SalesAutopilot csomagok és árak

Az alábbi oldalon megtalálja szoftverünk díjcsomagjait, árait és az árakkal kapcsolatos ÖSSZES részletet. Nálunk nincsenek rejtett költségek, és eltitkolt feltételek, sőt, az “apróbetűs” részt is szép nagy betűkkel írjuk.

Kérem állítsa be a csuszkán, hogy mekkora email adatbázissal rendelkezik!
3.500-5.000
email cím.

TIPP a csuszka használatához: NE egy szuperoptimista, “ha minden összejön, és ha sikerül 10 fillérért átkattintókat szerezni, akkor három hónap alatt megszázszorozzuk az adatbázisunk méretét” hozzáállással becsült adatbázissal számoljon, hanem a JELENLEGI adatbázis méretével, és ESETLEG egy nagyon konzervatív módon kalkulált növekedéssel. Az élet általában így működik 🙂

Az alábbi táblázatban található összes fogalmat megtalálja részletesen elmagyarázva a táblázat alatt.

Email Marketing (MailMaster)

12000Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 15 felhasználó
  • Email Marketing
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Automatizálás

19200Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 25 felhasználó
  • Email Marketing
  • SMS küldés
  • Postai levél küldés
  • DM levél és nyomtatvány
  • Landing Oldalak
  • Automatizált rendszerek építése műveletekkel
  •  
  •  

eCommerce

26400Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 25 felhasználó
  • Email Marketing
  • SMS küldés
  • Postai levél küldés
  • DM levél és nyomtatvány
  • Landing Oldalak
  • Automatizált rendszerek építése műveletekkel
  • eCommerce funkciók 
  •  

Mindent bele!

33600Ft+ áfa /hó
  • KORLÁTLANemail küldés
  • 50 felhasználó
  • Email Marketing
  • SMS küldés
  • Postai levél küldés
  • DM levél és nyomtatvány
  • Landing Oldalak
  • Automatizált rendszerek építése műveletekkel
  • eCommerce funkciók
  • Affiliate rendszer
  • Jelszóval védett landing page

Fő funkciók (a fenti ártáblázat értelmezéséhez)

Email Marketing funkcióinkkal szinte mindent meg tud valósítani, ami a profi email marketinghez szükséges:

  • Eseti vagy időzített (automata, “örökzöld”) email küldés
  • Három féle űrlap:
    • Sima feliratkozó űrlap
    • Többlépéses űrlapok
    • Popup űrlap
  • Modern kinézetű űrlapsablonok, személyre szabási lehetőséggel, hogy illeszkedjenek arculatához
  • Fogd és vidd email szerkesztő
  • Email statisztikák
  • Pár kattintásos SPAM tesztelési lehetőség a MailTester segítségével, külön díj ellenében
  • Részletes szegmentálási lehetőségek
    • Bármilyen begyűjtött feliratkozói adat (pl. kor, nem, lakhely, érdeklődési kör – bármilyen adat) alapján
    • Akár korábbi átkattintás, levélmegnyitás, levélkézbesítés alapján
  • A/B tesztelési lehetőség (tárgymező vagy feladó vagy email törzs)
  • Tartalmi blokk személyre szabás

Fontos tudnia: Bizonyos viselkedésalapú marketingrendszerek esetében felmerülő email küldések megvalósításához szüksége lehet műveletek használatára. A műveletek funkció már az Automatizálás csomagunk része, amennyiben erre is igényt tart, kérjük válassza azt a csomagot.

SMS küldés:

SMS küldés ugyanazon adatbázisai használatával, mint amelyeket email küldésre használ; mindazon időzítési, szűrési és automatizálási lehetőségekkel, amelyek email küldésnél vagy DM levél generálásnál rendelkezésre állnak.

  • FONTOS: az SMS küldéséért nem nekünk fizet díjat, az Ön által választott SMS küldő szolgáltató határozza meg a díjakat.
  • Jelenleg két SMS küldő szolgáltatóval van integrációnk: a BIP! Kampánnyal és a Nexmo-val.
  • Intelligens, automatikus mobil szám ellenőrzés minden feliratkozás és rendelés űrlapon.
  • E-mail-be beszúrható, teljesen automatizáltan működő SMS értesítő fel-, le- és visszairatkozás link.

Postai levélküldés

A postai levélküldés automatizálására a Hibridlevél szolgáltatóval van integrációnk. Ha rendelkezik feliratkozói kapcsán postai levélküldésre alkalmas címmel, akkor időzítési, szűrési és automatizálási lehetőségek mentén tud postai levelet küldeni a SalesAutopilot-tal, automatikusan.

  • FONTOS: a postai levélküldésért nem nekünk fizet díjat, a Hibridlevél szolgáltató mindenkor hatályos árait kell megfizetnie a Hibridlevél számára minden egyes postai levél elküldésekor.
  • Szoftverünk továbbítja a kinyomtatandó PDF dokumentumot a címzett adataival együtt a Hibridlevél számára, így Önnek nem kell postára mennie és minden automatikusan történik.

Szoftverünk segítségével egyedileg legenerált (a meglévő adatok behelyettesítésével és felhasználásával személyre szabott) PDF-eket tud elmenteni feliratkozóihoz. Ezeket akár nyomtatni is tudja később. Ha nem nyomtatni szeretné ezeket, akkor elküldheti emailben is feliratkozóinak. Előre feltöltheti sablonjait és utána minden dokumentum pont annak megfelelően fog elkészülni, kinézni.

Néhány felhasználási eset példaként:

  • DM levél
  • Fizetési emlékeztető
  • Fizetési felszólítás
  • Csomag kísérő levél
  • Egyéb tájékoztató levél és boríték

A beépített SalesAutopilot-os landing page-eket a következőre tudja használni:

  • Készíthet saját sablont (ehhez webmesterre vagy HTML és CSS ismeretekre lesz szüksége)
  • A landing oldalak elérhetőségét határidőhöz kötheti – külön oldal jelenik meg a határidő letelte előtt és után
  • A landing oldalakat megszemélyesítheti és személyreszabhatja egyedi módon, minden egyes feliratkozója esetében akár más és más tartalmat megjelenítve
  • Mérni tudja az átkattintásokat
  • Elmenthető a landing oldalon töltött idő
  • Használhatja a saját domainjét a landing oldalak esetében
  • Akár domain-je főoldalának is beállíthatja a SalesAutopilottal készült landing oldalt

Az Automatizálás csomagunkban megnyílik a műveletek lehetőségének használata, amivel a legérdekesebb, legösszetettebb, legrugalmasabb marketing (és egyéb) rendszereket is fel tudja építeni.

  • Műveleteket hozhat létre az alábbiak alapján:
    • Feliratkozás
    • Vásárlás
    • Űrlapkitöltés (adatmódosító űrlap)
    • Levélküldés
    • Levél megnyitás
    • Levél átkattintás
    • Leiratkozás
    • Lehetősége van eseti jelleggel, kézzel is indítani műveletet
    • Meghívhatja a SalesAutopilot API-ján keresztül is a műveleteket más szoftverekből (egyedi programozás szükséges hozzá)
  • Mit válthatnak ki a műveletek?
    • Levelet tud küldeni
    • SMS-t tud küldeni
    • Postai levelet tud küldeni
    • Díjbekérőt vagy számlát állíthat ki (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Fizetési emlékeztetőt küldhet (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Számlát sztornózhat (csak az eCommerce vagy Mindent bele! csomagunkban elérhető)
    • Vásárlói elégedettség mérést indíthat
    • Egyedi adatokkal behelyettesített PDF dokumentumot generálhat (pl. szerződés vagy teljesítésigazolás vagy bármilyen egyéb dokumentum)
    • Tagság / jogosultság kezelés MemberMouse szoftverben
    • A SalesAutopilot API-ját használva más szoftvernek az API-ját is használhatja, akár kétirányú adatokat is küldve

Az eCommerce csomagunk megoldásairól itt tud részletesebben tájékozódni. Alapvetően két teljesen eltérő felhasználási terület van, amit támogatnak eCommerce funkcióink: szoftverünk webshopokat tud kiegészíteni, mint marketing automatizálási szoftver VAGY ha Önnek nincs 20-30 különböző terméknél több, akkor akár komplett vásárlási folyamatot is létre tud hozni a SalesAutopilot segítségével.

Webshop támogató funkcióink:

  • Webshopmotor integráció (Shoprenter, WooCommerce, Unas, VirtueMart, Magento, Opencart)
  • Kosárelhagyáskori email automatizmus (csak Shoprenter-es webshopoknál jelenleg)
  • Újravásárlás ösztönző kampány
  • Vásárlói elégedettség mérés
  • Vásárlási történet alapú email kommunikáció
  • Automatikus számlázás
  • Átutalásos számlák beérkeztetése pár kattintással
  • Fizetési emlékeztető rendszer átutalásos számlákhoz
  • Webshippy integráció

Önálló eladási folyamat a SalesAutopilot-tal:

  • Minden, amit fentebb láthat a webshoptámogató funkcióknál, az megvalósítható önálló SalesAutopilot-os megrendelési rendszerekben is
  • 1 kattintásos upsell ajánlat
  • Bankkártyás fizetés 8 féle szolgáltatóval (Otp Bank, SimplePay, CIB Bank, PayPal, Barion, Wirecard, Sage Pay, Braintree)
  • Pipálós upsell ajánlat
  • Félbehagyott kártyás fizetés utáni emlékeztető
  • Előfizetéses rendszer kezelése, ismétlődő bankkártyás terhelésekkel

Fejlett és kényelmes online viszonteladói / ajánlói rendszer üzemeltetéshez készítettük el az alábbi funkciókat:

  • Nyílt és zárt partnerprogram kezelése
  • Saját arculatos partner belépési felület
  • Intelligens partnerlink menedzsment
  • Fix összegű és százalékos jutalékfizetési lehetőség
  • Eredmények kifinomult kezelése
  • Jutalék adminisztráció
  • Pénznemek kezelése
  • Egy fiókon belül több partnerprogram
  • Saját domain kezelés

A jelszóval védett landing page-ek segítségével egyszerűbb tagsági rendszer alakítható ki.

  • Dinamikus, szegmensekre alapuló jogosultság kezelés
  • Jelszó emlékeztető funkció
  • Teljesen integrált a marketing rendszerbe

Ha Önnek ennél bonyolultabb megoldásra van szüksége, mert például a meglévő weboldalát szeretné használni a tartalmak megjelenítéséhez, akkor a MemberMouse WordPress bővítményt ajánljuk. Ehhez van készen lévő integrációnk is, amivel pár kattintás összekötni szoftverünket.

Kiegészítő lehetőségek és díjaik

Extra email díja: Azokban a fizetős csomagokban, ahol az e-mail kiküldés nem korlátlan, a kiküldött extra e-mail-ek díja 10.000 elküldött email-enként 2.500 Ft + áfa. Az ingyenes / kipróbálási csomagban nincs lehetőség az extra e-mailek vásárlására.

API: Minden hónapban az első 1.000 API hívás díjmentes. Felette 100.000 hívásonként 2.000 Ft + áfa.

Extra felhasználó díja: Az adott csomagban rendelkezésre álló felhasználó számon felül igényelt felhasználók havi költsége 4.000 Ft + áfa.


Apró betűs rész HELYETT, avagy az árazás fontos fogalmai és alapelvei

Adatbázis méret: Az adatbázis méret számításakor legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát nézzük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Az adatbázis méret számításánál fontos figyelembe venni a “Nem rendben tartott fiók adatbázis mérete” bekezdést is (ami egyből ezután következik).

Nem rendben tartott fiók adatbázis mérete: Amennyiben a SalesAutopilot fiókjában szereplő email címek összes mennyisége meghaladja legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak számának háromszorosát, úgy ezen szám 1/3-át vesszük tekintetbe adatbázis méretének számításakor. Ezzel is szeretnénk ösztönözni az adatbázis rendszeres tisztítására és az erre vonatkozó jogszabályok betartására, valamint az ésszerű listakezelésre.

Aktív feliratkozó: Az “active” mező 1-es (“OK”) értékével rendelkező feliratkozók. Akik nem tartoznak ide: leiratkozottak, meg nem erősített kettős optin feliratkozók, hibás email cím miatt inaktív feliratkozók.

Duplikációk: Az adatbázis méret számításakor nem vizsgáljuk, hogy vannak-e duplikációk, tehát az Ön felelőssége, hogy email címei ne legyenek ok nélkül, többszörösen duplikálva, és megfelelően karbantartott, rendszerezett fiókot használjon. Ha erre nem fordít kellő figyelmet, előfordulhat, hogy némileg magasabb havidíjat fizet majd. Noha számunkra valamekkora többletbevételt jelent egy rendezetlen, sokszoros duplikációkat tartalmazó ügyfélfiók, szakmai szempontok mentén mégis azt javasoljuk ügyfeleinknek, hogy mindig tartsák karban fiókjukat. Ha ezt megfogadja, nem csak alacsonyabb havidíjat tud fizetni, hanem átláthatóbb, gyorsabban használható lesz a rendszere, és akár leveleinek célbaérési aránya is javulhat.

Ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai: Ingyenes csomagunk célja, hogy korlátlan ideig tudja tesztelni, próbálgatni a rendszert, valamint hogy akár el is tudja kezdeni felépíteni rendszerét. Nem célja azonban az ingyenes csomagnak, hogy “extra-gazdaságos” üzemszerű működést tegyen lehetővé vállalkozása számára, így az alábbi korlátokat határoztuk meg az ingyenes fiók korlátaként.

  • Időkeret: nincs, akármeddig használhatja.
  • Felhasználók száma: 1. (nem számítva egy darab SalesAutopilot Megvalósító Partner felhasználót)
  • Email küldési keret: 400 email / hónap.
  • Maximális adatbázis méret a fiókban: 2.000 feliratkozó összesen az összes listában együttvéve.
  • API hívások száma: 1.000 API hívás, az e fölötti API hívásokat kiszámlázzuk. (Fent találja a Kiegészítő díjak és lehetőségek résznél a pontos árazást.)
  • Kezelhető megrendelések mennyisége: nettó 500.000 Ft megrendelési állomány a tesztként, azaz Önmaga által leadott rendeléseket is beleszámítva.

A kipróbálás során minden segítséget meg szeretnénk adni Önnek ahhoz, hogy el tudja dönteni: valóban a SalesAutopilot szoftverre van-e szüksége; ezért Ingyenes csomag esetén a regisztrációtól számított 1 hónapig ajándék technikai támogatást nyújtunk Önnek.

Amennyiben pozitívan dönt, örömmel segítünk a megfelelő csomag kiválasztásában is!

Csomagváltás: Amennyiben valamely hónap folyamán csomagot vált, a csomagváltás előtti időszakra és a csomagváltás utáni időszakra vonatkozó díjakat az adott tört időszak csomagja szerint kalkuláljuk ki. A csomagváltással kapcsolatban tudásbázisunkban talál bővebb segítséget.

Harmadik fél által nyújtott szolgáltatások külön díja: Fiókjában lehetősége van több különböző harmadik fél által biztosított szolgáltatást integrálni és a SalesAutopiloton keresztül igénybe venni. A teljesség igénye nélkül, például ilyenek a következők: SMS küldés, postai levél küldés, Mail Tester pár kattintásos SPAM tesztje, számlázó programok, webshop motorok stb. A teljeskörű tájékoztatást szem előtt tartva fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy a harmadik fél által nyújtott további szolgáltatások díja nincs benne a SalesAutopilot szoftver árában. A harmadik felek szolgáltatásának árazása teljesen független a SalesAutopilottól és azokat nem nekünk kell megfizetnie. A SalesAutopilot az integrációk használatáért (harmadik felek által készített szolgáltatással való összekapcsolásért) sem egyszeri, sem folyamatos külön díjat nem számít fel, ennek a lehetősége benne van az összes árazási csomagunkban alapból.

Szüneteltetés: Ha fiókjában olyan rendszert tárol, ami értékes az Ön számára, és szeretné azt megőrizni, de a szolgáltatást bármilyen okból (pl. szezonalitás miatt) nem szeretné aktívan használni, a Szüneteltetés szolgáltatás keretében egy jelképes összegért akár hosszú távon is szolgáltatjuk Önnek rendszere és adatai tárolását és magas színvonalú, biztonságos – és nem utolsó sorban GDPR kompatibilis – megőrzését.

A Szüneteltetés szolgáltatás mértéke a mindenkori szoftver havidíj (Email Marketing (MailMaster) csomagban) adatbázisához tartozó értékének 10%-a, de minimum 4.000 Ft + áfa / hó. (Példa a könnyebb megértéshez: ha Önnek a számlázás alapjául szolgáló adatbázismérete 13.500 fős, akkor az Email Marketing (MailMaster) nevű csomagunknak a havi díja 29.200 Ft + áfa (2019 márciusában, amikor ez a szövegrészlet utoljára frissült). Ez esetben ennek az összegnek a 10%-a nem éri el a 4.000 Ft + áfa / hóban meghatározott minimális díjat, így a 4.000 Ft-os összeget fogjuk Önnek számlázni.)

Szolgáltatás lemondása: A szolgáltatás bármikor lemondható. Ekkor a lemondás napjáig igénybe vett szolgáltatásokat ki kell fizetni. A lemondást követően adatait bármikor törölhetjük, Ön pedig már nem érheti el adatait. Amennyiben úgy gondolja, hogy később még szüksége lesz fiókjában elérhető adataira, azok jelentős részét (feliratkozó- és ügyféladatok) vagy ki tudja exportálni, vagy a szüneteltetést tudja választani. A fiókban keletkező statisztikai és történeti adatokat nem tudja kiexportálni (és ha ki is tudná, más rendszerben nem tudná felhasználni). Amennyiben úgy dönt, hogy lemondja a szolgáltatást, kérjük figyelmesen olvassa el a Szolgáltatási Szerződésünk 2.2-es és 2.4-es pontját.

Árazási csomagok: Jelen oldalon bemutatott árazás 2016. október 1-től elérhető, és a 1602 azonosítót viseli (hétköznapi nevén “Új árazás”). 2016. október 1. előtt az MM1601 azonosítójú árazás (“Régi árazás”) volt elérhető, mely 2018. december 31-ig van használatban, és amelynek részleteit itt tudja megtekinteni.

Tanácsadói óradíj: 35.000 Ft + áfa

Fejlesztői óradíj: 15.000 Ft + áfa

Gyakran Ismételt Kérdések a SalesAutopilot árazásáról

Hol lehet látni a számokat?

Mindkét számot – vagyis a teljes listaméretet és a legtöbb aktív feliratkozó számát egy listában – megtalálja a “Listák” menüpontban, amit az alábbi módokon tud elérni:

1., Kattintson a felső kék menüsorban a Listákra:

vagy

2., Ha esetleg korábban kikapcsolta a felső menüsor megjelenítését, a Listák-at el tudja érni úgy is, ha 
1., bezárja a függőleges bal menüsort, majd
2., rákattint a kis boríték ikonra, és ezt követően
3., a Listák-ra.

Ezt követően az alábbi képernyőt fogja látni:

A számlázás alapja megmutatja, hogy milyen adatbázis méretet veszünk figyelembe az adott havi számlázás során.

A díjszámítás alapja

A díjszámítás alapja az adott havi adatbázis legmagasabb értéke.

Az adatbázis mérete az alábbiak közül a nagyobb szám:

  • a legnagyobb lista aktív tagjainak száma, vagy
  • a teljes listaméret (összes lista együtt) egyharmada.

Az adatbázis méret számításakor legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát nézzük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Ez azt is jelenti, hogy ha beimportál a szoftverbe egy hatalmas listát “véletlenül”, majd egy perc múlva törli a beimportáltakat, az adott lista adott havi maximális méretében ezen – importált, majd 1 percen belül törölt – feliratkozók is benne lesznek.

Az adatbázis méret számításakor legnagyobb listájának aktív feliratkozóinak az adott hónapban mért csúcsát nézzük. Tehát nem azt, hogy hányan voltak a hónap elején, vagy végén, hanem hányan voltak, amikor a legtöbben voltak. Ez azt is jelenti, hogy ha beimportál a szoftverbe egy hatalmas listát “véletlenül”, majd egy perc múlva törli a beimportáltakat, az adott lista adott havi maximális méretében ezen – importált, majd 1 percen belül törölt – feliratkozók is benne lesznek.

Igen, ingyenes csomagot tud használni az ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai szerint.

Ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai: Ingyenes csomagunk célja, hogy korlátlan ideig tudja tesztelni, próbálgatni a rendszert, valamint hogy akár el is tudja kezdeni felépíteni rendszerét. Nem célja azonban az ingyenes csomagnak, hogy “extra-gazdaságos” üzemszerű működést tegyen lehetővé vállalkozása számára, így az alábbi korlátokat határoztuk meg az ingyenes fiók korlátaként.

  • Időkeret: nincs, akármeddig használhatja
  • Funkciókorlát: nincs, mindegyik funkciót eléri
  • Email küldési keret: 400 email / hónap
  • Felhasználók száma: 1. (nem számítva egy darab SalesAutopilot Megvalósító Partner felhasználót)
  • Maximális adatbázis méret a fiókban: 2.000 feliratkozó összesen az összes listában együttvéve
  • API hívások száma: 1.000 API hívás
  • Kezelhető megrendelések mennyisége: 500.000 Ft megrendelési állomány a tesztként, azaz Önmaga által leadott rendeléseket is beleszámítva.

A SalesAutopilot  a MailMaster új neve, tehát ez nem egy új szoftver, hanem  a MailMaster továbbfejlesztett változata. Korábban felépített rendszerei továbbra is megmaradnak, és ugyanúgy működnek tovább, ahogy eddig.

A kisebb fejlesztéseket, finomításokat továbbra is bevezetjük a régi MailMaster-ben, azonban a jelentősebb funkciócsoportokat csak a SalesAutopilot-ban fogjuk bevezetni (pl. drag-and-drop landing page szerkesztő, hibridlevél, több zónás űrlap szerkesztő motor, vonalkódos rendezvény beléptető rendszer).

A MailMaster név egy új kontextusban is meg fog jelenni: teljesen új árazási rendszerünkben a legegyszerűbb – email marketing – funkcionalitású csomag kapta ezt a nevet, ami valóban csak hírlevélküldésre alkalmas.

A csomagválasztásban Ügyfélsiker munkatársaink örömmel segítenek Önnek, kérjen visszahívást ide kattintva!

Ha nem szeretne egyből hozzánk fordulni konkrét segítségért, akkor pedig nézze át a lenti segítséget a csomagválasztáshoz.

Öt támpontot tudunk adni, amitől még egyértelműbbé válnak az árazási csomagok:

  1. A nagyobb csomagokban minden benne van, ami a kisebbekben. Tehát például az Automatizálás csomagnak része az Email marketing (MailMaster) csomag. Így értelemszerűen az eCommerce csomagban benne van a két kisebb csomag is és a Mindent bele! csomagban pedig az összes korábbi csomag funkciója is benne van.
  2. Az email marketinget érintő megoldások esetében csak akkor lesz szüksége az eggyel nagyobb Automatizálás csomagra, ha műveleteket is szeretne használni. A műveletek használata elengedhetetlen bizonyos komplex rendszerek építése során. Minden más, ami az Email Marketing aloldalunkon be van mutatva, megvalósítható mindössze az Email Marketing (MailMaster) csomagunk segítségével.
  3. Minden olyan funkció / használati eset, ami online eladást érint, magával vonja az eCommerce csomag szükségességét (minden, ami rendelés leadás, számlázás, csomagküldés, vásárlási történet alapú utánkövetés stb.).
  4. Minden, ami az Ügyfélélmény és Háttérfolyamat Automatizálás oldalunkon található, megvalósítható az Automatizálás csomagunkban (kivéve, ha online vásárlást érintő megoldásról beszélünk, ahhoz szükséges az eCommerce csomag, ahogy a kettes pontban említettük).
  5. A Mindent bele! csomagunkra csak és kizárólag akkor van szüksége, ha affiliate rendszert vagy jelszóval védett landing page-t építene. Ha ezekre nincs szüksége, akkor mindent tudni fog az eCommerce csomagunk. Ha nincs szüksége online eladást érintő funkciókra, akkor Önnek az Automatizálás csomag is megfelelő lehet. Ha nincs szüksége műveletekre, SMS és postai levél küldésre, akkor az Email Marketing (MailMaster) csomag is megfelelő lehet.

KIPRÓBÁLNÁ, DE MÉG VANNAK KÉRDÉSEI?

KÉRJEN VISSZAHÍVÁST!

Kezdje el használni teljes funkcionalitású ingyenes csomagunkat, és tapasztalja meg a gazdag funkcionalitás, a profi oktatás és a kedves ügyfélszolgálat előnyeit!

Próbálja ki ingyen…

Tesztelje akármeddig!

Iktasson ki minden bizonytalansági tényezőt, ismerje meg a SalesAutopilot szoftvert számos valós példán keresztül, és ne veszítsen több időt a megfelelő szoftver keresgélésével!

Nézze meg élőben…

Jöjjön el ingyenes bemutatónkra!