A SalesAutopilot csapata ügyfélsiker munkatársat keres

Client Service Munkatárs

Magyarország vezető marketing automatizálási szoftvercégeként munkatársakat keresünk, akik segítenek gördülékennyé tenni az együttműködést ügyfeleinkkel…

…ezzel vállalkozások ezreit segítve hozzá az eredményes működéshez ebben az új, egyre inkább online világban.

A SalesAutopilot csapata marketing menedzser munkatársat keres

Client Service Munkatárs

Magyarország vezető marketing automatizálási szoftvercégeként munkatársakat keresünk, akik segítenek gördülékennyé tenni az együttműködést ügyfeleinkkel…

…ezzel vállalkozások ezreit segítve hozzá az eredményes működéshez ebben az új, egyre inkább online világban.

Neked való ez a pozíció, ha:

Neked való ez a pozíció, ha:

Szeretsz összetett problémákat gyors tempóban megoldani

Szolgálatkész vagy az ügyfelekkel, és a cég érdekeit is ügyesen képviseled

Pontosan adminisztrálod munkád eredményét és a beszélgetések tartalmát

Kik is az a SalesAutopilot?

Kik is az a SalesAutopilot?

A SalesAutopilot csapat (2020.07.)

Miért jó SaaS cégnél dolgozni? Írtam róla egy cikket: 7 jellemző, ami miatt {van akinek} hatalmas buli SaaS cégnél dolgozni… (új ablakba nyílik).

A SalesAutopilot az online is értékesítő komoly kisvállalatok automatizálási szoftvere amivel automatizálják a marketing-, értékesítési- és háttérfolyamatokat ezzel érve el több bevételt, és professzionálisabb működést.

10 fős csapattal és 280 M Ft árbevétellel (2020) a SalesAutopilot Magyarország legjelentősebb marketing automatizálási szoftvere.

Célunk, hogy a kisvállalkozások megszabaduljanak az ismétlődő rabszolgamunka terhétől és az így felszabaduló időben a jobb marketinggel és jobb folyamatokkal több eredményt, és jobb életélményt teremtsenek az ügyfeleik, munkatársaik és a tulajdonosok számára.

Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:

  • Kiváló problémamegoldó képesség

    Összetett, vagy akár kifejezetten kacifántos helyzetek esetén is gyorsan találsz megfelelő megoldást, vagy hatékonyan veszel igénybe külső vagy belső segítséget

  • Ügyfélbarát, mégis asszertív kommunikáció

    Kedves, szolgálatkész kommunikációs stílus alkalmazása mellett egyszerre vagy képes megtalálni az ügyfél céljaira a megfelelő megoldást – a biztosított kereteken belül –, miközben túlzó kérések és elvárások esetén is tudod képviselni a cég érdekeit

  • Technikai érdeklődés

    Szoftvercég vagyunk, és ugyan nem technikai supportos leszel, de nálunk nem lehet “megúszni” a technikai dolgok átlátását. Ezért fontos, hogy az átlagemberhez képest erősebb technikai érdeklődéssel és némi készséggel is rendelkezz technikai jellegű problémák önálló megoldására.

  • Kapcsolódó felsőfokú végzettség

    Akár gazdasági, informatikai vagy egyéb műszaki diplomád van, az a fontos, hogy eredményközpontú hozzáállással és valamelyest technikai érdeklődéssel rendelkezz, hiszen a szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdések megoldásában is számítunk rád.

  • Online marketing technikák iránti érdeklődés

    Digitális marketinggel kapcsolatos érdeklődésedre szükséged lesz ahhoz, hogy átlásd az ügyfelektől érkező igényeket és releváns megoldást tudj nyújtani számukra.

  • Angol nyelv tanulásban való használata

    Azon kívül, hogy számos magas színvonalú szakmai anyag is angol nyelvű, legfőbb tanácsadóink is a nemzetközi piacról kerültek ki. Időnként nemzetközi ügyfelekkel való kapcsolattartásra is szükség lehet.

További előny, ha “láttál már”, vagy érdeklődsz az alábbi webes technológiák iránt: HTML, XML, CSS, JS, API, DNS, SSL, SPF, DKIM

Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:

  • Kiváló problémamegoldó képesség

    Összetett, vagy akár kifejezetten kacifántos helyzetek esetén is gyorsan találsz megfelelő megoldást, vagy hatékonyan veszel igénybe külső vagy belső segítséget

  • Ügyfélbarát, mégis asszertív kommunikáció

    Kedves, szolgálatkész kommunikációs stílus alkalmazása mellett egyszerre vagy képes megtalálni az ügyfél céljaira a megfelelő megoldást – a biztosított kereteken belül –, miközben túlzó kérések és elvárások esetén is tudod képviselni a cég érdekeit

  • Technikai érdeklődés

    Szoftvercég vagyunk, és ugyan nem technikai supportos leszel, de nálunk nem lehet “megúszni” a technikai dolgok átlátását. Ezért fontos, hogy az átlagemberhez képest erősebb technikai érdeklődéssel és némi készséggel is rendelkezz technikai jellegű problémák önálló megoldására.

  • Kapcsolódó felsőfokú végzettség

    Akár gazdasági, informatikai vagy egyéb műszaki diplomád van, az a fontos, hogy eredményközpontú hozzáállással és valamelyest technikai érdeklődéssel rendelkezz, hiszen a szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdések megoldásában is számítunk rád.

  • Online marketing technikák iránti érdeklődés

    Digitális marketinggel kapcsolatos érdeklődésedre szükséged lesz ahhoz, hogy átlásd az ügyfelektől érkező igényeket és releváns megoldást tudj nyújtani számukra.

  • Angol nyelv tanulásban való használata

    Azon kívül, hogy számos magas színvonalú szakmai anyag is angol nyelvű, legfőbb tanácsadóink is a nemzetközi piacról kerültek ki. Időnként nemzetközi ügyfelekkel való kapcsolattartásra is szükség lehet.

További előny, ha “láttál már”, vagy érdeklődsz az alábbi webes technológiák iránt: HTML, XML, CSS, JS, API, DNS, SSL, SPF, DKIM

Mivel fogod tölteni a mindennapjaidat?

Mivel fogod tölteni a mindennapjaid?

Segítségnyújtás szervezési és adminisztratív ügyekben

Egy olyan komplex szolgáltatásnál, mint a SalesAutopilot, a szervezési és adminisztratív ügyek is viszonylag összetettek. A feladathoz szükséged lesz empátiára és minden precízitásodra is, hogy ügyesen válaszold meg a “milyen csomagra fizessek elő”, a “hol találom a havi számlámat”, vagy akár a “hol tudom lemondani a szolgáltatást” kérdéseket is. Lesz, hogy te leszel beosztva a bejövő hívások kezelésére, de közben is lesz időd írásos ügyek megválaszolására.

Kapcsolattartás ügyfeleinkkel

Van, hogy sokkal hatékonyabb telefonon megbeszélni valamit. Ha egy ügyfél lemondani készül a szolgáltatást, vagy adott egy pozitív vagy kevésbé pozitív értékelést, amit szeretnénk még jobban érteni, vagy ha észrevesszük, hogy már nem él az email címe. Ez csak néhány példa, amikor jól fog jönni, ha egy gyors telefonhívással a végére jársz a helyzetnek, ezzel is építve a kapcsolatot ügyfeleinkkel.

…és ha ez nem lenne elég, ezekbe is beletanulhatsz:

Szöveges vagy képernyővideós oktatóanyag készítés

Hatalmas tudásbázisunk frissítésében, fejlesztésében is részt fogsz tudni venni, akár egy-egy kép cseréjére lesz szükség, akár egy új funkció teljes leírását kell majd elkészíteni. Közben lesz lehetőséged a szoftverünk összes izgalmas lehetőségének végigkattintgatására, hogy minél érthetőbben tudd leírni a használatot ügyfeleinknek. Ha van írói vénád és szuper precíz is vagy, akár ügyfeleinknek szóló hírlevelek készítésében is részt vehetsz majd.

Rendszerépítés SalesAutopilotban

Ahogy saját munkafolyamatainkat vagy marketingünket fejlesztjük, egy csomó mindent mi is SalesAutopilotban építünk meg. Azért hasznos, ha ebben te is részt veszel, mert így nem csak elméleti, hanem gyakorlati tudásod lesz a rendszerrel kepcsolatban. Így sokkal hatékonyabban fogsz tudni segíteni ügyfeleinknek az elakadásaik kezelésében, sőt, még jobban is át fogod érezni a problémájukat, ha valami nem sikerül elsőre nekik, és hozzád fordulnak.

Segítségnyújtás a SalesAutopilot szoftver használatában

Ügyfeleinknek fogsz segíteni ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül írásban a SalesAutopilot szoftver használatában. Belső képzésünknek hála sok mindenre azonnal fogod tudni a válasz, más kérdésekben pedig bőséges Tudásbázisunk és a csapat tapasztaltabb tagjai fognak segíteni neked. Ez az a feladat, amelyikben az ügyfélsiker csapat minden tagjára számítunk.

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?

  • Magas fizetés, bejelentve teljesen szabályosan

  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások, rengeteg tanulnivaló

  • Szakmai feljődési lehetőség, belső tréningeken és nemzetközi konferenciákon, oktatóanyagokon keresztül

  • Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek, és érdeklődési kör figyelembe vételével

  • Folyamatos személyes coaching a vezetőktől és külsős karrier tanácsadónktól

  • Nagyrészt remote work, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?

  • Magas fizetés, bejelentve teljesen szabályosan

  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások, rengeteg tanulnivaló

  • Szakmai feljődési lehetőség, belső tréningeken és nemzetközi konferenciákon, oktatóanyagokon keresztül

  • Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek, és érdeklődési kör figyelembe vételével

  • Folyamatos személyes coaching a vezetőktől és külsős karrier tanácsadónktól

  • Nagyrészt remote work, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Fejlődésed maximális támogatása

A Marchtech SaaS cégek piacán dolgozunk, és a világ legjobbjaival szállunk versenybe. Ez csak olyan csapattagokkal reális, akik szakmájuk legjobbjai – vagy azok akarnak lenni – és ezért tesznek is. Ehhez biztosítunk minden tanulási lehetőséget a könyvektől a konferenciákig, az online kurzusoktól a belső mentoringig, méghozzá annak arányában, hogy mennyire bizonyítod, hogy alkalmazod is a tanultakat.