül a nagyobb szám:

  • a legnagyobb lista aktív tagjainak száma, vagy
  • a teljes listaméret (összes lista együtt) egyharmada.

Az adatbázis méret számításakor legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát nézzük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Ez azt is jelenti, hogy ha beimportál a szoftverbe egy hatalmas listát „véletlenül”, majd egy perc múlva törli a beimportáltakat, az adott lista adott havi maximális méretében ezen – importált, majd 1 percen belül törölt – feliratkozók is benne lesznek.

Az adatbázis méret számításakor legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát nézzük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Ez azt is jelenti, hogy ha beimportál a szoftverbe egy hatalmas listát „véletlenül”, majd egy perc múlva törli a beimportáltakat, az adott lista adott havi maximális méretében ezen – importált, majd 1 percen belül törölt – feliratkozók is benne lesznek.

Ha lista takarítás után szeretné ellenőrizni, hogy hogyan alakultak a díjszámítás alapjául szolgáló számok, akkor kattinson a bal oldali menüsávban az Email listák (1) ikonra. A megjelenő képernyőn megtalálja a listái jelenlegi méretét. A lista alján találja az összes listájának méretét (2). A legnagyobb lista aktív feliratkozóinak a számának eléréséhez pedig keresse meg a listában a legtöbb feliratkozóval rendelkező listát, majd az aktív oszlopban szereplő számot vegye figyelembe (3).

Igen, ingyenes csomagot tud használni az ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai szerint.

Ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai: Ingyenes csomagunk célja, hogy korlátlan ideig tudja tesztelni, próbálgatni a rendszert, valamint hogy akár el is tudja kezdeni felépíteni rendszerét. Nem célja azonban az ingyenes csomagnak, hogy “extra-gazdaságos” üzemszerű működést tegyen lehetővé vállalkozása számára, így az alábbi korlátokat határoztuk meg az ingyenes fiók korlátaként.

Az ingyenes csomag korlátairól az oldalon kicsit fentebb olvashat.

A SalesAutopilot  a MailMaster új neve, tehát ez nem egy új szoftver, hanem  a MailMaster továbbfejlesztett változata. Korábban felépített rendszerei továbbra is megmaradnak, és ugyanúgy működnek tovább, ahogy eddig.

A kisebb fejlesztéseket, finomításokat továbbra is bevezetjük a régi MailMaster-ben, azonban a jelentősebb funkciócsoportokat csak a SalesAutopilot-ban fogjuk bevezetni (pl. drag-and-drop landing page szerkesztő, hibridlevél, több zónás űrlap szerkesztő motor, vonalkódos rendezvény beléptető rendszer).

A MailMaster név egy új kontextusban is meg fog jelenni: teljesen új árazási rendszerünkben a legegyszerűbb – email marketing – funkcionalitású csomag kapta ezt a nevet, ami valóban csak hírlevélküldésre alkalmas.

A csomagválasztásban Ügyfélsiker munkatársaink örömmel segítenek Önnek, kérjen visszahívást ide kattintva!

Ha nem szeretne egyből hozzánk fordulni konkrét segítségért, akkor pedig nézze át a lenti segítséget a csomagválasztáshoz.

Öt támpontot tudunk adni, amitől még egyértelműbbé válnak az árazási csomagok:

  1. A nagyobb csomagokban minden benne van, ami a kisebbekben. Tehát például az Automatizálás csomagnak része az Email marketing (MailMaster) csomag. Így értelemszerűen az eCommerce csomagban benne van a két kisebb csomag is és a Mindent bele! csomagban pedig az összes korábbi csomag funkciója is benne van.
  2. Az email marketinget érintő megoldások esetében csak akkor lesz szüksége az eggyel nagyobb Automatizálás csomagra, ha műveleteket is szeretne használni. A műveletek használata elengedhetetlen bizonyos komplex rendszerek építése során. Minden más, ami az Email Marketing aloldalunkon be van mutatva, megvalósítható mindössze az Email Marketing (MailMaster) csomagunk segítségével.
  3. Minden olyan funkció / használati eset, ami online eladást érint, magával vonja az eCommerce csomag szükségességét (minden, ami rendelés leadás, számlázás, csomagküldés, vásárlási történet alapú utánkövetés stb.).
  4. Minden, ami az Ügyfélélmény és Háttérfolyamat Automatizálás oldalunkon található, megvalósítható az Automatizálás csomagunkban (kivéve, ha online vásárlást érintő megoldásról beszélünk, ahhoz szükséges az eCommerce csomag, ahogy a kettes pontban említettük).
  5. A Mindent bele! csomagunkra csak és kizárólag akkor van szüksége, ha affiliate rendszert vagy jelszóval védett landing page-t építene. Ha ezekre nincs szüksége, akkor mindent tudni fog az eCommerce csomagunk. Ha nincs szüksége online eladást érintő funkciókra, akkor Önnek az Automatizálás csomag is megfelelő lehet. Ha nincs szüksége műveletekre, SMS és postai levél küldésre, akkor az Email Marketing (MailMaster) csomag is megfelelő lehet.

Próbálja ki ingyenes teszt verziónkat!

Tesztelje akármeddig!

Kipróbálná, de még vannak kérdései?

Segítünk eloszlatni kételyeit!