Tavaly év vége felé vált elérhetővé ügyfeleink számára a SalesAutopilot 2.0, és benne új, világszínvonalú drag-and-drop email editor, mely az amúgy külső fejlesztésű BeeFree.io eszközére épül.

Az alábbi blogposztban a régi email editor (EDM Designer) kivezetéséről szeretnék kulcsfontosságú információkat adni, valamint motivációt és segítséget nyújtani az új email editorra való átálláshoz. Azt is bemutatom, hogy miért érdemes átváltani az új editor használatához nélkülözhetetlen SalesAutopilot 2.0-ra, és hogy mennyire egyszerű a váltás.

Nézzük részletesen….

Miért érdemes az új email editort használni?

Kezdjük a pozitívumokkal, és nézzünk máris három okot az átállásra:

1.) Nagyon jó dolgozni vele. Őszintén szólva nekem az EDM Designer-rel, tehát a régi verzióval sem volt sok gondom (még a pár bosszantó bogarával is együtt tudtam élni), de ez az új szerkesztő akkor is egy klasszissal jobb.

2.) Folyamatosan fejlődik. Hónapról-hónapra érkeznek a jobb és jobb új funkciók.

Most például egy izgalmas, amit az imént fedeztem fel, az Insta képszerkesztő alkalmazásaid megszégyenítő képvariáló (itt pl. a keret, az aranyérem, és a szűrő készült vele, de nagyon sok a lehetőség):

…de a beépített ingyenes képtár és képkereső “se kutya!”:

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra

A legeslegújabb funkció (2021.05.20) viszont az, hogy már úgy is tudod szerkeszteni az emailjeidet, hogy közben azt látod, amit mobilon fognak látni az olvasóid. Íme:

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra

3.) Ugyanezzel az eszközzel fogod tudni szerkeszteni a landing page-eidet. Igen, ugyanezt a szuper szerkesztőt építjük be a régi landing page editoraink helyére, ami még egy extra ok arra, hogy megismerkedj az új editorral (Mikortól elérhető az új landing editor? Amint odaérünk, írunk neked!). Igaz, hogy max 15 perc alatt teljesen hozzá lehet szokni, de ez is csak egy extra érv az átállás mellett.

És hogy kicsit kedvet csináljak hozzá, íme két fotó az új landing editor-ról – és igen, tényleg semmi új nincs rajta az új email editorhoz képest, csak annyi, hogy ez egy landing page…

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra

És így néz ki az előnézet (teljes képernyős / desktop / tablet / mobil nézetekkel):

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra

És természetesen gyönyörű sablonok is lesznek hozzá, mint például ezek:

új editor sablonok

Mivel jár az új editorra vagy a SAPI 2.0-ra való átállás?

Az első és legfontosabb, hogy az új email editor csak a SalesAutopilot 2.0-ban érhető el. De nézzük konkrétumokban, mit jelent, és mit nem jelent mindez, mert fontos, hogy lásd, mennyire EGYSZERŰ AZ ÁTÁLLÁS! 🥳

Mit jelent az új email editorra való “átállás”?

  • Igazából nincs is átállás. Annyiról van szó, hogy a következő emailed már az új editorban szerkeszted. Mi lesz a régi editoros emailjeiddel? Majd szépen fokozatosan átrakod őket az új editorba. Ha akarod. Részletek az utolsó blokkban, az oldal alján.

Mit jelent a SAPI 2.0-ra való átállás?

  • Ez sem egy nagy “vasziszdasz”. Átállsz, és használod tovább az új, kényelmesebb kezelőfelületet.

  • Semmi nem veszik el, semmi nem alakul át, semmi nem tűnik el. Minden funkció pont ugyanúgy elérhető, csak minden legalább egy kicsit – vagy sokkal – jobban használható.

  • Oké, a navigáció kicsit más, de erről is van két szuper videónk, és különben is: éppen a régi navigációval kapcsolatos kritikák hatására alakítottuk át, ezért szerintem jobban fogod szeretni. (Pár napja egy régi verziós fiókban volt dolgom, az volt az élményem, hogy booooorzalmas a régi navigáció az újhoz képest. Az újat viszont imádom!)

Mindez tehát azt jelenti, hogy az átálláskor semmilyen nagy kampányszerű feladatáradat nem fog rád szakadni. 15 perc alatt megszokod az új email editort, max egy óra alatt átrakod a legfontosabb email sablonodat, és kész, mehetsz is tovább.

Meddig érhető el a régi email editor?

Terveink szerint legkésőbb 2021. december 31-ig. Ha viszont minden jól megy, – és most kicsit viccelek – ezen email hatására minden kedves felhasználónk megérti, hogy mekkora buli az új editor és a 2.0-ás felület, mennyivel boldogabb lesz az élete ha átáll, és holnap reggel mikor felkelek, már senki nem fogja a régit használni. Ezesetben – de csakis ekkor – holnapután le is vesszük a régi editort.

Mi fog történni, ha nem sikerül átállnod dec. 31-ig?

Három dolog:

  1. Ugyanúgy kiküldésre fognak kerülni a régi editorral készített emailjeid, ahogy korábban. Ezt elmondom még egyszer másképp, mert nagyon fontos: Azok az automatikus emailjeid, amiket a régi editorral készítettél, ZAVARTALANUL kiküldésre fognak kerülni továbbra is, mindaddig, amíg nem akarod módosítani őket.

  2. Már nem fogod tudni MÓDOSÍTANI a régi editorral készült emailjeidet. Tehát akár meg is várhatod, hogy kell-e egyáltalán valaha módosítani őket. Lehet, hogy erre soha nem is lesz már szükség…

  3. Új emailjeidet már csak az új editorban fogsz tudni készíteni.

Azért ez így nem is olyan nagy dráma, igaz?

A legfontosabb segítségeink az átálláshoz

  • Megcsináljuk neked. Ha nincs időd (türelmed, kedved, akármid) átrakni a régi email sablonjaidat az új szerkesztőre, jelezd nekünk, és megcsináljuk neked. Küldd el nekünk, hogy pontosan melyik email sablonokról van szó melyik fiókban, és küldünk egy egyszerű árajánlatot. Ha nagyobb ügyfeleink közé tartozol, még az is lehet, hogy ajándékba megcsináljuk neked (csak előbb derüljenek ki a részletek).

  • Honnan tudod, melyik emailjeidet érdemes átrakni egyáltalán? Van egy kis titkom számodra! A közelmúltban pont ezért frissítettük a SalesAutopilot jelentésküldőjét, és már nem csak az szerepel benne, hogy egy (automata) emailedből mennyi kerül kiküldésre, hanem az is, hogy melyik editorral készült. Így könnyedén át tudod tekinteni, hogy melyik emaillel érdemes egyáltalán foglalkoznod, és melyek azok, amelyek pont jól vannak a régi editor formátumában.

Így néz ki a SalesAutopilot Havi jelentés, amiből látszik, hogy melyik emailed melyik editorral készült. Szuper segítség az átálláshoz!

3+1 ok, amiért át kéne térned az új email editorunkra

Itt találsz infót a SalesAutopilot Jelentésküldőjéről (hogy tudod bekapcsolni, milyen gyakran érkeznek a jelentések, stb.)

Hatalmas buli az új verzió, ne maradj ki belőle…

Gondolom most már te is látod, hogy igazából semmit nem veszíthetsz, még időt se nagyon, az új Salesautopilot 2.0-val és az új email editorral sokkal élvezetesebb, és ezáltal eredményesebb lesz a munkád!

Oké, de mik is a 2.0-ás funkciók? Íme a legfontosabbak:

Ha pedig elakadsz, csak írj a Facebook csoportban vagy az ügyfélszolgálatnak, és igyekszünk segíteni minden tőlünk telhető módon!

Kérdésed van az átállással, az új email editorral, vagy a 2.0-val kapcsolatban? Írd meg kérlek kommentben, a zárt Fb csoportban, vagy akár ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül!

A SZERZŐRŐL

Csepregi Balázs

SalesAutopilot – társtulajdonos, ügyvezető.

facebook twitter youtube

A SalesAutopilot társtulajdonosa, ügyvezetője, valamint marketing- és értékesítési vezetője. 15 éves marketing, projekt menedzsment és marketing rendszerépítési tapasztalatával, valamint a stratégiai megközelítésével hatékonyan segít a cég ügyfeleinek megtalálni a kreatív marketing és a megvalósíthatóság azon határterületét, ami a gyors fejlődéshez szükséges.

Gondolatok, kérdések, vélemények:

vélemény