Még a nyár közepén készítettem ezt a videót az ügyfeleinknek arról, hogy mire van szükséged KKV-ként a rendkívüli eredményességhez egy ilyen bizonytalanságokkal teli időszakban, gyorsan változó, nehéz piacon, erős versenytársak között.

Úgy éreztem, hogy számodra is fontos lehet ez az infó, úgyhogy most neked is küldöm szeretettel.

Arról beszélek a videóban, hogy hogyan tudsz lézer pontosan fókuszálni az eredményességre, ezt hogyan tudod elérni, és hogyan szerzel ezzel gyorsan piaci előnyt.

Arról is szó van benne, hogy legújabb fejlesztéseink fő motivációja is ez volt: Megvizsgáltuk, hogy mi kell ahhoz, hogy KKV-ként a jelen piaci helyzetben ki tudj emelkedni a versenyből, és azt kerestük, hogyan tudunk ebben segíteni, és ennek alapján készítettül el legújabb funkcióinkat.

A videóban bemutatom azt a 3 x 3 – most különösen fontos – sikertényezőt, amit legeredményesebb ügyfeleinknél beazonosítottunk, és amelyek megvalósításához – szerintem – bámulatos funkciókat is fejlesztettünk.

Gyorsítsd fel a céged...

Szeretnéd felgyorsítani a céged az itt látott funkciókkal, amint elérhetőek lesznek számodra is?

Ha van SalesAutopilot fiókod, azonnal szólni fogunk. Ha még nincs, itt tudsz regisztrálni magadnak ingyenesen egyet: SalesAutopilot Kipróbálás

A KKV siker kulcsa: Gyorsaság

Vannak ügyfeleink, akik havi 5-10.000 Ft-os havidíjat fizetnek a SalesAutopilot szoftverért, és drágának találják. Vannak, akik 100-200 ezret, és – ahogy tegnap egy új ügyfelünk fogalmazott nekem telefonon – ez egy olyan nyerőgép, ahol bedobok némi pénzt havonta, és kiszámíthatóan visszaadja a sokszorosát.

Mi a különbség a két vállalkozó között?

Több minden, de az alábbi három egészen biztosan…

Három KKV sikertényező bizonytalan piacon, kemény versenyben, erős versenytársak között

(1) SEBESSÉG, GYORSASÁG

Ahhoz, hogy gyorsan tudj reagálni a piac változásaira, az alábbiakra van szüksgéd:

  • Profi eszközök. Ezen belül szoftverek, integrációk, és (nem csak számítástechnikai) hardverek
  • Profi források. Információ, tudás, coaching.
  • Profi módszerek. Folyamatok, szokások.

(2) TERMELÉKENYSÉG

Ahhoz, hogy nagyon rövid idő alatt tudj működő, hatékony, eredményes rendszereket létrehozni, az alábbiakra van szükséged.

  • Profi eszközök…
  • Profi módszerek…
  • Profi partnerek. Beszállítók, alvállalkozók, munkatársak.

(3) SZEMÉLYES HANGNEM

Ahhoz, hogy érdeklődéssel figyeljenek rád a piacod résztvevői, meg kell tudnod szólítani őket.

  • Kicsiként ehhez személyesnek (is) kell lenned.
  • Ehhez ismerned kell a piacod. Ehhez sokszor kell megkérdezned őket.
  • Ehhez gyorsaság, és termelékenység szükséges.

Ennél részletesebben összefoglaltam a részleteket a videóban, sőt, azon funkciókat is bemutatom röviden, amivel az eddigihez képest sokszoros sebességre tudsz kapcsolni online marketinged megvalósítása során!

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 20 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény