Mit jelent egyáltalán
az „ügyfélélmény” kifejezés?

Az ügyfélélmény az a benyomás, amit a vásárlói megélnek az Önnel történő üzletelés előtt, alatt és után.
Íme a bevétel sokszorozó ügyfélélmény 6 pontos receptje:

1. Törődés
Ez egy hozzáállás, nincs szükség semmilyen erőforrásra, csak szeretetre. Ez Önben vagy megvan, vagy nincs. De szerintünk megvan!

2. Figyelem
Ehhez a törődésen kívül kapacitás kell, azaz idő. Ha leautomatizálja az adminisztratív részleteket, a kötelező elemeket, és még pár részletet, akkor fog maradni figyelme.

3. Teljesült ígéretek
Minőségi termék, határidők, pontosan megadott adatok, „várakozás menedzsment”. Ennek a nagyrésze automatizálható, sőt, automatizációval lehet a legjobban megvalósítani.

4. Pozitív meglepetések
Ehhez törődés és figyelem kell. A törődés megvan, tehát már csak figyelem szükséges. Azt pedig a 2-es pontban tisztáztuk fent, hogy ebben az automatizáció fog segíteni.

5. Túlkommunikált részteljesítések
Nincs annál bosszantóbb egy ügyfél számára, amikor ugyan elvileg zajlik a szolgáltatás, de nincs kommunikáció, ezért nem lehet tudni, hogy minden rendben megy, vagy csak éppen teljesen megfeledkeztek róla. Éppen ezért annyira üdítő, amikor egy kereskedő vagy szolgáltató minden következő lépést pontosan elmagyaráz, majd amikor az adott lépés megtörténik, arról értesítést küld.

6. Személyes érintések
Ehhez törődés, figyelem és idő kell. Egy részét ki lehet váltani videóval, ami szintén automatizálás, és amit szintén automatizmusok tudnak eljuttatni az ügyfelekhez, egy részét viszont meg „kell” csinálni személyesen. (Valljuk be, az ügyfeleknek örömet okozni az egyik legnagyobb móka!) Ha pedig az automatizálás miatt megvan rá az idő, akkor minden szuper – lesz személyes érintés is!
Mit tud megvalósítani a SalesAutopilottal, hogy
legendásan pozitív ügyfélélmény legyen cégétől vásárolni?
Ügyfélélmény mérő rendszer
Állítson be egy automatizmust, ami minden vásárlás után megkérdezi vevőit arról, hogy milyen volt Önnel üzletelni. Ekkor vásárlói őszintén elmondják, hogy mi volt jó és mi volt rossz. Ez alapján kulcsfontosságú fejlesztéseket tud véghez vinni cégében, ami már mind Önnek fog termelni a következő vásárlónál.


Webshippy (fulfilment) integráció #teljesült ígéretek
A Webshippy egy fulfilment szolgáltatás webáruházaknak, mely leveszi az Ön válláról a raktározás, csomagolás és csomagfeladás terhét, így Ön a skálázható növekedésre tud koncentrálni. Soha többet nem kell attól félnie, hogy egy kampány „túl jól” sikerül, és nem sikerül időben teljesíteni ígéreteit!
Születésnapi köszöntés/ajánlat #pozitív meglepetések
Ha rendelkezik feliratkozóinak a születési dátumával, akkor létrehozhat egy automatizmust, ami ezen időpont előtt lép életbe. Egyedi köszöntő levelet vagy akár különleges ajánlatot – határidővel – juttathat el feliratkozóihoz. Mindezt a rendszert csak egyszer kell beállítania, utána automatikusan teszi majd a dolgát minden feliratkozójánál személyre szabva.


Névnapi köszöntés / ajánlat #pozitív meglepetések
Ha feliratkozáskor elkéri a keresztnevet is, akkor rendszerünk automatikusan, a megfelelő időpontban tud névnapi emailt vagy akár SMS-t küldeni. Ez lehet csak egy sima köszöntés vagy egy különleges – szintén határidős – ajánlat, ami árbevételt növel.
„Nem várt sütik” #pozitív meglepetések
A Dan Sullyvan nevéhez kapcsolódi kifejezés lényege, hogy olyan időpontokban (is) érdemes meglepetést okoznia ügyfeleinek, partnereinek, amikor nem várják, és amikor nincs éppen „üdvözlet dömping”. Egy apró kedvesség, egy kisebb ajándék bármikor örömöt okoz, és Ön könnyedén tudja ekeket tetszőleges események után akárhány nappal, héttel, hónappal későbbre időzíteni.


Személyreszabott visszaigazoló oldalak #túlkommunikált részteljesítések
Ha megrendelés visszaigazoló oldalaira nem csak pár szavas általános szöveget ír ki, hanem pl. termék/szolgáltatás függő videót jelenít meg, melyben részletesen elmagyarázza, mi fog történni a megrendelés vagy ajánlatkérés után, ügyfelei nagyobb valószínűséggel fogják türelmesen megvárni amíg Ön teljesíti ígéreteit.
Időponthoz kötött egyedi kommunikáció #túlkommunikált részteljesítések
Hozzon létre bármilyen automatizmust bármilyen időpont vagy dátum alapján. Ez jelenthet például évfordulón esedékes kommunikációt bizonyos vásárlások után (turizmus, vendéglátás, szórakoztatóipar), vagy jelenthet emlékeztetőt fogyótermékek újravásárláshoz (online kereskedelem).


Megrendelés státuszváltozás kommunikációja #túlkommunikált részteljesítések
Ha webshopja van, szoftverünk segítségével a megrendelési állapotok teljes skáláján személyre szabott és teljeskörű tájékoztatást tud nyújtani ügyfeleinek. Küldjön emailt, ha beérkezett a megrendelés, sikeres volt a bankkártyás fizetés, ha beérkezett a megrendelt termék a raktárba, ha átadta a csomagot a futárnak.
Szolgáltatási időpont értesítő #túlkommunikált részteljesítések
Ha az Ön vállalkozásában időpontot szoktak foglalni a vásárlók, akkor egy automatizmust segítségével emberi munka nélkül értesítheti őket az időpont közeledtével. Akár emailben, akár SMS-ben és bárhány alkalommal.


Telefonhívások ütemezése #személyes érintés
Egy kedves telefonhívás, amikor nem akar semmit eladni, nem túl nagy feladat, mégis kevesen használják partnereik „elbűvölésére”. Egy telefonhívás egy olyan ügyben, amit mások emailben, vagy automatizáltan intéznek, szintén hatalmas különbséget jelenthet. Az időpontokhoz kapcsolódó valós idejű szegmensek egy-egy munkatárs nyitóképernyőjén elhelyezve akár az aznap hívandó ügyfelek listáját is tartalmazhatják. Ha pedig valakivel sikerült beszélni, automatikusan eltűnik a hívandók szegmenséből.
Képeslap vagy egyéb meglepetés levél #személyes érintés
Majd mindenki emailt küld, ezért egy postai levél, egy képeslap szintén nem várt hatást válthat ki. A beépített Hibridlevél integrációval több oldalas, „színes-szagos” levelet is küldhet teljesen automatizáltan – postára rohangálás nélkül – (Hibridlevél szerződés is szükséges hozzá), a speciális XSL-FO formátumú kiadvány feltöltővel pedig nyomdai minőségű egyedi nyomtatványokat, képeslapokat nyomtathat személyre szabottan, időzítve (nyomtatójának lehetőségei szerint).

Mit tud megvalósítani a SalesAutopilottal, hogy legendásan pozitív ügyfélélmény legyen cégétől vásárolni?

Ügyfélélmény mérő rendszer
Állítson be egy automatizmust, ami minden vásárlás után megkérdezi vevőit arról, hogy milyen volt Önnel üzletelni. Ekkor vásárlói őszintén elmondják, hogy mi volt jó és mi volt rossz. Ez alapján kulcsfontosságú fejlesztéseket tud véghez vinni cégében, ami már mind Önnek fog termelni a következő vásárlónál.

Webshippy (fulfilment) integráció #teljesült ígéretek
A Webshippy egy fulfilment szolgáltatás webáruházaknak, mely leveszi az Ön válláról a raktározás, csomagolás és csomagfeladás terhét, így Ön a skálázható növekedésre tud koncentrálni. Soha többet nem kell attól félnie, hogy egy kampány „túl jól” sikerül, és nem sikerül időben teljesíteni ígéreteit!

Születésnapi köszöntés/ajánlat #pozitív meglepetések
Ha rendelkezik feliratkozóinak a születési dátumával, akkor létrehozhat egy automatizmust, ami ezen időpont előtt lép életbe. Egyedi köszöntő levelet vagy akár különleges ajánlatot – határidővel – juttathat el feliratkozóihoz. Mindezt a rendszert csak egyszer kell beállítania, utána automatikusan teszi majd a dolgát minden feliratkozójánál személyre szabva.

Névnapi köszöntés / ajánlat #pozitív meglepetések
Ha feliratkozáskor elkéri a keresztnevet is, akkor rendszerünk automatikusan, a megfelelő időpontban tud névnapi emailt vagy akár SMS-t küldeni. Ez lehet csak egy sima köszöntés vagy egy különleges – szintén határidős – ajánlat, ami árbevételt növel.

„Nem várt sütik” #pozitív meglepetések
A Dan Sullyvan nevéhez kapcsolódi kifejezés lényege, hogy olyan időpontokban (is) érdemes meglepetést okoznia ügyfeleinek, partnereinek, amikor nem várják, és amikor nincs éppen „üdvözlet dömping”. Egy apró kedvesség, egy kisebb ajándék bármikor örömöt okoz, és Ön könnyedén tudja ekeket tetszőleges események után akárhány nappal, héttel, hónappal későbbre időzíteni.

Személyreszabott visszaigazoló oldalak #túlkommunikált részteljesítések
Ha megrendelés visszaigazoló oldalaira nem csak pár szavas általános szöveget ír ki, hanem pl. termék/szolgáltatás függő videót jelenít meg, melyben részletesen elmagyarázza, mi fog történni a megrendelés vagy ajánlatkérés után, ügyfelei nagyobb valószínűséggel fogják türelmesen megvárni amíg Ön teljesíti ígéreteit.

Időponthoz kötött egyedi kommunikáció #túlkommunikált részteljesítések
Hozzon létre bármilyen automatizmust bármilyen időpont vagy dátum alapján. Ez jelenthet például évfordulón esedékes kommunikációt bizonyos vásárlások után (turizmus, vendéglátás, szórakoztatóipar), vagy jelenthet emlékeztetőt fogyótermékek újravásárláshoz (online kereskedelem).

Megrendelés státuszváltozás kommunikációja #túlkommunikált részteljesítések
Ha webshopja van, szoftverünk segítségével a megrendelési állapotok teljes skáláján személyre szabott és teljeskörű tájékoztatást tud nyújtani ügyfeleinek. Küldjön emailt, ha beérkezett a megrendelés, sikeres volt a bankkártyás fizetés, ha beérkezett a megrendelt termék a raktárba, ha átadta a csomagot a futárnak.

Szolgáltatási időpont értesítő #túlkommunikált részteljesítések
Ha az Ön vállalkozásában időpontot szoktak foglalni a vásárlók, akkor egy automatizmust segítségével emberi munka nélkül értesítheti őket az időpont közeledtével. Akár emailben, akár SMS-ben és bárhány alkalommal.

Telefonhívások ütemezése #személyes érintés
Egy kedves telefonhívás, amikor nem akar semmit eladni, nem túl nagy feladat, mégis kevesen használják partnereik „elbűvölésére”. Egy telefonhívás egy olyan ügyben, amit mások emailben, vagy automatizáltan intéznek, szintén hatalmas különbséget jelenthet. Az időpontokhoz kapcsolódó valós idejű szegmensek egy-egy munkatárs nyitóképernyőjén elhelyezve akár az aznap hívandó ügyfelek listáját is tartalmazhatják. Ha pedig valakivel sikerült beszélni, automatikusan eltűnik a hívandók szegmenséből.

Képeslap vagy egyéb meglepetés levél #személyes érintés
Majd mindenki emailt küld, ezért egy postai levél, egy képeslap szintén nem várt hatást válthat ki. A beépített Hibridlevél integrációval több oldalas, „színes-szagos” levelet is küldhet teljesen automatizáltan – postára rohangálás nélkül – (Hibridlevél szerződés is szükséges hozzá), a speciális XSL-FO formátumú kiadvány feltöltővel pedig nyomdai minőségű egyedi nyomtatványokat, képeslapokat nyomtathat személyre szabottan, időzítve (nyomtatójának lehetőségei szerint).
A SalesAutopilot Magyarország
vezető cégautomatizálás szoftvere
A SalesAutopilot
Magyarország
vezető
cégautomatizálás
szoftvere
Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézze meg, mire képes az egyes területeken:
Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézze meg, mire képes az egyes területeken:
A SALESAUTOPILOT SZÁMOKBAN

900+
fizető ügyfél, a hazai
KKV világ krémje

3,8 Milliárd
forintot meghaladó havi bevétel, amit ügyfeleink a SAPI eCommerce modullal szereznek

379 millió
kiküldött email 2022-ben az ügyfeleink által és ez évről évre csak nő

40+
különböző szoftverrel integrációs lehetőség, mindössze pár kattintással, programozó nélkül
PÁR KATTINTÁSSAL INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK
PÁR KATTINTÁSSAL
INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK
Egyedülállóan nagy számú (40+) szoftverrel
kapcsolhatja össze programozói segítség nélkül a SalesAutopilot-ot
