Voltál már túlterhelve az online marketinged tervezése, vagy újratervezése során attól, hogy iszonyatos mennyiségű lehetőség közül kellett választanod? Sőt, még az is extrán nyomasztott, hogy garantáltan működő megoldásba szerettél volna belevágni? Mai videóm segítségedre lesz abban, hogy soha többé ne kelljen ezt a nyomasztó, terhelő érzést átélned, hiszen megismerhetsz 5+2 olyan vevőszerző elemet, amikre ezentúl fókuszálnod érdemes, és amik biztosan szintlépést eredményeznek a cégednek.

Az elmúlt pár évben, az online marketing térhódítása során rengeteg eszköz, módszer, tanító, oktató és guru került a vállalkozók látóterébe, amelyek számtalan lehetőséget kínálnak a sikereid megvalósítására. 

Így nem is csodálom, ha leterhelt, vagy frusztrált vagy a bőség zavara miatt. 

2000 óta, mióta online marketinggel foglalkozom, én is számtalanszor jártam így.

Rengeteg online eszközt és módszert láttam már én is, ezek közül többet kipróbáltam, ami működött, és legalább ennyit, ami nem működött. Számtalanról lemaradtam, és voltak, amik csak nem keltették fel az érdeklődésemet.

Ez a 20 év tapasztalat viszont kristálytisztán megvilágította, hogy mi az az 5+2 vevőszerző elem, amiket mindenképpen be kell tenned az online marketinged tervezésébe azért, hogy garantáltan vevőket tudj szerezni a jövőben.

Erről az 5+2 elemről beszélek részletesen az alábbi videóban. A videóban mutatott jegyzetet ide kattintva tudod letölteni, a videóban említett érdeklődőszerzésről pedig az adatbázis építése a gyakorlatban című cikkünkből olvashatsz bővebben, amelyben 3+1 pofonegyszerű mini esettanulmány formájában mutatom be azokat az alapelveket, amikkel eredményes lesz az érdeklődő gyűjtésed.

Exkluzív, ingyenes letöltés:

Automatizált Online Biznisz Tervező™

68 növekedési ötletgyűjtemény online rendszered eredményességének sokszorozásához. Kérj hozzáférést Automatizált Online Biznisz Tervező™ keretrendszerünkhöz, és ismerd meg azt a 68 növekedési eszközt is, melyek a rendelkezésedre állnak céged dinamikus online növekedéséhez.

Részletek és letöltés »

5+2 vevőszerző elem, amikkel sikeres lesz online marketinged

Ha elkezded alkalmazni a videóban bemutatott vevőszerző elemeket, akkor:

  • Nem leszel többé kiszolgáltatva a PPC platformoknak (Facebook, Google, Instagram, stb.).
  • Nem kizárólag csak a drága hirdetésekre kell támaszkodnod, ha bevételt szeretnél a cégednek.
  • Több fizető vevőre teszel szert ugyanannyi érdeklődőből.
  • Kiszámítható és stabil lesz a vevőszerzésed ínséges időszakban is.
  • Hűséges közönségre teszel szert, akik tőled akarnak vásárolni.
  • Megismered, hogyan gondolkodnak rólad a vevőid, és, hogy mire van szükségük.

Ellenben, ha valamelyik elemet kihagyod, iszonyatosan sok eredményről mondasz le önként…

Viszont ne ess abba a hibába, hogy egyből minden elemet egyszerre szeretnél megvalósítani! 

Kezd azzal, ami a legnagyobb előrelépést adja a vállalkozásodnak, aztán lépj a következőre, majd a következőre, és így tovább. 

Ha végeztél, akkor pedig vedd elő őket újra, és újra, hogy tökéletesítsd a folyamatot.

Ebben – és a megvalósításban is – segítséget nyújthat neked az Automatizált Online Biznisz Tervező™, amelyben az ingyenes letöltést követően 68 növekedési módszert találsz az eredményes online marketing rendszered építéshez.

Inkább meghallgatnád a fenti videó hanganyagát útközben?

Töltsd le a SoundCloud Mobile App-ot, és már hallgathatod is! (13 perc)

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény