Hogyan kezeld könnyedén a sokszoros rendelésszámot és hogyan tartsd meg a válság után is az extra vevőket?

Azon “szerencsések” közé tartozol, akiknek a krízis hatására megnőtt a forgalma? De mégsem érzed magas szerencsésnek, mert szétdolgozod magad azért, hogy ki tudd szolgálni a vevőidet? Szeretnéd tudni, hogyan normalizálhatod a helyzetet úgy, hogy te se szakadj meg a munkától, de a vevők is kiválóan ki legyenek szolgálva?

Vagy azok közé tartozol, akinek beesett a forgalma?

Az alábbi videóben bemutatott 6 technikából az első három segít megoldani a túlterheltség problémáját, a második három pedig segít felhozni és megtartani az ügyfélszámot, vagyis összességében segítenek jelentősen elviselhetőbbé tenni ezt a krízishelyzetet.

WEBSHOP AUDIT: Tudod, hogy állsz a vevőmegtartás területén? Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Soha többet ne veszíts vevőt a béna – vagy akár közepes – kiszolgálással!

Kihívások, lehetőségek, és teendők webshopok számára a krízishelyzetben

Sokan nem is gondolják végig, hogy mennyire nehéz lehet most azoknak a webshopoknak, akiknél jelentősen megnőtt a rendelések száma. Nem csak azért hatalmas munka kiszolgálni a vevőket, mert be kell csomagolni a rendelésüket, emellett még a beszerzést is meg kell oldani, ráadásul közben csörög a telefon, özönlenek az emailek. A csomagok néha lassan mennek ki, a futárszolgálat később küldi az sms-t, az ügyfelek meg érdeklődnek, aggódnak, frusztráltak a krízishelyzet miatt, ami az ügyfélszolgálaton csapódik le.

Ha viszont sikerül megoldani a problémákat, egy TELJESEN ÚJ SZINTRE léphet a vállalkozásod:

Hihetetlen mennyiségű új vásárló lépett be a webshopok világába. Rengetegen vásárolnak életükben először online.

Ha sikerül őket jól kiszolgálni – sőt, ha sikerül őket jobban kiszolgálni, mint a plázában, a kisboltban, akkor ezeknek a vásárlóknak egy jelentős része meg fog maradni online. És akkor már miért ne a jól bevált boltból vásárolnának…?

Duplázd meg az eredményességed!

Az elmúlt 17 évben abban segítek vállalkozóknak, hogy hogyan tudják a vállalkozásukat automatizmusok révén sokkal termelékenyebbé tenni, és erről szól a fenti videó is.

Azon SalesAutopilot ügyfelek, akik leginkább közepes szinten automatizálták amit lehet, legalább 2x-es eredményt tudnak elérni, mint amennyi az adott csapatmérettől elvárható lenne. Egy 5 fős cég automatizálással simán elér annyi eredményt, mint egy azonos területen mozgó 10-15 fős cég.

Tipp: Ha tetszett a fenti videó, láss neki rögtön az automatizálásnak! Ha még nincs SalesAutopilot fiókod, regisztrálj az ingyenes kipróbálásra, és próbáld ki az összes funkciót!

A keretrendszer:

(1) Automatizálj! A csomagok összekészítésén kívül még egy csomó dologgal tudod segíteni, hogy felszabaduljon szabadidőd:

  • Kezeld automatizáltan a reklamációkat
  • Add el újra az elfogyó/elhasználódó terméked
  • Keresztértékesítés segítségével ösztönözd a vásárlót további vásárlásra

(2) Mérd a vásárlók elégedettséségét, szerezz pozitív Facebook értékeléseket automatizáltan!

(3) Minőségi túlkommunikáció: Csökkentsd a bizonytalanságot, és azzal együtt csökkentheted az ügyfélszolgálatod túlterheltségét is.

— Innentől van időd! —

(4) Kényeztesd úgy a vevőidet, hogy neked is jó legyen.

  • Szólj nekik, ha jött végre a termékből, amire vártak.
  • Mutasd meg nekik, hogy mivel helyettesíthetik az elfogyott termékeket.
  • Értesítsd őket arról, ha később érkezik a csomag, mint ahogy azt előre jelezted nekik.

(5) Vezesd be az új termékeidet, hogy megismerhessék.

(6) A jó marketingre most is szükség van: Ápold a kapcsolatot velük, és taníts nekik új dolgokat.

Koncentrálj arra, hogy emberek mekkora hatalmas tömege lép be mostanában az ekereskedelmi piacra vásárlóként, és hogy ezek az emberek attól függően és olyan mértékben fognak visszatérni a krízis után a piacra, a plázákba, vagy a kedvenc kisboltjukba, hogy most TE milyen kiszolgálást adsz a rendelt termékek mellé! Ha királynak/királynőnek érezhetik magukat a webshopodból rendelve, miért térnének vissza az kisboltba?

Ui: Ne felejtsd el a WEBSHOP AUDITot: Tudod, hogy állsz a vevőmegtartás területén? Mennyi növekedésre lesz elég, amit most csinálsz? Soha többet ne veszíts vevőt a béna – vagy akár közepes – kiszolgálássa!

Webshop Vevőkezelési és Stabilitási Audit

Az alábbi audit segítségével  segítünk neked megállapítani, hogy jelenlegi vevőkezelésed és értékesítési megközelítésed mennyire szolgálja webshopod stabilitását és jövőjét a jelen helyzetben.

Segítség két lépésben

A válaszaid alapján egy könnyen érthető és elég részletes elemzést és tennivaló listát küldünk neked, amelyben két nagy blokk lesz:

(1) Megmutatom neked, hogy milyen alapokkal kell rendelkezzen a webshopod a vevőkezelés és az értékesítés szempontjából, ha egyáltalán bárminemű stabilitást szeretnél elérni egy nehéz gazdasági helyzetben.

(2) Megmutatom neked – függően attól, hogy a te webshodnak a jelen helyzetben NŐTT, vagy CSÖKKENT a forgalma –, hogy milyen sorrendben milyen lépéseket javaslok a stabil és kiszámítható működés eléréséért tenni.

© 2003-2020. SalesAutopilot Kft. – Minden jog fenntartva!