Ez egy rövid “szolgálati közlemény” arról, hogy a SalesAutopilot Szolgáltatási Szerződés (mint ÁSzF) az alábbi módon módosul 2020. június 1-től:

A szerződés 14. pontjában új alpont jelenik meg:

“(2) SalesAutopilot az Ingyenes csomag tekintetében alkalmazott feltételeinek részleteit a mindenkori árjegyzékben teszi közzé.”

A változás háttere

Az ingyenes csomag limitjeit eddig manuálisan figyeltük, és így pillanatnyi kapacitásunktól függően, ezzel is – egyes esetekben – ügyfeleink proaktivitására bíztuk, hogy mikor váltanak át fizetős szolgáltatásra.

Úgy látjuk, hogy ez a megoldás új ügyfeleink számára nem teszi kellően kiszámíthatóvá és átláthatóvá az ingyenes csomagból fizetősbe való váltás folyamatát, valamint csökkenti a szolgáltatás fenntarthatóságát, hiszen értékes emberi erőforrásokat von el más feladatoktól, illetve egyes esetekben hátráltatja a ténylegesen igénybe vett szolgáltatások kiszámlázását.

Mindezek miatt a jövőben – az alábbiakban bemutatásra kerülő – technikai megoldásokat fogunk alkalmazni – alapos tájékoztatás és értesítők használata mellett –, hogy a limiteket fizetősre váltás nélkül rövid ideig se lehessen átlépni.

A jővőben a limitekhez való közeledésekor és azok elérésekor a belépés után részletes tájékoztatás lesz látható a szoftver kezelőfelületén.

Honnan fogod tudni, hogy közeledik a limit vagy hogy elérted azt?

A limitekkel kapcsolatban az alábbiakhoz hasonló tájékoztatást fogsz látni SalesAutopilot fiókodban minden belépéskor.

Ha valamely limit 75%-át elérted, az alábbihoz hasonló figyelmezetést fogsz látni a fiókban:

Ingyenes fiók limit közeledik

Amennyiben valamely limit 100%-át is elérted, a következőhöz hasonló figyelmeztetés fog megjelenni:

Ingyenes fiók elérte az ingyenes limitek valamelyikét

Teljeskörű tájékoztatás a mindenkori árjegyzék oldalon

A mindenkori árjegyzék oldalon 2020. év eleje óta az alábbi tájékoztatás látható:

Az ingyenes (kipróbálási) csomag korlátozásai:

Ingyenes csomagunk célja, hogy korlátlan ideig tudja tesztelni, próbálgatni a rendszert, valamint hogy akár el is tudja kezdeni felépíteni rendszerét. Nem célja azonban az ingyenes csomagnak, hogy “extra-gazdaságos” üzemszerű működést tegyen lehetővé vállalkozása számára, így az alábbi korlátokat határoztuk meg az ingyenes fiók korlátaként.

  • Időkeret: nincs, akármeddig használhatja.
  • Felhasználók száma: 1. (nem számítva egy darab SalesAutopilot Megvalósító Partner felhasználót)
  • Email küldési keret: 400 levél / hónap. Mit jelent a gyakorlatban? Miután egy adott hónapban elküldött összesen 400 emailt/DM levelet/SMS-t (összesítve), a 401. darabot a rendszer már nem fogja elküldeni. Ha ekkor fizetős csomagra vált, a rendszer ismét el fogja kezdeni elküldeni az üzeneteket (de visszamenőleg nem küldi el a kimaradt üzeneteket).
  • Maximális adatbázis méret a fiókban: 2000 feliratkozó összesen az összes listában együttvéve. Mit jelent a gyakorlatban? A 2001. feliratkozó nem fog tudni feliratkozni*, ehelyett a. következő hibaüzenetet fogja kapni: “Az Ön által kezdeményezett űrlap mentése sikertelen volt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőjével!”. Amennyiben manuálisan, a fiókban próbálnak feliratkozót rögzíteni ez nem lesz lehetséges. Amennyiben importálással szeretne több feliratkozót beolvasni, a 2000 feletti feliratkozók nem fognak bekerülni a rendszerbe.
    * : a 2001. feliratkozót API hívással sem lehet felíratni Ingyenes csomagban.
  • Kezelhető megrendelések mennyisége: nettó 500.000 Ft megrendelési állomány a tesztként, azaz Önmaga által leadott rendeléseket is beleszámítva. Mit jelent a gyakorlatban? Az 500.000 Ft megrendelési állomány elérése után a következő megrendelést nem lehet majd leadni**. Ehelyett a megrendelő következő hibaüzenetet fogja kapni: “Az Ön által kezdeményezett megrendelés rögzítése sikertelen volt. Kérjük vegye fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőjével!”. Amennyiben manuálisan, a fiókban próbálnak megrendelést rögzíteni ez nem lesz lehetséges. Amennyiben webáruházából vagy egyéb módon valamilyen integráción keresztül érkeznének megrendelések, ezek nem fognak bekerülni megrendelés listájába.
    ** : 500.000 Ft megrendelési állomány elérése után a következő megrendelést API hívás és webáruház integrációval sem lehet rögzíteni Ingyenes Csomagban.
  • API hívások száma: 1.000 API hívás, az e fölötti API hívások nem fognak sikeresen lefutni.

A fentiek azért fontosak, mert a limitek technikai érvényesítése feliratkozóidat, vásárlóidat is érintheti, ezért megnőtt a jelentősége, hogy Te is nyomon kövesd ingyenes fiókod számainak alakulását.

Mikortól lépnek életbe a változások?

A szolgáltatási szerződésben a változás 2020. június 1-től hatályos.

A limitek elérésével kapcsolatos fent részletezett technikai működés 2020. június 8-tól lesz tapasztalható. Az ingyenes fiókokra a fent hivatkozott limitek 2016. szeptember (!) óta érvényesek, 2020. június 8-tól kezdődően ezen limitek betartása a fent bemutatott technikai módon minden esetben érvényre is lesz juttatva.

Hiszünk benne, hogy a fentiek bevezetése szükséges a kölcsönösen kiszámítható üzleti működéshez, és ezáltal hozzájárul ahhoz, hogy a SalesAutopilot szolgáltatásait maximális erőbedobással és eredményességgel tudjuk továbbfejleszteni ügyfeleink eredményessége, és a szolgáltatás fenntarthatósága érdekében.

Amennyiben ALAPELVEK szintjén van kérdésed a fentiekről, kérlek ebben a Facebook posztban tedd fel ügyfeleink zárt csoportjában.

Amennyiben TECHNIKAI kérdéseid lennének (Mi számít bele a limitekbe? Hogyan tudsz utánanézni, hogy hol tartasz a limitekkel? stb.) a tudásbázisban itt találod meg a válaszokat: Minden, amit az ingyenes fiók limitjeinek átlépéséről tudni érdemes

Amennyiben egy KONKRÉT FIÓKKAL kapcsolatban van kérdésed, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat, és örömmel segítünk!

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény