Technical Support Specialist
Magyarország vezető marketing automatizáló szoftvercége Technical Support Specialist (technikai ügyfélszolgálatos) munkatársat keres, aki segít ügyfeleinknek legyőzni technikai elakadásaikat.
Technical Support Specialist
Magyarország vezető marketing automatizáló szoftvercége Technical Support Specialist (technikai ügyfélszolgálatos) munkatársat keres, aki segít ügyfeleinknek legyőzni technikai elakadásaikat.
Neked való ez a pozíció, ha:
Profi vagy a webes technológiákban
A HTML, XML, CSS, JS, API, DNS, SSL, SPF, DKIM és hasonlók számodra nem kínaiul vannak + tudsz és szeretsz programozni.
Szeretsz problémákat megoldani
Egy „szimpla” ügyfélszolgálati pozi neked túl unalmas lenne, egyrészt mert nem kihívás, másrészt mert imádsz bonyolult technikai problémákat egyre hatékonyabban megoldani.
Szót értesz az emberekkel, és szeretsz segíteni
Nem vagy annyira kocka, mint az igazi kockák, ezért a kevésbé technikai emberek is szívesen fogadnak el tőled segítséget; te pedig örülsz, ha megoldódnak a problémáik.
A SalesAutopilot számokban
650+
fizető ügyfél, a hazai KKV világ krémje és több kiváló középvállalat
1,6 milliárd
forintot meghaladó bevétel HAVONTA, amit ügyfeleink a SAPI eCommerce modullal szereznek
200 000+
kiküldött email kampány a Sales Autopilotból
15
fős vidám, motivált, hajtós csapat, akik minden nap a SAPI-n és a SAPI-val dolgoznak
Legfontosabbak, amit kínálunk neked:
Versenyképes fizetés tisztán
Nem multis környezetre vágysz, de fontos a versenyképes bejelentett fizetés? Ez nálunk alap!
Profi munkakörülmények
A kiszámítható növekedéshez profi háttér kell, ezért a legjobb eszközöket és szoftvereket használjuk, képzésekre járunk, belső képzéseket tartunk, és a legjobb nemzetközi szereplőktől tanulunk.
Startup feeling stabil háttérrel
Ha ismered a startupok világát, akkor tudod, mire számíts. A különbség, hogy babzsák fotelek és befektetők helyett elkötelezett ügyfélkörünk van, és stabilitásunk.
Mik lesznek a feladataid?
A munkakör célja a SalesAutopilot ügyfelek támogatása a technikailag összetettebb ügyekben; és a hasonló esetek megelőzésének elősegítése egyeztetésekkel, ötleteléssel és dokumentálással. Ez az alábbiakból fog állni:
Mik lesznek a feladataid?
A munkakör célja a SalesAutopilot ügyfelek támogatása a technikailag összetettebb ügyekben; és a hasonló esetek megelőzésének elősegítése egyeztetésekkel, ötleteléssel és dokumentálással. Ez az alábbiakból fog állni:
Hibajelentések értelmezése
Fogadni, értelmezni és kezelni az ügyfelektől beérkező hibajelentéseket. A fő feladat kideríteni, hogy “Bug vagy feature?”, és ennek megfelelően továbblépni.
Segítségnyújtás írásban
Feature? Segíts az ügyfélnek megérteni a működést, és továbblépni a célja megvalósításában, majd pontosítani / kiegészíteni a Tudásbázisban az ide vonatkozó részt.
Hibák feltárása, dokumentálása
Bug? Dokumentáljuk a fejlesztői csapat felé olyan minőségben, hogy minél kevesebb nyomozással megértsék a hibát, és tudják javítani.
Dokumentációk frissítése
Tudásbázis és dokumentációk frissítése, mind az új fejlesztések, mind a felfedezett hiányosságok vonatkozásában.
Ötletelés, egyeztetés a csapattal
Valami nem világos? Egyeztess a fejlesztői csapattal vagy a rendszergazdákkal, és derítsétek ki közösen. Ha szükséges, segíts finomítani a funkciót, hogy még érthetőbb legyen a működés.
Hibajelentések trendjeinek elemzése
Visszajelzést adni a termék-, fejlesztői-, és ügyfélsiker csapatoknak az általad tapasztalt trendekről, jellemző kihívásokról, hogy közösen meg tudjuk előzni, de legalábbis meg tudjuk oldani a felmerülő problémákat.
Opcionális: Részvétel a fejlesztésben
Ha fejlesztői tapasztalatod is van, vagy szeretnéd, hogy idővel legyen, mi támogatjuk: Részt vehetsz a hibajavításokban, vagy akár hibakereső, elemző funkciók, vagy egyéb segédszkriptek fejlesztésében.
Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?
Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?
Inspiráló kihívások
A nemzetközi mércével szemben kell (elérnünk és) bizonyítanunk a szoftver elsőbbségét, és megnyerni a piac jelentős részét. Ez egy komoly és izgalmas kihívás, aminek Te leszel az egyik fontos mozgatórugója.
Itt nem csak egy fogaskerék leszel a gépezetben, sőt, képességeid és igyekezeted legjavára is szükséged lesz.
Szakmai és emberi fejlődés
Minden csapattaggal személyre szabott fejlődési- és karrier tervet dolgozunk ki, és karrier coachingot biztosítunk külsős coach bevonásával. Ezen kívül fejlesztői meetupok, online technológiai konferenciák, – ha érdekel – akár még vezetői workshop is, szóba jöhet, ha elősegíti a szakmai előrelépésed.
Csúcskategóriás munkaeszközök
Nem flancolunk, de a profi és eredményes munkához megfelelő eszközök kellenek. A feladataidhoz és a habitusodhoz passzoló felső kategóriás géped lesz. Vagy egy profi notebook egy nagy monitorral, vagy asztali gép két nagy monitorral. Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!
Rugalmas, ám pörgős munkaidő, alkalmanként home office
Kezdés valamikor 7 és 10 között – ahogy megbeszéljük. Nem igazán túlórázunk, de amíg bent vagyunk, nyomjuk ahogy csak lehet. Ha nem vagy kemény tempóhoz szokva, nálunk bajban lennél. Ha 1-1 napra home-officra van szükséged, semmi gond, de rendszeresen nem preferáljuk, mert egyetlen napra sem jó kiesni a vérkeringésből.
Mit várunk tőled szakmailag?
Mit várunk tőled emberileg?
Mit várunk tőled emberileg?
Ahhoz, hogy együtt tudjunk dolgozni, fontos, hogy hasonló legyen az értékrendünk. Az alábbiakban megtalálod, hogy ha jelentkezel hozzánk, milyen jellemzőket fogunk keresni benned:
Ide várunk szeretettel:
Itt a főhadiszállásunk. Ide várunk szeretettel:
Címünk: 1024 Budapest, Margit körút 31-33. félemelet 4.
Itt a főhadiszállás. Ez egy 260 nm-es, 9 szobás, tágas iroda, ami a Mechwart parkra néz. Benne csúcskategóriás eszközökkel, saját előadóteremmel, jó tömegközlekedéssel és jófej csapattal.
A közelben minden van, amire szükséged lehet:
Röviden egy pazar munkahely a Miénk, és ha akarod a Tiéd is.
Miről szól a SalesAutopilot? (ebben támogatjuk a felhasználókat)
Ez a videó a számunkra fontos dolgokat mutatja be…
Gyorsabb, Egyszerűbb, Élvezetesebb Cégnövekedés – minden érintett számára
Ezek alapján az értékek szerint működünk. Ha te is, akkor imádni fogjuk egymást.
Csepregi Balázs
társtulajdonos
Üdvözöllek, Csepregi Balázs vagyok, és a Sales Autopilot társtulajdonosaként őszintén remélem, hogy megtalálod nálunk azt a hozzád méltó kihívást, amit mindig is kerestél!
Ha igazak rád a fentiek, és szeretnél velünk dolgozni, kérlek add le jelentkezésed a lenti űrlapon!
Ha velünk fogsz dolgozni, az alábbiakra biztosan számíthatsz:
Viszont tudnod kell, hogy:
Ha ezek alapján azt mondod, megtaláltad, amit kerestél, akkor ne késlekedj, töltsd ki az űrlapot! Ha kérdésed van, akkor vezető technológiai vezetőnknek és egyben a cég másik tulajdonosának írj emailt nyugodtan: [vezetoprogramozo – kukac – salesautopilot – pont – hu] és örömmel válaszol neked!
Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!
Hogyan zajlik a kiválasztási folyamat? Mi fog történni az űrlap kitöltése után?
- Az űrlap kitöltése után rögtön pár izgalmas kérdés vár.
- Nyerő jelentkezési anyagod esetén jön egy telefonos interjú.
- Jól sikerült telefonos interjú után találkozunk személyesen.
Ha további információra lenne szükséged, keress nyugodtan emailen:
Csepregi Balázs (társtulajdonos)[balazs – kukac – salesautopilot – pont – hu]
Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!
Hogyan zajlik a kiválasztási folyamat? Mi fog történni az űrlap kitöltése után?
- Az űrlap kitöltése után rögtön pár izgalmas kérdés vár.
- Nyerő jelentkezési anyagod esetén jön egy telefonos interjú.
- Jól sikerült telefonos interjú után találkozunk személyesen.
Ha további információra lenne szükséged, keress nyugodtan emailen:
Csepregi Balázs (társtulajdonos)[balazs – kukac – salesautopilot – pont – hu]
Ismersz esetleg valakit, akinek ideális lenne ez a munka karrier lehetőség?
Légy jó fej, és oszd meg vele kérlek! 🙂
Légy jó fej, és oszd meg vele kérlek! 🙂