Szoftverünk neve 2016. szeptember 12-ével SalesAutopilot-ra változott, de Tudásbázisunk anyagait csak fokozatosan cseréljük le. Ha az alábbi leírásban és / vagy videóban még MailMaster-ként hivatkoztunk szoftverünkre, de ez a hivatkozás teljes mértékben vonatkozik a szoftver jelenlegi verziójára, a SalesAutopilotra is.

Szabadszavas kereső

Kattintástól függő kampány e-mail küldése a curtime() függvény segítségével

Kampányok és értékesítési akciók során rendkívül hasznos, ha a felhasználók viselkedésének és érdeklődésének megfelelő személyre szabott értékesítési üzeneteket tudunk küldeni. Ebben nyújt segítséget a curtime() függvény, melyet minden űrlap műveletekben, mind levél műveletekben lehet használni.

(A műveletek használatáról itt tud bővebben olvasni: Műveletek, az összetett rendszerek lelke

A curtime() függvény működése: Mind űrlap műveletekben, mind levél műveletekben adat módosítás típusú művelet esetében tetszőleges időpont típusú mezőbe (0000-00-00 00:00) elmenti a művelet elvégzésének időpontját, pl. az űrlap kitöltésének időpontját vagy egy levélben való kattintás időpontját.

Használat és példa: Az alábbiakban található első videó bemutatja a funkció használatát, a második pedig egy konkrét példát mutat be az alkalmazásra.

A módszer alkalmazásáról itt is írtunk a MarketingSzoftverek blogjában: Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítés támogatás

Videó a használat módjáról:

Videó egy példáról az alkalmazásra: