Funkciók 2017-02-22T08:12:21+00:00

Forradalmasítsa marketingjét és üzleti folyamatait!

Bemutatjuk a szoftver 7 funkciócsoportját, melyek sok más szoftvert helyettesíteni fognak.

Ügyfeleink között számos kiváló marketing tanácsadó, marketinges, és rendkívüli vállalkozó található. A velük közösen megtervezett funkciók egyszerre teszik élvezetessé és eredményessé marketingje és cége egyéb folyamatainak fejlesztését.

A szoftver 7 fő funkciócsoportja

Már a szoftver “legkisebb” csomagjában is!

A szoftver eredeti nevét, a MailMaster nevet viselő csomagja az az alaprendszer, amelyre az összes további funkció épül. Attól viszont, hogy ez a szoftver alapja, ne úgy képzelje el, mint egy autó alvázát, hanem sokkal inkább úgy, mint egy 300 lóerős sportkocsit, ahol minden más a tuningkészletnek számít.

A SalesAutopilot összes csomagjának része.

Kattintson az alábbi linkre, és:

  • Nézze meg rövid videónkat (11:47 perc)
  • Ismerje meg a szoftver alapcsomagjának legfőbb jellemzőit!

E-mail marketing korlátok nélkül »

A “Marketing Robot Pilóta”

A SalesAutopilot egyik legkülönlegesebb építőkockájának neve: “Marketing Robot Pilóta”, de ha nagyon földhöz ragadtak akarunk lenni, hívjuk csak Műveleteknek. A Műveletek azt határozzák meg, hogy: “Ha ez vagy az történik, akkor mi minden történjen még!”. Ha például egy feliratkozó kitölt egy űrlapot, vagy rákattint egy linkre, akkor felíratjuk vagy leíratjuk egy tetszőleges listáról, vagy megváltoztatjuk tetszőleges adatát tetszőleges módon a meglévő listában. Ezzel gyakorlatilag tetszőleges automatizmusok hozhatóak létre, mégpedig percek alatt olyan egyszerűen, hogy egy gyerek is meg tudja csinálni. A Műveletek teszik lehetővé, hogy pár perc alatt olyan marketing, email marketing, vagy CRM automatizmusokat készítsen, amelyeket más rendszerekben programozók készítenének el több hetes munkával.

A SalesAutopilot “Automatizálás csomagjától kezdve minden csomagnak része.

Kattintson az alábbi linkre, és:

  • Nézze meg rövid videónkat (7:02 perc)
  • Ismerje meg a “Marketing Robot Pilóta”, azaz a műveletek 4 fő jellemzőjét

A Marketing, email-marketing és CRM automatizálás magas foka »

Több Csatornás Kommunikáció a maximális elérés érdekében

Egy olyan rendszerre van szüksége, ahol egy további kommunikációs csatorna beiktatása az értékesítési és marketing folyamataiba MINDÖSSZE EGY DÖNTÉSÉBE kerül. Olyan rendszerre van szüksége, amely a DM, SMS, és telefonos kommunikációt az emailes és személyes kommunikációval együtt, egyetlen egységes folyamatként kezeli, ahol az egyes kommunikációs csatornák és az azokon keresztül folyó kommunikáció éppúgy időzíthető, és éppúgy vezérelheti is az egész rendszert, mint az emailes kommunikáció.

A SalesAutopilot “Automatizálás csomagjától kezdve minden csomagnak része.

Kattintson az alábbi linkre, és:

  • Nézze meg rövid videónkat (5:50 perc)
  • Ismerje meg az Több Csatornás Kommunikáció Modul 5 fő jellemzőjét

Cégen belüli telemarketing, call center vezérlés, DM levél és nyomtatvány készítés, SMS küldés »

Gazdag eCommerce funkciók, amiket még a legtöbb webshop motor is megirigyelne!

Miről szólnak a SalesAutopilot eCommerce funkciói? Mindenről, ami rendelés felvétel. Komplett értékesítési folyamatokról. Egészen az újraértékesítésig mindenről, a kosár funkció kivételével. Kezeli a termékeket és termék csoportokat, kezel a fizetési és szállítási módokat, összeköthető számlázó programmal, banki kártyaelfogadással, és PayPal fizetés is megoldható vele. Ha webshopja van, az eCommerce Modullal meg tudja sokszorozni annak marketing erejét; ha nem is akart webshopot, akkor a legtöbb esetben teljesen ki is tudja váltani azt a SalesAutopilot-tal.

