Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Nap 2017-10-18T15:11:46+00:00

Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Nap
az Online Katapult ajánlásával:

Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Nap

Álljon fel úgy az asztaltól nap végén, hogy a kisujjában van minden, amire egy komplett, pénztermelő értékesítési tölcsér összekattintgatásához valaha szüksége lehet!

A csali (lead magnet) feliratkozó oldaltól végigmegyünk egészen az upsell oldalig, majd beállítjuk az űrlapokat, a bankkártyás fizetést és az utánkövető emaileket…

Azt már bizonyára tudja, hogy az értékesítési tölcsérek az online pénztermelés leghatékonyabb eszközei. Ugye?

Az emberek utálják és hazugnak hiszik az értékesítőket. Ön ma már nem tud egyből, ajtóstul eladni, ehelyett kis lépésekben kell becserkésznie a leendő vásárlóját.

Az értékesítési tölcsér pont erre képes: email címet, borravalót gyűjt az érdeklődőtől és csak ezután kínálja meg a legdrágább ajánlatával. A rendszer kifinomultsága és a folyamatos, elvártnál nagyobb értékhalmozás, bizalmas státuszba emeli Önt és ezzel megnyitja a mások elől elzárt, vastag pénzcsapokat.

Ha még Önnek új ez a forradalmi “tölcsér stratégia”, arra kérem sürgősen frissítse a tudástárát és szerezze be az Online Vevőszerzés Csúcsra Járatva könyvet, ide kattintva.

Ha ismeri az elvet, akkor haladjon tovább, Ön fog ebből az oldalból a legtöbbet profitálni!

Elhatározta, hogy Önnek is kell (legalább) egy értékesítési tölcsér! Hogyan tovább?

  • Önnek szüksége lesz feliratkozó, értékesítő (sales, upsell) és köszönő oldalakra.
  • És Önnek szüksége lesz megrendelő űrlapokra, megrendelés listákra, egyszóval háttér-automatizmusokra.

Az oldalak elkészítéséhez felbérelhet egy kivitelező partnert drága pénzen, de ha költséghatékony megoldást keres akkor használhat “csináld magad szoftvereket is”.

A háttérfolyamatok kivitelezéséhez viszont már partnert sem fog találni. Nem talál ma olyan céget a világon, aki kisvállalati büdzséből lefejlesztene Önnek egy olyan rendszert, mint amire szüksége lenne. A szerencse, hogy nem is kell, hisz itt a SalesAutopilot!

Ön SalesAutopilot-tal nem csak a rendeléseket szállító háttér-automatizmusokat, de még magukat a tölcsér aloldalakat is könnyedén össze tudja kattintgatni!

A SalesAutopilot egy terminátor szintű mesterséges intelligencia. Azzal a különbséggel, hogy a SalesAutopilot célja nem a világ elpusztítása, hanem az Ön gazdaggá tétele, bármi áron.

Ön SalesAutopilotban mindent el tud készíteni saját kezűleg ami egy értékesítési tölcsérhez kell:

  • Feliratkozó-, és megrendelő listák
  • Feliratkozó-, és megrendelő űrlapok
  • Bankkártyás fizetés és automatikus számlázás
  • Automatizált értesítő és követő emailek

És ami a legfontosabb:

A “landing oldalak funkciónak” köszönhetően magukat a tölcsér aloldalait is létre tudja hozni, programozói tudás nélkül, anélkül, hogy bármi másra szüksége lenne SalesAutopilot-on kívül!

Oké, a SalesAutopilot elsősorban nem egy honlapkészítő, hanem egy marketing automatizációs szoftver. De a tölcsér oldalak csak tartalmat (fotót, videót, szöveget) jelenítenek meg és erre a célra a landing funkció tökéletesen megfelel.

Annál is inkább, mert a SalesAutopilot landing oldalakkal úgy személyre tudja szabni az oldal tartalmát, mintha a saját anyja szólna a látogatóhoz

Ha ügyesen használja a SalesAutopilot-ot, akkor rengeteg adatot fog begyűjteni a látogatóiról. Nem csak nevet, lakhelyet, de konkrét problémákat, vágyakat is eltárolhat az illető adatrekordjában. Ezeket az adatokat pedig “vissza tudja büfögni” a landing oldal megfelelő részein.

Másképp mondom: Ön különböző, egyedi tartalommal feltöltött oldalakat tud megjeleníteni minden egyes látogatójának, teljesen automatikusan.

El tudja képzelni mennyit fog ez hozzáadni a vásárlási hajlandósághoz? Elárulom, sokat. Nagyon sokat.

Ön is abban a boltban költ szívesebben, ahol betéve tudják az ízlését és előre berakják a kosarába a kedvenc csokiját. Ugye?

Ráadásul SalesAutopilotot használni pofon egyszerű, szinte csak kattintgatni kell benne… persze nem árt ha tudja, pontosan hova…

A SalesAutopilot a határtalan lehetőségek világa, ahol elkél a gyakorlott idegenvezető a kezdeti időszakban. Ön is ki tudja ismerni magát, de minek töltené ismerkedéssel a drága idejét, ha mi töredéke idő alatt elvezetjük a célig?

Létrehoztunk egy egynapos tréninget, kifejezetten azzal a céllal, hogy Ön a legrövidebb idő alatt váljon “tölcsér építő Jedi mesterré”. Ha eljön, mindössze 7 óra leforgása alatt megérti, megtanulja, kipróbálja és úgy megy haza, hogy szabadon építheti a saját pénznyomdáját. Akárhányat.

Jöjjön el az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Napra, hogy 7 óra alatt teljesen kiképezzük, hogyan készítsen el egy komplett értékesítési tölcsért a SalesAutopilot használatával!

Elkészítjük a feliratkozó oldalt, majd szépen végighaladunk a belépő termék és a fő termék sales oldalán. Közben pedig folyamatosan magyarázunk, hogyan tudja ezt Ön is megcsinálni. Elmondjuk hogyan tud űrlapokat létrehozni, összekötni az oldalakat, fogadni a megrendeléseket, “fizettetni bankkártyával”, stb…

Nézze meg a pontos tematikát!

A nap programja részletesen

1. Bemelegítés

Milyen eszközei vannak az értékesítési tölcsér építésére és miért pont a SalesAutopilot erre a legideálisabb?

2. Feliratkozó űrlap és lead magnet

Hogyan tud feliratkozó űrlapot és feliratkozó (optin) oldalakat készíteni SalesAutopilot-tal? Mi a különbség a feliratkozó űrlap, adatmódosító űrlap és landing oldalak között?

3. Belépő termék és fő termék megrendelési folyamata

Hogyan tudja elkészíteni a belépő termék és fő termék megrendelési folyamatát? Hogyan tudja a belépő termék oldaláról a fő termék oldalára irányítani az embereket? Hogyan tud bankkártyás fizetést alkalmazni az oldalakon?

4. Profitmaximalizáló termék és adattovábbítás

Hogyan tudja elkészíteni a profitmaximalizáló, azonnali upsell ajánlatának megrendelési folyamatát? Hogyan tudja a teljes értékesítési tölcsérben “továbbadni” az adatokat, mikor egyik oldalról a másikra lép a látogató?

5. Átutalásos fizetés VS bankkártyás fizetés

Mi a különbség a két fizetési mód között SalesAutopilot szempontból? Hogyan lehet SalesAutopilot upsell űrlappal megvalósítani az upsell rendelést?

6. Tölcsérből kilépők utánkövetése

Hogyan lehet automatikus követő leveleket küldeni azoknak, akik kilépnek a tölcsér adott pontjáról?

7. Kérdések és válaszok

Ebben a részben részletesen megbeszéljük a nap során megválaszolatlanul maradt kérdéseket, és ezen keresztül segítünk minden kérdezőnek a saját cégére alkalmazni a tanultakat

A következő alkalmak időpontja:

+ videó verzió fizetés után AZONNAL

A program pontos helyszíne:

1024 Budapest, Margit krt. 31-33. félemelet 4.

Akik segíteni fognak Önnek a megvalósítási napon

Előadásainkat, tréningjeinket az alábbi kiemelkedő tapasztalatú munkatársaink tartják. Amennyiben egy adott rendezvény tematikája nem kifejezetten valamelyik szakember személyéhez kapcsolódik, az egyes rendezvények előadója nem minden alkalommal ugyanaz a munkatársunk.

15 éves marketing, projekt management és marketing rendszerépítési tapasztalattal egy olyan forradalmi gondolkodásmódot ad át, ami teljes megújulást hozhat cégébe, és nem csak az értékesítésre, de az egész cég működésére is hatalmas hatással lehet!

Csepregi Balázs
SalesAutopilot társtulajdonos

Marketing tanácsadó ügyfelünkből vált a SalesAutopilot trénerévé. Jelenleg a SalesAutopilot-tól független megvalósító partnerként segít önműködő rendszereket építeni ügyfeleinknek.

Krem Attila
Tréner, megvalósító partner

25 éve foglalkozik oktatással. A szoftvert saját rendezvényszervezési, oktatási vállalkozásban kezdte el használni, és annyira megszerette, hogy 2016. augusztusában csatlakozott a SalesAutopilot csapatához. Az oktatás mellett Ügyfélsiker Munkatársként az ügyfeleknek ad tanácsot, segítséget.

Harmat Ákos
Tréner, Ügyfélsiker munkatárs

A megvalósítási napon résztvevők visszajelzése, amire büszkék vagyunk! Az Ön ajánlása mikor kerül ide?

Hadd álljon itt pár ajánlás azoktól, akik már részt vettel a megvalósítási napon:

A szoftver neve 2016. szeptemberben MailMasterről SalesAutopilotra változott, minden MailMasterről elhangzó vélemény vonatkozik a SalesAutopilotra is.

Üvegfestő művészként talán nem szokványos, de imádom a marketinget. Több évnyi önképzés után kezdem úgy látni, hogy az online marketing területén ezzel és csak ezzel érdemes foglalkozni de ezzel viszont muszáj 🙂 ráadásul nagyon élvezetes is!
Burján Eszter

Tegnap voltam a MailMaster értékesítési tölcsér képzésen. Szívből ajánlom mindenkinek, aki értékesítési tölcsérben gondolkodik. Nem csak a tölcsér megvalósítására kaptunk rengeteg hasznos információt, hanem az egész értékesítési folyamat megértéséhez is.

Vértesyné Polgár Beáta

Az Értékesítési Tölcsér Megvalósítási Napot szívből ajánlom azoknak, akik a MailMastert már jobban ismerik és még többet szeretnének kihozni belőle. Akik még csak most találkoztak a rendszerrel, mindenképp menjenek el egy alap tréningre, hogy tökéletesen képbe legyenek a MailMaster alapjaival. A képzés szuper, intenzív és gyakorlatias. Mindent megad, hogy a MailMaster segítségével egy olyan tölcsért hozzunk létre, ami nagyban növeli az online eladásaink számát! Csak ajánlani tudom!

Rátkai Tamás
Az értékesítési tölcsérről szóló tréninget csak azoknak ajánlom, akik ELDÖNTÖTTÉK, hogy nem csupán az aktív munkával töltött idejükben szeretnének pénzt “csinálni”, hanem akkor is, amikor alszanak, szórakoznak vagy éppen nyaralnak. Régóta vágyom rá, hogy ez a célom megvalósuljon, de így, hogy látom a “hogyanokat”, sokkal közelebb vagyok hozzá, mint a tréning előtt.
Pető Bence

Domán Zsolt (Online Katapult) ajánlása

Ha nincs MailMaster, akkor ma nincsenek tízmilliókat termelő weboldalaink. A WordPress és az Avada szoftveren túl a MailMaster volt a 3. alappillére a vállalkozásunknak, már a kezdetektől.

Ha te nem használsz MailMastert, akkor nem vagy igazi online vállalkozó, csak szerencsevadász. Ezek nélkülözhetetlen funkciók, amiket mással nem lehet, még “tessék-lássék” módon sem pótolni.

Mi magunktól tanultuk ki a MailMaster használatát, ötször annyi idő alatt, mint amennyi alatt te fogod, ha elmész a Megvalósító Napra. Ezt a napot Balázsék a mi személyes kérésünkre alakították ki, direkt azért, hogy téged semmilyen technikai akadály ne hátráltasson a pénztermelésben.

Ezek után komolyan képes lennél kihagyni?

Domán Zsolt, Online Katapult

Nem hagyom ki, részt akarok venni!

Töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot és biztosítsa a helyét a megvalósítási napon!

Bankkártyás fizetés, átutalás, SalesAutopilot landing page, vagy külső oldalak…mikor melyiket érdemes választani, mik a nehézségek, mik az előnyök? A rendezvényen (és a videós verzióhoz is) megkapja összefoglalónkat a lehetséges kombinációkról, tudni fogja, hogy melyik esetben mire kell figyelni, és mikor mihez kell külső segítség. Ez alapján könnyedén, hosszas tervezés és próbálkozás nélkül választhat a lehetséges megoldások közül!
A tréning mellé megkapja a tréning anyagát videó formátumban is 30 perccel fizetés után. Így bármikor újranézheti a tréninget, sőt az alkalomra már felkészülve érkezhet!

Tipp: Nem egyedül dönt a jelentősebb online marketing témákban? Hozza el (regisztrálja be) főnökét, marketing munkatársát, hogy ő is első kézből ismerje meg a legfejlettebb technikákat, hogy akár már másnap hozzá tudjanak kezdeni a megvalósításhoz!

Extra: Az előadások végén az összes felmerülő kérdést fel tudja tenni. Így a nap folyamán elhangzottak egymásra tudnak épülni, és ettől szintén sokkal könnyebb lesz az alkalmazás.

A megvalósítási napon látottak hatására azt is megértheti, hogy miért van az, hogy számos haladó SalesAutopilot ügyfél minimális stábbal is rendkívüli eredményeket tud elérni, miközben mások más szoftverekkel éveken keresztül csak küszködnek, és nem jutnak egyről a kettőre.

Az Ön szolgálatában:

csb_signo

Csepregi Balázs, ügyvezető
SalesAutopilot

ui.: Amennyiben bármilyen problémája adódik a megrendelés során, bátran írjon ügyfélszolgálatunknak Kapcsolat oldalunkon, vagy hívja munkaidőben a következő telefonszámot (+36) 1 490 0172. Örömmel állunk a rendelkezésére! Cégünkkel kapcsolatos részletes információkat Céginformáció oldalunkon találja meg.

Share This