Nyitott pozíció

Szoftver Support Munkatárs

Magyarország vezető marketing automatizálási szoftvercégeként teljes munkaidős munkatársakat keresünk, akik segítenek ügyfeleinknek eredményesebben használni szoftverünket ezzel vállalkozások ezreit segítve hozzá az eredményes működéshez ebben az új, egyre inkább online világban.

Neked való ez a pozíció, ha:

  • Erős technikai vénád van, de nem vagy fejlesztő
  • Precízen, tényszerűen, mégis kedvesen kommunikálsz
  • Szeretsz összetett problémákat gyors tempóban megoldani

Dióhéjban a tények

Amit várunk

  • Dolgozz keményen, és tudd is élvezni a kemény munkát.
  • Proaktivitás. Kommunikáld a haladásod/elakadásod; merj kérdezni, segítséget kérni.
  • Ismerd a határaid, tudd mikor van szükséged pihenésre, feltöltődésre.
  • Felelősségvállalás. Elismered ha hibázol, javítod, gondoskodsz, hogy ne történjen meg újra, továbbmész, kezdeményezel.
  • Egyenesség. Nem köntörfalazol, nem mismásolsz.

Amit nyújtunk

  • Akár 100% remote munkavégzés (csak rajtad múlik, be akarsz-e menni az irodába).
  • Kidolgozott on-boarding rendszer, hatalmas belső tudástár, személyes mentorálás.
  • Belső képzések, a személyes fejlődésed támogatása szakmai területeken és soft-skillekben is.
  • Support területen piaci átlag feletti fizetés: xxxx  belépő szinttől függően, később a teljesítményeddel arányosan növekszik (objektív mérőszámok mentén!).
  • B2B környezet (nem Marika néninek kell elmagyarázni, hova kattintson a képernyőn, sokkal komolyabbak és érdekesebbek a kihívások).
  • A törzsidőt (9-17) rugalmasan kezeljük, HO munkavégzésben senki se mikromenedzsel.

Napi feladataid

  • Kinyomozod az ügyfelek technikai elakadásait.
  • A szoftverhibát kommunikálod a fejlesztők felé és értesíted róla az ügyfelet.
  • Új fejlesztéseket tesztelsz, sőt akár javasolsz is.
  • Fejleszted a tudásbázist.
  • Dokumentálsz.
  • Működésfelügyeletet látsz el.

Megjött a kedved a jelentkezéshez?
Pályázd meg az állást!

Érdekelnek a részletek, maradtak benned kérdések, még tovább olvasnál? Feel free, görgess tovább, igyekeztünk mindent alaposan kifejteni alább (nem kenyerünk zsákbamacskát árulni). 🙂
Tovább a jelentkezéshez
Kik is az a SalesAutopilot?

Kik vagyunk és mivel is foglalkozik a SalesAutopilot?

A SalesAutopilot az online is értékesítő kisvállalatok automatizálási szoftvere (ismertebb nevén: SAPI), amivel automatizálják a marketing-, értékesítési- és háttérfolyamataikat, ezzel érve el hatékonyabb és eredményesebb működést.
Folyamatosan bővülő csapatunk már 20 éve támogatja a hazai KKV-k marketingjét; több, mint 1000 ügyfelünk a hazai KKV világ krémje, de sok közepes és nagyobb vállalat is velünk dolgozik. 2023-ban 6,5 Mrd Ft online megrendelés zajlott a SAPI rendszerén keresztül.
Célunk, hogy a kisvállalatok megszabaduljanak az ismétlődő irodai rutinmunka terhétől, és az így felszabaduló időben a jobb értékesítési-, marketing-, és háttérfolyamatokkal több eredményt, és jobb életélményt teremtsenek az ügyfeleik, munkatársaik és tulajdonosaik számára.
Alapító tulajdonosaink (Khauth György és Csepregi Balázs) egyúttal elsőszámú vezetőink is, az online marketing automatizálás első és azóta is verhetetlen magyarországi elindítói és nagykövetei.
A Marktech SaaS cégek piacán dolgozunk, és a világ legjobbjaival szállunk versenybe. Ez csak olyan csapattagokkal reális, akik szakmájuk legjobbjai – vagy azok akarnak lenni – és ezért tesznek is. Ehhez biztosítunk minden tanulási lehetőséget a könyvektől a konferenciákig, az online kurzusoktól a belső mentoringig.
Légy tagja csapatunknak és éld át velünk a digitális üzlet világformáló hatását!

17 fős

csapat

451 M Ft

árbevétel (2023)
A videóban ügyfeleinknek mutatjuk be SalesAutopilot alapjait. Ha szeretnéd még jobban megismerni szoftverünket a jelentezés előtt, kérlek kattints ide »

Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:

  • Erős technikai vénád, algoritmikus gondolkodásod van

Az ügyfél által írt nagy információhalmazban megtalálod a lényeget, szisztematikus megközelítéssel, lépésről-lépésre, logikusan végig tudod gondolni az ok-okozati összefüggéseket, lehetséges hibákat, azok következményeit és így hamar megtalálod a megoldást. Előny, ha van tapasztalatod komplex szoftverekkel, vagy találkoztál már API (Application Programming Interface) alkalmazásával.

  • Szeretsz rendszerekben, folyamatokban, strukturáltan gondolkodni és dolgozni

Szívesen működtetsz összetett háttérfolyamatokat a csapat bármely tagja által készített folyamatleírás alapján. Szereted az adatokat rendszerezni, és ezáltal a mögöttes összefüggéseket megérteni. Pontosan adminisztrálod a munkád eredményét. Észreveszed, ha egy folyamat nem működik ideálisan, és javaslatot is tudsz tenni annak optimalizálására, hogy ugyanazt (vagy jobb) eredményt kevesebb munkával tudjunk elérni.

  • Problémamegoldásod precíz, gyors és lényeglátó

Az ügyfeleknek hatékonyan segítesz, mert a technikai megoldáson túl felismerd azt is, hogy az ügyfél problémáját, üzleti célját milyen megoldás fogja támogatni. Nem veszel el az irreleváns részletekben, a szoftver oda nem kapcsolódó bugyraiban. Mindezt precízen tudod átadni, ezért az ügyfél gyors, és valóban hasznos segítséget kap.

  • Kommunikációd ügyfélközpontú, és egyben a cég érdekeit is szem előtt tartó

Az ügyfeleknek élmény veled kommunikálni, mert érzik az odafigyelést. Empatikus, támogató stílus jellemez. Az ügyfeleket nem kioktatod, hanem megértve a problémáikat edukálod a hatékony szoftverhasználatra. Ugyanakkor túlzó kérések és elvárások esetén határozottan tudsz fellépni a cég képviseletében is.

  • Kapcsolódó felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettség

Gazdaságinformatikus, mérnökinformatikus, vagy egyéb műszaki diplomád van. Elsősorban a szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdések megoldásában számítunk rád, ezért a tudásod mellett fontos, hogy eredményközpontú hozzáállással is rendelkezz. Ezt a kombinációt nálunk sikeresen kamatoztathatod!

  • Angol nyelvtudás

Azon kívül, hogy számos magas színvonalú szakmai anyag is angol nyelvű, melyekből cégen belül képezzük magunkat, legfőbb tanácsadóink is a nemzetközi piacról kerültek ki. Időnként nemzetközi ügyfelekkel való kapcsolattartásra is szükség lehet.

Mire lesz szükséged szakmailag?

  • Informatikai vagy műszaki végzettség.
  • A SalesAutopilot szoftver működésének gyors megtanulása komplex összefüggések megértése, logikai kapcsolatok átlátása.
  • Lényeglátó és precíz problémamegoldás az ügyek kapcsán (nem veszel el a felesleges részletekben, meg tudod tartani a fókuszt).
  • Ügyfelek felé az információ jól strukturáltan és barátságos hangnemben kerül átadásra.
  • Napindító meetinget követően önálló munkavégzés, a saját munkádért felelősségvállalás.
  • Angol nyelvtudás szakmai anyagok (írott, hang, videó) önálló feldolgozásához.

Mivel fogod tölteni a mindennapjaidat?

Szoftver Support Munkatársként az alábbi feladatokkal fogod tölteni időd legnagyobb részét.
  • Segítségnyújtás a SalesAutopilot szoftver használatában

Ügyfeleinknek fogsz segíteni írásban a Zendesk ticketing rendszeren keresztül. Belső képzésünknek hála sok mindenre azonnal fogod tudni a választ, más kérdésekben pedig bőséges Tudásbázisunk és a csapat tapasztaltabb tagjai fognak neked segíteni. Ez az a feladat, amelyikben az ügyfélsiker csapat minden tagjára számítunk. Megismernéd jobban szoftverünket? Ha még soha nem használtál hírlevélküldő szoftvert, kezdd ezzel a videóval.

  • Hibajelentések értelmezése és dokumentálása

Az egyik legtrükkösebb feladatod, amikor Sherlock Holmes-t / Miami Helyszínelőket játszva igyekszel rájönni, hogy amit az ügyfél hibának vél, az valóban hiba, vagy csak elnézett valamit. Egyszerre fontos, hogy technikailag felkészült legyél, és hogy empatikusan kommunikálj, hiszen ilyenkor az ügyfél sokszor türelmetlen vagy bosszús. Ha viszont jól kezeled az ilyen helyzeteket, azzal örökre elkötelezett ügyfeleket szerezhetsz. A munkád az alábbiak miatt sosem lesz unalmas vagy egyhangú, számos dologra magadnak kell rájönnöd, és dokumentálni.

  • Szoftver dokumentáció készítés

Hatalmas Tudásbázisunk frissítésében, fejlesztésében is részt fogsz venni, akár egy-egy kép cseréjére lesz szükség, akár egy új funkció teljes leírását kell majd elkészíteni. Közben lehetőséged lesz a szoftverünk összes izgalmas lehetőségének végigkattintgatására, hogy minél érthetőbben tudd leírni a használatot ügyfeleinknek.

  • Rendszerépítés SalesAutopilotban

Az első időszakban megtanulod majd a SalesAutopilot szoftver használatát, ebben fogod segíteni az ügyfeleinket is. Ahogy folyamatosan bővül a tudásod, úgy fogsz egyre komplexebb kérdésekben otthonosan mozogni. A szoftver funkcióinak megismerése a mindennapok része lesz, hiszen amikor tudásbázist írsz, vagy hibát reprodukálsz, akkor neked is a szoftverben kell ügyködni. Illetve te is részt veszel majd a közös belső szoftver tréningeken, ahol közösen teljes projekteket valósítunk meg SalesAutopilotban.

  • Saját projektek

Ahogy tudásod bővül mind szoftverünk, mind belső folyamataink tekintetében, egyre többször lesz lehetőséged részt venni, vagy akár vezetni is folyamatfejlesztési projekteket. Ennek elengedhetetlen előfeltétele, hogy a hétköznapokban észleld és kommunikáld az új trendeket, kilógó eseteket, melyekkel találkozol a munkád során. Az így létrejövő projektekben mind a rendszer felépítését – biztos sejted, hogy többnyire SalesAutopilotban –, mind a folyamatok “humán aspektusának” kialakítását el kell végeznie a csapatnak.

  • Működésfelügyelet

Fontos számunkra, hogy ne csak reagáljunk az ügyfelek által jelzett hibákra, hanem megelőzzük azokat. Működésfelügyeleti rendszerünk segítségével folyamatosan monitorozzuk a szoftver működését, és ha szükséges, gyorsan cselekszünk. Ebben te is részt fogsz venni a közösen kialakított beosztás szerint hétköznapokon, és időnként hétvégén is (csak ügyeleti jelleggel).

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált,
kemény munkát?

  • Piaci átlag feletti fizetés amit bejelentve, teljesen szabályosan kapsz meg minden hó első munkanapján
  • Szakmai fejlődési lehetőség belső tréningeken és workshopokon, írásos oktatóanyagokkal és webináriumokkal támogatva
  • 100% távmunka, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel
  • Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek és érdeklődési kör figyelembevételével
  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások folyamatos tanulás
  • Folyamatos mentoring a vezetőktől és a senior kollégáktól, valamint lehetőséged van coaching támogatást is kérni
Dolgozz nálunk!
Salesautopilot, Budapest
Full-time
Teljes munkaidős állás
Home office
100% távoli munkavégzés bejárási lehetőséggel
Kiemelkedő fizetés
Teljesen tisztán
Jelentkezési határidő:
Jelentkezés
Egy jó közösség

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Fejlődésed maximális támogatása

A Marktech SaaS cégek piacán dolgozunk, és a világ legjobbjaival szállunk versenybe. Ez csak olyan csapattagokkal reális, akik szakmájuk legjobbjai – vagy azok akarnak lenni – és ezért tesznek is. Ehhez biztosítunk minden tanulási lehetőséget a könyvektől a konferenciákig, az online kurzusoktól a belső mentoringig, méghozzá annak arányában, hogy mennyire bizonyítod, hogy alkalmazod is a tanultakat.
Mindenünk a Tech

SaaS cég

A Software as a Service szegmens egy folyamatosan és dinamikusan fejlődő üzleti terület az egész világon, ezen belül természetesen Magyarországon is. A legfontosabb jellemzői címszavakban a profi munkakörnyezet, a belső motivációval rendelkező munkatársak, és a folyamatos tanulás, fejlődés.
Emellett fontos jellemzők még a nemzetközi piaccal való verseny, az angol nyelv jelenléte a munkánkban, és a folyamat alapú működés.
Karrier

Szakmai és emberi fejlődés

Minden csapattaggal személyre szabott fejlődési- és karrier tervet dolgozunk ki, és karrier coachingot biztosítunk külsős coach bevonásával.
A fejlődési- és karriertervhez szorosan kapcsolódik teljesítményértékelési rendszerünk, így kiszámíthatóan, a fejlődéseddel és teljesítményeddel arányos mértékben fog nőni fizetésed és előrehaladásod is.
Munkavégzésed helyszíne

100% remote work + tetszőleges bejárási lehetőség

Az időnk nagyobbik részében otthonról dolgozunk, ráadásul egyre távolabbi helyekről. Ha igényled, bármikor bejöhetsz (bemehetsz) az irodába, ahogy társaságigényesebb munkatársaink teszik is heti 1-2 alkalommal.
Kiváló éttermek és kávézók a ház sarkánál, illetve pár lépésre találhatók. Világos, kényelmes iroda vár, nagy fehér táblával, hatalmas konferencia monitorral, és a legfinomabb kávékkal és teákkal.
Munkaeszközeid

Csúcskategóriás munkaeszközök

Nem flancolunk, de a profi és eredményes munkához megfelelő eszközök kellenek. A feladataidhoz és a habitusodhoz passzoló felső kategóriás géped lesz. Vagy egy profi notebook egy nagy monitorral, vagy asztali gép két nagy monitorral.
Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!

Felelősségteljes munka

Nálunk mindenki vállalja a felelősséget a munkájáért, akár jól sikerült, akár rosszul. Valamit jól csináltál? Tiéd a siker, és együtt örülünk az eredményednek! Valamit elrontottál? Közösen megnézzük, mi okozta a hibát, javítjuk, majd beleépítjük folyamatainkba ezt a tapasztalatot is. Legközelebb pedig még jobban fogjuk csinálni.

Versenyképes jövedelem

Kiemelkedő embereket keresünk, így tudjuk: kiemelkedő bért is kell fizetnünk. A fizetésed 100%-ban bejelentve kapod.
A fizetésemelkedésed mértéke egyenes arányban lesz teljesítményeddel, melyre objektív mérőrendszert alkalmazunk, és piaci átlag feletti növekedést érhetsz el.
Munkatársaink véleménye

Ismerd meg néhány jövőbeli munkatársadat

„Fontos a fejlődés, és minden nap kihívások elé vagyok állítva, és nem csak szakmailag, de emberileg is”
Adamcsek Edit
volt ügyfélszolgálati csapatvezető
jelenleg vezetői csapatunk tagja
„Nem érzem magam egy apró porszemnek, hanem nagyon is sokat számít a véleményem”
Polonkai Andi
menedzser asszisztens
Milyenek a hétköznapok az ügyfélszolgálaton? A fenti videóból szinte mindent megismerhetsz.
Csepregi Balázs / Adamcsek Edit
ügyvezető / volt ügyfélszolgálati csapatvezető, jelenleg vezetői csapatunk tagja
„Izgalmas kihívás elé állít a munkám minden nap, és szeretem, hogy rugalmasan kezelhetem az időmet."
Meretei Zsanett
korábbi technikai ügyfélszolgálati munkatársunk, jelenleg főállású anyuka

A közvetlen felettesed Sophie lesz, a Support Csapat vezetője.

Legszorosabban a Support csapat tagjaival fogsz együtt dolgozni, de lehetőséged lesz ezen-azon együtt dolgozni a support csapat tagjain kívül cégünk minden tagjával.
Kardos Zsófia „Sophie”
Support Csapat vezetője

Ha velünk fogsz dolgozni, az alábbiakra biztosan számíthatsz:

Izgalmas, folyton változó kihívások és kőkemény munka
Ahogy vállalkozások ezreit segítünk hozzá az online világban való boldoguláshoz, és ezen keresztül Magyarország legeredményesebb kis- és középvállalati szoftvercégévé tesszük a SalesAutopilotot.
Motiváló karrier lehetőség
Ha szeretnéd több különböző területen is kipróbálhatod magad, és hosszú távon tervezhetsz nálunk.
Profi munkakörülmények
Mind technikai, mind szervezeti szempontból.
Tanulás nagykanállal minden nap
Mind szakmailag, mind emberileg folyamatosan fejlesztjük magunkat.

Viszont tudnod kell, hogy:

Komolyak az elvárások
Ha szorgalmas vagy és törekszel a fejlődésre, kirázod a kisujjadból. Ha nem, akkor ez neked túl sok lesz.
Nálunk nincs túlóra (ha nagy ritkán mégis, akkor kifizetjük)
De akik nálunk dolgoznak, nem csak munkaidőben fejlesztik magukat. Értik, hogy amit megtanulnak, az örökre a sajátjuk, és nem csak tőlünk várják, hogy invesztáljunk a tudásukba, hanem saját maguk is így tesznek.
Nálunk 4 csillagos munkára nem jár “buksisimi”
Nem azért, mert kemények vagyunk, a nemzetközi mezőny a kemény, amiben versenyzünk. Ha viszont kiemelkedő fejlődést és teljesítményt mutatsz, proaktív, komplexebb projektet vállalsz, azt anyagilag és egyéb módon is elismerjük.
Podcast

Szeretnéd tudni, hogyan gondolkozunk a közös munkáról?

Hallgass bele a „Jó veled dolgozni!” podcastunk részeibe:
Csatlakozz  több mint 300+ sikertörténetünkhöz

Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!

Mi fog történni az űrlap kitöltése után?
1
Az űrlap kitöltése után rögtön pár izgalmas kérdés vár.
2
Nyerő jelentkezési anyagod esetén pedig jön egy telefonos interjú.
3
Jól sikerült telefonos interjú után találkozunk személyesen.
Ha további információra lenne szükséged, írj nekünk emailt: talent "kukac" salesautopilot "pont" hu
Csepregi Balázs
ügyvezető, társtulajdonos
“A SalesAutopilot egy igen komplex szoftver. Ezért olyan új munkatársakkal szeretnénk bővíteni - az egyébként már most is nagyszerű - csapatunkat, akik szeretik az összetett kihívásokat, és kifejezetten erősségük a logikai gondolkodás.

Tapasztalatunk szerint akkor fogod hosszú távon jól érezni magad nálunk, ha örömmel nyomozol ki rejtvényeket a szoftver bugyraiban, és sikerként éled meg, hogy ezzel hatékonyabbá teszed ügyfeleink vállalkozását, könnyebbé az életüket.

Nem kertelek: mindez sokszor nehéz, és időnyomás is társul hozzá az ügyfelek részéről. Ám a csapattagok minden körülmények között, maximálisan támogatják egymást. Elunni garantáltan nem fogod magad – az évek óta itt dolgozó munkatársaink is nap mint nap tanulnak új dolgokat –, sőt egyéni céljaidat és erősségeidet is figyelembe vesszük fejlesztésed során. Ha ez az a kihívás és kultúra, amire vágysz, akkor már alig várjuk jelentkezésed az itt látható űrlapon!“