Múlt héten tartottuk a Cégduplázó Webináriumot, és magunk is meg vagyunk lepődve, mennyire jól sikerült.

Azon túl, hogy hihetetlen jó volt a hangulat, nagyon sok hálás visszajelzést kaptunk és mi magunk is rengeteget tanultunk ügyfeleinktől és partnereinktől!

Berka László az ügyfélélmény tervezésről...

Berka Lászlóval az ügyfélélmény tervezésről…

Nyolc nagyszerű vendégemmel beszélgettem összesen nyolc és fél órában, és összesen 188 néző követte a webináriumot – sokan az elejétől a végéig!

A hazai KKV-k fejlődése szempontjából három kritikus téma

Három témánk volt:

  • Hogyan szabadítson fel sok-sok időt a háttérfolyamatok automatizálásával, amit aztán az eredmények növelésére tud fordítani?
  • Hogyan hozzon létre olyan legendás ügyfélélményt, ami áttöri azt a határt, amikor azügyfelek “ész nélkül” elkezdik Önt továbbajánlani – na ez meglepően egyszerű!
  • Hogyan toborozzon elegendő és elég jó munkatársakat, hogy az előző két feladatot el is tudják végezni?

A trükk, hogy annak ellenére, hogy egy szó sem esett marketingről és értékesítésről, mégis a fentiek segítségével jobban tudja növelni az eredményeket már középtávon (értsd 1-2 hónap alatt), mintha csak simán elkezdené “nyomni” a marketinget és az értékesítést!

Hogyan?

Regisztráljon, és máris hozzáférést biztosítunk Önnek a webinárium vágatlan videó felvételéhez!

KÉREM A FELVÉTELT!

Ui.: Azt imádtam ebben a webináriumban, hogy nem nekem kellett “okoskodnom”, hanem sikeres ügyfeleink és partnereink beszéltek sikereik konkrét okáról. Itt fér hozzá Ön is azonnal a videóhoz »

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény