A legteljesebb ellenőrzőlista + kézikönyv marketing email-jeid célbajuttatásához…

Csökken az email marketing eredményessége? Baj van emailjeid célbajuttatásával? Már-már beadod a derekad a lassan klasszikusnak számító “nem működik az email marketing” riogatásnak?

…vagy esetleg “csak” elged van belőle, hogy közösségi média hírdetéseidet teljesen kiszámíthatatlan módon kezelik a platformok?

Kézikönyvünkből egyértelmű útmutatót kapsz olyan nem-technikai teendőkről, amikkel a legnagyobb valószínűséggel tudod elkerülni a spamszűrőket, és elérni, hogy emailjeid olvasói rajongókká váljanak.

Íme csak a legkézenfekvőbb eredmények, amikre számíthatsz, ha követed a kézikönyben és az ellenőrzőlistában leírt egyszerű lépéseket:

  • eredményes, “jófej marketinges” cég, akinek várják a hírleveleit az olvasók (holott korábban Ön is úgy érezhette, hogy nem annyira jófej a feliratkozókhoz, és így elmaradtak az eredmények is)

  • az érzés, hogy “sínen vagyunk és kiszámíthatóan jönnek az eredmények” (holott korábban talán készek voltak eltemetni az emailt mind médiumot)

  • forró, reszponzív lista ami sokkal jobban konvertál (holott, korábban inaktiválódott sok feliratkozó és egyre csökkent az eredményesség)

A legteljesebb ellenőrzőlista marketing email-jei célbajuttatásához

Gördíts a lenti űrlaphoz, töltsd ki, és máris küldjük a kézikönyvünket és az ellenőrzőlistát!

Öt területen fog segíteni neked a kézikönyv és az ellenőrzőlista, amit minden küldés előtt fogsz tudni használni:

  • Alapok. Nyolc olyan tennivaló, amik összességében nem tartanak tovább pár percnél, csak helyes döntésekről és néhány aprócska feladatról szólnak.

  • Emailjeid tartalma. Hét pont emailjeid tartalmának összeállításáról a formázástól a mondanivaló tálalásáig.
  • Olvasóiddal való kapcsolatod minősége. Három pont arról, hogy hogyan építs ki olyan kapcsolatot olvasóiddal, hogy annak minőségi voltát az email küldő szoftverek is felismerjék.
  • Listakezelési gyakorlatod. Négy pont arról, hogy hogyan kerüld el azokat a technikai hibákat és tendenciákat, amik rossz színben tüntetik fel a céged az email küldő szoftverek “szemében”.
  • Technikai profiságok. Néhány további részlet, amik semmi energiába nem kerülnek vagy csak egyszer kell elvégezni őket egy óra alatt, mégis drasztikusan és folyamatosan kihatnak az eredményekre.

Your Content Goes Here

Your Content Goes Here, Your Content Goes Here

© 2001-2017 SalesAutopilot Kft. – Minden jog fenntartva!