Többszörös eredményesség UGYANAZZAL a webshoppal.

Többszörös eredmény-növekedés webshopoknak

Olyan marketingje lesz, ami nemcsak, hogy eredményes, de még vevői is gratulálni fognak hozzá. Melyik területtel kezdjük?

Esettanulmány: 12 millió Ft árbevétel növekedés egy átlagos webshopban 8 óra munkával

Szeretne egy konkrét példát látni arra, hogy mire képes a SalesAutopilot? 6 percben bemutatjuk Önnek a rendszert, amivel 8 óra munkával 12 millió forint árbevétel növekedést tudtunk elérni egy átlagos webáruházban. Kattintson ide az [ESETTANULMÁNYHOZ]!

Az alábbi három területen tud gyors eredmény növekedést elérni a SalesAutopilot segítségével:

  • Nagyobb email lista építése – hogy több vevője legyen

  • Magasabb konverzió + nagyobb kosárérték + gyakoribb újravásárlás

  • Folyamatok automatizálása, hogy a dolgok gyorsabban, jobban, és olcsóbban történjenek cégében.

Listaépítés

Nem kevesli webshopja vásárlási arányát?

Egy átlag webshop látogatóinak – jó esetben – mindössze a 3%-a vásárol. A maradék 97%-nak egy része valószínűleg lelkes, és később vásárolna… …de ha nem tér vissza, akkor végül nem Öntől fog vásárolni.

A megoldás: adatbázis építés a lelkes “most-még-nem-vevőkből”, hogy megismerje őket, és fokozatosan rávezesse őket termékei előnyeire.

Építsen nagy email listát érdeklődőkből, mert az emberek nagy része majd csak később lesz vásárlási stádiumban.

Megmutatjuk, hogyan építsen nagy email listát.

Email lista építés

Email listát úgy tud építeni legegyszerűbben, hogy email címért cserébe információt ad, (vagy (majdnem) ingyen terméket, szolgáltatást). Ezt nevezzük “érdeklődő-mágnes”-nek (angolul “lead magnet”). Ha ezt jól csinálja – ha van egy érdeklődő-mágnese, ami értékes, és így nagyon sokan igénylik, akkor hatalmas ütemben bővül az email listája – tele csupa érdeklődővel, akik egyre közelebb kerülnek az első vásárlásukhoz.

Ezt úgy kell jól csinálni, hogy termékvonalanként, megoldandó problémánként külön érdeklődő-mágnest hoz létre – így nagyon precízen tud szegmentálni már az érdeklődői közt is. Az érdeklődő-adatbázisában így nagyon fontos információi lesznek arról, hogy melyik email címhez milyen motiváció tartozik. Így már könnyű megtenni az első ajánlatot, ugye?

Az érdeklődő-mágnesek “eladására”, vagyis feliratkozók gyűjtésére a feliratkozó űrlapok szolgálnak. A SalesAutopilotban sokféle ilyen dobozt tud gyártani – mobilbarát módon:

  1. Tehet űrlapot hagyományosan a weboldalra – a fő tartalmi blokkba vagy oldalsávba,
  2. Készíthet beúszó réteget, ami automatikusan jelenik meg adott idő múlva,
  3. Csinálhat linkre vagy képre kattintásra megjelenő, felugró dobozt,
  4. Könnyen készíthet exit popup-ot, ami akkor ugrik fel, ha a felhasználó épp készül elhagyni az oldalt.

Ezek a dobozok, űrlapok mind reszponzívak, tehát mobiltelefonon is szépen jelennek meg (és ezért nagy arányban konvertálnak feliratkozókat).

Ha kipróbálja a szoftvert – vagy különösen akkor, ha eljön bemutatónkra –, átélheti, hogyan lehet percek alatt programozói tudás nélkül:

  • Feliratkozó-űrlapokat létrehozni különböző érdeklődő mágneshez,
  • Időzített utánkövető emaileket beállítani feliratkozóinak (csinos, szép sablonnal),
  • A feliratkozó viselkedése, érdeklődése alapján személyre szabott ajánlatokat adni.

Konverzió, kosárérték, újravásárlás növelés akár egyszerre

Hogyan kell profitot növelni gyorsan?

Egy gyors fejszámolásra kérem: Mi történne a nyereségével, ha weboldala látogatói:

  • 15%-kal nagyobb arányban iratkoznának fel,
  • 15%-kal nagyobb értékben vásárolnának,
  • 15%-kal gyakrabban tennék mindezt.

Talán nem nyilvánvaló azonnal, de kis számolgatás után Ön is látja: 52%-kal növekedne bevétele. A nyeresége pedig talán ennél is nagyobb mértékben!

Viszonylag egyszerű dolog ilyen rendszereket építeni a megfelelő eszközzel – raádásul a befektetett energia szinte azonnal megtérül. A három lépés konkrétan:

  1. Email listáján szereplő érdeklődőknek és vevőknek személyre szabott módon, releváns ajánlatokat kell küldeni.,
  2. Intelligens upsell és “order bump” termékeket, szolgáltatásokat kell beépíteni a fizetési folyamatba,
  3. Termékfüggő, egyedi szabályok alapján működő újraértékesítési ajánlatokat kell tenni minden vevőnek emailben – a megfelelő időben.

A SalesAutopilot egy olyan rendszer, ami ezt lehetővé teszi programozói beavatkozás nélkül a jelenlegi webshopját használva.*

*számos webshoppal integrálható néhány kattintással. Ha az Öné nincs köztük, semmi gond, némi programozói munkával egyszerűen megoldható az összekötés.

Egyedi, intelligens landing page-ek

Webshop tulajdonosok óriási konverzió növekedésről számolnak be egyedi langing page-ek használatakor. Egy-egy akcióban, kampányban érdemes nem a termékoldalra küldeni a látogatót, hanem a kampány üzenetét, lényegét kiemelő landing page-re. Ha email kampányból küldi a látogatókat SalesAutopilot-os landing page-re, akkor az ott szereplő tartalmat megszemélyesítheti:

  • Nevén szólíthatja a látogatót,
  • Attól függő tartalmakat, ajánlatokat, árakat jeleníthet meg, hogy mitt vett korábban,
  • Vissza tudja vezetni az ügyfél-adatbázisba vagy CRM-be, hogy melyik látogató mennyi időt töltött az oldalon és melyik link(ek)-re kattintott. Személyhez tudja kötni a weboldal-viselkedést!

Érdemes kipróbálnia vagy élőben megnéznie, hogy lássa: mire lenne képes webáruháza napokon belül a SalesAutopilottal.

Automatizálás

Rengeteg weboldal hátterében szinte embertelen mennyiségű munkát végeznek az oldal működtetői.

A rendelések kezelése, teljesítése, számlázás, nyomonkövetés, az ügyfélszolgálat, és számos más folyamat rengeteg (kreativitásgyilkos) kézimunkával, adminisztrációval és felesleges stresszel jár.

Ráadásul a végeredmény, a minőség sem garantálható, hiszen mi van, ha egy kulcsembere lebetegszik? Vagy csak rossz napja van?

A háttérfolyamatok nagy részét táblázatkezelőben vezetni, adatokat másolgatni és kézzel számlázni a 2010-es években nem csak ciki, de eredménygyilkos, és csak lemaradás lehet az eredménye.

A megoldás: Automatizálni mindent, amit csak lehet!

…és igen, sok mindent lehet automatizálni a marketing kampányokon kívül is!

Íme néhány példa:

  • Munkatárs felvétel, toborzás,
  • Számlázás,
  • Fizetések beérkeztetése és az ezzel kapcsolatos ügyfélkommunikáció,
  • Rendelésekhez, vásárlásokhoz kötődő kommunikációs folyamatok.

Ön mi mindent automatizálna?

Esettanulmány: 12 millió Ft árbevétel növekedés egy átlagos webshopban 8 óra munkával

Szeretne egy konkrét példát látni arra, hogy mire képes a SalesAutopilot? 6 percben bemutatjuk Önnek a rendszert, amivel 8 óra munkával 12 millió forint árbevétel növekedést tudtunk elérni egy átlagos webáruházban. Kattintson ide az [ESETTANULMÁNYHOZ]!
Próbálja ki ingyen

vagy

Nézze meg élőben…