Professzionális rendezvények minimális energiával.

Akár rendezvénye maga a termék, akár rendezvényt használ terméke értékesítésére SOKSZOROS eredményességre számíthat…

Számos sikeres vállalkozás rájött arra, hogy infotermékek ide, webkonferenciák oda – a személyes érintkezés mindennél jobban működik.

Az egyik leghatásosabb márkaépítő, eladás-ösztönző, és nyereségtermelő tevékenység a mai napig az, ha érdeklődőit vagy vevőit összehívja egyazon helyre – ha szervez egy eseményt.

Persze, aki már szervezett valaha rendezvényt, az egyik első dolog ami eszébe jut: “…az rengeteg munka!”

…ezért a legtöbben bele se fognak.

Szerencsére a legtöbb adminisztratív teendő a rendezvények esetében is automatizálható. Sőt, a dolgok elegánsabban, flottabbul megoldhatók, mint a hagyományos, káoszos, sokszervezős, sokmunkás rendezvények esetében.

Hogy lehet kevés munkatárssal nagy és ütős rendezvényeket szervezni?

  • Gyűjtsön több jelentkezőt egyszerűbben,

  • Automatizálja a kommunikációt minden csatornán: emailben, SMS-ben, nyomtatott levelekben,

  • Önműködősítse a háttéradminisztrációs folyamatokat!

Gyűjtsön több jelentkezőt

Ha képessé válik hatásosabb módon kommunikálni és eladni, akkor nagyobb hatékonysággal konvertálja a listáján szereplő érdeklődőket. A hatékony kommunikációt a kifinomult email marketing funkciók teszik élvezetessé és eszeveszett hatékonnyá.

A dolog persze ott kezdődik, hogy a célpiacát eleve nagyon jól megismerheti, hála az egyszerű kérdőívezéshez – percek alatt össze tud dobni egy kérdőívet, amit kirakhat a weboldalra vagy elküldhet emailben, és a válaszok automatikusan az adott feliratkozóhoz kerülnek.

A rendezvényre a jelentkezési űrlap is ugyanilyen egyszerűen hozható létre – legyen szó többoldalas űrlapokról vagy bizonyos mezők feltételhez kötött megjelenéséről (pl. csak akkor jelenik meg, ha A kérdésre B-t válaszolt).

Persze, könnyű annak többet eladnia, aki képes programozói tudás nélkül 12 perc alatt kártyaelfogadási rendszert építeni. Kiegészítve persze automatikus számlázással, mert még az ellenségünknek sem kívánhatjuk, hogy a rendezvény több száz résztvevőjének számláját kézzel pötyögje be a számlázóprogramba.

…aztán amikor eljön a rendezvény napja, akkor rendkívül vagány dolog úgy becsekkoltatni az embereket a rendezvényre, hogy egy androidos eszközzel beszkennelnek egy vonalkódot (és a háttérben rögtön szinkronizál az ügyféladatbázissal).

Automatizálja a kommunikációt

Még mindig le lehet nyűgözni az embereket azzal, ha az esemény napján küld egy emlékeztető SMS-t minden résztvevőnek az eseményről, parkolási információkról.

Ha viszont utolsó pillanatos változásról szeretné értesíteni a résztvevőket (vagy csak egy részüket), akkor nem jófejség, hanem életbevágóan fontos dolog időben eljuttatni az információt az ügyfeleknek. Emailt nem biztos, hogy olvasnak, de az SMS-t mindenki pár percen belül megnézi.

Ez még csak a kezdet! A viselkedés-alapú vagy szegmentálás mentén történő email- és SMS küldés csak egy piciny szelete azoknak a lehetőségeknek, melyek rendezvények lebonyolítását könnyűvé, élvezetessé teszik a SalesAutopilottal.

Ha a többi lehetőségre kíváncsi, nézze meg a funkciókat részletesebben vagy jöjjön el egy élő bemutatóra.

Önműködősítse az összes lehetséges folyamatot

A legtöbb rendezvény megszervezése egyszerűnek indul, de veszettül komplikált lesz, hiszen különböző atipikus esetek bonyolítják meg a menetrendet, (no meg az ügyféladatbázist):

  • A résztvevő B-t is regisztrálja, de A fizeti mindkét jegyet.
  • A résztvevő B-t is regisztrálja, de külön fizetik a jegyeket.
  • Az adott résztvevő null-áfás számlát kér
  • Résztvevők lemondják a rendezvényt. Vissza kell nekik fizetni (és adminisztrálni) a részvételi díjat és felszabadítani a helyeket.

A fentiek tipikus esetek, amik szinte minden rendezvény kapcsán előfordulnak. Aki szervezett már rendezvényt, ki tudja egészíteni további 3-4 tipikus forgatókönyvvel a listát.

Annak érdekében, hogy ne csapjon át kemény éjszakázásba a rendezvény előtti néhány nap, önműködősíteni kell a rendezvényt. Ezeket az eseteket, “forgatókönyveket”:

  1. előre ki kell találni, majd
  2. automatizálni mindent.

Egy átlagos rendezvény önműködősítése legfeljebb néhány órás munkája egy embernek, utána pedig minden eset kezelése csupán néhány egérkattintás egy munkatársnak. Egy következő, hasonló rendezvényre pedig csak “copy-paste”-elni kell a már összerakott rendszert.

Az önműködősített rendezvény alternatívája a hagyományos őskáosz, amikor a kirívó esetek végeláthatatlan egyeztetésekbe, utánajárásokba, számos “egy kis türelmet, mindjárt megoldom”-ba fulladnak… és az esemény után a könyvelőnek is van néhány szava a hibásan kiállított-sztornózott számlákhoz.

Próbálja ki ingyen

vagy

Nézze meg élőben…