A SalesAutopilot eCommerce és CRM csomagjától kezdve a csomagok része.

Kattintson az alábbi linkre, és:

  • Nézze meg rövid videónkat (5:52 perc)
  • Ismerje meg az eCommerce funkciócsoport 18 fő jellemzőjét

Webshoppal az eddigi eredmények megsokszorozásával VAGY webshop nélkül is pofon egyszerűen »

SalesAutopilot értékesítési CRM – amit a munkatársak szeretnek használni, mert “magától” van benne adat!

Értékesítési CRM funkciócsoportunk két fő esetben jelenthet hatalmas előnyt vállalkozásának:

1.) Amennyiben nagy tömegeket kezel online, de szeretné elérni azokat is, akiknek nem elég az emailes, a DM, illetve egyéb tömeges kommunikáció, viszont egy személyes érintés ügyféllé tudná őket konvertálni.
2.) Amikor nagy tömegeket szolgál ki egy értékesítési csapattal, és szeretné az értékesítők munkáját különféle automatizmusok közbeiktatásával hatékonyabbá tenni.

CRM rendszerünk egyik fő előnye, hogy amennyiben a szoftver email marketing és automatizálási funkcióit is alkalmazza, ezen rendszerek használata automatikusan, szinte “magától” feltölti a CRM rendszert is adatokkal, így más rendszerektől eltérően a CRM rendszer “értelmes” használatának nem alapfeltétele, hogy munkatársai “tonnányi” ügyféladat begépelésével töltsék az idejüket.

A SalesAutopilot eCommerce és CRM csomagjától kezdve a csomagok része.

Kattintson az alábbi linkre, és:

  • Nézze meg rövid videónkat (6:16 perc)
  • Ismerje meg az CRM rendszerünk 10 fő jellemzőjét

CRM (Ügyfélkapcsolat Kezelés) olyan nagy rugalmassággal amilyennel még talán soha nem látta »

Beépített Affiliate rendszer

Vajon mennyivel lenne több az eredménye, ha fizetett hirdetésein kívül viszonteladók hada látogatók százait és ezreit terelné önhöz, és csakis az eladások után kellene fizetnie őket? A Partnermarketing pont erre való, a legtöbb vállalkozás számára viszont az ezzel járó technikai kihívások éppen elég nagyok ahhoz, hogy mindez soha ne valósuljon meg. A SalesAutopilot Affiliate rendszere abban segít Önnek, hogy minimális technikai teendőkkel tudjon hatékony viszonteladói hálózatot kialakítani és üzemeltetni, és értékes idejét a kreatív feladatokra tudja fordítani, ne pedig a technikai részletekkel bajlódjon.

A SalesAutopilot Mindent bele! csomagjának része.

Kattintson az alábbi linkre, és

ismerje meg Affiliate funkcióink 12 fő jellemzőjét:

SalesAutopilot Affiliate: Partnermarketing profin, mégis egyszerűen »

SalesAutopilot Ügyfélszolgálati rendszer

A SalesAutopilot Ügyfélszolgálati rendszerének hatalmas ereje abban van, hogy a szoftver szerves részeként MINDEN információ egyetlen képernyőn fellelhető minden egyes feliratkozójáról vagy ügyfeléről. Ez hatalmas segítség az ügyfelek magas szintű kezelésében. Így munkatársainak nem az információk keresgélésével és nyomozással kell tölteniük értékes idejüket, hanem az ügyfelekre és ügyekre tudnak koncentrálni, és nagy hatékonysággal tudnak dolgozni a felmerült kérdések megválaszolásán.

A SalesAutopilot Mindent bele! csomagjának része.

Kattintson az alábbi linkre, és

ismerje meg az Ügyfélszolgálati rendszer legfőbb jellemzőit:

Ügyfélszolgálati rendszer (Support Suite): Minden ügyfélkérdés könnyen és gyorsan megválaszolva, marketing rendszerével összhangban »

Share This