Megvalósító partnerek2018-06-27T15:26:29+00:00

Harcedzett SalesAutopilot profik, akik segítenek megtervezni és megépíteni az Ön értékesítési rendszereit.

Berka Lázsló

Berka László

Kisvállalati ügyfélkapcsolat szakértő

legendasszolgaltatas.hu

Berka László vagyok legendás szolgáltatás szakértő és Az Újravásárlás Pszichológiája című könyv szerzője.
Abban hiszek, hogy a vállalkozások akkor lesznek hosszú távon sikeresek a világ bármely pontján, így Magyarországon is, ha alapvetően arra összpontosítanak, hogy ügyfeleik számára legendás élményt, legendás szolgáltatást nyújtsanak.

Amennyiben van saját vevőlistád, akkor légy tisztában azzal, hogy egy óriási aranybányán csücsülsz, megannyi kiaknázatlan lehetőség van a vállalkozásodban. A növekedés mindig a stabilitásból következik, amit a meglévő ügyfeleidnek nyújtott legendás élménnyél tudsz megalapozni!

Mi azoknak a fejlődni, növekedni akaró vállalkozásoknak tudunk segíteni, akik rendelkeznek saját vásárlói listával, de nem tudják, hogyan érjék el, hogy ügyfeleik rendszeresen visszatérjenek és örömmel beajánlják őket ismerőseiknek, üzleti partnereiknek. Ehhez a szolgáltatáshoz pedig nélkülözhetetlen a SalesAutopilot rendszer, amely lehetővé teszi, hogy tökéletes automatizált “Legendás Élmény rendszereket” készítsünk ügyfeleinknek.

“Nyújts legendás szolgáltatást és törődj az ügyfeleiddel!”

Borka Balázs

Borka Balázs

Marketingmegvalósítás

www.marketingmegvalositas.hu

A hosszú távú partneri együttműködés a kedvencem. Értékesítési rendszert tervezek, építek és üzemeltetek. Szükség szerint megépítem és működtetem a marketingfolyamatokat is. Az egészet vegytisztán JUTALÉKÉRT csinálom. Tehát nincs fixdíj, de a jutalék magas – abban hiszek, hogy ez így becsületes: mert így teljes mértékben vállalom a felelősséget a munkámért.
Nem adok, hanem várok ajánlatot:
A kérdés, amire válaszolj: Mennyit ér meg Neked (a portékád árának %-ában) az, hogy eladjak egy nagy halom példányt a portékádból úgy, hogy ahhoz Neked nem kell befektetned a marketing- és értékesítési-rendszered fejlesztésébe, és nem kell félned attól, hogy jól működnek-e a rendszereid.

A fejlesztést én teszem bele, és a kockázatot én vállalom. Sőt, ha elég jó a portékád és a jutalékra vonatkozó ajánlatod, akkor lehet, hogy vállalom a marketingköltségeket is (fizetett forgalom generálása az értékesítési rendszered bemenetére).

Tényleg jónak kell lennie az ajánlatodnak ahhoz, hogy vállaljam. Nehezen vagyok meggyőzhető – de már többeknek sikerült. 🙂

Gere Tamás

Gere Tamás

Online rendszerépítő

onlinerobotpilota.hu

Mi lenne, ha a legközelebbi nyaralásod után úgy jönnél haza, hogy jobban állsz anyagilag, mint amikor elmentél?
A saját magamnak felépített értékesítési rendszereim ezt már lehetővé teszik számomra. A segítségemmel pedig ez neked is megvalósulhat!

Kedvenc rendszereim az online videós tanfolyamok és az online, havidíjas tagsági rendszerek.
Van olyan ügyfelem, akinek felépítettem egy havonta nettó 600 ezer forintot termelő klubtagsági rendszert.
Egy másik ügyfelemnek olyan vásárlói véleménykérő rendszert raktam össze, amely egy hét alatt röpítette a lista elejére a Google cégem oldalát a versenytársaival szemben.

Akkor tudok neked segíteni, ha pontosan tudod, hogy mit akarsz, nem csak tapogatózol és tervezgetsz, agyalsz, húzod az időt, hogy mit is kellene. Kész tervvel keress meg!
Akkor fogja megtöbbszörözni a bevételedet az általam felépített rendszer, ha van már egy működő vállalkozásod. Kezdő vállalkozó vagy? Sajnálom, nem én leszek a te embered.
Akkor fogunk tudni jól együttműködni, ha előre megkapom a tartalmi részeket: sales vagy landing oldal tartalma/szövege, e-mailek szövege. A szépérzékem nem tökéletes, emiatt grafikai és dizájn munkákban nem tudok segíteni.

Oszlopos tagja vagyok az Online Katapult zárt közösségének, a Katapult Klubnak, ahol sok-sok klubtársamnak segítettem már a rendszerépítésben.
Folyamatosan fejlesztem magam önfejlesztés és marketing témában, ennek köszönhetően azt tapasztalom, hogy a vállalkozó barátaimmal folytatott találkozások során mindig sikerült egy-egy ötletet adni neki a “hogyan tovább?” kérdésekben.
Alapvetően erős műszaki beállítottsággal rendelkezem, a technikai dolgokban átlag feletti szinten mozgok.

Krem Attila

Krem Attila & Littai BenceLittai Bence

2 korábbi SalesAutopilot alkalmazott megvalósító partnerként segít ügyfeleknek összetett rendszereik létrehozásában

12process.com

Miért érdemes hozzánk fordulnia?

Bence a SalesAutopilot-nál ügyfelek rendszereinek építésével foglalkozott, Attila pedig trénerként oktatott (és most is oktatja) több, mint 1000 vállalkozót a SalesAutopilot használatára. Összesen több, mint 150 sikeres ügyfélprojektet vittünk végig. Mivel évek óta építünk rendszereket, piacismeretünk sokat ér rendszerépítési szolgáltatásunkban.

Mikor érdemes hozzánk fordulni?

Azon kívül, hogy mindent meg tudnak oldani SalesAutopilot-hoz kapcsolódóan, van pár terület, amiben különösen tapasztalt a megvalósító páros:

1.) Rendezvény rendszerek

Minden 3. ügyfelünk rendezvények szervezésére használja a SalesAutopilotot. Ha Önnek is gondot okoz a rendezvények megrendezése, akkor érdemes a segítségünket kérni. Ennek a témának külön weboldalt is létrehoztunk, ahol javasoljuk, hogy nézze meg a “Rendezvény tervezési segédletünket”.
Weboldal: https://rendezvenyrendszer.hu

​2.) Egyéni képernyők fejlesztése

Sok cégnél gondot okoz, hogy a SalesAutopilot felületével nem minden munkavállaló barátkozott meg, vagy egyszerűen nem megoldható mindenkinek a betanítása. Kevesen tudják, de a SalesAutopilot működhet egyfajta back-office rendszerként, míg a munkatársak nézhetnek egy kifejezetten a cégnek fejlesztett képernyőt. A SalesAutopilot végzi a folyamatokat, míg a munkatársak nézhetnek egy csak nekik szóló képernyőt. Így a munkatársak örömmel fogják használni a rendszert és Önnek se kell aggódnia, hogy a képzetlen munkatársak elállítanak valamit a rendszerben, vagy meglátnak valamilyen olyan adatot, ami nem rájuk tartozik.

3.) Időpontfoglalási rendszerek

Alapvetően a SalesAutopilot nem alkalmas időpontfoglalási rendszernek, de egy kis programozással meg lehet oldani, hogy egyszerű esetekben úgy is működni tudjon. Mivel az SalesAutopilot a kommunikációban és a megrendelések kezelésében világbajnok, ezért különösen ajánlott, hogy az időpontfogalási rendszerét a SalesAutopilot működtesse.

4.) Munkatárs kiváltó és CRM rendszerek

A SalesAutopilot csúcsa, hogy képes a folyamatosan ismétlődő feladatokat leautomatizálni. Sőt, képes munkatársakkal együtt működni. (Automatizmus intézi, amit lehet, majd átadja a munkatársnak. A munkatárs elvégzi a feladatát, majd visszaadja az automatizmusnak a többi munkát) Szinte bármelyik cégnél a munkatársak idegőrlő, ismétlődő és unalmas feladatait ki lehet váltani automatizmusokkal.

Az ilyen automatizmusok egy teljesen más szintre emelik az emberi hatékonyságot. Hiszen minden kommunikáció meg fog történni, mindenkivel a neki megfelelő módon kommunikál a SalesAutopilot és a munkatársak is mindig tudni fogják mi a dolguk, tetejében sokkal könnyebb azt elvégezniük.
Arról nem is beszélve, hogy az egyéni képernyőkkel igazi hatékonysági bombát használhat az Ön cége. Érdemes beszélni olyan cégekkel, akiknek ilyen van, hogy mit okozott a cégében, amikor ilyen rendszert vezetett be.

​Hogyan tud együtt dolgozni velünk?

A közös munka érdekében először jelentkeznie kell konzultációra. A konzultáción 1-2 óra alatt átbeszéli velünk a kívánságait.
Ezek után tudunk Önnek árajánlatot adni.
Amennyiben tetszik az árajánlat, elkezdődik a közös munka. (megrendelés esetén a konzultáció díját levonjuk a megrendelése összegéből)

Konzultációra való jelentkezés​

Sajti Károly

Sajti Károly

SalesAutopilot rendszerépítő és online mindenes
…hogy legyen időd arra, amiért elkezdted a vállalkozást

jobbkezem.hu

Bízd ránk a technikai feladatokat, hogy végre foglalkozhass a lényeggel!

Kiknek tudunk segíteni?

Legyél akár kezdő vagy haladó (a vállalkozásodban, az online marketingben, a technikai dolgokban), a lényeg:

  • tudd, hogy mi a célod a vállalkozásoddal,
  • ismerd a célközönséged főbb jellemzőit,
  • és legyen tiszta az irány, amerre menni akarsz.

Milyen feladatokban tudunk segíteni?

Az alapoktól kezdve a komplex rendszerekig minden típusú feladatban:

  • alapok (SalesAutopilot fiók alapozás – hogy okosan indulhass, ne legyen káosz),
  • megrendelési folyamat (ajánlatkészítés, megrendelés webshop nélkül, webshop bekötés SalesAutopilot-ba, online fizetési megoldások, számlázás, visszaigazolás, kintlévőségkezelés),
  • marketing automatizálás (hírlevelek és automatikus levelek, vevőelégedettség, piackutatás, opt-in oldalak, megrendelő űrlapok, landing oldalak, értékesítési tölcsérek),
  • ügyfélszolgálati munka, adminisztráció minimalizálás (automatizált ügyfélszolgálat, munkafolyamatok követése, CRM rendszer, értesítő levelek, dokumentumok),
  • különböző szoftverek összekötése (egyedi belső folyamatok, összekötések, integrációk, követőkódok elhelyezése),
  • SalesAutopilothoz és a honlapodhoz kapcsolódó feladatok (megfelelő bővítmények, szoftverek kiválasztása, beüzemelése, kisebb-nagyobb grafikai munkák: pl.: űrlapok, landing page-ek, egyéb elemek arculatra szabása).

Nem csak SalesAutopilot

A céged működése egy teljes folyamat, amit nem lehet szigorúan szoftverekre bontani. Ezért nem csak a SalesAutopilot részt vállaljuk, hanem minden, a honlapodhoz kapcsolódó technikai dolgot is, hogy ne kelljen több kivitelezõ között közvetítened.

Több, mint rendszerépítés

Miután felépítettük a rendszeredet, nem hagyunk magadra.

  • segítünk megtervezni, elmondjuk a technikai szempontokat,
  • üzemeltetjük, karbantartjuk,
  • az eseti módosításokat, fejlesztéseket is megcsináljuk,
  • megtanítjuk Neked, ha nem tudod (vagy segítünk kiválasztani a célodnak megfelelő képzést),
  • segítünk, ha elakadtál (megcsináljuk vagy megmutatjuk – ahogy Neked jobb).

Elérhetőek vagyunk. Hosszú távon is számíthatsz ránk.

Folyamatosan egyeztetünk, hogy mindenképp azt kapd, amire szükséged van. Könnyen elérhetsz minket, gyorsan reagálunk a kérdéseidre. Nem csak egyszeri kivitelezést, hanem hosszútávú együttműködést is vállalunk.

Tetszett, ami olvastál és kíváncsi vagy a részletekre? Kattints ide, és nézd meg a honlapunkat! »

Schmidt András

Schmidt András

Ügyfélrendszer építő

ugyfelrendszerek.hu

Cégtulajdonos-cégvezetőként miért esett a választásom a SalesAutopilot-ra?

Középiskolás koromban építettem ki az első működő értékesítési rendszeremet. Akkor még a folyamatok automatizálása a menedzser kalkulátoromba előre beállított figyelmeztetésekben merült ki, hogy ne felejtsek el egyetlen Ügyfelet sem visszahívni. Az azóta eltelt több, mint 15 évben folyamatosan fejlesztettem magamat, és kerestem a lehetőségeket. Ennek eredményeként 4 év alatt építettem fel egy kereskedelmi céget, melyben immáron több, mint 9500 Ügyféllel tartjuk rendszeresen a kapcsolatot. Mindezt 22 országban, 4 nyelven, és természetesen a hazai piacon is. E 4 év alatt több olyan szoftvert teszteltünk és használtunk, melyről azt gondoltuk, hogy a munkánkat fogja segíteni. De a valódi áttörést a SalesAutopilot jelentette. Munkatársaim hatékonysága robbanásszerűen nőtt, elégedettebb Ügyfeleink lettek, és a KPI-ok is nagyobb konverziót mutattak. Végeredményben pedig elmondhatom, hogy a SalesAutopilot (pontosabban a benne rejlő lehetőségek és azok kiaknázása) gyakorlatilag egy 0-24-ben dolgozni tudó munkatárssal ér fel, aki nem megy szabadságra, betegállományra, és nem utolsó sorban nincs hangulat–ingadozása. Precízen, az előre paraméterezett feladatokat látja el, miközben lehetőségem van a Kollégáim munkavégzését teljes kontroll alatt tartani. Mindezzel számszerűsíthető pénzt takarítottam meg: egy alkalmazott éves bérköltsége 2.782.548 Ft, nettó 120.000 Ft-os fizetés esetén. De ha van árrés, akkor ez az összeg nem “fáj”. Ami megfizethetetlen az a megnyert idő, a stabil munkavégzés, és a fluktuációval járó kellemetlenségek alóli mentesség.

Miért hoztam létre az ÜgyfélRendszerek.hu-t?

Az elmúlt években jó néhány vállalkozó ismerősöm és Ügyfelem kért tőlem tanácsot vagy segítséget abban, hogy egy jól kezelhető, átlátható, tematikusan felépített ÜgyfélRendszert rakjon össze a cége számára. Amikor elkezdtem velük beszélgetni, azt vettem észre, hogy egyre inkább ugyanazokat a kérdéseket teszem fel, testre szabva illetve segítettem végig őket azon az úton, melyen magam is végigmentem.

Azt gondolom, hogy látva eredményeinket illetve az érdeklődést azoktól a vállalkozóktól, akikkel beszélgetni szoktam, minden KKV-nak szüksége lenne egy ilyen rendszerre. Egyszer kell ezt felépíteni és utána napi szinten kéne használni és fejleszteni!

Ennek a folyamatnak a megtervezésére és kivitelezésére hoztam létre az ÜgyfélRendszerek.hu vállalkozásunkat, mely végigvezeti Önt lépésről-lépésre a tervezéstől a kivitelezésig, minden lépésen és közösen megalkotjuk azt az ÜgyfélRendszert, mely tökéletesen illeszkedik a vállalkozása igényeihez és lehetőségeihez.

Miért vagyunk többek, mint egy rendszerépítő cég?

A kereskedelmi vállalkozásom fejlesztéséhez több gyakorlati könyvet dolgoztam fel, és számos neves szakembertől tanultam közvetlenül. Mint pl.: Pongor-Juhász Attila (Elit Coaching 2014 óta folyamatosan), Csepregi Balázs, Schlingloff Sándor, Szász Mátyás, Tomán József. Az általuk tanultakat  szinte real-time adoptáltam, teszteltem és láttam az eredményeket. Majd idővel mátrix-szerűen ötvöztem a különböző technikákat. Mindezt a cég működési, munkatársi, és kereskedelmi – marketing folyamataiban.

Mi az a KLH?

Szenvedélyem a fejlődés, a folyamatos növekedés. Örömömre szolgál, hogy olyan vállalkozó társakkal dolgozzak együtt, akik szintén mindenből a legjobbat szeretnék kihozni. Márpedig aki a SalesAutopilot szoftverben gondolkodik, az nagyon jó helyen jár. Boldogsággal tölt el, amikor a kibontakozó közös munka során Ügyfeleink szemében látom a csillogást, és elégedett vagyok, amikor látom, hogy végre mindenki azzal foglalkozik, amit élvez csinálni. Így alakult ki a KLH, mint mottó is:

Kitalálni öröm

Létrehozni boldogság

Használni élvezet

Seneca Consulting

AutoM8 Seneca Consulting

Nagyobb kis-, de leginkabb kozep es nagyvallalatok szamara vegzunk egyedi uzleti automatizacios alkalmazas fejleszteseket SalesAutopilot platformon.
principal.consultant@seneca.consulting

“Erősséguk az összetett problémák  megértése, rendszerszintű megoldás tervezése, kivitelezése és alapos dokumentálása. Mindezt az üzleti célok maximális szem előtt tartásával,”
Khauth Gyorgy

Angliaban dolgozunk magyarkent olyanok szamara, akik az angol uzleti etika alapjan kivanjak vegezni tevekenyseguket legyenek akar magyar, angol vagy nemzetkozi ceg. Ja, es akik kepesek megbaratkozni az ekezetek nelkuli szovegek olvasasaval…

Olyan partnerekre fokuszalunk, akik eseteben a rendszer elsodleges felhasznaloja nem a cegvezeto, hanem a ceg olyan munkatarsai, akik egyaltalan nem ertenek a rendszerfejleszteshez, akiknek semmilyen extazist nem okoz az, hogyha maguk automatizalhatnak valamit.

A mi megkozeletesunkben a cegvezeto az, akinek van egy vizioja arrol, hogy hogyan szeretne a ceges folyamatait hatekonyabban mukodtetni, a ceges operaciot produktivabba tenni. Mi pedig ezt atultetjuk a gyakorlatba ugy, hogy a legmagasabb szintu automatizmusok valosulhassanak meg annak ellenere, hogy a rendszer hasznaloinak semmit ne kelljen tudnia a folyamatok mogott allo szoftverrol.
Gizike, aki adatokat tolt fel, nem feltetlenul fogja tudni, hogy SalesAutopilotot hasznal, csak annyit, hogy ezt ideirom, majd azt a gombot, megnyomom, s ezzel az en munkam keszen van.

Egyedi rendszereket tervezunk, mint peldaul az alabbiak:

  1. SAPI es digitalis nyomdai integracio, ahol a vasarlo sajat maga tervezi meg a nyomtatando termeket, majd az elkepzelese a fizetest kovetoen emberi erintes nelkul bekerul a nyomdaba. A nyomtatast kovetoen kiszallitjuk a termeket a vasarlo reszere.
    Industry 4.0 feature – Magyar Start Up

    1. Honlapba agyazott termek varazslo
    2. Egyedi ecommerce, fizetesi megoldas
    3. Nyomdai integracio
    4. Szallitasi partner integracio
    5. Penzugyi dokumentacio
  2. Komplett lobby szervezeti tagsagi rendszer management event managementtel koordinalva
    Membership Management – Az Egyesult Kiralysagbeli kozmu szolgaltato cegeket tomorito szakmai szervezet

    1. Uj tagfelvetel menedzsmentje honlap integracioval, tagsag tipus kezelessel, fizetesi megoldasokkal, a meglevo tagok hozzajarulasi folyamataival
    2. Online piacter es kommunikacios forum  a meglevo tagok reszere
    3. Rendezveny szervezesi es menedzselesi modul marketing kommunikacioval, elo es veg regisztracioval, koztes es uto kommunikacioval
  3. Szallodai kedvezmeny kupon rendszer a Groupon funkcionalitasank egy szallodara torteno emulalasaval
    Viral Voucher Function – Egy vezeto Skociai szalloda lanc

    1. Szallodai ertekesitesi rendszerehez fejlesztett gateway
    2. Automatikus, virus rendszeru kupon rendszer lefejlesztese teljes Groupon funkcionalitassal, tovabb ajanlasi metodussal
    3. Kupon ertekesitesi folyamat integralasa a szallodai ertekesitesi folyamatokkal
  4. Automatius lead ertekelesi rendszer, mely osszetett integracion, valamint szemelyre szabhato matematikai szamitasokon keresztul szamszeru erteket rendel a bejovo erdeklodesek melle. Pusztan egy cegnev bekereset kovetoen az alabbi informaciokat tudjuk produkalni:
    Lead Assessment Score Profiling – Online Retailer

    1. Companies House (cegbirosag) elo API integracio a cegjegyzekszam es az iranyitoszam meghatarozasahoz
    2. Iranyitoszam Adatbazis API integracio a szallitasi metodusok, szallitasi koltseg, valamint a flotta altal takart terulet meghatarozasahoz.
    3. Credit Safe elo API integracio, az erdeklodo elozo evi arbevetelenek, valamint az egyeb hitel kepessegi adatok meghatarozasahoz
    4. SIC Code elo API a vallat TEAOR szama alapjan torteno tevekenysegenek meghatarozasahoz.
    5. Matematikai kalkulacio
    6. Az eredmenyek alapjan automatkus, vallalaton belul feladat kiosztas, integracio az egyedi feladat kezelesi rendszerrel.
  5. Komplett, automatizalt esemeny menedzselesi rendszer, mely tobb esemeny egymassal parhuzamos menedzsmentjet vegzi ugy, hogy a felhasznalonak egy folyamatot kell kezelnie
    Event Management System – Europa legnagyobb cukorgyara

    1. Dedikalt API Oracle integracio
    2. Automatizalt, dinamikus, szegmentalt marketing kommunikacio
    3. Elo- es vegleges esemeny regisztracios modul
    4. Esemeny kozbeni es utokoveto kommunikacio
    5. Esemeny vonalkodos es kezi beleptetesi modul
  6. Vallalati uzleti folyamatokkal integralt egyedi feladat kezelo rendszer, mely biztositja az “egy kattintasos” komplex vallalati folyamat kezelest.
    1. Egyedi feladat kezelo rendszer
    2. SAP Business One ket utas integracio
    3. Feladat kezelesbe agyazott komplex uzleti folyamat futtato modul
    4. Feladatokhoz kapcsolodo belso ertesitesi rendszer
    5. Feladat lancok kezelese
  7. Complett, szemelyre szabott, ERP-vel integralt vallalati CRM rendszer
    1. Weboldal portfolio kezelese Autopilot CMS funkcioval
    2. Magento integracio
    3. Business Intelligence, Riport modul data warehouse alapon
    4. SAP Business One komplex integracio
    5. Automatizalt ertekesitesi tolcser kezeles
    6. Belso egyedi feladat kezelo rendszer
    7. Felhasznalo specifikus ceges kezelo felulet komplex funkcionalitasa
    8. Felhasznalo specifikus ugyfel adatlap es kezelo felulet komplex funkcionalitassal
    9. Osszetett automatizalt kulso es belso kommunikacio
    10. Blog integracio
    11. AdWords integracio
    12. Social media integracio
    13. Microsoft Power BI integracio

Ha egyedi rendszert szeretne, mely masok szerint nem megvalosithato, akkor varjuk szives megkereseset.

Elerhetosegunk: principal.consultant@seneca.consulting <= igen, ez az email cím!

Share This