Ügyfélélmény automatizálás

Ezek a rendszerek „nem kérnek enni”, csak egyszer kell beállítani őket és onnantól kezdve folyamatosan élménnyé teszik a veled történő üzletelést.

Ügyfélémény automatizálás

Mit jelent egyáltalán
az „ügyfélélmény” kifejezés?

Mit jelent az ügyfélélmény?

Az ügyfélélmény az a benyomás, amit a vásárlóid megélnek a veled történő üzletelés előtt, alatt és után.

Íme a bevétel sokszorozó ügyfélélmény 6 pontos receptje:

Törődés

1. Törődés

Ez egy hozzáállás, nincs szükség semmilyen erőforrásra, csak szeretetre. Ez benned vagy megvan, vagy nincs. De szerintünk megvan!

figyelem

2. Figyelem

Ehhez a törődésen kívül kapacitás kell, azaz idő. Ha leautomatizálod az adminisztratív részleteket, a kötelező elemeket, és még pár részletet, akkor fog maradni figyelmed.

Teljesült ígéretek

3. Teljesült ígéretek

Minőségi termék, határidők, pontosan megadott adatok, „várakozás menedzsment”. Ennek a nagyrésze automatizálható, sőt, automatizációval lehet a legjobban megvalósítani.

Pozitív meglepetések

4. Pozitív meglepetések

Ehhez törődés és figyelem kell. A törődés megvan, tehát már csak figyelem szükséges. Azt pedig a 2-es pontban tisztáztuk fent, hogy ebben az automatizáció fog segíteni.

Túlkommunikált részteljesítések

5. Túlkommunikált részteljesítések

Nincs annál bosszantóbb egy ügyfél számára, amikor ugyan elvileg zajlik a szolgáltatás, de nincs kommunikáció, ezért nem lehet tudni, hogy minden rendben megy, vagy csak éppen teljesen megfeledkeztek róla. Éppen ezért annyira üdítő, amikor egy kereskedő vagy szolgáltató minden következő lépést pontosan elmagyaráz, majd amikor az adott lépés megtörténik, arról értesítést küld.

Személyes érintések

6. Személyes érintések

Ehhez törődés, figyelem és idő kell. Egy részét ki lehet váltani videóval, ami szintén automatizálás, és amit szintén automatizmusok tudnak eljuttatni az ügyfelekhez, egy részét viszont meg „kell” csinálni személyesen. (Valljuk be, az ügyfeleknek örömet okozni az egyik legnagyobb móka!) Ha pedig az automatizálás miatt megvan rá az idő, akkor minden szuper – lesz személyes érintés is!

Mit tudsz megvalósítani a SalesAutopilottal, hogy
legendásan pozitív ügyfélélmény legyen cégedtől vásárolni?

Ügyfélélmény mérő rendszer

Állíts be egy automatizmust, ami minden vásárlás után megkérdezi vevőidet arról, hogy milyen volt veled üzletelni. Ekkor vásárlóid őszintén elmondják, hogy mi volt jó és mi volt rossz. Ez alapján kulcsfontosságú fejlesztéseket tudsz véghez vinni cégedben, ami már mind neked fog termelni a következő vásárlónál.

Ügyfél élmény mérő rendszer
1

Webshippy (fulfilment) integráció

#teljesült ígéretek

A Webshippy egy fulfilment szolgáltatás webáruházaknak, mely leveszi a válladról a raktározás, csomagolás és csomagfeladás terhét, így Te a skálázható növekedésre tudsz koncentrálni. Soha többet nem kell attól félned, hogy egy kampány „túl jól” sikerül, és nem sikerül időben teljesítened ígéreteidet!

Születésnapi köszöntés/ajánlat

#pozitív meglepetések

Ha rendelkezel feliratkozóidnak a születési dátumával, akkor létrehozhatsz egy automatizmust, ami ezen időpont előtt lép életbe. Egyedi köszöntő levelet vagy akár különleges ajánlatot – határidővel – juttathatsz el feliratkozóidhoz. Mindezt a rendszert csak egyszer kell beállítanod, utána automatikusan teszi majd a dolgát minden feliratkozódnál személyre szabva.

Születésnapi köszöntés / ajánlat
Névnapi köszöntés / ajánlat

Névnapi köszöntés / ajánlat

#pozitív meglepetések

Ha feliratkozáskor elkéred a keresztnevet is, akkor rendszerünk automatikusan, a megfelelő időpontban tud névnapi emailt vagy akár SMS-t küldeni. Ez lehet csak egy sima köszöntés vagy egy különleges – szintén határidős – ajánlat, ami árbevételt növel.

„Nem várt sütik”

#pozitív meglepetések

A Dan Sullyvan nevéhez kapcsolódi kifejezés lényege, hogy olyan időpontokban (is) érdemes meglepetést okoznod ügyfeleidnek, partnereidnek, amikor nem várják, és amikor nincs éppen „üdvözlet dömping”. Egy apró kedvesség, egy kisebb ajándék bármikor örömöt okoz, és könnyedén tudod ezeket tetszőleges események után akárhány nappal, héttel, hónappal későbbre időzíteni.

Nem várt sütik
Személyre szabott visszaigazoló oldalak

Személyreszabott visszaigazoló oldalak

#túlkommunikált részteljesítések

Ha megrendelés visszaigazoló oldalaira nem csak pár szavas általános szöveget írsz ki, hanem pl. termék/szolgáltatás függő videót jelenítesz meg, melyben részletesen elmagyarázod, mi fog történni a megrendelés vagy ajánlatkérés után, ügyfeleid nagyobb valószínűséggel fogják türelmesen megvárni amíg teljesíted ígéreteidet.

Időponthoz kötött egyedi kommunikáció

#túlkommunikált részteljesítések

Hozz létre bármilyen automatizmust bármilyen időpont vagy dátum alapján. Ez jelenthet például évfordulón esedékes kommunikációt bizonyos vásárlások után (turizmus, vendéglátás, szórakoztatóipar), vagy jelenthet emlékeztetőt fogyótermékek újravásárláshoz (online kereskedelem).

Időponthoz kötött egyedi kommunikáció
Webshopos megrendelés státuszváltozás kommunikációja

Megrendelés státuszváltozás kommunikációja

#túlkommunikált részteljesítések

Ha webshopod van, szoftverünk segítségével a megrendelési állapotok teljes skáláján személyre szabott és teljeskörű tájékoztatást tudsz nyújtani ügyfeleidnek. Küldj emailt, ha beérkezett a megrendelés, sikeres volt a bankkártyás fizetés, ha beérkezett a megrendelt termék a raktárba, ha átadtad a csomagot a futárnak.

Szolgáltatási időpont értesítő

#túlkommunikált részteljesítések

Ha a vállalkozásodban időpontot szoktak foglalni a vásárlók, akkor egy automatizmust segítségével emberi munka nélkül értesítheted őket az időpont közeledtével. Akár emailben, akár SMS-ben és bárhány alkalommal.

Szolgáltatási időpont értesítő
Telefonhívások ütemezése

Telefonhívások ütemezése

#személyes érintés

Egy kedves telefonhívás, amikor nem akarsz semmit eladni, nem túl nagy feladat, mégis kevesen használják partnereik „elbűvölésére”. Egy telefonhívás egy olyan ügyben, amit mások emailben, vagy automatizáltan intéznek, szintén hatalmas különbséget jelenthet. Az időpontokhoz kapcsolódó valós idejű szegmensek egy-egy munkatárs nyitóképernyőjén elhelyezve akár az aznap hívandó ügyfelek listáját is tartalmazhatják. Ha pedig valakivel sikerült beszélni, automatikusan eltűnik a hívandók szegmenséből.

Képeslap vagy egyéb meglepetés levél

#személyes érintés

Majd mindenki emailt küld, ezért egy postai levél, egy képeslap szintén nem várt hatást válthat ki. A beépített Hibridlevél integrációval több oldalas, „színes-szagos” levelet is küldhetsz teljesen automatizáltan – postára rohangálás nélkül – (Hibridlevél szerződés is szükséges hozzá), a speciális XSL-FO formátumú kiadvány feltöltővel pedig nyomdai minőségű egyedi nyomtatványokat, képeslapokat nyomtathatsz személyre szabottan, időzítve (nyomtatódnak lehetőségei szerint).

Képeslap vagy egyéb meglepetés levél

Mit tudsz megvalósítani a SalesAutopilottal, hogy legendásan pozitív ügyfélélmény legyen cégedtől vásárolni?

Ügyfél élmény mérő rendszer

Ügyfélélmény mérő rendszer

Állíts be egy automatizmust, ami minden vásárlás után megkérdezi vevőidet arról, hogy milyen volt veled üzletelni. Ekkor vásárlóid őszintén elmondják, hogy mi volt jó és mi volt rossz. Ez alapján kulcsfontosságú fejlesztéseket tudsz véghez vinni cégedben, ami már mind neked fog termelni a következő vásárlónál.

1

Webshippy (fulfilment) integráció

#teljesült ígéretek

A Webshippy egy fulfilment szolgáltatás webáruházaknak, mely leveszi a válladról a raktározás, csomagolás és csomagfeladás terhét, így Te a skálázható növekedésre tudsz koncentrálni. Soha többet nem kell attól félned, hogy egy kampány „túl jól” sikerül, és nem sikerül időben teljesíteni ígéreteidet!

Születésnapi köszöntés / ajánlat

Születésnapi köszöntés/ajánlat

#pozitív meglepetések

Ha rendelkezek feliratkozóidnak a születési dátumával, akkor létrehozhatsz egy automatizmust, ami ezen időpont előtt lép életbe. Egyedi köszöntő levelet vagy akár különleges ajánlatot – határidővel – juttathatsz el feliratkozóidhoz. Mindezt a rendszert csak egyszer kell beállítanod, utána automatikusan teszi majd a dolgát minden feliratkozójánál személyre szabva.

Névnapi köszöntés / ajánlat

Névnapi köszöntés / ajánlat

#pozitív meglepetések

Ha feliratkozáskor elkéred a keresztnevet is, akkor rendszerünk automatikusan, a megfelelő időpontban tud névnapi emailt vagy akár SMS-t küldeni. Ez lehet csak egy sima köszöntés vagy egy különleges – szintén határidős – ajánlat, ami árbevételt növel.

Nem várt sütik

„Nem várt sütik”

#pozitív meglepetések

A Dan Sullyvan nevéhez kapcsolódi kifejezés lényege, hogy olyan időpontokban (is) érdemes meglepetést okoznod ügyfeleidnek, partnereidnek, amikor nem várják, és amikor nincs éppen „üdvözlet dömping”. Egy apró kedvesség, egy kisebb ajándék bármikor örömöt okoz, és könnyedén tudod ezeket tetszőleges események után akárhány nappal, héttel, hónappal későbbre időzíteni.

Személyre szabott visszaigazoló oldalak

Személyreszabott visszaigazoló oldalak

#túlkommunikált részteljesítések

Ha megrendelés visszaigazoló oldalaira nem csak pár szavas általános szöveget írsz ki, hanem pl. termék/szolgáltatás függő videót jelenítesz meg, melyben részletesen elmagyarázod, mi fog történni a megrendelés vagy ajánlatkérés után, ügyfeleid nagyobb valószínűséggel fogják türelmesen megvárni amíg teljesíted ígéreteidet.

Időponthoz kötött egyedi kommunikáció

Időponthoz kötött egyedi kommunikáció

#túlkommunikált részteljesítések

Hozz létre bármilyen automatizmust bármilyen időpont vagy dátum alapján. Ez jelenthet például évfordulón esedékes kommunikációt bizonyos vásárlások után (turizmus, vendéglátás, szórakoztatóipar), vagy jelenthet emlékeztetőt fogyótermékek újravásárláshoz (online kereskedelem).

Webshopos megrendelés státuszváltozás kommunikációja

Megrendelés státuszváltozás kommunikációja

#túlkommunikált részteljesítések

Ha webshopod van, szoftverünk segítségével a megrendelési állapotok teljes skáláján személyre szabott és teljeskörű tájékoztatást tudsz nyújtani ügyfeleidnek. Küldj emailt, ha beérkezett a megrendelés, sikeres volt a bankkártyás fizetés, ha beérkezett a megrendelt termék a raktárba, ha átadtad a csomagot a futárnak.

Szolgáltatási időpont értesítő

Szolgáltatási időpont értesítő

#túlkommunikált részteljesítések

Ha a vállalkozásodban időpontot szoktak foglalni a vásárlók, akkor egy automatizmust segítségével emberi munka nélkül értesítheted őket az időpont közeledtével. Akár emailben, akár SMS-ben és bárhány alkalommal.

Telefonhívások ütemezése

Telefonhívások ütemezése

#személyes érintés

Egy kedves telefonhívás, amikor nem akarsz semmit eladni, nem túl nagy feladat, mégis kevesen használják partnereik „elbűvölésére”. Egy telefonhívás egy olyan ügyben, amit mások emailben, vagy automatizáltan intéznek, szintén hatalmas különbséget jelenthet. Az időpontokhoz kapcsolódó valós idejű szegmensek egy-egy munkatárs nyitóképernyőjén elhelyezve akár az aznap hívandó ügyfelek listáját is tartalmazhatják. Ha pedig valakivel sikerült beszélni, automatikusan eltűnik a hívandók szegmenséből.

Képeslap vagy egyéb meglepetés levél

Képeslap vagy egyéb meglepetés levél

#személyes érintés

Majd mindenki emailt küld, ezért egy postai levél, egy képeslap szintén nem várt hatást válthat ki. A beépített Hibridlevél integrációval több oldalas, „színes-szagos” levelet is küldhetsz teljesen automatizáltan – postára rohangálás nélkül – (Hibridlevél szerződés is szükséges hozzá), a speciális XSL-FO formátumú kiadvány feltöltővel pedig nyomdai minőségű egyedi nyomtatványokat, képeslapokat nyomtathatsz személyre szabottan, időzítve (nyomtatódnak lehetőségei szerint).

Kezdd el használni a SalesAutopilot-ot még ma!

Kezdd el használni a SalesAutopilot-ot még ma!

A SalesAutopilot Magyarország
vezető cégautomatizálás szoftvere

A SalesAutopilot
Magyarország
vezető
cégautomatizálás
szoftvere

Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézd meg, mire képes az egyes területeken:

Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézd meg, mire képes az egyes területeken:

Marketing automatizálás

Marketing automatizálás

Alkoss meg profi, feltételekhez és cselekvésekhez kötött marketingrendszereket.

Ecommerce automatizálás

Ecommerce automatizálás

Emeld a következő szintre webáruházad, vagy építs komplett online eladási rendszert.

Ügyfélélmény automatizálás

Ügyfélélmény automatizálás

Hozd létre a legjobb ügyfélélményt, hogy minden egyes vásárlás igazi élmény legyen.

Háttérfolyamat automatizálás

Háttérfolyamat automatizálás

Spórolj meg havonta sok tíz munkaórát azzal, hogy automatizálod a folyamatokat.

Teljeskörű email marketing

Teljeskörű email marketing

Tervezz meg bármilyen email marketinggel kapcsolatos ötletet és a SalesAutopilot-tal meg lehet valósítani.

Teljeskörű email marketing

Teljeskörű email marketing

Tervezz meg bármilyen email marketinggel kapcsolatos ötletet, és a SalesAutopilottal meg lehet valósítani.

A SALESAUTO­­PILOT SZÁMOKBAN

650+ fizető ügyfél

900+

fizető ügyfél, a hazai
KKV világ krémje

1,6 milliárd bevétel az ügyfeleinknek

3,8 Milliárd

forintot meghaladó havi bevétel, amit ügyfeleink a SAPI eCommerce modullal szereznek

200 millió kiküldött email

379 millió

kiküldött email 2022-ben az ügyfeleink által és ez évről évre csak nő

40+ integráció

40+

különböző szoftverrel integrációs lehetőség, mindössze pár kattintással, programozó nélkül

PÁR KATTINTÁSSAL INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK

PÁR KATTINTÁSSAL
INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK

Egyedülállóan nagy számú (40+) szoftverrel
kapcsolhatod össze programozói segítség nélkül a SalesAutopilot-ot

1