Hogyan tudod az eddig emberek által végzett
feladatokat (háttérfolyamat) automatizálni a SalesAutopilottal?
Ügyféladatok beszerzése automatikusan
Mostantól bármilyen kiegészítő ügyféladatot könnyedén, az ügyfelek bevonásával, gyakorlatilag automatizáltan tudsz beszerezni ügyfeleidtől. Legyen szó eseti, kampányszerű adatbeszerzésről, elégedettségi- vagy piackutatási felmérésről, egy jogszabályváltozás miatti extra adatszolgáltatásról, vagy egy olyan adatbekérésről, ami az ügyfél-életút alatt mindenkinek ugyanakkor történik (pl. amikor három hónapja ügyfél), töredék munkával tudod elvégezni a feladatot. Így jelentős emberi munkát és időt tudsz megspórolni, amit bármi másra fordíthatsz. Ráadásul ügyfeleid élménye is jobb lesz, mert profibb összhatást közvetít egy precíz rendszer.


Egyedi szerződés/dokumentum létrehozása pár kattintással
Pár kattintással – vagy előre beidőzítve, egyetlen kattintás nélkül – tudsz legenerálni szerződéseket, árajánlatokat, okleveleket, bizonyítványokat, vagy bármilyen személyre szabott dokumentumot PDF formátumban. Ehhez csak (szerződő) partnereidnek adataira lesz szükséged, amit akár egyenesen tőlük is bekérhetsz egy űrlapon keresztül – így tehermentesítve amúgy is elfoglalt munkatársaidat. Mit kezdesz a PDF dokumentummal? Nyomtatási sorba küldheted őket, amit kijelölt munkatársaid megadott időközönként két kattintással kinyomtatnak, vagy akár emailben is elküldheted a PDF-eket az érintetteknek.
Teljesítésigazolás kiállítása pár kattintással
Ha cégedben rendszeresen van szükség teljesítésigazolások kiállítására, akkor ennek a folyamatát is automatizálni tudod. Akárhány általad meghatározott, egyedileg felépített sablont tudsz használni. Csak be kell írnia egy munkatársnak egy űrlapon keresztül a teljesítésigazoláshoz kapcsolódó egyedi adatokat – minden ismétlődő adatot kitölt a rendszer –, majd egy kattintással elkészül a PDF. A kész dokumentumot akár emailben, akár postai úton is eljuttathatod a másik félnek – szintén pár kattintással.

Hogyan tudja az eddig emberek által végzett feladatokat (háttérfolyamat) automatizálni a SalesAutopilot?
Ügyféladatok beszerzése automatikusan
Mostantól bármilyen kiegészítő ügyféladatot könnyedén, az ügyfelek bevonásával, gyakorlatilag automatizáltan tudsz beszerezni ügyfeleidtől. Legyen szó eseti, kampányszerű adatbeszerzésről, elégedettségi- vagy piackutatási felmérésről, egy jogszabályváltozás miatti extra adatszolgáltatásról, vagy egy olyan adatbekérésről, ami az ügyfél-életút alatt mindenkinek ugyanakkor történik (pl. amikor három hónapja ügyfél), töredék munkával tudod elvégezni a feladatot. Így jelentős emberi munkát és időt tudsz megspórolni, amit bármi másra fordíthatsz. Ráadásul ügyfeleid élménye is jobb lesz, mert profibb összhatást közvetít egy precíz rendszer.

Egyedi szerződés/dokumentum létrehozása pár kattintással
Pár kattintással – vagy előre beidőzítve, egyetlen kattintás nélkül – tudsz legenerálni szerződéseket, árajánlatokat, okleveleket, bizonyítványokat, vagy bármilyen személyre szabott dokumentumot PDF formátumban. Ehhez csak (szerződő) partnereidnek adataira lesz szükséged, amit akár egyenesen tőlük is bekérhetsz egy űrlapon keresztül – így tehermentesítve amúgy is elfoglalt munkatársaidat. Mit kezdesz a PDF dokumentummal? Nyomtatási sorba küldheted őket, amit kijelölt munkatársaid megadott időközönként két kattintással kinyomtatnak, vagy akár emailben is elküldheted a PDF-eket az érintetteknek.

Teljesítésigazolás kiállítása pár kattintással
Ha cégedben rendszeresen van szükség teljesítésigazolások kiállítására, akkor ennek a folyamatát is automatizálni tudod. Akárhány általad meghatározott, egyedileg felépített sablont tudsz használni. Csak be kell írnia egy munkatársnak egy űrlapon keresztül a teljesítésigazoláshoz kapcsolódó egyedi adatokat – minden ismétlődő adatot kitölt a rendszer –, majd egy kattintással elkészül a PDF. A kész dokumentumot akár emailben, akár postai úton is eljuttathatod a másik félnek – szintén pár kattintással.

Hibás email cím emlékeztető SMS – FONTOS: EL VAN REJTVE CSS-SEL EZ A BLOKK, a Fusion builder aloldal egyedi CSS részébe lett betéve a class és a coloumn-nak lett megadva a class név
Ha rendelkezik telefonszámmal is feliratkozója esetén, akkor lehetősége van automatikus SMS-ben értesíteni feliratkozóját, ha email cím hiba lépne fel. Ebben az SMS-ben megtalálható egy link, ahol személyre szabottan tudja cserélni a korábban megadott, immáron hibás email címet. Így a további kommunikáció zavartalan marad egy olyan helyzetben, ami korábban a kommunikáció teljes megszűnését okozta.


Fizetés emlékeztető email/SMS
A fizetési fegyelmet jelentősen lehet növelni, ha akár már a fizetési határidő előtt, de utána mindenképpen küldesz több emlékeztetőt is. A szoftverrel kiállított díjbekérők és számlák kapcsán könnyedén küldhetsz ilyen emlékeztetőket, de – programozói segítséggel – akár más rendszereidben kiállított számlák fizetési határidejét is áttöltheted rendszerünkbe, és azok emlékeztetőit is küldheted SalesAutopilotból. Ha pedig szeretnél az emailes értesítésen kívül SMS értesítőt is küldeni – pl. még szerződésbontás előtt –, akkor azt is könnyedén be tudod állítani.
Toborzási folyamatok
Ha szükséged van rá, komplett toborzási folyamatot is fel tudsz építeni. A jelöltek egy űrlapon keresztül feltöltik az adataikat, a munkatársaid szintén egy űrlap segítségével iktatják az érkezőket, egy másik űrlap segítségével elvégzik a telefonos és személyes interjút. Mindeközben a jelölt minden egyes lépésről emailben – és akár SMS-ben is – teljeskörűen tájékoztatásra kerül, azonnal. Ezzel nem csak jelentős időt takarítasz meg munkatársaidnak, de egyúttal a cégedhez érkező jelöltektől is hálálkodó visszajelzéseket fogsz kapni, hogy „Ez mennyire más volt, mint amihez eddig voltam szokva, váó!”.


HR folyamatok
Létre tudsz hozni cégen belüli HR folyamatokat is szoftverünk segítségével. A teljesség igénye nélkül ilyen például az új munkatársak szükséges személyes adatainak begyűjtése vagy akár a névtelen dolgozói elégedettség felmérés. Ha ezeket leautomatizálod, meglévő munkatársaid élménye is nőni fog és a feladatot eddig végző kolléga ideje is felszabadul.
Hibás email cím emlékeztető SMS – FONTOS: EL VAN REJTVE CSS-SEL EZ A BLOKK, a Fusion builder aloldal egyedi CSS részébe lett betéve a class és a coloumn-nak lett megadva a class név
Ha rendelkezik telefonszámmal is feliratkozója esetén, akkor lehetősége van automatikus SMS-ben értesíteni feliratkozóját, ha email cím hiba lépne fel. Ebben az SMS-ben megtalálható egy link, ahol személyre szabottan tudja cserélni a korábban megadott, immáron hibás email címet. Így a további kommunikáció zavartalan marad egy olyan helyzetben, ami korábban a kommunikáció teljes megszűnését okozta.

Fizetés emlékeztető email/SMS
A fizetési fegyelmet jelentősen lehet növelni, ha akár már a fizetési határidő előtt, de utána mindenképpen küldesz több emlékeztetőt is. A szoftverrel kiállított díjbekérők és számlák kapcsán könnyedén küldhetsz ilyen emlékeztetőket, de – programozói segítséggel – akár más rendszereidben kiállított számlák fizetési határidejét is áttöltheted rendszerünkbe, és azok emlékeztetőit is küldheted SalesAutopilotból. Ha pedig szeretnél az emailes értesítésen kívül SMS értesítőt is küldeni – pl. még szerződésbontás előtt –, akkor azt is könnyedén be tudod állítani.

Toborzási folyamatok
Ha szükséged van rá, komplett toborzási folyamatot is fel tudsz építeni. A jelöltek egy űrlapon keresztül feltöltik az adataikat, a munkatársaid szintén egy űrlap segítségével iktatják az érkezőket, egy másik űrlap segítségével elvégzik a telefonos és személyes interjút. Mindeközben a jelölt minden egyes lépésről emailben – és akár SMS-ben is – teljeskörűen tájékoztatásra kerül, azonnal. Ezzel nem csak jelentős időt takarítasz meg munkatársaidnak, de egyúttal a cégedhez érkező jelöltektől is hálálkodó visszajelzéseket fogsz kapni, hogy „Ez mennyire más volt, mint amihez eddig voltam szokva, váó!”.

HR folyamatok
Létre tudsz hozni cégen belüli HR folyamatokat is szoftverünk segítségével. A teljesség igénye nélkül ilyen például az új munkatársak szükséges személyes adatainak begyűjtése vagy akár a névtelen dolgozói elégedettség felmérés. Ha ezeket leautomatizálod, meglévő munkatársaid élménye is nőni fog és a feladatot eddig végző kolléga ideje is felszabadul.

A SalesAutopilot Magyarország
vezető cégautomatizálás szoftvere
A SalesAutopilot
Magyarország
vezető
cégautomatizálás
szoftvere
Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézd meg, mire képes az egyes területeken:
Szoftverünk árbevételt növel, munkaidőt spórol, és ügyfélélményt javít. Nézd meg, mire képes az egyes területeken:
A SALESAUTOPILOT SZÁMOKBAN

900+
fizető ügyfél, a hazai
KKV világ krémje

3,8 Milliárd
forintot meghaladó havi bevétel, amit ügyfeleink a SAPI eCommerce modullal szereznek

379 millió
kiküldött email 2022-ben az ügyfeleink által és ez évről évre csak nő

40+
különböző szoftverrel integrációs lehetőség, mindössze pár kattintással, programozó nélkül
PÁR KATTINTÁSSAL INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK
PÁR KATTINTÁSSAL
INTEGRÁLHATÓ MEGOLDÁSOK
Egyedülállóan nagy számú (40+) szoftverrel
kapcsolhatod össze programozói segítség nélkül a SalesAutopilot-ot
