(A lenti rövid videót infomarketingeseknek készítettem, de ha komolyan gondolod céged online jelenlétét, akkor bármit is árulsz, neked is szól!)

Infomarketingesként tucatnyi szoftvert próbálsz összedrótozni, a Robotpilóta meg unatkozik?

Megálmodod, hogy felépítesz egy automatikusan működő infobizniszt, és belevágsz. Elképesztően lelkesítő az egész!

“A tengerpartról, vagy otthonról pizsamában fogok vállalkozni!” – ez szenzációs!

Aztán eltelik 1-2 év, egyre több termék van a palettán, tucatnyi funnel, két tucatnyi folyamat, és még több szoftver…

…és egyszer csak arra eszmélsz, hogy egész hétvégén öt szoftver között tologattad az adatokat.

Van ennek így értelme?

“Oké, de akkor mi a teendő?” – kérdezhetnéd!

Összeraktam neked egy rövid videót, amiben összeszedtem, hogy technikai szempontból mire lesz szükséged egy sikeres infomarketing bizniszhez:

 

Ha pedig önmagad felé való elkötelezettséged valahogy ki is akarod fejezni, válassz magadnak egy hozzád illő, meglepően kedvezményes éves SalesAutopilot csomagot! 🙂

Kérdésed vagy észrevételed van? Kommentelj!

A Cégautomatizálási Hónap támogatója, a SAPI-Robi, a meglepően Kedvezményes SalesAutopilot Éves csomagok szállítója.

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény