Automatizált folyamatok, ügyfélélmény, vagy új top munkatársak?

Kezdjük nagyon egyszerűen: Az alábbi három közül Ön szerint melyik az a tényező, amit ha jobban csinálnának a cégében, akkor azonnal elkezdene növekedni a bevétel, sőt, a profit is?

a.) Háttérfolyamatok automatizálása?
b.) Ügyfélélmény teremtés?
c.) TOP teljesítményű munkatársak megtalálása?

Csak képzelje el egyenként, hogy mi változna meg cégében, ha egyiket vagy másikat hirtelen 5x jobban csinálnák? Biztos vagyok benne, hogy legalább az egyik kiemelkedően több eredményt hozna!

Ez a szűk keresztmetszet, egyedül ezzel érdemes komolyan foglalkoznia, éééééés ezt a témát lenne érdemes megnéznie holnaputáni Cégduplázó Webináriumunkon is!

Miért fontos rájönni, hogy mi a szűk keresztmetszet a cégében?

A szűk keresztmetszet olyan az Ön cégében, mint a Télapónál a rénszarvasok száma, a szánkó sofőrök (mert azt Ön is nyilván tudja, hogy nem csak a Télapó vezethet ajándék kézbesítő szánt), vagy a szánkó javító manók. Ezek közül egy időpontban csakis egy lehet szűk keresztmetszet. Hiszen vagy az egyikből van túl kevés, vagy a másikból.

A szűk keresztmetszet az a valami, aminek ha növeli a mennyiségét a cégben, akkor nő a termelés és a bevétel is.

Ha tehát túlzottan jeges a tél, és túl sok rénszarvasnak ficamodik ki a bokája, akkor a rénszarvas lesz a szűk keresztmetszet. Mire van ilyenkor szükség? Rénszarvasra.

Trükkös kérdés:

Ha ilyenkor növeli a szánkó sofőrök vagy a szánkó javító manók számát, akkor nőni fog az elégedett gyerekek száma?

NEM!

Mert ha a rénszarvasok száma a szűk keresztmetszet, akkor egyedül a rénszarvasok számának növelése segít.

Tehát akkor miért fontos rájönni, hogy mi a szűk keresztmetszet a cégében?

Mert ha bármi mást fejleszt, mint ami a szűk keresztmetszet, az eredmény nulla, vagy majdnem nulla lesz!

Na ez már baj… de semmi baj! => Vegyen részt a Cégduplázó Webináriumon, lásson szuper VALÓS példákat a háttérfolyamatok automatizálására, az ügyfélélmény teremtésre, és a fantasztikus munkatársak megtalálására, és máris könnyebb lesz!

Önnek nem a fentiek okozzák a gondot?

Szinte kizárt!

Ha van jó terméke (nem csak Ön szerint 🙂 van hozzá egy jó üzleti modellje (azaz ha jó az árazás és a beszerzés / termelés matekja), akkor már szinte biztos, hogy a fenti három között rejtőzködik cége szűk keresztmetszete (kivéve, ha Ön lenne az, de abban nem én tudok segíteni).

Tegyünk egy próbát?

– nincs elég eladás?
– kell hozzá jó értékesítő vagy jó marketinges, vagy mindkettő – lásd fenti c.) pontot.

– nincs pénze megfizetni az értékesítőt / marketingest?
– arról volt szó, hogy van jó terméke és jó üzleti modellje, úgyhogy ez nem jó példa! 🙂

– nincs ideje
– akkor automatizálni kellene a háttérfolyamatokat – lásd fenti a.) pont

– tudom, hogy jó a termék, de mégsem veszik eléggé
– oké, akkor az ügyfélélményt kell fejleszteni – lásd fenti b.) pont

Higgye el nekem, a végtelenségig tudnám folytatni!

  • vagy a fenti három pont egyikén kell fejleszteni,
  • vagy a terméken és az üzleti modellen,
  • vagy esetleg lehet az is, hogy Önnek kell jobb vállalkozóvá / marketingessé válni… pl. úgy, hogy jobbá válik a fenti három pontban… 😉

A holnaputáni Cégduplázó Webináriumunkon mindhárom területről kiváló működő példákat fogunk mutatni, méghozzá ügyfeleink példáit! Bemutatjuk, hogy látszólag banális folyamatok automatizálásával, unalmasnak látszó feladatok elvégzésével valójában hatalmas eredménynövelést lehet elérni!

Fontos: Vendégeink nem akarnak Önnek eladni semmit, nem lesz ajánlatuk, nem lesz promóciójuk, semmi mást nem akarnak, csak számukra is meglepően jó eredményeikről lelkesen beszámolni, és ezzel segíteni hasonló vállalkozóknak és marketingeseknek!

Várjuk szeretettel a webináriumon »

REGISZTRÁLOK A WEBINÁRIUMRA

Ui.: az egyetlen, aki promózni fog a webináriumon, az a Télapó lesz, méghozzá az általa szponzorált SalesAutopilot Kedvezményes Éves csomagokat fogja meg-megemlíteni… de ki ne tudná elnézni ezt neki – hiába, ő sem véletlenül annyira lelkes az automatizálásért!

 A Cégduplázó Webinárium támogatója a Télapó, a Kedvezményes SalesAutopilot Éves csomagok szállítója.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény