Vészesen közeledik a július 1-i határidő, amikortól minden cég vásárlód számára kiállított számlán szerepelnie kell a vevő adószámának is.

Amennyiben napi néhánynál több számlát állítasz ki cégek felé, vagy online értékesítesz cégek felé, akkor rövid időn belül működő megoldásra lesz szükséged a szabály betartásához!

Az alábbiakban bemutatok egy módszert (és rögtön két változatát), amivel pofonegyszerűen be tudod szerezni múltbeli is jövőbeli ügyfeleid adószámát, ráadásul pontosan.

A pontosság azért fontos, mert minden esetben a számla kiállítója felel a számla tartalmának helyességéért, úgyhogy ha esetleg arra gondoltál, hogy mostantól egyszerűen kiraksz egy adószám mezőt a megrendelés űrlapjaidra, azzal az a gond, hogy ha a vásárló véletlenül elgépeli a saját adószámát – és biztos lehetsz benne, hogy pár százalék el fogja gépelni –, akkor ez a megoldás nem biztos, hogy elegendő lesz.

A videóban látható megoldás három fő előnye:

  • Nem kell naponta még több manuális adminisztrációt folytatni, mert minden automatikusan fog történni
  • Nem szükséges több százezer forintos egyedi fejlesztésekkel bajlódni, tízezer forint körüli összegből el tudod kezdeni használni
  • Nem fog hetekig vagy hónapokig tartani a bevezetés, akár már ma el tudod kezdeni alkalmazni

Miért erősíti ügyfélkapcsolataidat, ha a bemutatott módszert alkalmazod?

  • Egy újabb apropó, hogy kapcsolatba kerülj ügyfeleiddel, és ápold velük a kapcsolatot…
  • …és közben megmutasd, hogy mennyire profin és elegánsan intézitek az ilyen dolgokat (is).

A megoldás magja a “Tom Sawyer Üzleti Iskolából” származik, és a lényege, hogy vond be az ügyfeleidet az adószámok pontosításába, azaz végezz velük egy automatizált adategyeztetést.

Ha ezt a módszert alkalmazod – részletek a fenti videóban –, akkor ha pl. 1.000 ügyfeled van, akkor ahelyett, hogy neked vagy valamely munkatársadnak lenne 1.000 x pár perc teendőtök az adószámok kiderítésével, az 1.000 ügyfeledtől fogsz ajándékba kapni ügyfelenként pár percet, és máris megvannak az adószámok.

A fenti videóban bemutatom a módszer alapelveit, a lentiekben pedig a megvalósítást is megismerheted!

Hogyan gyűjtsd be a céges online megrendelőid adószámát anélkül, hogy őket kéne nyaggatnod ezzel?

(technikai útmutató)

Az alábbi videóban bemutatom, hogyan állíthatsz össze magadnak pár perc alatt egy megrendelés űrlapot, ami a cégnév prediktív kitöltése segítségével automatikusan kitölti mind az adószám mezőt, mint a székhely adatokat.

Így nem kell céges megrendelőidet nyaggatnod, sőt, egy kényelmi szolgáltatást is nyújtasz nekik, ezzel is kímélve az idejüket, és demonstrálva profizmusodat.

Szeretnél máris belevágni? Regisztrálj magadnak ingyenes SalesAutopilot fiókot, melyben akár máris összerakhatod a rendszert, és akár már kezdheted is az adategyeztetést az ügyfeleiddel, valamint gyűjtheted a megrendeléseket pontos és friss adószámokkal!

A SalesAutopilot árait itt ismerheted meg, a cégadatok lekérésének díját – mivel külső cég-adatbázisból kéri le az adatokat –, a kiegészítő lehetőségek között találod.

Hogyan gyűjtsd be meglévő ügyfeleid adószámát elegánsan és profin adategyeztetéssel?

(technikai útmutató)

Az alábbi videóban bemutatom a megvalósítás 5 lépését, hogy lásd, mennyire egyszerű begyűjteni meglévő ügyeleid adószámát.

A lépések – melyeket a lenti videóban részletesen is megismerhetsz – az alábbiak lesznek:

  1. Ügyféladataid betöltése a SalesAutopilotba
  2. Számlázási adatmezők létrehozása – ide fogod gyűjteni az adószámokat és a friss számlázási adatokat
  3. Cégadatbázis aktiválása
  4. Adategyeztető űrlap létrehozása
  5. Adategyeztető email létrehozása és elküldése ügyfeleidnek

Klikk a videóra, és ha gondolod, már kezdhetjük a megvalósítást!

Szeretnél máris belevágni? Regisztrálj magadnak ingyenes SalesAutopilot fiókot, melyben akár máris összerakhatod a rendszert, és akár már kezdheted is az adategyeztetést az ügyfeleiddel, valamint gyűjtheted a megrendeléseket pontos és friss adószámokkal!

A SalesAutopilot árait itt ismerheted meg, a cégadatok lekérésének díját – mivel külső cég-adatbázisból kéri le az adatokat –, a kiegészítő lehetőségek között találod.

Ha már SalesAutopilot felhasználó vagy, nyugodtan tedd fel kérdéseidet a SalesAutopilot Cégautomatizálás zárt csoportban, mert ott tapasztalat felhasználóink és készséges megvalósító partnereink is segíteni tudnak neked!

…de kommentelhetsz itt is, annak is örülünk! 🙂

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény