Három cégméret, három végzetes irány.

Gondolom az utolsó, amire tőlem számítottál, hogy a marketing automatizálás ellen fogok beszélni.

Pedig három olyan cégméretet, fejlődési fázist is összeszedtem mai videómban, amikor a marketing automatizálás nem csak hogy nem segít, de kifejezetten árt. Ne aggódj, a problémán kívül a lehetséges megoldási irányokat is megmutatom egy rendkívül izgalmas, sok év tapasztalata alapján összerakott keretrendszer formájában.

Hogyan árt a marketing automatizálás, ha a fanatikusa leszel?

Mai videómban bemutatom neked, hogy:

  • Induló vagy mikrovállalkozásként hogyan visz el több hónapos, vagy akár több éves kínkeserves kerülőutakra,
  • kicsit fejlettebb “mikróként”, vagy egy kisebb kisvállalatként hogyan teszi méregdrágává az ügyfélszerzésed, és teszi tönkre a munkatársaid munkakedvét,
  • stabil kisvállalatként hogyan teszi tönkre az ügyfélkiszolgálást, hogyan égnek ki tőle a munkatársak, és hogyan teszi tönkre az ügyfélelégedettséget.

Tudom, hogy ezek súlyos állítások, de az évek alatt jópár céget láttam ezektől a tünetektől szenvedni. Az is hozzá tartozik viszont az igazsághoz, hogy a felfedezésem akkor született, amikor láttam nagyon okos cégvezetőket MEGOLDANI ezen kihívásokat. Ezeket a fantasztikus megoldásokat szeretném veled megosztani, előbb viszont látnod kell magát a problémát is!

Ui.: Szkeptikus vagy a fenti állítások kapcsán? Semmi gond! Kérlek nézd meg a videót, és ha gondolod, akár kommentelj is. Biztos, hogy egy szuper beszélgetés fog kialakulni! 🙂

Lenne kérdésed, kételyed, vagy véleményed a fenti tanításhoz? Írd meg kommentben, kíváncsiak vagyunk rá!

A Cégautomatizálási Hónap támogatója, a SAPI-Robi, a meglepően Kedvezményes SalesAutopilot Éves csomagok szállítója.

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény