A SalesAutopilot csapata ügyfélsiker munkatársat keres
1

Customer Support Team Lead

Változatos kérdések a szoftverünkről, inspiráló csapat, rengeteg fejlődési lehetőség, és hálás ügyfelek nagy mennyiségben.

Ismerd meg cégünket, értékeinket, és ezt az izgalmas pozíciót, majd jelentkezz az oldal alján található űrlapon!

A SalesAutopilot csapata marketing menedzser munkatársat keres
1

Customer Support Team Lead

Változatos kérdések a szoftverünkről, inspiráló csapat, rengeteg fejlődési lehetőség, és hálás ügyfelek nagy mennyiségben.

Ismerd meg cégünket, értékeinket, és ezt az izgalmas pozíciót, majd jelentkezz az oldal alján található űrlapon!

Neked való ez a pozíció, ha:

Neked való ez a pozíció, ha:

Szeretnél hatással lenni egy növekvő tech cég jövőjére.

Imádsz komplex folyamatokat, rendszereket kialakítani, és tökéletesíteni.

Örömmel tölt el, hogy segíthetsz másoknak könnyebbé tenni a munkájukat.

Kik is az a SalesAutopilot?

Kik is az a SalesAutopilot?

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, home office csak alkalmanként - Vezetői megbeszélés

Miért jó SaaS cégnél dolgozni? Írtam róla egy cikket: 7 jellemző, ami miatt {van akinek} hatalmas buli SaaS cégnél dolgozni… (új ablakba nyílik).

A SalesAutopilot az online is értékesítő komoly kisvállalatok automatizálási szoftvere amivel automatizálják a marketing-, értékesítési- és háttérfolyamatokat ezzel érve el több bevételt, és professzionálisabb működést.

14 fős csapattal és 345 M Ft árbevétellel (2021) a SalesAutopilot Magyarország legjelentősebb marketing automatizálási szoftvere.

Célunk, hogy a kisvállalkozások megszabaduljanak az ismétlődő rabszolgamunka terhétől és az így felszabaduló időben a jobb marketinggel és jobb folyamatokkal több eredményt, és jobb életélményt teremtsenek az ügyfeleik, munkatársaik és a tulajdonosok számára.

Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:

  • Csapatvezetői tapasztalat

    Szívesen vállalod a felelősséget a csapatodért és az eredményeikért, irányt mutatsz és döntéseket hozol. Kifejezetten szeretsz embereket támogatni, fejleszteni, az új tagokat szívesen tanítod be, mentorálod. Eléred, hogy a beosztott munkatársaid elköteleződjenek melletted. Nem akarsz főnökké, sokkal inkább támogató vezetővé válni. A türelem és az empátia ismerős szavak a szótáradban, és valódi erősségeid a gyakorlatban. Az eredményesség érdekében felismered az elakadásokat, építő kritikát fogalmazol meg és előre mozdítod a csapatot a megoldás felé.

  • Ügyfélszolgálati tapasztalat

    People skilljeidet megcsillogtatod az ügyfelekkel való kapcsolattartásban is, élvezed a velük való törődést, az ügyes-bajos dolgaikat nem csak technikai, hanem emberi és business oldalról is megérted. A kedves, megértő, szolgálatkész kommunikáció mellett képes vagy megtalálni az ügyfél céljaira a megfelelő megoldást – a biztosított kereteken belül –, miközben túlzó kérések és elvárások esetén asszertív módon képviseled a cég érdekeit. Képes vagy kezelni a nehezebb, vagy panaszos eseteket is.

  • Rendszerszemlélet és erős technikai véna

    Általánosságban igaz rád, hogy bármilyen komplexebb szoftveres feladathoz kezdesz, gyorsan boldogulsz, mert vagy hamar rájössz a logikus megoldásra, vagy gyorsan és hatékonyan tudod használni a rendelkezésre álló dokumentációt. Ebből fakadóan hamar kiismered az összefüggéseket és elsajátítod a rendszerek működési elvét.

  • Fontos számodra, hogy hatást gyakorolj

    Kis cégünkben minden munkatársnak nélkülözhetetlen szerepe van. Vezetőként nem csak a csapatra “lefele“, hanem a vezetőségre “felfele“ is hatással leszel, az ügyfelekről nem is beszélve. Ezért fontos, hogy a bejáratott folyamatok végrehajtásán túl kritikus gondolkodással felismerd azokat a helyzeteket, ahol a folyamat nem kielégítő, és az alapelvek mentén rugalmas megoldást találj. Ha nem bírod megállni, hogy ne alakíts át egy nem hatékonyan működő folyamaton, akkor jó helyen jársz! 🙂 A munkád gyümölcsét a csapaton és a tágabb cégben is fogod látni.

  • Precíz és pörgős munkavégzés

    A folyamatok mentén precízen végzed a munkád, és ezt erősíted a csapatod működésében is. Képes vagy minden esetet, elemzést, kimutatást körültekintően és pontosan elkészíteni, dokumentálni. Ezzel együtt szeretsz – és képes is vagy – pörgős munkatempóval dolgozni. Vezetőként egyszerre számos folyamaton kell rajta tartanod a szemed, ráadásul nem csak a csapatot vezeted majd, hanem az operatív munkavégzésben is napi szinten részt veszel. Az elmélyült, fókuszált munkából többször ki fog zökkenteni valami, ilyenkor gyors reakciókra és döntésekre is szükség lehet.

  • Angol nyelv tanulásban való napi használata

    Az ügyfélkommunikáció 98%-a magyar nyelvű, viszont a tanulás, önképzés nyelve 98%-an angol. Azon túl, hogy a legtöbb szakmai content angol nyelvű, kanadai SaaS business coach-unk angol nyelvű anyagai is nélkülözhetetlenek lesznek számodra. A belső megbeszélések is magyarul zajlanak, de hemzsegnek az angol kifejezések és a félig-meddig angol nyelvű mondatok.

Ezek jellemzőek rád, ha te vagy az ideális csapattag:

  • Csapatvezetői tapasztalat

    Szívesen vállalod a felelősséget a csapatodért és az eredményeikért, irányt mutatsz és döntéseket hozol. Kifejezetten szeretsz embereket támogatni, fejleszteni, az új tagokat szívesen tanítod be, mentorálod. Eléred, hogy a beosztott munkatársaid elköteleződjenek melletted. Nem akarsz főnökké, sokkal inkább támogató vezetővé válni. A türelem és az empátia ismerős szavak a szótáradban, és valódi erősségeid a gyakorlatban. Az eredményesség érdekében felismered az elakadásokat, építő kritikát fogalmazol meg és előre mozdítod a csapatot a megoldás felé.

  • Ügyfélszolgálati tapasztalat

    People skilljeidet megcsillogtatod az ügyfelekkel való kapcsolattartásban is, élvezed a velük való törődést, az ügyes-bajos dolgaikat nem csak technikai, hanem emberi és business oldalról is megérted. A kedves, megértő, szolgálatkész kommunikáció mellett képes vagy megtalálni az ügyfél céljaira a megfelelő megoldást – a biztosított kereteken belül –, miközben túlzó kérések és elvárások esetén asszertív módon képviseled a cég érdekeit. Képes vagy kezelni a nehezebb, vagy panaszos eseteket is.

  • Rendszerszemlélet és erős technikai véna

    Általánosságban igaz rád, hogy bármilyen komplexebb szoftveres feladathoz kezdesz, gyorsan boldogulsz, mert vagy hamar rájössz a logikus megoldásra, vagy gyorsan és hatékonyan tudod használni a rendelkezésre álló dokumentációt. Ebből fakadóan hamar kiismered az összefüggéseket és elsajátítod a rendszerek működési elvét.

  • Fontos számodra, hogy hatást gyakorolj

    Kis cégünkben minden munkatársnak nélkülözhetetlen szerepe van. Vezetőként nem csak a csapatra “lefele“, hanem a vezetőségre “felfele“ is hatással leszel, az ügyfelekről nem is beszélve. Ezért fontos, hogy a bejáratott folyamatok végrehajtásán túl kritikus gondolkodással felismerd azokat a helyzeteket, ahol a folyamat nem kielégítő, és az alapelvek mentén rugalmas megoldást találj. Ha nem bírod megállni, hogy ne alakíts át egy nem hatékonyan működő folyamaton, akkor jó helyen jársz! 🙂 A munkád gyümölcsét a csapaton és a tágabb cégben is fogod látni.

  • Precíz és pörgős munkavégzés

    A folyamatok mentén precízen végzed a munkád, és ezt erősíted a csapatod működésében is. Képes vagy minden esetet, elemzést, kimutatást körültekintően és pontosan elkészíteni, dokumentálni. Ezzel együtt szeretsz – és képes is vagy – pörgős munkatempóval dolgozni. Vezetőként egyszerre számos folyamaton kell rajta tartanod a szemed, ráadásul nem csak a csapatot vezeted majd, hanem az operatív munkavégzésben is napi szinten részt veszel. Az elmélyült, fókuszált munkából többször ki fog zökkenteni valami, ilyenkor gyors reakciókra és döntésekre is szükség lehet.

  • Angol nyelv tanulásban való napi használata

    Az ügyfélkommunikáció 98%-a magyar nyelvű, viszont a tanulás, önképzés nyelve 98%-an angol. Azon túl, hogy a legtöbb szakmai content angol nyelvű, kanadai SaaS business coach-unk angol nyelvű anyagai is nélkülözhetetlenek lesznek számodra. A belső megbeszélések is magyarul zajlanak, de hemzsegnek az angol kifejezések és a félig-meddig angol nyelvű mondatok.

Mik lesznek a feladataid?

Mozdítsd előre az ügyfélszolgálati stratégia megvalósítását. Tartsd fent a jelenlegi működést, és közben fejleszd is a folyamatokat.

Mik lesznek a feladataid?

Vegyél részt az ügyfélszolgálati stratégia kialakításában is, ne csak a megvalósításában. Tartsd fent a jelenlegi működést, és közben fejleszd is a folyamatokat.

Tartsd az ujjad a csapat pulzusán

Fogd össze, koordináld, kövesd nyomon és légy naprakész az ügyfélszolgálati csapat munkáját illetően. Reagálj gyorsan a mindennapi helyzetekre, ha kell, priorizálj újra nap közepén.

Növeld az ügyfélkiszolgálás minőségét

Az ügyfélszolgálati csapat vezetőjeként a fő célod, hogy az ügyfelek egyre elégedettebbek legyenek a szolgáltatásunkkal.

Oszd be optimálisan a csapat erőforrásait

Közösen egyeztetett stratégia mentén biztosítsd a csapatod napi, heti és havi céljainak elérést, a munka hatékonyságát

Mentoráld a csapatod

Fejleszd a csapatba tartozó munkatársak tudását, teljesítményét; coaching szemlélettel támogasd őket.

Kezeld az ügyfélpanaszokat

A kommunikáció szempontjából nehéz esetek mindig felfelé eszkalálódnak, ezért sokszor nálad fognak landolni a komolyabb, izgalmasabb, kihívást tartalmazó ügyek.

Fejleszd az ügyfélszolgálat eredményességi mutatóit

What gets measured gets managed.” Peter Drucker

A megfelelő mérőszámokkal tudjuk megtartani a csapat fókuszát, és egyúttal motiválni őket.

Vegyél részt a csapat mindennapi, operatív munkájában

Úgy gondoljuk, hogy akkor tudod a legjobban támogatni a munkatársakat, ha mélyen ismered a folyamataikat, kihívásaikat, és nem utolsósorban a termékünket.

Optimalizáld a folyamatokat, workflow-kat

Elemző szemléletmóddal, a felmerülő problémák esetén keresd az összefüggéseket, aktívan vegyél részt az érintett folyamat módosításában, szükség esetén eszkaláld az illetékes vezetők felé.

Mit tesz a leendő ügyfélszolgálati csapatod napi szinten?

Ügyek kezelése 30%

Ügyfeleinknek segítenek ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül  nagyrészt írásban, ritkábban telefonon a szoftver használatában. Az ügyek többsége technikai kérdés, alapos szoftverismeretet és némi nyomozást követel meg, de programozói tudás nem szükséges hozzájuk. Gyakran a “milyen csomagra fizessek elő”, a “hol találom a havi számlámat”, vagy akár a “hol tudom lemondani a szolgáltatást” jellegű adminisztrációs kérdések is előjönnek.

Tudásbázis fejlesztés 20%

Hatalmas tudásbázisunk frissítésében, fejlesztésében vesznek részt, akár egy-egy kép cseréjére van szükség, akár egy új funkció teljes leírását kell elkészíteni. Szöveges vagy képernyővideós oktatóanyagokat is készítenek, ehhez sokat kattintgatnak a szoftverben, és új funkciókat is tesztelnek.

Közös munka és belső egyeztetések 20%

Annak érdekében, hogy ilyen nagy tempónál is mindenki képben legyen, napi és heti megbeszélések adják a belső egyeztetések fő ritmusát. Ezen kívül bármikor bárkivel leülhetsz majd Te is egyeztetni azt, amit szükségesnek érzel.

Tanulás 10%

A legmagasabb szintű nemzetközi szakemberektől és videós oktatóanyagaikból, online rendezvényeikből tanulunk, hogy egyre komplexebb kérdésekben tudjunk segíteni ügyfeleinknek. Ezen kívül rendelkezésre áll egy közös Kindle account, és rendszeresen vannak belső szoftver tréningek, ahol párokban építünk valami hasznosat a szoftverben. oft témákkal és önismerettel is foglalkozunk rendszeresen.

Ügyfélszolgálati folyamatok 10%

Ezek olyan folyamatok, melyek az ügyfeleket érintik, de operatív-adminisztratív jellegűek, a működést a háttérben segítik. Példák: ügyfelek beengedése a zárt Facebook csoportba, heti és havi mérőszámok kitöltése, annak biztosítása, hogy az ügyfelek a spam ellenes szabályokat betartsák, stb.

Egyéb saját projekt 10%

Mindenkinek vannak kisebb-nagyobb saját projektjei, amelyeket különleges ismeretei vagy egyéni érdeklődése határoz meg, s amely az ügyfélsiker és az ügyfélelégedettség területén szinte bármi lehet.

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?

  • Magas fizetés, bejelentve teljesen szabályosan

  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások, rengeteg tanulnivaló

  • Szakmai feljődési lehetőség, belső tréningeken és nemzetközi konferenciákon, oktatóanyagokon keresztül

  • Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek, és érdeklődési kör figyelembe vételével

  • Folyamatos személyes coaching lehetőség a vezetőktől és a belső tanácsadónktól.

  • Nagyrészt remote work, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel

Hogyan jutalmazzuk a fókuszált, kemény munkát?

  • Magas fizetés, bejelentve teljesen szabályosan

  • Izgalmas és inspiráló szakmai kihívások, rengeteg tanulnivaló

  • Szakmai feljődési lehetőség, belső tréningeken és nemzetközi konferenciákon, oktatóanyagokon keresztül

  • Egyéni fejlődési-, és karrier terv az egyéni szakmai célok, készségek, és érdeklődési kör figyelembe vételével

  • Folyamatos személyes coaching lehetőség a vezetőktől és a belső tanácsadónktól.

  • Nagyrészt remote work, igény esetén bel-budai irodába járási lehetőséggel

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Fejlődésed maximális támogatása

Marktech SaaS cégként a világ legjobbjaival versenyzünk. Ez csak olyan csapattagokkal reális, akik szakmájuk legjobbjai – vagy azok akarnak lenni. Ehhez biztosítunk minden tanulási lehetőséget a könyvektől a konferenciákig, az online kurzusoktól a belső mentoringig – ha alkalmazod is a tanultakat.

« A képen néhány kedvenc könyvemet látod (Csepregi Balázs, CEO).

Miért érdemes csatlakozni csapatunkhoz?

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Fejlődésed maximális támogatása

Marktech SaaS cégként a világ legjobbjaival versenyzünk. Ez csak olyan csapattagokkal reális, akik szakmájuk legjobbjai – vagy azok akarnak lenni. Ehhez biztosítunk minden tanulási lehetőséget a könyvektől a konferenciákig, az online kurzusoktól a belső mentoringig – ha alkalmazod is a tanultakat.

A lenti képen néhány kedvenc könyvemet látod (Csepregi Balázs, CEO).

Felelősségteljes feladatkör

Nálunk mindenki vállalja a felelősséget a munkájáért, akár jól sikerült, akár rosszul. Valamit jól csináltál? Tiéd a siker, és együtt örülünk az eredményednek!

Valamit elrontottál? Közösen megnézzük, mi okozta a hibát, javítjuk, majd beleépítjük folyamatainkba ezt a tapasztalatot is. Legközelebb pedig még jobban fogjuk csinálni.

Szakmai és emberi fejlődés - Traffic & Conversion Summit 2019., San Diego, CA
Szakmai és emberi fejlődés - Traffic & Conversion Summit 2019., San Diego, CA

Felelősségteljes munka

Nálunk mindenki vállalja a felelősséget a munkájáért, akár jól sikerült, akár rosszul. Valamit jól csináltál? Tiéd a siker, és együtt örülünk az eredményednek!

Valamit elrontottál? Közösen megnézzük, mi okozta a hibát, javítjuk, majd beleépítjük folyamatainkba ezt a tapasztalatot is. Legközelebb pedig még jobban fogjuk csinálni.

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Versenyképes jövedelem

Kiemelkedő embereket keresünk, így tudjuk: kiemelkedő bért is kell fizetnünk. A fizetésed 100%-ban bejelentve kapod.

A fizetésemelkedésed mértéke egyenes arányban lesz teljesítményeddel, melyre objektív mérőrendszert alkalmazunk, így kiszámíthatóan, a fejlődéseddel és teljesítményeddel arányos mértékben fog nőni fizetésed. Ezzel piaci átlag feletti növekedést érhetsz el.

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Versenyképes jövedelem

Kiemelkedő embereket keresünk, így tudjuk: kiemelkedő bért is kell fizetnünk. A fizetésed 100%-ban bejelentve kapod.

A fizetésemelkedésed mértéke egyenes arányban lesz teljesítményeddel, melyre objektív mérőrendszert alkalmazunk, így kiszámíthatóan, a fejlődéseddel és teljesítményeddel arányos mértékben fog nőni fizetésed. Ezzel piaci átlag feletti növekedést érhetsz el.

Inspiráló kihívások

Mindig vannak új céljaink, és ezek elérésében minden munkatársunknak jelentős szerepe van.

Itt nem csak egy fogaskerék leszel a gépezetben, sőt, képességeid és igyekezeted legjavára is szükséged lesz.

Jutalmul minden egyes nap azt érezheted, hogy komoly hatást gyakorolhatsz az eredményekre, és ami még fontosabb, ügyfeleink és a többi csapattag életére.

Inspiráló kihívások - SalesAutopilot belső tréning
Inspiráló kihívások - SalesAutopilot belső tréning

Inspiráló kihívások

Mindig vannak új céljaink, és ezek elérésében minden munkatársunknak jelentős szerepe van.

Itt nem csak egy fogaskerék leszel a gépezetben, sőt, képességeid és igyekezeted legjavára is szükséged lesz.

Jutalmul minden egyes nap azt érezheted, hogy komoly hatást gyakorolhatsz az eredményekre, és ami még fontosabb, ügyfeleink és a többi csapattag életére.

Szakmai és emberi fejlődés - Traffic & Conversion Summit 2019., San Diego, CA

Szakmai és emberi fejlődés

Minden csapattaggal személyre szabott fejlődési- és karrier tervet dolgozunk ki, ezzel is támogatjuk szakmai előrelépését.

Ezen kívül a teljesítményedet is elősegítő karrier coachingot és workshopokat biztosítunk belső trénerünk bevonásával, pl. fókuszált munkavégzés, fenntartható hatékonyság témákban.

Szakmai és emberi fejlődés - Traffic & Conversion Summit 2019., San Diego, CA

Szakmai és emberi fejlődés

Minden csapattaggal személyre szabott fejlődési- és karrier tervet dolgozunk ki, ezzel is támogatjuk szakmai előrelépését.

Ezen kívül a teljesítményedet is elősegítő karrier coachingot és workshopokat biztosítunk belső trénerünk bevonásával, pl. fókuszált munkavégzés, fenntartható hatékonyság témákban.

Csúcskategóriás munkaeszközök

Nem flancolunk, de a profi és eredményes munkához megfelelő eszközök kellenek. A feladataidhoz és a habitusodhoz passzoló felső kategóriás géped lesz. Vagy egy profi notebook egy nagy monitorral, vagy asztali gép két nagy monitorral.

Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!

Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények
Csúcskategóriás munkaeszközök és profi munkakörülmények

Csúcskategóriás munkaeszközök

Nem flancolunk, de a profi és eredményes munkához megfelelő eszközök kellenek. A feladataidhoz és a habitusodhoz passzoló felső kategóriás géped lesz. Vagy egy profi notebook egy nagy monitorral, vagy asztali gép két nagy monitorral.

Profi (jogtiszta) szoftverek, és profi kiegészítők fogják még eredményesebbé tenni a munkát. Ha szükséged van még valamire, csak szólj, és ha indokolt, már intézzük is!

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, home office csak alkalmanként - Vezetői megbeszélés

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, remote-work

A napodat szabadon osztod be, a cél, hogy a prioritások és határidők figyelembe vételével a legfontosabb feladatok mindig el legyenek végezve – a többi feladat pedig jöhet utána. A munkakezdés és befejezés időpontja rugalmas, ám van néhány megbeszélés, amelyek fixek, mint pl. a reggel 9-es napindító meeting, illetve kéthetente péntek délutáni “Sync”. Nem igazán túlórázunk, de munkaidőben elég pörgős a tempó.

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, home office csak alkalmanként - Vezetői megbeszélés

Rugalmas, ám pörgős munkaidő, remote-work

A napodat szabadon osztod be, a cél, hogy a prioritások és határidők figyelembe vételével a legfontosabb feladatok mindig el legyenek végezve – a többi feladat pedig jöhet utána. A munkakezdés és befejezés időpontja rugalmas, ám van néhány megbeszélés, amelyek fixek, mint pl. a reggel 9-es napindító meeting, illetve kéthetente péntek délutáni “Sync”. Nem igazán túlórázunk, de munkaidőben elég pörgős a tempó.

Ezen értékek alapján működünk. Ha te is, akkor imádni fogjuk egymást.

  • Exercise Extreme Ownership! Csak annak van hatása az eredményekre, aki vállalja a felelősséget mind az eredmények szállításáért, mind azok elmaradásáért! (YT)

  • Profizmus mindenben – fejlődés, tanulás, stb. – válaszd a legjobb megoldást a Pareto-elv szem előtt tartásával!

  • Dolgozz csapatban! Láss 360 fokban, azaz légy tisztában vele, hogyan kapcsolódik a munkád a csapat többi tagjának munkájához, és dolgozz a többiek keze alá.

  • Hagyd az egód a küszöbön kívül! Ha a fókuszod a küldetés sikerén van, vele együtt lesz elismerés is. Ha az elismerés a fókuszod, nem lesz se elismerés, se sikeres küldetés.

  • Fejlődj és fejlessz folyamatosan! Magadat, a saját gondolkozási és munkafolyamataidat, és a cég egyéb folyamatait. Minden nap, minden helyzetben.

  • Have fun! But not at the expense of the above.

Miért szeretnek nálunk dolgozni a munkatársaink?

Miért szeretnek nálunk dolgozni a munkatársaink?

Ők ugyan nem a marketing menedzser poziban dolgoznak, mégis a véleményük ad egy képet róla, milyen nálunk dolgozni.

Adamcsek Edit
ügyfélsiker menedzser

„fontos a fejlődés, és minden nap kihívások elé vagyok állítva, és nem csak szakmailag, de emberileg is”

Polonkai Andi
menedzser asszisztens

„nem érzem magam egy apró porszemnek, hanem nagyon is sokat számít a véleményem”

Velem fogsz együtt dolgozni…

Elsősorban velem, Csepregi Balázzsal, a cég egyik tulajdonosával és ügyvezetőjével fogsz együtt dolgozni. Leendő csapatod jelenleg 4 fő, ám éppen egy izgalmas növekedési fázisban vagyunk. Ezen kívül kis csapatunk minden tagjával lesz alkalmad ezen-azon együtt dolgozni.

Csepregi Balázs

Ha velünk fogsz dolgozni, az alábbiakra biztosan számíthatsz:

  • Izgalmas kihívások és kőkemény munka, ahogy vállalkozások ezreit segítünk hozzá az online világban való boldoguláshoz, és ezen keresztül Magyarország legeredményesebb kis- és középvállalati szoftvercégévé tesszük a SalesAutopilotot.

  • Motiváló karrier lehetőség. Ha szeretnéd több különböző területen is kipróbálhatod magad, és hosszú távon tervezhetsz nálunk.

  • Profi munkakörülmények mind technikai, mind szervezeti szempontból.

  • Tanulás nagykanállal minden nap. Mind szakmailag, mind emberileg folyamatosan fejlesztjük magunkat.

Viszont tudnod kell, hogy csak akkor fogod jól érezni magad közöttünk, ha hozzánk hasonlóan működsz, és tisztában vagy az alábbiakkal:

  • Szeretjük a szakmánkat, szenvedéllyel vagyunk iránta, mindig egyre magasabb szintre fejlődünk. Ezért a kulcsemberek nem bírják ki, hogy időnként ne nézzenek rá munkaidőn kívül is egy-egy dologra, ami foglalkoztatja őket. A legjobbak akkor is tanulnának szabadidejükben, ha megpróbálnánk lebeszélni őket.

  • Iparágunk  évről évre többszöröződik, így könnyű lemaradni az amúgy is nagyon erős nemzetközi mezőnyben. Ezért nem elégedhetünk meg az “éppen jóval”, ám a valódi teljesítményt mi is elismeréssel jutalmazzuk. 🙂

  • Komolyak az elvárások. Ha szorgalmas, eredményorientált, és belülről motivált vagy, aki mindig keresi az egyre jobb megoldásokat, akkor kirázod a kisujjadból. Ha nem, akkor ez neked túl sok lesz.

Bejárás vagy remote work?

« Itt a bázis. Világos, kényelmes iroda, nagy fehér táblával, a legfiomabb kávékkal és teákkal.

Remote + Bejárás. Az időnk nagyobbik részében otthonról dolgozunk, ráadásul egyre távolabbi helyekről. Ha igényled, bármikor bejöhetsz (bemehetsz) az irodába, ahogy társaságigényesebb munkatársaink teszik is körülbelül heti 1 alkalommal. Helyed mindig lesz bent, tömeggel mostanában nem fogsz találkozni.

Címünk: 1016 Budapest, Zsolt utca 6/A 5. em. 1.

Kiváló étterem és kávézó a ház sarkánál, illetve pár lépésre találhatók.

Nem stock photo, ez a SalesAutopilot Webshop Szupermarketing Kézikönyve

Bejárás vagy remote work?

« Itt a bázis. Világos, kényelmes iroda, nagy fehér táblával, a legfiomabb kávékkal és teákkal.

Remote + Bejárás. Az időnk nagyobbik részében otthonról dolgozunk, ráadásul egyre távolabbi helyekről. Ha igényled, bármikor bejöhetsz (bemehetsz) az irodába, ahogy társaságigényesebb munkatársaink teszik is körülbelül heti 1 alkalommal. Helyed mindig lesz bent, tömeggel mostanában nem fogsz találkozni.

Címünk: 1016 Budapest, Zsolt utca 6/A 5. em. 1.

Kiváló étterem és kávézó a ház sarkánál, illetve pár lépésre találhatók.

Nem stock photo, ez a SalesAutopilot Webshop Szupermarketing Kézikönyve

Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!

Üdv, Csepregi Balázs, ügyvezető vagyok.

Először is gratulálok, hogy idáig eljutottál az oldalon! Ha a fentiek alapján úgy látod, hogy Téged keresünk a Customer Support Team Lead pozíciónkba, akkor mihamarabb jelentkezz az űrlapon, válaszolj a következő oldalon lévő kérdéseinkre és amint tudjuk felvesszük veled a kapcsolatot.

További kérdésed van?

Nyugodtan írj nekem!

Csepregi Balázs

Csepregi Balázs, CEO
balazs@… (a többit kitalálod :))

+1 ok a jelentkezésre:

Szerethető munkhahely díj 2019
1

Elnyertük a Szerethető munkahelyek díjat 2019-ben.

Pályázd meg az állást az alábbi űrlap kitöltésével!

Üdv, Csepregi Balázs, ügyvezető vagyok.

Először is gratulálok, hogy idáig eljutottál az oldalon! Ha a fentiek alapján úgy látod, hogy Téged keresünk a Customer Support Team Lead pozíciónkba, akkor mihamarabb jelentkezz az űrlapon, válaszolj a következő oldalon lévő kérdéseinkre és amint tudjuk felvesszük veled a kapcsolatot.

További kérdésed van?

Nyugodtan írj nekem!

Csepregi Balázs

Csepregi Balázs, CEO
balazs@… (a többit kitalálod :))

+1 ok a jelentkezésre:

Szerethető munkhahely díj 2019
1

Elnyertük a Szerethető munkahelyek díjat 2019-ben.

Ismersz esetleg valakit, akinek ideális lenne ez a munka karrier lehetőség?
Légy jó fej, és oszd meg vele kérlek! 🙂