Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítés támogatás

Egy olyan rugalmas és összetett rendszerben, mint a MailMaster, sokszor egészen egyszerű funkciók egészen bámulatos marketing technikák alkalmazását teszik lehetővé.

Egy ilyen funkció a curtime() függvény bevezetése, aminek a segítségével akár átkattintáskor, akár egy űrlap kitöltésekor el tudja menteni a kattintás vagy kitöltés időpontját az illető feliratkozó adatai közé.

Nézzünk máris egy példát az alkalmazásra:

Személyre szabott azonnali értékesítés

Csak képzelje ez a következő helyzetet:

Feliratkozója megkapja az Ön kampány levelét, átkattint (ekkor elmentésre kerül a kattintás időpontja), megnézi az ajánlatot, majd nem rendel, mert nem talál választ néhány lényeges kérdésére. Becsukja az oldalt, és visszatér e-mail-jei átnézéséhez. Ekkor egyszer csak kap egy emailt ezzel a tárgy mezővel:

[keresztnév], lehet, hogy itt a válasz, amit az előbb nem talált + meglepetés ajándék”

Ön szerint meg fogja nyitni feliratkozója a levelet? Le lesz nyűgözve? Vajon hozzá tudja segíteni a rendeléshez, ha az emailben ott van az 5 leggyakoribb kifogás kezelése, egy ügyfélszolgálati telefonszám 3 centis betűkkel, és egy meglepetés ajándék, ha mégis rendel.

És az egészhez nem kellett mást tenni, mint kattintáskor elmenteni a kattintás dátumát, majd – mondjuk – 20 perccel később küldeni egy email-t azoknak, akik nem rendeltek még az adott termékből.

Azért ez nem atomfizika!

Azt már csak félve merem megemlíteni, hogy ha mondjuk törzsvásárlóknak ment ki a kampány, olyanoknak, akiket személyesen is ismer (pl. VIP ügyfeleknek egy új, nagy értéű termék bevezetésekor), akkor az email helyett küldhet SMS-t is ezzel a szöveggel:

“Szia [keresztnév]! Az előbb küldtem nektek egy spéci ajánlatot email-ben. Ha kérdésed van, most elérhető vagyok, segítek ha kell. Üdv, …”

Most akkor nézzük a technikai részleteket!

Az első videó bemutatja magát a funkciót, a második pedig a fenti példát. Gondolta volna, hogy ez az egész ennyire egyszerű?

A curtime() függvény használata a gyakorlatban:

(A funkció teljes leírását megtalálja tudásbázisunkban is Kattintástól függő kampány e-mail küldése a curtime() függvény segítségével; a műveletek alkalmazásáról pedig itt olvashat: Műveletek, az összetett rendszerek lelke.)

Példa: A curtime() függvény alkalmazása az ügyfélszerzés hatékonyságának növelésére:

 

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény

By |2016-10-13T16:19:50+00:002013. augusztus 26.|Blog, Nagy Önműködősítő| Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítés támogatás bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
Share This