Szoftverünk neve 2016. szeptember 12-ével SalesAutopilot-ra változott, de Tudásbázisunk anyagait csak fokozatosan cseréljük le. Ha az alábbi leírásban és / vagy videóban még MailMaster-ként hivatkoztunk szoftverünkre, de ez a hivatkozás teljes mértékben vonatkozik a szoftver jelenlegi verziójára, a SalesAutopilotra is.

Szabadszavas kereső

Hogyan készítse el saját piackutatási kampányát

Szint: Haladó

A videó várható eredménye: Az alábbi esettanulmány videókból részletesen megismerheti az Internet-Marketing.hu és a MarketingMegoldások 2009. júniusában piackutatási célzattal elindított kampányának minden részletét, az ötlettől a forgatókönyv kialakulásán keresztül egészen a tanulságokig, majd a technikai megvalósításig.

Az alábbi videók eredetileg az Internet-Marketing.hu blogjában lettek közzétéve. Ez a magyarázata a blogra és a különböző időpontokra és határidőkre való utalásoknak.

 

Egy rendkívül sikeres kampány anatómiája...

(A 2009. augusztus 31-i blogbejegyzés alapján.)

Ahhoz, hogy valaki eredményes e-mail marketing kampányokat tudjon folytatni, nem elég megtanulni az elméletet, a gyakorlatot is el kell lesni valakitől vagy valakiktől.

Sajnos azonban a legtöbb guru nemhogy nem enged betekintést a kampányai kulisszatitkaiba, de még azt sem nagyon lehet megtudni, hogy melyik kampánya sikerült pocsékul, és melyik az, amit érdemes ellesni.

Az első két videóban a kampány első felvonását, és a legfontosabb követendő alapelveket mutatom be.

Összefoglalásként a videóban elhangzott legfontosabb tanulság:

Az olvasó szempontjából nem lehet a piackutatás a főszereplő. Olyan értéket kell adnia a válaszokért cserébe, amelyek kellően vonzóak ahhoz, hogy érdemes legyen a piackutatásban részt venni, és amelyek kellően hasznosak, hogy később első sorban erre emlékezzen a megkérdezett.

A piackutatás Szent Grálja

(A 2009. szeptember 2-i blogbejegyzés alapján.)

Lehet, hogy elsőre túlzásnak tűnhet a piackutatás Szent Gráljának nevezni azt a pár egyszerű gondolatot, amik ebben a két részes videóban elhangzanak, mégis annak ellenére így teszek, hogy nem tartom magam piackutatási szakembernek. Ennek pedig két igazán egyszerű oka van:

  1. Nyolc éves online marketinges múltamban egyetlen ügyféllel sem találkoztam, aki ezt a pár alapelvet a gyakorlatban is maradéktalanul alkalmazta volna. Eggyel sem!
  2. Annak a néhány komoly szakembernek, akiktől én magam ellestem az itt tanított alapelveket, kivétel nélkül mindig profitra lefordítható eredményeket hoztak a kutatásaik. Sőt, amióta én is alkalmazom ezeket az elveket, nekem is kivétel nélkül mindig komoly eredményeket hoznak a "kutatásaim".
    1. Kell még bármit mondani? :-)

Összefoglalásként a videóban elhangzott legfontosabb gondolat:

Még a startpisztoly eldörrenése előtt fel kell tenni a kényes kérdéseket, és addig kell újra- és újraírni a teljes forgatókönyvet, amíg el nem jut oda, hogy még a legrosszabb esetben is használható, eredményre lefordítható információkat nyer a kutatásból!

Kapott már kézhez valaha ilyen részletes piackutatás forgatókönyvet?

(A 2009. szeptember 4-i blogbejegyzés alapján.)

A piackutatási esettanulmány harmadik részében (bal oldali videó) még gyakorlatiasabbak leszünk: Ebben a videóban részletesen bemutatom mindazokat a teendőket és létrehozandó kampány-elemeket, amelyeket el kell készítenie, ha Ön is belevág egy ehhez hasonló piackutatási kampányba.

A lenti nagyméretű (vágatlan) videóban pedig azt mutatom be lépésről-lépésre, hogy hogyan tudja létrehozni piackutatási kampányát a MailMaster szoftver használatával.

The Camtasia Studio video content presented here requires JavaScript to be enabled and the latest version of the Adobe Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Adobe Flash Player by downloading here.