…és a pofonegyszerű recept a megvalósításhoz!

Értem én, hogy Ön már annak is örülne, ha viszonylag normális ügyfélélményt tudna nyújtani (mármint munkatársai) az ügyfeleknek, de azért csak nézzük meg, mi kell a fantasztikus ügyfélélményhez – hátha nem is annyira bonyolult!

Tehát mire van szükség az Ön – vagy a Télapó – részéről, hogy boldogok legyenek az ügyfelek?
(ezt a kérdést azért tesszük fel, mert HÁTHA kiderül, hogy automatizálással is lehet segíteni a dolgon)

  • Törődésre.
  • Figyelemre.
  • Teljesüljenek az ígéretek.
  • Legyenek (pozitív) meglepetések.
  • Legyenek személyes érintések.

Szerintem ennyi.

Nézzük meg kicsit részletesebben a listát!

  • Törődésre. Ez egy hozzáállás, nincs szükség semmilyen erőforrásra, csak szeretetre. Ez Önben vagy megvan, vagy nincs. De szerintem megvan!
  • Figyelemre. Ehhez a törődésen kívül kapacitás kell, azaz idő. Ha leautomatizálja az adminisztratív részleteket, a kötelező elemeket, és még pár részletet, akkor fog maradni figyelme.
  • Teljesüljenek az ígéretek. Minőségi termék. Határidők. Pontos adatok. “Várakozás menedzsment”. Ennek a nagy része automatizálható, sőt, inkább úgy mondom, hogy automatizációval lehet a legjobban megvalósítani.
  • Legyenek (pozitív) meglepetések. Ehhez törődés és figyelem kell. A törődés megvan, tehát már csak figyelem kell. Azt meg tisztáztuk, hogy ezen segít az automatizálás.
  • Legyenek személyes érintések. Ehhez törődés kell, figyelem, és idő. Egy részét ki lehet váltani videóval, ami szintén automatizálás, és amit szintén automatizmusok tudnak eljuttatni az ügyfelekhez, egy részét viszont meg “kell” csinálni személyesen. Viszont ez a legnagyobb móka! Örömet okozni az ügyfeleknek. Ha pedig az automatizálás miatt megvan rá az idő, akkor minden szuper – lesz személyes érintés is!

Most, hogy leírtam ezt a listát, majd kiugrok a bőrömből, annyira izgatott lettem!

Ez ennyire egyszerű?!

És igen, ez ennyire egyszerű!

A Cégduplázó Webináriumon pedig fantasztikus példákat fogunk mutatni a megvalósításra, hogy még egyszerűbb legyen az Ön számára is!

KLIKK IDE A WEBINÁRIUM REGISZTRÁCIÓHOZ!

Ui.: most, hogy leírtam ezt a listát, az első dolgom az lesz, hogy a saját munkatársaimnak is elküldöm, mert annyira lelkes vagyok ettől a leegyszerűsített recepttől! Javaslom, hogy miután regisztrált a webináriumra vegyen elő egy kritikus ügyfélfolyamatot, gondolja át a fenti öt pontot, fejlesszen 1-1 apróságot minden folyamatnál, majd figyelje a hálálkodó vevőket!

 A Cégduplázó Webinárium támogatója a Télapó, a Kedvezményes SalesAutopilot Éves csomagok szállítója.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény