Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

A következő videóban bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

A videó mellé pedig készítettünk egy Webshop Auditot is, amiből megtudhatod, hogy állsz a vevőmegtartás területén. Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Ide kattintva tudod megnézni a videót, és a hozzá tartozó keretrendszer jegyzete alatt találod az Auditot is »

Kihívások, lehetőségek, és teendők webshopok számára a krízishelyzetben

Kattints a videó képére, hogy eljuthass a videó, és a megoldást nyújtó keretrendszer oldalára

Ha sikerül megoldani a problémákat, amiket ez az új helyzet nyújt, egy TELJESEN ÚJ SZINTRE léphet a vállalkozásod:

Hihetetlen mennyiségű új vásárló lépett be a webshopok világába. Rengetegen vásárolnak életükben először online.

Ha sikerül őket jól kiszolgálni – sőt, ha sikerül őket jobban kiszolgálni, mint a plázában, a kisboltban, akkor ezeknek a vásárlóknak egy jelentős része meg fog maradni online. És akkor már miért ne a jól bevált boltból vásárolnának…?

Kattins a linkre, ha szeretnéd megtudni, hogyan tudod megduplázni eredményességed »

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény