Bevezető gondolatok

A SalesAutopilot vezetőiként már az első perctől kezdve figyelemmel kísértük a Kínából 2019. év végén elindult járványt, és az alábbi intézkedésekről szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket.

Ezzel szeretnénk megmutatni, hogy a SalesAutopilotra a kialakult helyzetben is fokozottan lehet számítani, valamint szeretnénk példával is elöljárni a vállalkozások számára annak érdekében, hogy minél jobban tudjuk minimalizálni a járvány egészségügyi hatásait.

Elsődleges célunk megvédeni munkatársaink, családtagjaik, és az őket körülvevő közösségek egészségét. Rögtön ezután kiemelt fontosságú, hogy a folyamatos üzletmenet biztosításával tudjuk ügyfeleink és természetesen saját magunk számára enyhíteni a járvány esetlegesen kialakuló gazdasági hatásait.

Legfontosabb intézkedéseink

Tekintettel arra, hogy a SalesAutopilotnak, mint technológiai vállalatnak nagy rálátása van a távmunka világára, elsődleges megoldásként február közepén elkezdtük felkészíteni a céget a teljes egészében való távmunkára való átállásra.

A már közismert munkahelyi higiéniás intézkedéseket részletesen itt nem tárgyalom, ezeket mi is bevezettük.

Az üzletmenet folytonossággal és azon belül a távmunkával kapcsolatban az alábbi lépéseket tettük meg:

  • Hetekkel ezelőtt beszereztünk több extra notebookot, hogy kivétel nélkül minden munkatársunk tudjon távmunkában dolgozni.
  • A beszerzendő számítógépek számát úgy határoztuk meg, hogy bizonyos kulcs pozíciókban eleve tartalék gép is rendelkezésre álljon, a további pozíciók számára közös tartalék gépeket tartunk fenn.
  • Az újonnan beszerzett számítógépek IT biztonsági felkészítését is elvégeztük, hogy ezek is megfeleljenek a teljes gépparkunkkal szemben támasztott szigorú biztonsági követelményeknek.
  • Külföldről visszatérő munkatársaink ezen a héten már a hét elejétől otthonról dolgoztak.
  • 2020. március 13. péntek reggeltől az irodához köthető kritikus tevékenységeken kívül minden tevékenységet a SalesAutopilot csapata távmunkában végez.

Hiszünk benne, hogy a fenti intézkedésekkel jelentősen csökkenteni lehet a munkatársaink fertőzésnek való kitettségét, és ezzel mind ők, mind családjaik, mind pedig a szolgáltatásunk folytonossága is nagyobb védelmet élvez.

A fentieken kívül természetesen monitorozzuk a beszállítóinkról, az ő működésükről szóló híreket, hogy ezen a területen is csökkenteni tudjuk a működési kockázatokat.

A fentieken kívül keressük azon megoldásokat, információkat, melyek segíthetnek az egyes ügyfélcsoportjainknak a járvány negatív hatásainak ellensúlyozásában, és igyekszünk ezekkel is ellátni ügyfeleinket. Az elmúlt évek alatt az email marketingen, marketing automatizáláson, és a kisvállalati cég automatizás egyéb területein kívül főként a távmunkában, és az online képzésekben szereztünk olyan tapasztalatot, amely hasznos lehet az ezen területen most induló vállalkozásoknak, és keressük annak módját, ahogyan ezeket a tapasztalatokat hatékonyan meg tudjuk osztani.

A személyes gondolatok

Némi mérlegelés után a cég vezetőiként úgy döntöttünk, hogy személyes véleményünknek is szeretnénk hangot adni az alábbi pár mondatban, méghozzá abban bízva, hogy – még ha szerény mértékben is – de ezzel is hozzájárulhatunk a helyzet javításához.

Azok számára, akik nem látják veszélyesnek a járvány alakulását, és kilátásait, ezen személyes Facebook posztomat és ezt a videót szeretném ajánlani (angol nyelvű, sok nyelvi felirat bekapcsolható) a járványok terjedésének matematikájáról szól. A videó utolsó gondolatát ajánlom figyelmébe mindenkinek: “Minél többen aggódnak, annál kevésbé kell aggódnunk. Ha a többség nem aggódik, akkor kell igazán aggódnunk!”

Rövid magyarázat: Természetesen nem az aggódás hat a járvány sebességére, hanem az átgondoltság, óvatosság, hiszen minél többen óvatosak, annál lassabban terjed a járvány, annál inkább van lehetőség a megbetegedett emberek kezelésére.

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény